Bajtek napisał(a):
Ja do tej pory uzywalem swietnego UI Varenthina, ale po patchu 4.0.1 bylem zmuszony przerzucic sie na TukUI i mam kilka pytan, moze ktos mi doradzi.
Czy w TukUI da sie ustawic Floating Combat Text, by dmg, ktory ja zadaje pojawial sie po prawej stronie ekranu, a dmg, ktory otrzymuje po lewej tak, jak na screenie ponizej?
http://img41.imageshack.us/img41/8940/w ... 183931.jpgDrugie pytanie, mozna skonfigurowac TukUI, by combo pointsy pojawialy sie jako cyfry arabskie a nie jakies smieszne znaczki?
No i tutaj chyba najprostsze pytanie
, jak schowac nieużywane bary?
Idealnie byloby miec jeszcze odpowiednik recounta i classtimera, ale chyba za duzo wymagam
.
Hehz. Ktoś już pisał że TukUI jest przyjazny ale raczej użytkownikom "lua friendly". Tutaj da się wszystko ustawić, ale często właśnie nie poprzez kliknięcie w ikonkę na mimimapie. Przydatne jest minimalne pojęcie o lua, znajomość angielskiego i jakiś fajny edytor (pod wingrozę np. nnotepad++ - freeware).
I Recount i classtimer jest. Poszukaj tu:
http://www.tukui.org/v2/forums/forum.php?id=25
Bary albo poprzez edycję plików lua, albo jeśli ci to starczy dograj configa (
http://github.com/tukz/Tukui_ConfigUI/downloads ) wpisz /tukui i w sekcji Actionbars jest Hide empty bars czy jakoś tak.
Co do CP i FCT to tutaj napiszę i proszę się nie obrażać ale właśnie czasami TukUI nie jest dla wszystkich. Dla przykładu obsługa CP wygląda tak (przykładowe rozwiązanie do umieszczenia w sekcji ecUnitframes -> Layout):
if unit == "target" then
-- combo points on target
local CPoints = {}
CPoints.unit = PlayerFrame.unit
local CPs = CreateFrame("Frame", nil, self)
CPs:SetHeight(12)
CPs:SetWidth(64)
CPs:SetPoint("TOP", health, "LEFT", -6, 18)
for i = 1, 5 do
CPoints[i] = CPs:CreateTexture(nil, "OVERLAY")
CPoints[i]:SetHeight(TukuiDB.Scale(12))
CPoints[i]:SetWidth(TukuiDB.Scale(12))
CPoints[i]:SetTexture(TukuiCF.media.comboTex)
if i == 1 then
CPoints[i]:SetPoint("TOP")
CPoints[i]:SetVertexColor(0.69, 0.31, 0.31)
else
CPoints[i]:SetPoint("LEFT", CPoints[i-1], "BOTTOM", TukuiDB.Scale(-6), -7)
end
end
CPoints[2]:SetVertexColor(0.69, 0.31, 0.31)
CPoints[3]:SetVertexColor(0.65, 0.63, 0.35)
CPoints[4]:SetVertexColor(0.65, 0.63, 0.35)
CPoints[5]:SetVertexColor(0.33, 0.59, 0.33)
self.CPoints = CPoints
end
Wyjaśnię tak prostacko parę tak na serio oczywistych rzeczy. To wygląda tylko tak dziwnie.
if unit == "target" then - jeżeli nasz unit to taget (początek)
-- combo points on target - opis itd. potem są definicje wywołania ramki z CP w określonym miejscu i rozmiarach (wysokość 12, szer. 64, u gory po lewej), cp ikonki będą 12 na 12 pikseli, wyświetlane jako SetTexture(TukuiCF.media.comboTex) - tutaj możesz zacząć szukać źródła do podmiany ikonek na cyferki. Potem jest definiowane wyświetlanie w funkcji np. jeżeli nie masz comba to .. jak 1 pkt to ... itd.
Tuk próbuje robić swoje UI bardziej beginners friendly ale nie ma się co oszukiwać - czasami jest trudniej niż klik klik.