mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1529 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 77  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2008, 21:26 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
sorry ale w ps3 sam cell da rade zrobic to co caly x360 ;-) i kiedys pewnie to wykorzystaja :-)


LOL Ty nawet nie wiesz pewnie jak dziala i jest zbudowany ten procesor. Kocham takie wypowiedzi. Prawda jest taka ze Cell az tak super nie jest, ma wady, jest jednordzeniowy, w niektorych zastosowaniach jest wolniejszy niz Pentium 4 nie mowiac juz o 3 rdzeniowym PowerPC z X'a.
Jest szybki ale nie jest 8 cudem swiata na jaki kreowalo go Sony przed premiera, co bylo jednym z wielu ich bullshitow.
Poczytaj o czym jak chcesz sie wypowiadac bo takich glupot nawet na gry-online.pl nie pisza. :-)

Mendol napisał(a):
polecam zobaczyc uncharted na ps3.
i pokazac mi chociaz w podobie na x360.
dziekuje

Uncharted jest ladne ok ale na X'a sa tez ladne gry. :-)
A "najladniejsza gra na nextgeny" slyszymy co miesiac mniej wiecej. Naprzemian Xbox z PS3 maja ten zaszczyt.

Podsumowujac ja tam do PS3 nic nie mam. Ale ty wypisujesz bulshity nie poparte argumentami. :-)

Jak chcesz to co rzuce benchamarkami zeby pokazac jak mocny jest Cell. :-)

Na koniec tylko jeden cytat:
"Both the 360 and PS3’s CPUs are heavily stripped down compared to what most of us are probably using on our desktop computers to view this article. Both consoles are labeled as 3.2GHZ, but they don’t offer performance comparable to that of a typical Athlon 64 3200+ or better than even an Athlon XP 2800+ CPU."

Cell jest zajebiscie szybki w wykonywaniu kodu pisanego stricte pod niego i jego koprocesory. Dlatego 90% gier multi platformowych wyglada gorzej na PS3, nie ma AA, gubi klatki. To jest fakt.
Zrobienie gry wykorzystujacej 6 SPU (7 jest zablokowany) jest wlasciwie nie mozliwe. Takie rzeczy to w benchmarkach robia aby rzucic liczba 155GFOPS i juz ludzie leja po nogach nie majac pojecia o co chodzi.


_________________
Obrazek

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2008, 22:00 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
Tak jezus istniał

przestał byś jak mendol pieprzyć głupoty nie podparte żadnymi informacjami


Sony’s employment listing reportedly outlines that the successful applicant will be tasked with creating and optimising emulation software for backward compatibility covering every gaming platform Sony has released to date, ranging from the original PlayStation through to the PlayStation 2, PSP handheld, and the PlayStation 3.

Twoje fanboi podejscie mnie czasami przeraza.

Cytuj:
Cell jest zajebiscie szybki w wykonywaniu kodu pisanego stricte pod niego i jego koprocesory. Dlatego 90% gier multi platformowych wyglada gorzej na PS3, nie ma AA, gubi klatki. To jest fakt.
Zrobienie gry wykorzystujacej 6 SPU (7 jest zablokowany) jest wlasciwie nie mozliwe. Takie rzeczy to w benchmarkach robia aby rzucic liczba 155GFOPS i juz ludzie leja po nogach nie majac pojecia o co chodzi.


Ogolnie procesory wielordzeniowe radza sobie tylko z praca strumieniowa i nic sie nie zanosi zeby sie to zmienilo. Nie, przepraszam. Ci glupi devsi sie musza nauczyc co to jest multithreading (fagasy!).

Zreszta jezeli ktokolwiek chce sie klocic w tej materii na wyzszym poziomie niz pointowanie na Uncharted / Mass Effect to polecam przeczytac ten artykul:
http://dpad.gotfrag.com/xbox360/story/35372?spage=1

Jest tam bardzo dokladnie wytlumaczone dlaczego 3 core'owy ppc jest wolnieszy niz athlon za 200zl. W dodatku jest to napisane przejrzystym jezykiem i jest interesujace.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 sty 2008, 22:30 
Cytuj  
ktos wie na ilu nosnikach bedzie lost odyssey?
i sklep internetowy gdzie mozna kupic dvd+r dl i zaplacic cc?

btw kabraxis po czym wnosisz ze nie jest mozliwe wykorzystanie mozliwosci cella?

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2008, 23:51 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ktos wie na ilu nosnikach bedzie lost odyssey?
i sklep internetowy gdzie mozna kupic dvd+r dl i zaplacic cc?

btw kabraxis po czym wnosisz ze nie jest mozliwe wykorzystanie mozliwosci cella?


Bo klucimy sie o mozliwosci graficzne a CPU az tak duzego wplywu na nie nie ma. Po 2 uwierz ze obie firmy zawyzaja mozliwosci swojej konsoli i karmia nas czystym PR.

Po 3 da sie wykorzystac moc Cella co niedlugo zrobi toshiba wsadzajac je do HDTV i spelniajac ich prawdziwe przeznaczenie.

Po 4 kuzwa najwazniejsze nie bedzie (mam nadzieje) juz pieprzonych exclusive games po final fantazji 13 bo przestaje sie to naszczescie oplacac.
Gry na ps3 i xboxa beda wygladac tak samo i tak powinno byc.
Konsument wybiera ktora konsola mu bardziej pasuje bez zbednego BS.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 08:08 
Cytuj  
i tu masz prawie racje. oczywiscie nie mozemy do konca porownywac obecnej sytuacji z walka xbox i ps2. jednak jesli zwrocisz uwage na to jaki postep w jakosci grafiki mial miejsce na ps2 to musisz przyznac ze skok byl ogromny. poczawszy na tekkenie 2 czy 3 i kwadratowych postaciach a skonczywszy na god of war 2. i to wszystko na jednej konsoli. w przypadku xboxa nie zauwazylem takiego skoku wraz ze "starzeniem sie" tej konsoli.
dlatego tez na obecna chwile powstrzymalbym sie od koncowych komentarzy.
ff musi byc tylko na ps3 ;-) podobnie jak mgs i gt !

*

Posty: 156
Dołączył(a): 9.06.2006
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 08:09 
Cytuj  
Exclusivy były, są i zapewne będą :D Wystarczy, że jedna ze stron sypnie kasą pokrywającą wysokość straty z wyniku "jednoplatformowości" :D. Było nie było to jednak one stanowią o "sile" konsoli a nie ilość XFLOPów :D.

BURNOUT PARADISE - polecam :D w wersji na PS3 oczywiście :D (opcja z Takedown photos karci :D)


_________________
Gzzzt

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 08:10 
Cytuj  
no demko burnouta faktycznie wymiatalo. zobaczymy jak z retailem.

*

Posty: 156
Dołączył(a): 9.06.2006
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 08:16 
Cytuj  
Pograłem wczoraj ze 3 godzinki i bardzo przyjemnie się pomyka (demko to tylko namiastka :D) Miasto jest dość spore i całkowite poznanie go zajmie napewno sporo czasu. Co skrzyżowanie event (stun,race,road rage itp). Każda ulica ma swój rekord który można pobijać (w wersji czasowej i showtime :D[online/offline]). Jak to w Burnie pełno wszędzie wszystkiego. Aut jest 75 (z czego część to po prostu stuningowane wersje odkrywanych więć strzelam, że aut jest 34 + 1 uber bonusowe :D). Masa zadań i eventów.


_________________
Gzzzt

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 11:53 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
taaa
dzieci pokupowaly sobie x360 i teraz beda przeklinac kazdego kto powie ze ps3 lepsze ;-)
sorry ale w ps3 sam cell da rade zrobic to co caly x360 ;-) i kiedys pewnie to wykorzystaja :-)
a na razie ustalmy ze x360 = ps3 i tyle.


Cell ray-tracing

http://youtube.com/watch?v=oLte5f34ya8

Cell niszczy desktopowe procki pod wzgledem "pure SIMD pushing power"
ale tylko pojedynczej precyzji , procesor jest potezny i napewno od FFXIII pokaze na co go stac

generalnie porownywanie Cell do desktopowych procow ogolnego przeznaczenia jest troche z pupy , ale to sa proce przyszlosci pod MMO clusters , medical , geo itd


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 12:29 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
i tu masz prawie racje. oczywiscie nie mozemy do konca porownywac obecnej sytuacji z walka xbox i ps2. jednak jesli zwrocisz uwage na to jaki postep w jakosci grafiki mial miejsce na ps2 to musisz przyznac ze skok byl ogromny. poczawszy na tekkenie 2 czy 3 i kwadratowych postaciach a skonczywszy na god of war 2. i to wszystko na jednej konsoli. w przypadku xboxa nie zauwazylem takiego skoku wraz ze "starzeniem sie" tej konsoli.
dlatego tez na obecna chwile powstrzymalbym sie od koncowych komentarzy.
ff musi byc tylko na ps3 ;-) podobnie jak mgs i gt !


Tak, pewnie zobaczymy jakis skok jakosci nie bedzie tak ogromny jak przy ps2.
Tak jak napisales na poczatku poprzedniej generacji gry byly raczej prymitywne w porownaniu do mocy obliczeniowej konsoli.
Tym razem nie mamy do czynienia z taka sytuacja, od razu zostaly wytoczone ciezkie dziala.
Najwieksza roznica jest fakt ze niewykorzystana moc Emotion Engine mozna bylo wykorzystac w dowolny sposob w przypadku Cella tak nie jest.
Jest tak dlatego ze ograniczenia co moze sie liczyc na SPE's Cella sa bardzo rygorystyczne i wiekszosc elementow gry musi sie zmiescic w jednym watku na jednym core.
Natomiast ciagle zostaje pole do popisu przy np fizyce czy typowo obliczeniowych bajerach jak cloth simulation.
Ale wyzszej rozdzielczosci czy ogolnie lepszej grafiki nie da sie osiagnac.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 15:18 
Cytuj  
no ale sama grafika jest zadowalajaca. jesli wiec dodamy do tego bajery to moze wyjsc cos naprawde fajnego. wyobraz sobie fable2 na cellu wlasnie z cloth, full body simulation, fizyke, rozwoj swiata.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 15:20 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
tekkenie 2 czy 3 i kwadratowych postaciach a skonczywszy na god of war 2.


Tekken 2 i 3 to Psx a nie Ps2.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 15:39 
Cytuj  
no moze, nigdy nie bylem fanem tekkena ale posiadalem i psx i posiadam ps2 i wiem ze zauwazylem roznice. ok kolejny tytul do porownania do gt.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 15:42 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
Cell niszczy desktopowe procki pod wzgledem "pure SIMD pushing power"
ale tylko pojedynczej precyzji , procesor jest potezny i napewno od FFXIII pokaze na co go stac

A jak mu idzie w "deep hard anal penetration"? Na konsolach liczy sie pula gier, a nie techniczny zargon. Odbiorce interesuje w co moze pograc, a na dzien dzisiejszy obie konsole posysaja w tej kwestii. :<


_________________
Χ Ξ Σ

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 16:21 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Aldatha napisał(a):
Cell niszczy desktopowe procki pod wzgledem "pure SIMD pushing power"
ale tylko pojedynczej precyzji , procesor jest potezny i napewno od FFXIII pokaze na co go stac

A jak mu idzie w "deep hard anal penetration"? Na konsolach liczy sie pula gier, a nie techniczny zargon. Odbiorce interesuje w co moze pograc, a na dzien dzisiejszy obie konsole posysaja w tej kwestii. :<


Jesli X posysa jesli chodzi o "w co mozna pograc" to jaka ilosc gier jest dla Ciebie zadowalajaca ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 16:49 
Cytuj  
4-5 tytulow singiel player uwazam za wystarczajace. Narazie na x360 znalazlem 2, z czego jeden bedzie na pc w ciagu paru miesiecy.


_________________
Χ Ξ Σ

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 17:02 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
4-5 tytulow singiel player uwazam za wystarczajace. Narazie na x360 znalazlem 2, z czego jeden bedzie na pc w ciagu paru miesiecy.


Masz jakis bardzo specyficzny gust ? Ja bawie sie Xem od 2,5 tygodnia i juz wiem, ze duzo czasu spedze nad Forza, TDU, Eternal Sonata (dzis przyjechala!), a jak pobawie sie tymi to usiade na powaznie do Mass Effecta. Dodatkowo, gdyby nie to ze ostatnio nadwyrezylem oszczednosci to bez wahania bralbym Burnouta, PGR4, Assassins Creeda i z tego co widze DMC4. To malo ?

Oczywiscie - sporo to samochodowki, ale sa tez inne gry - mowic ze sa 2 ciekawe tytuly to lekkie przegiecie - chyba ze ktos na konsole szuka symulatora zuczka gnojarka albo muszki plujki - to mozna miec klopot.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 19:52 
Cytuj  
no w tej chwili sa 4 dla mnie.
mass effect, burnout, eternal i moze forza. co na ogolna liczbe 17 nie jest zlym wynikiem.
reszta to odpalic poogladac wyjac dvd z napedu i odlozyc na poleczke.
nie sprawdzalem jeszcze kingdom under fire.
na pewno sprawdze lost odyssey, fable2, fallouta, warhammer mark of chaos.
przypuszczam ze do 2009 liczba hitow na x360/ps3 wyrowna sie.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 sty 2008, 20:27 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Aldatha napisał(a):
Cell niszczy desktopowe procki pod wzgledem "pure SIMD pushing power"
ale tylko pojedynczej precyzji , procesor jest potezny i napewno od FFXIII pokaze na co go stac

A jak mu idzie w "deep hard anal penetration"? Na konsolach liczy sie pula gier, a nie techniczny zargon. Odbiorce interesuje w co moze pograc, a na dzien dzisiejszy obie konsole posysaja w tej kwestii. :<


jeżeli obie posysają to jedna z nich posysa duzo bardziej :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sty 2008, 20:36 
Cytuj  
ha. jutro test lost odyssey :-)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1529 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 77  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.