mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 21
Dołączył(a): 24.12.2003
Offline
PostNapisane: 9 maja 2004, 13:37 
Cytuj  
Dobra czy ktoś wie czy mozliwe jest zrobienie 1-przyciskowego makra (na qbar) ktore by odpalalo od sztycha 2nd ability na wybranym artku. Nie zebym musial wybrac cel potem artek a potem use2?


Posty: 21
Dołączył(a): 24.12.2003
Offline
PostNapisane: 9 maja 2004, 13:39 
Cytuj  
btw jezeli kots jeszcze ma jakiegos zapomnianego chara 50 na alb/exal to chetnie zakupie


Posty: 21
Dołączył(a): 24.12.2003
Offline
PostNapisane: 10 maja 2004, 16:23 
Cytuj  
No i nikt nie wie - mamy tu tylu wybitych znawców i nic??

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 maja 2004, 19:20 
Cytuj  
No to przeciez proste
Piszesz sobie isblu = 429,17 przy stand roz i potem przez KD walisz stringa


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

****

Posty: 1262
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 maja 2004, 19:27 
Cytuj  
wlasnie... nie moglem nigdzie tego skrytpu znalezc, dzieki Karol! :wink:


_________________
TBH!

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 maja 2004, 20:41 
Cytuj  
anytime :wink:


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***

Posty: 553
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 maja 2004, 21:02 
Cytuj  
White, chłopcy sobie jaja robią jak zwykle :smile:
To chyba jeszcze nie jest rozwiązane - też to robię tak, jak ty... Drogą cierniową...

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 maja 2004, 21:19 
Cytuj  
No to powaznie - opiszcie co konkretnie ma sie stac (nacisniecie jakich klawiszyw jakich okolicznosciach) to wam cos sprobuje wyskrobac :grin:


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)


Posty: 21
Dołączył(a): 24.12.2003
Offline
PostNapisane: 11 maja 2004, 06:24 
Cytuj  
Karol - problem polega na szybkim uzyciu drugiej umiejetnosci danego artka w walce rvr.


Normala procedura (jak to dobrze ujal holg) to:

1. wybranie celu
2. klikniecie prawym klawiszem myszy na artku, tak by pokazalo sie okienko z jego cechami
3. wpisanie /use2 badz tez uzycie prostego makra /macro use2 /use2


Jak widzisz, gdy leci na ciebie 3-5 drabow z innego realmu to deczko to niewygodne zwazywszy ze jeszcze biegasz i machasz jakas stacheta. Caly czas staram sie znalesc sposob by zrobic jakies makro czy cos by wystarczylo nacisnac 1 klawisz czy guzik na qbar, by uzyc artka. Bo bez ego tu qpa....

***

Posty: 793
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 maja 2004, 10:16 
Cytuj  
No to albo mialem zwidy albo w konfiguracji klawiatury mozna sobie zbindowac dowolny klawisz pod use2

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 maja 2004, 10:26 
Cytuj  
Arty suxx

****

Posty: 1262
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 11 maja 2004, 10:32 
Cytuj  
Cytuj:
2004-05-11 11:16, Kielas napisał:
No to albo mialem zwidy albo w konfiguracji klawiatury mozna sobie zbindowac dowolny klawisz pod use2


mozna to zrobic /qbind'em ale nadal bedzie trzeba klikac prawym na artefakt i tego sie zmienic nie da.


_________________
TBH!

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 maja 2004, 10:57 
Cytuj  
Ja bym to zrobil ale to bedzie bardzo spersonalizowane makro :smile:
(zalezne od ustawien okreslonych rzeczy na paskach skrotow, rozdzielczosci w jakiej sie gra etc)

Chodzi o sam sposob w jaki program ma zdetektowac ze powinien odpalic takie macro - inaczej mowiac jakie zdarzenie na ekranie ma "wyzwolic" macro.
Ja bym to zrobil tak.
Definiujesz sobie paski skrotow swoje.
Jeden z nich (taki malo uzywany - np. 5) masz pusty. W pierwszy slot wrzucasz albo jakis skill albo lepiej dowolne bindmacro - nazywasz je sobie A.
Graficznie to bedzie wygladalo tak ze na szarym tle klawisza bedzie widac biale "A".
Robisz scerenshota z tym bidnietym macro i otwierasz je pod ms paint.
Zomujac screen sprawdzasz jakie koordynaty X,Y ma ktorykolwiek bialy pixel w literce A - powiedzmy ze sa to koordynaty 100,100.
Teraz w pozycje kolejne (pod F2 np) wkladasz macro artka a pod F3 bidniete to macro use2.


I piszesz skrypt:

///procedura uzycia artka i use2
Procedure useskills

MousePos X,Y
//X,Y dowolne punkty w obrebie klawisza artka zbindowanego pod F2
RightClick
delay 200
//pokazalo sie nam okienko z cechami artka

MousePos X1, Y1
//X1, Y1 pozycja kursora na odpowiedniej z cech artka
LeftClick
delay 200
//kliknelismy na wybrana ceche

keydown {F3} 200
delay 200
//nacisniecie klawisza F3 pod ktorym mamy use2 binda

end
//koniec procedury




//main loop macra
while 1=1
IsWhite = 100,100
Call useskills
delay 200
end



Zeby znalesc te wszystkie namiary x,y trzeba zrobic w sumie 2 screeny.

Macro bedzie krecilo sie non stop nic nie robiac i blokujac Ci normalnych opracji w grze.
Jednak gdy targetniesz goscia i przelaczysz sie na pasek #5 (szhit+F5 o ile pamietam?) zdetektuje ze w zadanym miejscu ma bialy kolor i wtedy wywola procedure.


Nie napisze tego dokladniej - nie mam juz daoc'a wiec nie mam jak posprawdzac tych wszystkich X,Y.
Ale jak ktos podesle screeny:
1. Wstawiony na pasku nr 5 pod pierwsza pozycje bind czegokolwiek nazwany np. A
2. Screen z efektem jaki uzyskasz po kliknieciu prawym kalwiszem na artka (otwarte okno cech artka) - sam artek zbindowany pod F2 na 5 pasku.
3. Informacje ktora z cech artka ma program wybierac.

to mu to zrobie :grin:

EDIT: screeny musza byc jak najlepszej jakosci. Tzn standardowy TGA przekonwertujcie do bmp i spakujcie zip/rar.
[email protected] albo [email protected]

EDIT2: wada tego rozwiazania:
w tym calym przypadku ktory opisalem trzeba uwazac na jedna rzecz. Zeby zadna ikonka jaka macie na innych paskach pod F1 nie miala dokladnie w tym samym miejscu "testowym" niczego bialego (ani jasnego zoltego etc).
Warto wylaczyc transparetnosc paska makr.

EDIT3:
za to nie trzeba sie ograniczac tylko do tej jednej procedury z uzyciem artka.
Mozna ten skrypt rozbudowac np. o sprawdzanie stanu HP i automatyczne uzywanie np. potiona gdy HP spadanie <pewnej wartosci.
Generalnie mozna sobie zapuscic takie "rezydetne" programy ktore reaguje na okreslony stan Twojej postaci i robia to, o czym Ty zazwyczaj w szale walki zapominasz :grin:


_________________
Sponsorem tego posta jest producent filmowy który był sam :smile:



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-05-11 12:23 ]</font>

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 maja 2004, 11:39 
Cytuj  
hehe powiedz kiedy Twoja postac zacznie sama sobie wybierac nastepne skile po level upie i sama bedzie planowac "droge kariery" :smile:

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 maja 2004, 12:02 
Cytuj  
czlowiek sie starzeje i klikanie po klawiaturze w odstepach nanosekundowych sprawia mu coraz wieksza trudnosc
poza tym oczka juz nie te co kiedys i jedyne zdarzenie jakie bez problemu rejestrujesz podczas RvR jest zejscie smiertelne

na starosc irl jest viagra - w grach jej role spelniaja macra :grin:

poza tym powiem ci ze to fun jak sobie napiszesz macro ktore gra bardziej inteligetnie od Ciebie
ja jeszcze do tego nie doszedlem ale to pewnie kwestia zbyt wysoko postawionej poprzeczki (skromnosc zabrania mi podania IQ :wink: )


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.