mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:21 
Cytuj  
Kaz'rogal zabity po raz 22 a tarcze wypluł tylko 1...

ok, poproszę o wszelkie plotki, mity, obserwacje itp itd, od czego zależy loot? od RL, od osoby która pierwsza weszła do insta? Jak to może być? Cos co jest programowalne nie może być cholera randomowe


_________________
Maiori Cede

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:23 
Cytuj  
Od rzutu koscia


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:35 
Cytuj  
Stary, ja ponad rok po Neltharion's Tears z Nefa chodziłem, wypadł na niecałe 50 killi tylko 2 razy, a drop miał ponad 12%. Nie ma kompletnie żadnej reguły na to.

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:39 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Stary, ja ponad rok po Neltharion's Tears z Nefa chodziłem, wypadł na niecałe 50 killi tylko 2 razy, a drop miał ponad 12%. Nie ma kompletnie żadnej reguły na to.


zawsze z ta sama ekipa? w większości wypadków z tym samym zakładającym rajd? :wink:


_________________
Maiori Cede

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:39 
Cytuj  
w 95% ten sam skład.

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:41 
Cytuj  
Hehe, a wy nadal z tym "dzisiaj pierwszy do instancji wchodzi hunter" itp :D? Tak jak napisał Sob, loot to totalny random i nie jest uzależniony od absolutnie niczego. Zwykły dice roll i tyle. Np. kością k6 tez można rzucać nawet i 10 minut a nie wypadnie np. 6tka (mimo szansy 16,(6)%). Z drugiej strony może wypaść np 2-3 razy z rzędu od razu. Losowość i tyle. Innym pewnie wspomniana tarcza leci cały czas i chcieli by coś innego :).

Hmm, dawno tu nie zaglądałem :P.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:44 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
w 95% ten sam skład.


no wlasnie, rozumiem ze w tych 95% przypadku rajd zakladala/organizowala ta sama osoba? moze to dlatego?


_________________
Maiori Cede

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:45 
Cytuj  
www.niewyjasnione.pl tam bardziej bedzie pasowac ten temat :O.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:49 
Cytuj  
Bierzgal napisał(a):
Hehe, a wy nadal z tym "dzisiaj pierwszy do instancji wchodzi hunter" itp :D? Tak jak napisał Sob, loot to totalny random i nie jest uzależniony od absolutnie niczego. Zwykły dice roll i tyle. Np. kością k6 tez można rzucać nawet i 10 minut a nie wypadnie np. 6tka (mimo szansy 16,(6)%). Z drugiej strony może wypaść np 2-3 razy z rzędu od razu. Losowość i tyle. Innym pewnie wspomniana tarcza leci cały czas i chcieli by coś innego :).

Hmm, dawno tu nie zaglądałem :P.


omg Bierzgal, wszelki duch... :D

mamy tutaj do czynienia z jakimś algorytmem obwarowanym pewnymi założeniami, tak z powietrza przecież sobie nie decyduje program co to dziś dropnie, to wykonuje obliczenia na podstawie pewnych posiadanych danych/warunków/założeń.

Nawet ta kostka ma pewne założenia, ma oznaczone cyferki po bokach, a to jaka jest na wierzchu zależy m.in od takich czynników jak siła rzutu, kat odbicia od podłoża, rodzaj samego podłoża itp itd - warunki są, a zbiór tych warunków jest nawet skończony i da się opisać.


_________________
Maiori Cede


Ostatnio edytowano 7 sie 2008, 13:54 przez Razel, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:53 
Cytuj  
Ja wiem, że Progoro nigdy i w żadnym wypadku nie powininen mieć master lootera.


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:53 
Cytuj  
niech ktos inny zalozy rajd i nie zapomnij dac nam znac czy tarcza wypadla!1 :lol:

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:56 
Cytuj  
Razel masz po prostu pecha

Ja po Crimson Felt Hat chodzilem 17 razy. Wypadl po raz pierwszy za 7 razem, ale mi zakosil warlock


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

*

Posty: 195
Dołączył(a): 28.07.2006
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:58 
Cytuj  
O matko od niczego to nie zależy na pewno, mam znajomego który chodzi od 2 lat do kara i dalej nie wydropił łuku z Prince-a. A chodził z pugami, naszą gildia itd. :wtf: :lol: W końcu się wkurzył i Vangefull bow-a wyfarmił.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 13:59 
Cytuj  
Razel napisał(a):
Bierzgal napisał(a):
Hehe, a wy nadal z tym "dzisiaj pierwszy do instancji wchodzi hunter" itp :D? Tak jak napisał Sob, loot to totalny random i nie jest uzależniony od absolutnie niczego. Zwykły dice roll i tyle. Np. kością k6 tez można rzucać nawet i 10 minut a nie wypadnie np. 6tka (mimo szansy 16,(6)%). Z drugiej strony może wypaść np 2-3 razy z rzędu od razu. Losowość i tyle. Innym pewnie wspomniana tarcza leci cały czas i chcieli by coś innego :).

Hmm, dawno tu nie zaglądałem :P.


omg Bierzgal, wszelki duch... :D

mamy tutaj do czynienia z jakimś algorytmem obwarowanym pewnymi założeniami, tak z powietrza przecież sobie nie decyduje program co to dziś dropnie, to wykonuje obliczenia na podstawie pewnych posiadanych danych/warunków/założeń.

Nawet ta kostka ma pewne założenia, ma oznaczone cyferki po bokach, a to jaka jest na wierzchu zależy m.in od takich czynników jak siłą rzutu, kat odbicia od podłoża itp itd - warunki są, a zbiór tych warunków jest skończony.
Lider musi na kazdy rajd miec inna fryzure i przed wejsciem do instancji zakrecic sie na fotelu kilka razy.
Boze jacy ludzie sa glupi:|


Cytuj:
What are the variables in the random generator's kernel, is it based on some attribute of the players in the raid, or the raid leader?

Heh no, I believe it uses a time stamp to seed the generator. So, there's nothing you can influence within the game that would alter or coerce the generator.
The time it uses to seed would have no real implication into the final outcome of what loot its given. On a long enough generation table, you may see some type of pattern based purely on a random generators inability to truly be random. But we're talking about astronomical numbers, something ridiculous like hundreds of billions of generations. Nothing you would or could see a pattern in during your time playing the game.
What you're seeing is pure and basic laws of probability. Have a few thousand people roll a pair of dice and you're bound to see hundreds of people able to roll snake-eyes 10 times in a row. (not that dice are truly random either)
As for Quest items, they are always there, they're just hidden if you don't have the quest.

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 14:06 
Cytuj  
Z tego co wiem to w programowaniu nie istnieje pojecie prawdziwego losowania.Owszem losowanie jako takie jest przeprowadzane, ale schemat wylosowanych liczb po jakims tam czasie sie powtarza.Czy powtorzy sie po miesiacu, czy po kilku latach to inna sprawa.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 14:07 
Cytuj  
Jak lider założy stringi to leci loot dla clothów , jak szorty to dla plate a jak gacie po babci to dla leather :O


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 14:14 
Cytuj  
Motopompa napisał(a):
Z tego co wiem to w programowaniu nie istnieje pojecie prawdziwego losowania.Owszem losowanie jako takie jest przeprowadzane, ale schemat wylosowanych liczb po jakims tam czasie sie powtarza.Czy powtorzy sie po miesiacu, czy po kilku latach to inna sprawa.


Skąd ty czerpiesz takie informacje?


_________________
whiteman#2717

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 14:16 
Cytuj  
te ironiczne komentarze i wyzywanie od głupków jest nawet zabawne ale dajcie sobie spokój już z nabijaniem pustych postów. Ja rozumiem, ze niektórzy wszystko przyjmuja na wiarę "bo tak jest, tak było zawsze," ale sa jeszcze inni którzy starają się dociec dlaczego i całe szczęście ze są bo inaczej dalej tkwilibyśmy w średniowieczu. Mamy do czynienia z programem komputerowym i zdaje sie nie jest sztuczna inteligencja która teraz juz działa w sposób całkowicie nieprzewidywalny dla autora.


_________________
Maiori Cede

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 14:17 
Cytuj  
Razel napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
w 95% ten sam skład.


no wlasnie, rozumiem ze w tych 95% przypadku rajd zakladala/organizowala ta sama osoba? moze to dlatego?


Nie, źle rozumiesz. Nie ma reguły jak już napisałem i musisz to sobie zaklepać.

P.S
A tarcza Ci i tak nie wypadnie 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 sie 2008, 14:44 
Cytuj  
Nie ma zadnej reguly. Nawet na extremely low drop rate.

U nas padla mace co ma 1-2% juz trzeci raz pod rzad.

Z kolei ja chodzilem po Commendation of Kael'thas trinket hmmm 30 razy? Wypadl za ostatnim razem gdy przez przypadek jeden z warrkow dostal D/C po czym slejvik z guild poprosil mnie o pomoc.

:<

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.