mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 09:32 
Cytuj  
Kedrigen napisał(a):
psk napisał(a):
Kedrigen napisał(a):

tak sie tez da :> od 1.5 (chyba) shardy sa tak samo przyznawane jak sie zrobi HK jak z mobkow


to jest teoria.

w praktyce .... powodzenia.


gdy jest sie na BG i sie na kolesia idzie 10 graczy wtedy mozna zapomniec o robionym przez siebie dmg koles i tak padnie a co do pvp 1vs1 to faktycznie jest to tylko teoria zeby sbierasz shardy


Tak, bo chodze na BG, zeby shardy farmować...

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 11:41 
Cytuj  
psk napisał(a):

No, własnie. Pokręciłaś. :P
Z combat logow, ktore ostatnio przegladałem, frostbolty były po ok 600-700 przecietnie. Ale to moze byc kwestia itemow.

frostbolt cierpi z powodu nieuwzglednienia do dmg negatywnych resistów.
Sb za 800 mozesz miec, jak po negative resist check dostaniesz +25% buffa do dmg. Co moze dac normalnemu SB do 1100 (zakładajac 550 max dmg) i crita z Ruin do 2200. Wiecej tylko przez +dmg gear. (miałem normalne nie-crity z SB za 1700 ale to z +410 dmg gear i CoS - ale do max critow to addy Majordomo sa fajne ;-) ) Do crita za 2k, bez dmg gear, musisz miec Ruin, i musisz dostac jakies +75% dmg z negative resist check. Albo jeszcze improved shadowbolt debuff.

Mag naprawde ma bardziej efektywne nuki, niz warlock. Roznica jest taka, ze my możemy miec ta mane prawie cały czas.



Nie uzywam dmg gear, jestem leniwa, i lubie szpanowac mana :P
Najwiekszy crit jaki mnie w zyciu spotkal, byl 2,7 czy jakos tak, cos+improved sb debuff. Bez dmg gear.
Chyba zalezy od szczescia
Max dmg 550? Max z shadow mastery to okolo 600, z CoS 700-800, jakos.
Poza tym-zalezy od moba.
Na 63 mobach crity ma mniejsze, lapie resisty, i tak dalej. Na 60 crit w granicach normy. Na 57+CoS SB normalny po 800 to norma.
Improved SB jest chyba 20 ale tylko sie czepiam.
Wiec, liczac SB za 600, crit x2 +20%.
Wychodzi approx 1200, a te 60 z sb debuff niewiele zmieniaja,
Nie widzialam frost boltow za 700, ale fakt faktem ze przygladalam sie fire magom imitujacym frost, zeby sie dosstac do grupy^^

Jednej rzeczy nie lapie - co ma z tym wspolnego Damage Meters? Bo w kolko i naokraglo, magowie nie wyprzedzaja loczkow. Moze sa z tylu o "groszowe" ilosci, ale sa.
Kwestia resistow, czy many, a moze sie nie staraja?:P

I kociol sie z garnkiem kloci ;)

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 11:58 
Cytuj  
Na trash mobach jestem w stanie wyprzedzic na damagemeters tych leniwych magów. Uzywajac dmg gear. Tych nie leniwych, ktorzy tez maja duzo +dmg, nie mam szans, a sie starałem mocno. Fakt, nigdy nie miałem SM/Ruin build, ale z +dmg gear jedynego u nas SM/Ruin to o 50% wyprzedzałem w dmg. Inna sprawa, ze w pickupie, nie gildiowym raidzie, to nie mam problemu zeby zrobic wicej dmg niz rogue/mag.
ten 100% dmg buff crit w talentach maga jest miły, maja tez duzo wyzszy crit z talentów, o ile pamietam.

co do teorii.

Masz max SB dmg, u mnie w dmg gear to jest około 900 załóźmy, moze mniej. (jakies 600+0.85*410)

Mam szanse na zrobienie 100% wiecej na tym z negaive resistance, czyli 1800, i z Ruin, max to bedzie 3600 crit, dodajac improved SB, 1980*2 = prawie 4k crit. Co prawda po czyms takim to sie z reguły umiera ;-)

Jedyne miejsce, gdzie żaden mag nie ma szans, sa core hound packi i Hellfire tam. To mnie pakuje, i innych na pierwsze miejsca w dmg meters ;P

CoS nie zmienia max dmg, masz po prostu wieksza szanse na negative resist check. (od ostaniego patcha to ładnie widac w logach).

**

Posty: 375
Dołączył(a): 25.01.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 12:16 
Cytuj  
psk masz gear +shadow ? jezeli tak to ile ci to daje do drain life / siphon life (jezeli masz) ?

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 12:19 
Cytuj  
psk napisał(a):


CoS nie zmienia max dmg, masz po prostu wieksza szanse na negative resist check. (od ostaniego patcha to ładnie widac w logach).


Nieprawda, zmienial ^^ Zakladam ze - mob, ma , powiedzmy, 200 shadow resista , co daje mu x% szansy na resistniecie calego/czesci dmg. Z cos ma x% -y% z CoS, na resistneicie czesi dmg/resist^^ Po patchu nie wiem, lowie ryby.

Co do magów i wiekszych critow z talentow, to nie bardzo, chyba ze chodzi o fire maga, ktorzy sa bezuzyteczni, w zasadzie. Tj. fire talenty na onyxi/mc sa bezuzyteczne.
Z frost drzewka dostaje takie Ruin , z Arcane 3% crit chance, czyli slabsze devastation.
Int/crit przlicznik jest taki sam, IMHO. Wiec mamy jakies 2% crit more z talentow (nie fire) . Yay , nerf warlocks.
Zastanawiam sie jakby mi szlo nie w int/sta tylko w int/crit gear.. Nie probowalam, nie wiem. Any hints?^^

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 12:34 
Cytuj  
gelerth napisał(a):
psk masz gear +shadow ? jezeli tak to ile ci to daje do drain life / siphon life (jezeli masz) ?


132/tick jezeli dobrze pamietam. siphon nie pamietam, i nie mam obecnie ;-) Jedyny minus, to ze w +shadow, to ja jestem dwa hity dla rogue. (lekko ponad 3k hp).

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 12:45 
Cytuj  
Chastity napisał(a):
psk napisał(a):


CoS nie zmienia max dmg, masz po prostu wieksza szanse na negative resist check. (od ostaniego patcha to ładnie widac w logach).


Nieprawda, zmienial ^^ Zakladam ze - mob, ma , powiedzmy, 200 shadow resista , co daje mu x% szansy na resistniecie calego/czesci dmg. Z cos ma x% -y% z CoS, na resistneicie czesi dmg/resist^^ Po patchu nie wiem, lowie ryby.


Zaloz moba z 0 shadow.
CoS nie zmienia max dmg SB. dodam, bazowego max dmg, bo moze niejasno sie wyraziłem ;-)
CoS moze spowodowac, ze dostaniesz dodatkowe dmg z negative resist check, ale to nie jest reguła, i jest to losowe. Tak, widzisz to jako wieksze dmg z SB, ale .... to jest jakby dodatkowy składnik do bazowego dmg SB.

Chastity napisał(a):
Zastanawiam sie jakby mi szlo nie w int/sta tylko w int/crit gear.. Nie probowalam, nie wiem. Any hints?^^


z high crit w pve, to sie szybciej umiera. ;-) ale osobiscie nigdy nie probowałem isc int/crit.
Chociaz mam ochote sprobowac 31demo/20destruction, dla crit, intensity oraz bane.


Posty: 32
Dołączył(a): 14.07.2005
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 12:54 
Cytuj  
no oficjalnym forum (EU) wyczytalem ze istnieje w kolejny bug zwiazany z warlockami (kolejny? niemozliwe :wink: ) a mianowicie mozna uzyc skilla "demonic sacrifice" po czym priest jak sie pospieszy to moze wskrzeszyc naszego peta, dzieki czemu otrzymujemy buffa a zarazem nadal mamy peta :) jest ktos w stanie to sprawdzic? przy succubusie i przy buildzie demonology oznaczaloby 25% do shadow dmg!

swoja droga jak znam zycie bedzie to pierwszy bug ktory blizz "poprawi" w warlockach :) jezeli faktycznie jest to bug i jezeli blizz juz o nim wie :)

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 13:11 
Cytuj  
moze z trinketa rez (cables), bo sprawdzałem, i pally nie mogł mi succ ozywić. ;P


Posty: 48
Dołączył(a): 14.07.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2005, 13:15 
Cytuj  
Ja tylko napomknę, że największy dmg jaki zaliczyłem z SB, to 2666, a było na którymś z mobów w (u?)brs -- crit, +dmg gear, CoS, SM/Ruin build. Gear +dmg był w okolicach 130-140 punĸtów, ogólnie większość rzeczy jakie da się zebrać na +dmg z instancji z niebieskimi gratami, więc raczej słabe pozostałe statsy i dosyć ryzykowne byłoby używanie ich w MC.

btw psk; zastanawiam się na przerolowaniem na coś podobnego do Twojego buildu (ogólnie na dark pact), bo zdarza mi się zbyt mocno wyjechać life tapem w MC, co przy dostaniu jakąś niezdispellowaną niespodzianką bywa bolesne. Będzie mi bardzo smutno bez Ruin, ale bardziej mnie zastanawia czy brak Destructive Reach jest jakoś bardzo odczuwalny? Jeżeli nie, to miałbym jak zrzucić trochę punktów na +sta w demonology.

shog http://wow.allakhazam.com/profile.html?169055

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 lip 2005, 13:38 
Cytuj  
Mishima napisał(a):
nie bardzo, bez znaczenia czy bedzie mial miska czy innego zwierzaka, pet pelni w pvp ta sama role, u warlockow wrecz przeciwnie, np. voidwalker bezuzyteczny przeciwko priestom oraz shamanom, felhunter przeciwko warriorom, hunterom, rogue'om, nie tylko skill lecz w duzym stopiniu takze pet decyduje o twojej skutecznosci w walce przeciwnko innym graczom, duele to inna bajka, o czym ponizej


Mozna to tez odwrocic, czyli ze jak cos jest uniwersalne to jest do dupy. A Ty masz wyspecjalizowane pety tylko trzeba wiedziec co na kogo. (Chodz z tym ze bez znaczenia, czy bedzie mial miska, czy innego to przesadziles troszke)

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2005, 15:21 
Cytuj  
shog napisał(a):
btw psk; zastanawiam się na przerolowaniem na coś podobnego do Twojego buildu (ogólnie na dark pact), bo zdarza mi się zbyt mocno wyjechać life tapem w MC,


31 demonology 20 affliction obecnie, nie chciało mi sie profilu uaktualniać.

+60 resist to za duża pokusa przy Ragnarosie.

Jak dotąd tylko jeden MC z tym buildem, ale zero problemów ;) dmg co prawda spadło.

A co do dmg gear... czesc mojego to zielone of shadow wrath, ale co z tego, ze mam 4.5k hp raid buffed czy jakos tak, jak i tak mnie nic nie bije - a jak juz bije, to 3k hp wiecej nie robi duzej roznicy (zmieniam dopiero na lava packach lub ogolnie bossach)


Posty: 5
Dołączył(a): 23.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 16:15 
Cytuj  
Wiecie co tak mnie zamotaliscie że już sam niewiem jak powinienem tego warlocka rozwijać. Możecie podać jakies buildy na pvp ??
bo z tego co sie orientuje dominuja 3

1 shadow mastery/ruin
2 life tap/demonic embrance/i wszystko w destruction
3 opierajacy sie na delonology (ale niweim jaki)

Możecie przybliżyć swoje buildy ??

***

Posty: 836
Dołączył(a): 10.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 16:54 
Cytuj  
Affliction Talents (0 points)


None


Demonology Talents (30 points)


Demonic Embrace - 5/5 points
Increases your total Stamina by 15%, but reduces your total Spirit by 5%.


Improved Imp - 3/3 points
Increases the effect of your Imp's Firebolt, Fire Shield, and Blood Pact spells by 30%.


Improved Healthstone - 2/2 points
Increases the amount of Health restored by your Healthstone by 20%.


Improved Voidwalker - 3/3 points
Increases the effectiveness of your Voidwalker's Torment, Consume Shadows, Sacrifice, and Suffering spells by 30%.


Improved Succubus - 3/3 points
Increases the effect of your Succubus' Lash of Pain and Soothing Kiss spells by 30%, and increases the duration of your Succubus' Seduction and Lesser Invisibility spells by 30%.


Fel Domination - 1/1 point
Your next Imp, Voidwalker, Succubus, or Felhunter Summon spell has its casting time reduced by 5.5 seconds and its Mana cost reduced by 50%.


Unholy Power - 5/5 points
Increases the damage done by your Voidwalker, Succubus, and Felhunter's melee attacks by 20%.


Master Summoner - 2/2 points
Reduces the casting time of your Imp, Voidwalker, Succubus, and Felhunter Summoning spells by 4 seconds and the Mana cost by 40%.


Demonic Sacrifice - 1/1 point
When activated, sacrifices your summoned demon to grant you an effect that lasts 30 minutes. The effect is cancelled if any Demon is summoned.

Imp: Increases your Fire damage by 15%.

Voidwalker: Restores 3% of your total Health every 4 seconds.

Succubus: Increases your Shadow damage by 15%.

Felhunter: Restores 2% of your total Mana every 4 seconds.


Master Demonologist - 5/5 points
Grants both the Warlock and the summoned demon an effect as long as that demon is active.

Imp - Reduces threat caused by 20%.

Voidwalker - Reduces physical damage taken by 10%.

Succubus - Increases all damage caused by 10%.

Felhunter - Increases all resistances by 1.0 per level.




Destruction Talents (21 points)


Improved Shadow Bolt - 5/5 points
Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%. Effect lasts a maximum of 12 seconds.


Bane - 5/5 points
Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds.


Aftermath - 3/5 points
Gives your Destruction spells a 6% chance to daze the target for 5 seconds.


Devastation - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%.


Destructive Reach - 2/2 points
Increases the range of your Destruction spells by 20%.


Ruin - 1/1 point
Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%.

To moj build oparty na destruction i demonology.Narazie czysto teoretyczny gdyz warlocka mam na 30 lv.Teraz gdy mam na to czas (koniec abonamentu :D )zastanawiam sie czy jest sens grac warlockiem na pvp servach.Co prawda na 60 lv warlockow jest malo i o intemy raczej latwiej niz naprzyklad roguowi albo shamanowi.Tyle ze w pvp warlock stal sie malo sensowny od czasu jakis smiesznych trinketow przeciw fear.Narazie mam mentlik w glowie i nie mam pojecia czy oplaca sie dalej robic warlocka.


Posty: 5
Dołączył(a): 23.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 17:34 
Cytuj  
przeciesz ten trinket dziala jednorazowo. zuciles fear klient uzyl trinkietu i ty mozesz znowu zucic fear bo o ma cooldown na 5min.

***

Posty: 836
Dołączył(a): 10.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 17:48 
Cytuj  
tak ale teraz prosze wezcie sobie kogos na swoim lv i rzucajcie na niego fear.Mozna zaobserwowac ze jest tak zrobione ze 1 fear wchodzi drugi wchodzi 3 albo resist albo immue i potem jak zyjemy znowu immue :|

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 17:59 
Cytuj  
Nileno napisał(a):
tak ale teraz prosze wezcie sobie kogos na swoim lv i rzucajcie na niego fear.Mozna zaobserwowac ze jest tak zrobione ze 1 fear wchodzi drugi wchodzi 3 albo resist albo immue i potem jak zyjemy znowu immue :|


Spadłeś z księżyca dzisiaj czy co?
To nie jest kwestia obserwacji, to jest working as intended od 1.5 :]

*

Posty: 161
Dołączył(a): 22.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 lip 2005, 21:01 
Cytuj  
rola warlocka... to w koncu tez DPS :) dzis nie wiem jakim cudem ale walnalem na addzie majorhomo 1976 dmg nie crita shadowboltem... chociaz wedlug wszelkich obliczen cos takiego nie powinno sie wydarzyc :D


Posty: 1
Dołączył(a): 23.04.2006
Offline
PostNapisane: 9 maja 2006, 15:14 
Cytuj  
A widzieliscie chociaz Drakedoga ? wedlug mnie warlock na 60 lvl nie ma innej mozliwosci niz 5/7/39... przeciez same DOTy to glupota... A tak w ogole sam gram lockiem mam 54 lvl i jak bylem na 48 lvl na BG ( glownie dlatego bo dostalem soul fire :P ) to moje statsy wachaly sie mniej wiecej ~~20-30 : 0-3 . I ja wcale nie zartuje :] :lol:



A tak w ogole to mozna nawet zalozyc takiego malego stun locka ze cie nawet nie pacna :) (jak wejdzie jakis crit ) :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 maja 2006, 17:39 
Cytuj  
Welcome one year ago...


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.