Ja bym to zrobil ale to bedzie bardzo spersonalizowane makro
(zalezne od ustawien okreslonych rzeczy na paskach skrotow, rozdzielczosci w jakiej sie gra etc)
Chodzi o sam sposob w jaki program ma zdetektowac ze powinien odpalic takie macro - inaczej mowiac jakie zdarzenie na ekranie ma "wyzwolic" macro.
Ja bym to zrobil tak.
Definiujesz sobie paski skrotow swoje.
Jeden z nich (taki malo uzywany - np. 5) masz pusty. W pierwszy slot wrzucasz albo jakis skill albo lepiej dowolne bindmacro - nazywasz je sobie A.
Graficznie to bedzie wygladalo tak ze na szarym tle klawisza bedzie widac biale "A".
Robisz scerenshota z tym bidnietym macro i otwierasz je pod ms paint.
Zomujac screen sprawdzasz jakie koordynaty X,Y ma ktorykolwiek bialy pixel w literce A - powiedzmy ze sa to koordynaty 100,100.
Teraz w pozycje kolejne (pod F2 np) wkladasz macro artka a pod F3 bidniete to macro use2.
I piszesz skrypt:
///procedura uzycia artka i use2
Procedure useskills
MousePos X,Y
//X,Y dowolne punkty w obrebie klawisza artka zbindowanego pod F2
RightClick
delay 200
//pokazalo sie nam okienko z cechami artka
MousePos X1, Y1
//X1, Y1 pozycja kursora na odpowiedniej z cech artka
LeftClick
delay 200
//kliknelismy na wybrana ceche
keydown {F3} 200
delay 200
//nacisniecie klawisza F3 pod ktorym mamy use2 binda
end
//koniec procedury
//main loop macra
while 1=1
IsWhite = 100,100
Call useskills
delay 200
end
Zeby znalesc te wszystkie namiary x,y trzeba zrobic w sumie 2 screeny.
Macro bedzie krecilo sie non stop nic nie robiac i blokujac Ci normalnych opracji w grze.
Jednak gdy targetniesz goscia i przelaczysz sie na pasek #5 (szhit+F5 o ile pamietam?) zdetektuje ze w zadanym miejscu ma bialy kolor i wtedy wywola procedure.
Nie napisze tego dokladniej - nie mam juz daoc'a wiec nie mam jak posprawdzac tych wszystkich X,Y.
Ale jak ktos podesle screeny:
1. Wstawiony na pasku nr 5 pod pierwsza pozycje bind czegokolwiek nazwany np. A
2. Screen z efektem jaki uzyskasz po kliknieciu prawym kalwiszem na artka (otwarte okno cech artka) - sam artek zbindowany pod F2 na 5 pasku.
3. Informacje ktora z cech artka ma program wybierac.
to mu to zrobie
EDIT: screeny musza byc jak najlepszej jakosci. Tzn standardowy TGA przekonwertujcie do bmp i spakujcie zip/rar.
[email protected] albo
[email protected]
EDIT2: wada tego rozwiazania:
w tym calym przypadku ktory opisalem trzeba uwazac na jedna rzecz. Zeby zadna ikonka jaka macie na innych paskach pod F1 nie miala dokladnie w tym samym miejscu "testowym" niczego bialego (ani jasnego zoltego etc).
Warto wylaczyc transparetnosc paska makr.
EDIT3:
za to nie trzeba sie ograniczac tylko do tej jednej procedury z uzyciem artka.
Mozna ten skrypt rozbudowac np. o sprawdzanie stanu HP i automatyczne uzywanie np. potiona gdy HP spadanie <pewnej wartosci.
Generalnie mozna sobie zapuscic takie "rezydetne" programy ktore reaguje na okreslony stan Twojej postaci i robia to, o czym Ty zazwyczaj w szale walki zapominasz
_________________
Sponsorem tego posta jest producent filmowy który był sam
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2004-05-11 12:23 ]</font>