mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 13:13 
Cytuj  
Znalazlem bardzo ladny opis co jak co , napisany w skrocie przez blue z official forum EU :

Honorable kill (HK): killing a “green” or higher level character of the opposing team, or killing one of the NPCs considered a racial leader.
Dishonorable kill (DHK): killing a “grey” NPC flagged as a civilian.
Contribution points (CP): points awarded daily based on your honorable kills.
Honor points (HP): points awarded weekly based on your contribution points compared to the total contribution points awarded to your entire team throughout the week. HK has no direct effect on your honor points.

Contribution points

High levels yield more: killing a character higher level than you yields a lot more CP than killing a lower level one. Also, a level 10 killing another level 10 will get less CP than a level 50 killing another level 50.
Groups and raids: all members of groups and raids alive and nearby at the time of the kill get one HK and a share of CP.
Repeated killing: you only get full CP for killing the same character once per day. The second kill on the same character on the same day gives 75% of the CP, the third 50% and the fourth 25%. Subsequent kills give no CP at all.
Sharing with mobs: mobs take their share of the CP. Attacking a character fighting a mob might net you an easier kill, but it gives less reward.
No-points timer: when players exit an instance or arrive from a flight they are worth zero CP for some time.
Dishonorable kills: dishonorable kills currently have no effect on your CP, but this will change in the next content patch.
--------------------------------------------------------------------------------
Thundgot
Community Manager, English


Najciekawsze rzeczy z tego to:

- zabicie tego samego playera naliczane codziennie od nowa - czyli jezeli tego samego dnia zabijemy kogos po raz 2 - dostajemy 75%, 3 - 50%, 4 25% contribution points, za 5 i kolejne NIE DOSTAJEMY W OGOLE ( jezeli to jest ten sam dzien, kolejnego sie kasuje).

- con points dziela sie rowno na CALA GRUPE - znaczy sie im wieksza grupa, tym mniej con points

- po wyjsciu z instance czy wyladowaniu po locie gryfem, zabicie kogos takiego NIE DAJE w ogole zadnych CP, oczywiscie nie powiedziane jak dlugo ( zakladac mozna ze 10 sekund)

- no i ostatnie, za zabicie wyzszego lvl mamy wiecej CP


zrodlo http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-pvp-en&t=38518&p=1&tmp=1#post38518


_________________
Nie mam pomyslu na signature

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 14:44 
Cytuj  
No i pojawil sie problem bo na 60 tez chcialbym zabijac wyzsze lvl ale sie nie da, bezsens ...


8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 17:56 
Cytuj  
No, a wyobraź sobie że taki 1lvl chciałby zabijać levele niższe od swojego, ale sie nieda, bezsens...

*

Posty: 157
Dołączył(a): 19.01.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2005, 11:28 
Cytuj  
Słuszne stwierdzenie. A tak btw z tym zabiciem jednego playera w ciagu dnia kilka razy to lekka przesada, bo napocic trzeba sie czasami tak sama,a korzysci marne po kilku kilach. Wniosek nasowa sie sam. Po prostu olac delikwenta co jakoby kloci sie z systemem honoru. Pojebane tbh ;/


_________________
kek ?

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2005, 11:42 
Cytuj  
A mi się podoba ta opcja... i jest to btw jedyne wyjście.
Wyobraź sobie że jest dwóch znajomków, jeden gra po stronie hordy a drugi alliance... no i urządzają sobie pojedynek. Przez cały dzień się tłuką i nabijają takie ilości CP że nikt nie jest w stanie ich dogonić.

Ten system nie jest idealny ale jest dobrze przemyślany.

Tutaj jeszcze dokładniej masz opisane dlaczego nie ma kar za Dishonorable Kill


Ostatnio edytowano 30 kwi 2005, 12:24 przez Dwutlenek, łącznie edytowano 3 razy
*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2005, 12:22 
Cytuj  
ja musze powiedziec, ze im wiecej czytam o tym systemie ( tych malych niedopowiedzianych na poczatku rzeczy), tym bardziej wydaje mi sie przemyslany i prawidlowy. Wiadomo, ze kazdy system rozwija sie w miare uplywu czasu i jestem szczerze przekonany, ze tak wlasnie bedzie.


_________________
Nie mam pomyslu na signature

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2005, 15:08 
Cytuj  
lutus napisał(a):
ja musze powiedziec, ze im wiecej czytam o tym systemie ( tych malych niedopowiedzianych na poczatku rzeczy), tym bardziej wydaje mi sie przemyslany i prawidlowy. Wiadomo, ze kazdy system rozwija sie w miare uplywu czasu i jestem szczerze przekonany, ze tak wlasnie bedzie.


Może i jest, ale moim zdaniem Blizzard popełnił duży błąd nie dając gdzieś na stronie _dokładnego_ wyjaśnienia jak działa... Podkreślam "dokładnego" bo podstawowe zasady to znają wszyscy chyba poza noobkami którym się nie chciało przeczytać na stronie jak to działa i dalej siedzą w raid 40 osob w TM i killują wszystko jak leci niezależnie od lvlu...

Jak by było wiadomo, np jaki jest czas po którym możesz zabić tego samego gościa za pełną wartość cp i czy np jak on zabije nas to to się przyspiesza, jaki mniej więcej wzrost cp daje zabicie kogoś 1 rangę wyżej i jakie sa lvl cap na punkty honoru przyznawane co tydzień to by moim zdaniem był mniejszy chaos i zerg w TM... ale cóż.. Jak widać Blizzard postanowił że ujawnia jak najmniej informacji (np to ze lvl odpowiada za to jak dużo hp dostaniesz w tygodniowym rozliczeniu zdradzili dopiero jak low lvl gracze zaczęli się skarżyć ze maja lepszy standing niż wyżej lvlowi a rank niższe)

Pozdrawiam

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 10:02 
Cytuj  
w next patchu ma byc to juz widoczne od razu po zabiciu, gdzies tak mi sie obilo o uszy, co bedzie bardzo dobra rzecza, bo nareszcie bedzie wiadomo co sie oplaca bic i kiedy. Same wprowadzenie wyswietlania cp to nie bedzie duzy problem, bo to i tak jest wartosc obliczana w momencie zgonu.


_________________
Nie mam pomyslu na signature

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 10:16 
Cytuj  
Czy CP nie są aby obliczane na podstawie dziennego PvP z całego servera?
Gdzieś tam kiedyś mi to w ucho wpadło, chociaż teraz pewnie jest inaczej.

*

Posty: 55
Dołączył(a): 18.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 13:30 
Cytuj  
Cytuj:
one of the things we're adding in the next patch along with Battlegrounds is a new combat log message which will appear after each kill informing you of your estimated contribution points for a kill when it happens. This number will be slightly crude, as it doesn't factor in players killed under the diminishing return rule but it will provide players with a better understanding of how the system works and how valuable a given kill is.


Wynika z tego, ze punkty nie sa obliczne od razu. Nawet w przyszlym patchu bedziemy dostawac jedynie przyblizona wartosc za kill (prawdopodobnie liczona po stronie kliena by nie obciazac serwera, wlasciwe CP beda prawdopodobnie liczone przez serwer).

Zrodlo:
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 761331&p=1


_________________
Obrazek
PS3 Trophies

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 13:38 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Czy CP nie są aby obliczane na podstawie dziennego PvP z całego servera?
Gdzieś tam kiedyś mi to w ucho wpadło, chociaż teraz pewnie jest inaczej.


Raczej napewno.

Jednego dnia zabilem rogue 49 (ja 51). 260cp
Wczoraj zabilem maga 52, i 2x maga 51, 160 cp

Ciekawy rozrzut ;] Wniosek - nabijac CP jak malo ludzi gra ;D


_________________
Nestor#1522

**

Posty: 256
Dołączył(a): 13.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 13:59 
Cytuj  
ciekawi mnie jedna rzecz ...
podobno cp nie zalezy od lvlu postaci ... chodzi mi o to czy jestes 60 czy 30 to jak kroisz lvl blisko ciebie to powinny byc takie same ilosci CP

a na to wyglada ze nie

wczoraj swoim rogue 26 lvl killnolem 8 ally dzis patrze .. 27 CP O_O WTF?
to ma byc niezalezne od lvelu?

przy takich punktach to low lvl nawet niema sobie co rak brudzic .. bo zeby dostac glupi tabard bedzie musial chyba farme zalozyc

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 14:13 
Cytuj  
To zostalo tak zrobione zeby lowbiasi nie farmowali tych wyzej.

Im wyzszy masz level, tym wiecej honoru dostajesz, i tym latwiej zdobyc rank. Do tego ranki sa chyba tez zalezne od levelu.

Suma sumarum, sens zabawy w honor zaczyna sie kolo 50'tki ;]


_________________
Nestor#1522

**

Posty: 256
Dołączył(a): 13.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 15:48 
Cytuj  
no czyli poszli na latwizne a w opisie ze nie jest zalezne od lvlelu ... jak zwykle blizz idzie na latwizne :/

tak jak sie bronili przed tym dishonorem bo lvl 1 bedzie latal i wqrwial 60 ... co za bzdura ... przeciez wtedy koles bierze petycje wypelnia i kolo ma bananka na 72 ... potem 2x pomysli zanim zacznie wqurwiac 60tke ..

ja w sumie nienarzekam na gankowanie ... jakos tak przez te pol roku sie przyzwyczailem ... ale z tymi punktami to dali dupy ... mogli zrobi lvl req na dany rank i bylo by po problemie .. czemu jebana 30stka nie moze byc scoutem :/

sorz za przytkie ^^ fyrasy :P

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 15:58 
Cytuj  
reassor napisał(a):
no czyli poszli na latwizne a w opisie ze nie jest zalezne od lvlelu ... jak zwykle blizz idzie na latwizne :/

Na www.worldofwarcraft.com jest bardzo dokładny opis jak działa ten system, jest też forum na którym postują ludzie z Blizzarda.

reassor napisał(a):
tak jak sie bronili przed tym dishonorem bo lvl 1 bedzie latal i wqrwial 60 ... co za bzdura ... przeciez wtedy koles bierze petycje wypelnia i kolo ma bananka na 72 ... potem 2x pomysli zanim zacznie wqurwiac 60tke ..


Wysil trochę głowinę i zastanów się przez sekunde zanim zaczniesz marudzić...

Blizzard napisał(a):
Ensuring that penalties for this kind of behavior are warranted complicate the system tremendously. Some examples...
What happens if a high level player is attacked by a low-level player? Do we have to start tracking who "started" the fight? How does the player see that in their interface? More target colors? More UI flags?

What happens if a high level player is healing a low level player that kills another low level player? Does that warrant dishonor? What happens if the high level player didn't even realize that lower level player was engaged with another low level player (i.e. the enemy player had run around a corner and all the high level player saw was an injured low-level teammate, so he heals)?

These examples are just the tip of the iceberg, and the number of gray areas leading to players seeing "Dishonorable Kill!" messages without even understanding why it happened can easily get to the point where the system does more harm than good. Players are far more sensitive to being punished when they don't feel they should have been punished compared to being rewarded when they perhaps shouldn't have been rewarded.


Już widze jak lvl 60 raportuje lvl 1 bo go denerwuje... i już widzę 1000 takich petycji... weź się troche zastanów...

reassor napisał(a):
ja w sumie nienarzekam na gankowanie ... jakos tak przez te pol roku sie przyzwyczailem ... ale z tymi punktami to dali dupy ... mogli zrobi lvl req na dany rank i bylo by po problemie .. czemu jebana 30stka nie moze byc scoutem :/


Pieprzycie kolego aż mi się przykro robi...
Bez zastanowienia, bez argumentów... bez sensu...

**

Posty: 256
Dołączył(a): 13.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 19:41 
Cytuj  
jak tak piepsze to nie czytaj proste ... mam swoje zdanie i tyle ...
cytujesz nieprzemyslane kawalki a te ktore maja sens przemilczec lepiej ...

i wogole odstosunkuj sie koles

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 20:46 
Cytuj  
reassor napisał(a):
jak tak piepsze to nie czytaj proste ... mam swoje zdanie i tyle ...
cytujesz nieprzemyslane kawalki a te ktore maja sens przemilczec lepiej ...

i wogole odstosunkuj sie koles


Ja mam swoje zdanie na temat tego co piszesz, proste....

Co znaczy odstosunkuj się?

I nie unoś się tak, nic do Ciebie nie mam, każdemu się może zdarzyć wypisanie bzdur.


P.S.
Nie wiedziałem, że pieprzysz zanim nie przeczytałem. Gdybyś na początku posta napisał 'brednie' to bym nie czytał :]

P.S.2 Ten cytat Blizzarda naprawdę nie ma dla Ciebie sensu ?

**

Posty: 256
Dołączył(a): 13.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 maja 2005, 22:02 
Cytuj  
jeeeeez koles przeciez nie napisalem ze nie maja sensu O_O

napisalem ze czepiasz sie mojego posta tylko w miejscach w ktorych jest cos nie przemyslanego ... walnietego od tak ..

wklejasz mi tu jakies cytaty tylko po to , zeby pokazac jaki to jestes "obcykany"

tu zwracam honor .... wole pograc niz grzebac na tym oficjalnym forum i przedzierac sie przez te stosy idiotycznych topicow.
a fakt ze niektore sa warte przeczytania to juz inna historia .

i wcale bym tak nie naskoczyl na Ciebie gdyby nie te texty w stylu "Wysil trochę głowinę i zastanów się przez sekunde zanim zaczniesz marudzić... "

domyslam sie jak sam bys zareagowal na takie slowa ... pewnie bys podlinkowal/zacytowal tuzin artykulow/postow z innych stron zeby dodac swoim slowom wiarygodnosci ..

ja napisalem ze cytujesz rzeczy ktore byly nie przemyslane (moje cytaty)
i ze pominoles to co mialo sens ...

zreszta przyczepiles sie do textu o dishonorze , a jak napisalem w nim nie przeszkadza mi gankowanie , tylko chcialem w sposob jaki najszybciej mi przyszedl do glowy zeby pokazac ze blizz idzie po najmniejszej lini oporu

zreszta wiadomo , ze jakby byl dishonor to nic by to nie dalo , bo musialy by byc naprawde srogie kary za niego . Bo w przeciwnym razie zawsze sie znajdzie kloc , ktory ssie w pvp i wpadnie na genialny pomysl zeby byc najbardziej niehonorowy i przez to zablysnac ..

w calym moim poscie chodzilo podkreslam o to , ze low lvl dostaje jakies smiesznawe ilosci CP za te same rodzaje killow za ktore high dostaja krocie ...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 maja 2005, 05:52 
Cytuj  
reassor napisał(a):
... przeciez wtedy koles bierze petycje wypelnia i kolo ma bananka na 72 ... potem 2x pomysli zanim zacznie wqurwiac 60tke ..




Czasem jak czytam to co ludzie pisza to sie zastanawiam jak oni to robia...


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 maja 2005, 08:35 
Cytuj  
Chyba faktycznie trochę przesadziłem z reakcją na Twój post reassor.

Jakos tylko się zmęczyłem narzekaniem na honor system, który wg mnie jest całkiem sprawnie przemyślany.
Wiedzę na temat tego systemu mam nie dla tego, że grzebie się w forum blizzarda ale z linków podczepionych na mmorpg.pl

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.