mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 58  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 21:06 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Czy mi się zdaje czy nie można już robić fd+ft in combat ?


Nie zauwarzylem zadnej zmiany, podobno byl to bug na test servach ze nie dzialalo fd+ft, jak wejde za nie dlugo (780 queue) to sprawdze jeszcze :wink:

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 21:10 
Cytuj  
Mam nadzieje ze wreszcie naprawia tego najwiekszego bug-a. FD+Trap to zwykly exploit.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**

Posty: 231
Dołączył(a): 6.10.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 21:22 
Cytuj  
Shadhun_ napisał(a):
Mam nadzieje ze wreszcie naprawia tego najwiekszego bug-a. FD+Trap to zwykly exploit.


Taaa to tak jak gra niezniszczalnym szamanem :D

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 21:25 
Cytuj  
Etam,. jade shamow na moim lvlu 1/1 :P. Hunterow tylko jak nie maja scatera.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**

Posty: 231
Dołączył(a): 6.10.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 21:30 
Cytuj  
No to czekają cię ciężkie chwile. Podobno w nowym patchu scatter ma byc podstawowym skillem huntera od 30 lvl :D

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 21:39 
Cytuj  
Jason napisał(a):
No to czekają cię ciężkie chwile. Podobno w nowym patchu scatter ma byc podstawowym skillem huntera od 30 lvl :D


Fajnie by bylo :)


Cytuj:
Hunter
Feign Death - Fixed a bug where a Damage of Time will cause the FD to be resisted
Distracting Shot - This shot will not have a mocking effect as opposed to generating a high amount of threat.
Viper Sting - Will now correctly receive a bonus from spell damage.
Multi-Shot - Will now correctly receive a bonus from spell damage.
Scatter Shot - Is now a skill available to all hunters at level 30.
New Talent - Calm - will replace scatter shot. Using this skill will instantaneously reset the cooldown for aimed shot, multi-shot, and arcane-shot. 10 minute cooldown


Szczegolnie ten Calm :] Cos jak jak Preparation u rogue, 10min Iwinbutton :wink:

Jakbym dorwal to http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21134 to bym zostal melee huntem :D

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 22:17 
Cytuj  
Nie mam pojęcia czym kireruje sie blizz buffując jedną z najmocniejszych klas w grze.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 22:27 
Cytuj  
Ja tez nie, ale gdyby nerfneli FD+trap, to hunter duzo by stracil i wtedy znow masta imba bylby shaman i lock, jak dawniej :)


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 22:33 
Cytuj  
W tej grzy nigdy nie bedzie zbalansowanych klas tak jakby wszyscy chcieli, podkreslam NIGDY.

Lock 1/1 dalej jest imba :wink:

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 22:50 
Cytuj  
h34t napisał(a):
Dana napisał(a):
Czy mi się zdaje czy nie można już robić fd+ft in combat ?


Nie zauwarzylem zadnej zmiany, podobno byl to bug na test servach ze nie dzialalo fd+ft, jak wejde za nie dlugo (780 queue) to sprawdze jeszcze :wink:


No właśnie chodzi o test realm, nic nie pisze o tym w patch notes więc to pewnie bug :)

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 23:00 
Cytuj  
Dana napisał(a):
h34t napisał(a):
Dana napisał(a):
Czy mi się zdaje czy nie można już robić fd+ft in combat ?


Nie zauwarzylem zadnej zmiany, podobno byl to bug na test servach ze nie dzialalo fd+ft, jak wejde za nie dlugo (780 queue) to sprawdze jeszcze :wink:


No właśnie chodzi o test realm, nic nie pisze o tym w patch notes więc to pewnie bug :)


Wszystko dziala jak dzialalo na test realmach i zwyklych :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 23:02 
Cytuj  
Czy teraz działa to niewiem bo nie chce mi sie czekać w kolejkach, ale na 100% wcześniej nie działało :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 23:52 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Opowiadasz
Cytuj:
Delays in dropping from combat with Feign Death have been isolated to a bug and will be addressed in a future patch. Please don't ask me when exactly, as I am not Nostradamus and the future is a shifting plane of events.

l2read
Shadhun sam jestes bug i exploit

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2006, 23:58 
Cytuj  
I nie wiem gdzie wy tu widzicie exploit :roll:

Feign Death - hunt wychodzi out of combat
Traps - mozna stawiac tylko out of combat

Sory ale to sa jedne ze skills hunta, jestem out of combat, moge postawic trap, chyba logiczne. To ze combo FD+FT trwa 1-2sekundy (to was najbardziej irytuje) nie zmienia faktu ze tutaj nie ma zadnego buga/exploit itd, w koncu global cooldowna to nie omija, a i tak nie zawsze sie udaje tego trapa postawic.


Posty: 13
Dołączył(a): 9.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 03:10 
Cytuj  
lukaszn napisał(a):
uzywa ktos moze Eartstrike lub Zandalarian Hero Medallion
jak wrazenia ?


ZHM to crap dla huntera


_________________
http://www.innominate.info/dkp

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 09:01 
Cytuj  
Uzywam ZHC przewaznie jak wchodze w melee (1h weap), czasami range, nie daje to duzego buffa ale zawsze cos :wink: Jezeli mialbym wybierac miedzy ZHC, a +2% crit trinket to stawialbym na ten drugi.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 09:40 
Cytuj  
h34t napisał(a):
1. Roznie, zalezy jaki lvl moby bijesz. Z tego co pamietam pet potrzebuje 4 krotnie mniej XP od hunta zeby zrobic lvl

No i chyba nie dostaje questexpa. Zauwazylem, ze moj pet dinga w okolicach 45% mojego levelu jak robie questy, troche wczesniej jak grinduje.

A moby bije teraz 27-31 (ogry w duskwood).


_________________
Obrazek

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 10:59 
Cytuj  
Cytuj:
I nie wiem gdzie wy tu widzicie exploit


Normalnie, myslisz ze skill FD zostal stworzony zeby mozna bylo stawiac frost trapy w walce ? Nie sadze. Jest to typowy exploit. Blizz go nie naprawi bo boi sie placzu wszystkich wielce "skillowych" hunterow ktorzy moze byli by do pokonania przez klasy meele bez tego comba. W tym momencie zabicie rogiem huntera graniczy z cudem (moge liczyc na to że nie ma scatter shota, blizz mi ta nadzieje zabierze w next patchu).


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 11:11 
Cytuj  
Shadhun_ napisał(a):
Cytuj:
I nie wiem gdzie wy tu widzicie exploit


Normalnie, myslisz ze skill FD zostal stworzony zeby mozna bylo stawiac frost trapy w walce ? Nie sadze. Jest to typowy exploit. Blizz go nie naprawi bo boi sie placzu wszystkich wielce "skillowych" hunterow ktorzy moze byli by do pokonania przez klasy meele bez tego comba. W tym momencie zabicie rogiem huntera graniczy z cudem (moge liczyc na to że nie ma scatter shota, blizz mi ta nadzieje zabierze w next patchu).


W jakiej walce ? Powtarzam, FD hunt wychodzi z walki, jest OOC moze stawic trap, EOT. Takie gdybanie jakie mialo byc zalozenie FD mozna sobie o dupe rozbic, jak bede mial informacje od projektantow tej gry to mozemy podyskutowac.

Warek
Jak hunt moze zabic warka ktory mu walnie charge + hamstring? (nie mowie o duelach gdzie 99% huntow stawia trap 10sek przed rozpoczeciem) Wingclip powiadasz, hamstring ma dluzsze dzialanie. Counterattack (talent point)? Tylko po parry. Scatter shoot (talent point) bardzo fajne, oddale sie na 5m jak mam zalozonego hamstring. Intimidation (talent point)? Moze byc dodge, parry etc. Improved Concussive Shot (talent point), super ekstra jak zdolam odejsc od warka, strzelic i modlic sie zeby akurat zadzialalo. Deterrence (talent point) ? Kolejne super ekstra, automatycznie podpisuje na siebie wyrok smierci, Overpower. Nie zapominajmy o Intercept warka... Nie raz zabilem warka w samej walce melee, ale to bardziej podchodzi pod farta bo melee warka > melee hunta w kazdej sytuacji.

Rog
No coz, maja ciezko, nie bede tego podwazal - flara, mark, etc czynia z hunta killer rogue. Zobaczymy po revampie, przed revamp huntow oni tez nie mieli latwego zycia z rogalami. Jedna uwaga tylko, jak widze rogala ktory stara sie zabic hunta bez crippling poison czy jakiejkolwiek proby stunlocka (mysli ze ambushem zabije hunta) to robi mi sie go zajebiscie zal.


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."


Posty: 33
Dołączył(a): 5.03.2006
Offline
PostNapisane: 1 maja 2006, 14:24 
Cytuj  
Shadhun_ napisał(a):
Cytuj:
I nie wiem gdzie wy tu widzicie exploit


Normalnie, myslisz ze skill FD zostal stworzony zeby mozna bylo stawiac frost trapy w walce ? Nie sadze. Jest to typowy exploit. Blizz go nie naprawi bo boi sie placzu wszystkich wielce "skillowych" hunterow ktorzy moze byli by do pokonania przez klasy meele bez tego comba. W tym momencie zabicie rogiem huntera graniczy z cudem (moge liczyc na to że nie ma scatter shota, blizz mi ta nadzieje zabierze w next patchu).


Nie przesadzasz? FD sam jako skill jest bezużyteczny w walce pvp, bo żaden z graczy się nie nabierze na "udawaną śmierć" dlatego Blizz dodał inną możliwość - wychodzenie z walki. Pomyśl co by było, jakby vanish nie działał w pvp, to mniej więcej taka sama zasada.

h34t napisał(a):
Warek
Jak hunt moze zabic warka ktory mu walnie charge + hamstring? (nie mowie o duelach gdzie 99% huntow stawia trap 10sek przed rozpoczeciem) Wingclip powiadasz, hamstring ma dluzsze dzialanie. Counterattack (talent point)? Tylko po parry. Scatter shoot (talent point) bardzo fajne, oddale sie na 5m jak mam zalozonego hamstring. Intimidation (talent point)? Moze byc dodge, parry etc. Improved Concussive Shot (talent point), super ekstra jak zdolam odejsc od warka, strzelic i modlic sie zeby akurat zadzialalo. Deterrence (talent point) ? Kolejne super ekstra, automatycznie podpisuje na siebie wyrok smierci, Overpower. Nie zapominajmy o Intercept warka... Nie raz zabilem warka w samej walce melee, ale to bardziej podchodzi pod farta bo melee warka > melee hunta w kazdej sytuacji.


Pamiętaj o trinkecie za PVP. Można nim usunąć właśnie immobilizing effect, a to zazwyczaj ułatwia walkę z warriorem. Jeśli hunt myśli i będzie trzymał warriora w "trap locku" (musi mieć sporo wolnej przestrzeni), to wygra. Tak samo jakby rogal trzymał huntera w stun locku, kwestia umiejętności.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 58  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.