Razel napisał(a):
Bierzgal napisał(a):
Hehe, a wy nadal z tym "dzisiaj pierwszy do instancji wchodzi hunter" itp
? Tak jak napisał Sob, loot to totalny random i nie jest uzależniony od absolutnie niczego. Zwykły dice roll i tyle. Np. kością k6 tez można rzucać nawet i 10 minut a nie wypadnie np. 6tka (mimo szansy 16,(6)%). Z drugiej strony może wypaść np 2-3 razy z rzędu od razu. Losowość i tyle. Innym pewnie wspomniana tarcza leci cały czas i chcieli by coś innego
.
Hmm, dawno tu nie zaglądałem
.
omg Bierzgal, wszelki duch...
mamy tutaj do czynienia z jakimś algorytmem obwarowanym pewnymi założeniami, tak z powietrza przecież sobie nie decyduje program co to dziś dropnie, to wykonuje obliczenia na podstawie pewnych posiadanych danych/warunków/założeń.
Nawet ta kostka ma pewne założenia, ma oznaczone cyferki po bokach, a to jaka jest na wierzchu zależy m.in od takich czynników jak siłą rzutu, kat odbicia od podłoża itp itd - warunki są, a zbiór tych warunków jest skończony.
Lider musi na kazdy rajd miec inna fryzure i przed wejsciem do instancji zakrecic sie na fotelu kilka razy.
Boze jacy ludzie sa glupi:|
Cytuj:
What are the variables in the random generator's kernel, is it based on some attribute of the players in the raid, or the raid leader?
Heh no, I believe it uses a time stamp to seed the generator. So, there's nothing you can influence within the game that would alter or coerce the generator.
The time it uses to seed would have no real implication into the final outcome of what loot its given. On a long enough generation table, you may see some type of pattern based purely on a random generators inability to truly be random. But we're talking about astronomical numbers, something ridiculous like hundreds of billions of generations. Nothing you would or could see a pattern in during your time playing the game.
What you're seeing is pure and basic laws of probability. Have a few thousand people roll a pair of dice and you're bound to see hundreds of people able to roll snake-eyes 10 times in a row. (not that dice are truly random either)
As for Quest items, they are always there, they're just hidden if you don't have the quest.