mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 872 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 08:15 
Cytuj  
SnowPanther napisał(a):
(...) Polecam TukUI do testów (...)


Jestes osaczony Desh :P


_________________
Sathorn#2230

*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 08:56 
Cytuj  
Też polecam TukUI ale skoro o nim mowa to jak mogę w tym UI skrócić bary wszerz ? Imo mają trochę za dużo okienek

edit: widzę, że Shador pytał się o to samo :)


Ostatnio edytowano 19 paź 2010, 09:10 przez Makaan, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 08:57 
Cytuj  
Tukui i jest bardzo fajne, ale żeby edytowac go trzeba mieć zacięcie do programowania:s


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 09:38 
Cytuj  
SnowPanther napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Obrazek


Po kolei (IMO):

1. UI przypomina funkcjonalnością twoje UI z czasów tankowania (widać pozostały stare nawyki).
2. Dzisiaj nie potrzebujesz aż tyle informacji na ekranie (no chyba że to jakiś fetysz ;) )
3. Ramka czatowa za duża, miesza się dużo tekstu. Warto zrobić zakladkę typu spam i tam dać tylko info z globala trade itd, zakładke party, czyli rajd party i dbm i np. zakładkę walka a tam logi. Cały drop, exp, honor itd. najlepiej dać na osobną zakładkę (nic nie zniknie i nie będzie szukania " kto dostał te rękawice ?")
4. Fubar kiedyś był na liście memory whore. No i dzisiaj to już raczej stary addon, czy aż tak potrzebny ?
5. Atlasloot - szkoda ramu. Od czego jest wowhead czy mmo-champion ?
5. Recount to mega memory whore, używasz bo poznajesz huntera, na dłuższą metę zbędne, ściganie w dpsie to nic dobrego a jak będziesz slackował to i tak wcześniej czy później RL ci to powie. Po prostu róbmy swoje najlepiej jak umiemy.
6. Action bary. Np. fishing cooking trapy ? Przecież to wszystko można łatwo omacrować i nie straszyć taką ilością ikonek. Na pewno da się coś z tym zrobić.
7. Panel quest wchodzi ci na bufy. po co w ogóle taki addon do bufów. Teraz klikasz consolidate w default i jest klawo. Jak jesteś mega zapominalski to mały addonik typu SmartBuff co ci powie że nie masz czegoś. Na serio trzeba widzieć ciągle że zostalo 34 min Fortitude ? Trzeba odsłaniać pole walki jak tylko się da.
8. Info z SCT typu dmg peta czy zadany dmg. Na serio to ci potrzebne ? Jak masz mało HP czy pet ma mało to i tak coś trzeba będzie z tym zrobić. Nie mów że na bieżąco śledzisz spadki HP czy cryty jakie walisz ? :) Odsłońmy ekran jak powyżej.
9. Spell is not ready yet - można to wyłączyć i btw. teraz chyba nie ma co smashować buttonów bo teraz to inaczej działa (coś tam z anty lagiem czy coś).
10. W UI powinno się dążyć do minimalności.

Polecam TukUI do testów - próba zestawienia tego co naprawdę jest potrzebne, bez fajerwerków i pożerania ramu.
bardzo dziękuje za opinie. w sumie trafne.
UI zrobiłem od zera kilka dni temu jest podobne bo zawsze robię je z grubsza tak samo a lubię od zera bo przynajmniej działa i nie ma errorów.

co do ramu całkowita racja tyle ze mój komp sra ramem. generalnie z zakładkami masz tez racje i w sumie mam zakładkę ta trzecia gdzie sa tylko party whispery i bg czaty.

ogólnie jeżeli zacznę rajdować i zacznie mi ścinać to odkopie twój post i porobię ciecia bo fakt jest w czym.

co do ilości przycisków kompletnie mi nie przeszkadza ich ilość bo na nie nie patrze właściwie - fakt lubię jak jest ich dużo.

jeszcze co do ramek - może duże ale zauważ ze to ja i pet razem z jego i moim targetem plus targetem targetu

wszystkie zestawy UI odpadają UI zawsze wybieram i ustawiam sam. fakt nie korzystam z wielu informacji ale lubię jak mam do nich dostęp - dlatego nigdy nie dążę w UI do minimalizmu.

jeszcze raz dzieki za konstruktywną krytykę !

EDIT:
jak ktoś wie jak zarządzać wyświetlaniem ramki rajd / party (to małe obok pitbulla) która widać na screenie będę wdzięczny za pomoc. nie wiem jak sie to włącza i wyłącza

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 10:18 
Cytuj  
Desh - sprobuj zrobic reload UI i zmierz czas :P

Generalnie TukUI jest pod tym wzgledem super malo pamieci zajmuje, wszystko prosto oskryptowane dlatego dziala szybko, ma to co niezbedne i w sumie bardzo fajna rzecz :)

Mialem kiedys Quitera, podobala mi sie ta kompilacja, ale reload UI mnie po prostu do szalu doprowadzal, przesiadlem sie na Tuka i jest lepiej niz sie spodziewalem :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 10:25 
Cytuj  
ale po co ?
trwa to 3-4 sekundy raz jakiś addon mi robił ostatnio po zmianach w konfigu


Ostatnio edytowano 19 paź 2010, 10:27 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 138
Dołączył(a): 24.03.2009
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 10:26 
Cytuj  
Makaan napisał(a):
Też polecam TukUI ale skoro o nim mowa to jak mogę w tym UI skrócić bary wszerz ? Imo mają trochę za dużo okienek

edit: widzę, że Shador pytał się o to samo :)


Poszukaj Tukui/scripts/panels.lua i tego

Kod:
1 barbg:SetWidth((TukuiDB.buttonsize * 22) + (TukuiDB.buttonspacing * 23))


i zmień na np.

Kod:
1 barbg:SetWidth((TukuiDB.buttonsize * 20) + (TukuiDB.buttonspacing * 21))


O tym ze po wgraniu tukui configa i wpisaniu /tukui możesz schować nieużywane bary chyba nie muszę pisać ? :)

**

Posty: 230
Dołączył(a): 6.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 10:54 
Cytuj  
Ja do tej pory uzywalem swietnego UI Varenthina, ale po patchu 4.0.1 bylem zmuszony przerzucic sie na TukUI i mam kilka pytan, moze ktos mi doradzi.

Czy w TukUI da sie ustawic Floating Combat Text, by dmg, ktory ja zadaje pojawial sie po prawej stronie ekranu, a dmg, ktory otrzymuje po lewej tak, jak na screenie ponizej?

http://img41.imageshack.us/img41/8940/w ... 183931.jpg

Drugie pytanie, mozna skonfigurowac TukUI, by combo pointsy pojawialy sie w postaci cyfr arabskich a nie jakichs smiesznych znaczkow?

No i tutaj chyba najprostsze pytanie ;), jak schowac nieużywane bary?

Idealnie byloby miec jeszcze odpowiednik recounta i classtimera, ale chyba za duzo wymagam ;).


Ostatnio edytowano 19 paź 2010, 11:12 przez Bajtek, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 10:56 
Cytuj  
Desh, TukUI nie jest zlepkiem addonow. To jeden duzy "addon", ktory zalatwia wszystkie podstawowe wymagania. Do niego dorzucasz sobie co chcesz i masz piekne UI.


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 11:06 
Cytuj  
Sathorn napisał(a):
Desh, TukUI nie jest zlepkiem addonow. To jeden duzy "addon", ktory zalatwia wszystkie podstawowe wymagania. Do niego dorzucasz sobie co chcesz i masz piekne UI.
no to znaczy że jest super a ja zostaje przy swoim ew. w przyszłości jak pisałem powyłączam kilka zasobożernych addonów.

dyskusja jest tak samo jałowa jak namawianie mnie żebym nie grał w coda na Very High bo na Low mniej zasobów zżera - wszystko kwestia na co pozwala konfig kompa :wink:
pomijam że przy mojej sytuacji w domu nie poświecę dodatkowych godzin na UI. Samo bindowanie zajęło by kupę czasu.

myślę że ważne żeby każdy z osobna był zadowolony z własnego UI we własnej grze :wink:
TukUI nie jest młodym projektem był już zanim przestałem wowować

*
Avatar użytkownika

Posty: 138
Dołączył(a): 24.03.2009
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 11:27 
Cytuj  
Bajtek napisał(a):
Ja do tej pory uzywalem swietnego UI Varenthina, ale po patchu 4.0.1 bylem zmuszony przerzucic sie na TukUI i mam kilka pytan, moze ktos mi doradzi.

Czy w TukUI da sie ustawic Floating Combat Text, by dmg, ktory ja zadaje pojawial sie po prawej stronie ekranu, a dmg, ktory otrzymuje po lewej tak, jak na screenie ponizej?

http://img41.imageshack.us/img41/8940/w ... 183931.jpg

Drugie pytanie, mozna skonfigurowac TukUI, by combo pointsy pojawialy sie jako cyfry arabskie a nie jakies smieszne znaczki?

No i tutaj chyba najprostsze pytanie ;), jak schowac nieużywane bary?

Idealnie byloby miec jeszcze odpowiednik recounta i classtimera, ale chyba za duzo wymagam ;).


Hehz. Ktoś już pisał że TukUI jest przyjazny ale raczej użytkownikom "lua friendly". Tutaj da się wszystko ustawić, ale często właśnie nie poprzez kliknięcie w ikonkę na mimimapie. Przydatne jest minimalne pojęcie o lua, znajomość angielskiego i jakiś fajny edytor (pod wingrozę np. nnotepad++ - freeware).

I Recount i classtimer jest. Poszukaj tu:
http://www.tukui.org/v2/forums/forum.php?id=25

Bary albo poprzez edycję plików lua, albo jeśli ci to starczy dograj configa ( http://github.com/tukz/Tukui_ConfigUI/downloads ) wpisz /tukui i w sekcji Actionbars jest Hide empty bars czy jakoś tak.

Co do CP i FCT to tutaj napiszę i proszę się nie obrażać ale właśnie czasami TukUI nie jest dla wszystkich. Dla przykładu obsługa CP wygląda tak (przykładowe rozwiązanie do umieszczenia w sekcji ecUnitframes -> Layout):


if unit == "target" then
-- combo points on target
local CPoints = {}
CPoints.unit = PlayerFrame.unit
local CPs = CreateFrame("Frame", nil, self)
CPs:SetHeight(12)
CPs:SetWidth(64)
CPs:SetPoint("TOP", health, "LEFT", -6, 18)
for i = 1, 5 do
CPoints[i] = CPs:CreateTexture(nil, "OVERLAY")
CPoints[i]:SetHeight(TukuiDB.Scale(12))
CPoints[i]:SetWidth(TukuiDB.Scale(12))
CPoints[i]:SetTexture(TukuiCF.media.comboTex)
if i == 1 then
CPoints[i]:SetPoint("TOP")
CPoints[i]:SetVertexColor(0.69, 0.31, 0.31)
else
CPoints[i]:SetPoint("LEFT", CPoints[i-1], "BOTTOM", TukuiDB.Scale(-6), -7)
end
end
CPoints[2]:SetVertexColor(0.69, 0.31, 0.31)
CPoints[3]:SetVertexColor(0.65, 0.63, 0.35)
CPoints[4]:SetVertexColor(0.65, 0.63, 0.35)
CPoints[5]:SetVertexColor(0.33, 0.59, 0.33)
self.CPoints = CPoints
end

Wyjaśnię tak prostacko parę tak na serio oczywistych rzeczy. To wygląda tylko tak dziwnie.

if unit == "target" then - jeżeli nasz unit to taget (początek)
-- combo points on target - opis itd. potem są definicje wywołania ramki z CP w określonym miejscu i rozmiarach (wysokość 12, szer. 64, u gory po lewej), cp ikonki będą 12 na 12 pikseli, wyświetlane jako SetTexture(TukuiCF.media.comboTex) - tutaj możesz zacząć szukać źródła do podmiany ikonek na cyferki. Potem jest definiowane wyświetlanie w funkcji np. jeżeli nie masz comba to .. jak 1 pkt to ... itd.

Tuk próbuje robić swoje UI bardziej beginners friendly ale nie ma się co oszukiwać - czasami jest trudniej niż klik klik.

**

Posty: 230
Dołączył(a): 6.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 11:35 
Cytuj  
SnowPanther napisał(a):
/ciach/


Dzieki za pomoc, zaraz sprobuje sie z tym pobawic, dam znac z jakim rezultatem ;).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 12:54 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
(...)no to znaczy że jest super a ja zostaje przy swoim ew. w przyszłości jak pisałem powyłączam kilka zasobożernych addonów(...)

Temat zamkniety, nie ma potrzeby sie unosic.


_________________
Sathorn#2230

**

Posty: 230
Dołączył(a): 6.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 13:06 
Cytuj  
Chyba za glupi jestem na TukUI, wrzucilem classtimera oraz recounta i posypal mi sie caly config ;). No nic, bede lecial na standardzie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 17:07 
Cytuj  
Bajtek, zrob tak:
> sciagnij tukuUI z jego forum, podstawowe a nie jakas modyfikacje
oto link: http://github.com/tukz/Tukui/downloads
obecna wersja to 12.19 ale teraz po patchu zmiany nastepuja codziennie, wiec monitoruj stronke
> skopiuj i wywal, lub zmien nazwy katalogow:
- Interface
- WTF
- Cache
> wlacz wowa odpal gre i zamknij gre
> skopiuj tukui do Interface
> wlacz gre oraz odpowiedz na dwa pytania zadane przez TukUI
> zamknij gre
> instaluj jakiekolwiek dodatki oraz zmieniaj konfiguracje od tej pory jak chcesz

Generalnie, moge Ci pomoc w jakimkolwiek konfigu lub zmianach.


_________________
Sathorn#2230

**

Posty: 351
Dołączył(a): 29.12.2006
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 20:54 
Cytuj  
Potrzebuję małej porady jak zbindować formy druida. Chodzi mi o pasek na górze po lewo.
Da się zeskalować jakoś całe ui, żeby ogólnie wszystko było większe, ewentualnie chat?


_________________
Warrior Boulderfist
Druid Boulderfist

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 21:11 
Cytuj  
w tukui? zajrzyj do config.lua w katalogu config
tam w tm pliku znajdziesz:
Kod:
TukuiCF["general"] = {
   ["autoscale"] = true,                  -- mainly enabled for users that don't want to mess with the config file
   ["uiscale"] = 0.71,                    -- set your value (between 0.64 and 1) of your uiscale if autoscale is off
   ["overridelowtohigh"] = false,         -- EXPERIMENTAL ONLY! override lower version to higher version on a lower reso.
   ["multisampleprotect"] = false,

poeksperymentuj co bedzie dla Ciebie najlepsze


_________________
Sathorn#2230

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 21:25 
Cytuj  
Obrazek

W końcu znalazłem odpowiednia modyfikacje tukui dla siebie Elv's Edit. Naprawdę swietnie zrobiona polecam.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead


Ostatnio edytowano 19 paź 2010, 21:28 przez Nyx, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 21:26 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
W końcu znalazłem odpowiednia modyfikacje tukui dla siebie Elv's Edit. Naprawdę swietnie zrobiona polecam.

Obrazek
trochę mały screen :P
skopiowałeś miniaturkę bez linku


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 21:32 
Cytuj  
Poprawione, nie mam jeszcze bindow skonczonych. Po prawej i polwej w puste acion bary musze ustawic bindy specjalnie pod razer nage idealnie sie nadaje.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 872 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 44  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.