gufnowapnjasz napisał(a):
oj tam. wiekszosc multiplatformowych gier mid end kompy wciagaja w 1080p i 60 fpsach, kiedy nawet ps4/x0 topia sie w 900p/30 fps
http://www.gamespot.com/articles/can-we ... 0-6418829/ nawet taki crap za 550$ (wliczajac OS, bude, dysk itd) radzi sobie lepiej niz nowe konsolki
wyciagają albo nie wyciagają. Róznie z tym bywa. Sporo tytułów nie wyciaga, mimo, ze bebechy są teoretycznie mocniejsze niż konsoli i gra była przygotowywana przez kilka lat a nie kilka miesiecy.
A gry na konsole jakie teraz wychodzą oprócz kilku dopracowanych tytułów to identyczna klepanina jak na PC-ta. Składanina z gotowych klocków. Akurat ogrywam Trials Ubisoftu na PS4 - gra zajmuje jakieś 2GB, pamięci w konsoli 8GB, a co plansza to mam zajebiste kilkusekundowe loadingi, widoczne doładowania tekstur, już nie wspomnę o sypiącym się kodzie (wykrzaczaniu się gry) po którym dostałem corrupted save. Normalnie feeling grania na PC bardzo wiernie oddany
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co mnie wkurwia, bo nie po to sobie kupiłem konsolę by grać w takie badziewie.
Poczekaj rok na gry które zostaną zoptymalizowane pod sprzęt. Nawet na Xbox One który jest konsolą sporo słabszą 1080p/60fps będzie standardem. Wystarczy zobaczyć jaka przepaść (dosłowanie) w grach z tej generacji, tzn. z samego jej początku i po dwóch latach od premiery.