Mendol napisał(a):
sorry ale w ps3 sam cell da rade zrobic to co caly x360
i kiedys pewnie to wykorzystaja
LOL Ty nawet nie wiesz pewnie jak dziala i jest zbudowany ten procesor. Kocham takie wypowiedzi. Prawda jest taka ze Cell az tak super nie jest, ma wady, jest jednordzeniowy, w niektorych zastosowaniach jest wolniejszy niz Pentium 4 nie mowiac juz o 3 rdzeniowym PowerPC z X'a.
Jest szybki ale nie jest 8 cudem swiata na jaki kreowalo go Sony przed premiera, co bylo jednym z wielu ich bullshitow.
Poczytaj o czym jak chcesz sie wypowiadac bo takich glupot nawet na gry-online.pl nie pisza.
Mendol napisał(a):
polecam zobaczyc uncharted na ps3.
i pokazac mi chociaz w podobie na x360.
dziekuje
Uncharted jest ladne ok ale na X'a sa tez ladne gry.
A "najladniejsza gra na nextgeny" slyszymy co miesiac mniej wiecej. Naprzemian Xbox z PS3 maja ten zaszczyt.
Podsumowujac ja tam do PS3 nic nie mam. Ale ty wypisujesz bulshity nie poparte argumentami.
Jak chcesz to co rzuce benchamarkami zeby pokazac jak mocny jest Cell.
Na koniec tylko jeden cytat:
"Both the 360 and PS3’s CPUs are heavily stripped down compared to what most of us are probably using on our desktop computers to view this article. Both consoles are labeled as 3.2GHZ, but they don’t offer performance comparable to that of a typical Athlon 64 3200+ or better than even an Athlon XP 2800+ CPU."
Cell jest zajebiscie szybki w wykonywaniu kodu pisanego stricte pod niego i jego koprocesory. Dlatego 90% gier multi platformowych wyglada gorzej na PS3, nie ma AA, gubi klatki. To jest fakt.
Zrobienie gry wykorzystujacej 6 SPU (7 jest zablokowany) jest wlasciwie nie mozliwe. Takie rzeczy to w benchmarkach robia aby rzucic liczba 155GFOPS i juz ludzie leja po nogach nie majac pojecia o co chodzi.