gufnowapnjasz napisał(a):
oj tam. wiekszosc multiplatformowych gier mid end kompy wciagaja w 1080p i 60 fpsach, kiedy nawet ps4/x0 topia sie w 900p/30 fps
http://www.gamespot.com/articles/can-we ... 0-6418829/ nawet taki crap za 550$ (wliczajac OS, bude, dysk itd) radzi sobie lepiej niz nowe konsolki
wyciagają albo nie wyciagają. Róznie z tym bywa. Sporo tytułów nie wyciaga, mimo, ze bebechy są teoretycznie mocniejsze niż konsoli i gra była przygotowywana przez kilka lat a nie kilka miesiecy.
A gry na konsole jakie teraz wychodzą oprócz kilku dopracowanych tytułów to identyczna klepanina jak na PC-ta. Składanina z gotowych klocków. Akurat ogrywam Trials Ubisoftu na PS4 - gra zajmuje jakieś 2GB, pamięci w konsoli 8GB, a co plansza to mam zajebiste kilkusekundowe loadingi, widoczne doładowania tekstur, już nie wspomnę o sypiącym się kodzie (wykrzaczaniu się gry) po którym dostałem corrupted save. Normalnie feeling grania na PC bardzo wiernie oddany
Co mnie wkurwia, bo nie po to sobie kupiłem konsolę by grać w takie badziewie.
Poczekaj rok na gry które zostaną zoptymalizowane pod sprzęt. Nawet na Xbox One który jest konsolą sporo słabszą 1080p/60fps będzie standardem. Wystarczy zobaczyć jaka przepaść (dosłowanie) w grach z tej generacji, tzn. z samego jej początku i po dwóch latach od premiery.