mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2009, 07:57 
Cytuj  
Panowie prosił bym o opinię na temat lapa Acer 7730g
parametry to
Technologia Intel® Centrino 2 z procesorem Intel® Core™ 2 Duo T6400 (2,0 Ghz,FSB 800 MHz, cache L2 2 MB), matryca TFT 17" WXGA+ CB, pamięć operacyjna3 GB RAM DDR3, dysk twardy 320 GB, karta grafiki GeForce 9600MGT z pamięcią1024 MB (max. 2303MB z technologią TurboCache™ ), nagrywarka DVD SuperMulti(DL), czytnik kart pamięci 5-in-1, kamera internetowa, 4 porty USB 2.0, systemgłośnikowy 2.1 z wbudowanym głośnikiem niskotonowym, certyfikat Dolby®Home Theater®, wyjście HDMI, wyjście S/PDIF, EasyPort IV, ExpressCard™/54,bezprzewodowa karta sieciowa Wireless LAN a/b/g, system operacyjny Windows® Vista™ Home Premium.
cena za niego to 3k zl prawie
warto go kupować ??? czy acery są kłopotliwe itp
proszę o opinie
pozdrawiam

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2009, 13:09 
Cytuj  
maja dosyc klopotliwy serwis jak cos sie skopie - to poswiadczy pewnie wiekszosc osob, ktorym cos sie z lapem dzialo zlego.

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2009, 14:20 
Cytuj  
kłopotliwy czyli ????
a co z resztą ? wykonanie sterowniki itp

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2009, 16:23 
Cytuj  
Acer = loteria. Jednym dziala przez 2-3 lata (jak mi) i potem pada, nie ma sensu nawet naprawiac. Wyciagnalem tylko hdd, ram, naped. Inni posuwaja z Acerami to serwisu z czestotliwoscia sraczki. Dlaczego klopotliwy? Bo z tego co pamietam nie ma serwisu w PL tylko Slowacja/Czechy no i trzeba od cholery czekac na naprawe. Nie wiem czy bylbys zadowolony dostac notka po 1-2 miesiacach czekania i po tygodniu wyslac go ponownie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2009, 16:25 
Cytuj  
roball napisał(a):
Kup sobie Dell'a.

</thread>

Jak najpowazniej mowie.


Tez tak myslalem, ze kupie.

Ale nie kupie.

Ogolnie psuja sie i taka opinie dostalem od goscia, ktory nimi handluje. Dodatkowo kolezanka swojego XPS poraz 3ci wyslala do serwisu. Wczesniej: padlo chlodzenie, padla plyta. Teraz nie wiadomo ale po odglosach dochodzacych z wnetrzna mozna wywnioskowac, ze cos ODPADLO.

W Polsce nie ma takiego fajnego serwisu jak w UK Robanall, ze gosc wpada z walizeczka, a w srodku czesci zamienne z ktorych zlozylbys 10 nowych notkow.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2009, 16:54 
Cytuj  
No to jaki sie nie psuje?


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2009, 16:56 
Cytuj  
zepsuty

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2009, 17:38 
Cytuj  
Mam w firmie ponad 120 Delli roznych modeli i serwisowane byly moze z 4 sztuki (nie licze tych, ktore zostaly uszkodzone przez userow). W tym swiezo kupiony XPS 1340, ktory przyjechal z walnieta plyta glowna. I tu wlasnie wygrywa serwis Della nad innymi - jeden telefon i najpozniej nastepnego dnia mam serwisanta u siebie, ktory wymienia czesci w mojej obecnosci na nowe. Nie chce miec innego laptopa niz Dell :)

X.

PS. Naprawde warto doplacic te 100 zet i miec opcje serwisowa "dnia nastepnego w siedzibie klienta"

Oyci3C napisał(a):
W Polsce nie ma takiego fajnego serwisu jak w UK Robanall, ze gosc wpada z walizeczka, a w srodku czesci zamienne z ktorych zlozylbys 10 nowych notkow.

Nieprawda. Ja mam tak serwisowane laptopy. Della :)


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2009, 12:52 
Cytuj  
Hmmm to oplata roczna czy do modelu?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2009, 13:34 
Cytuj  
Na czas gwarancji. Ja zawsze biore pakiet na 3 lata z naprawa w siedzibie (dluzej nie ma sensu, bo mamy w firmie plan wymiany laptopow co 3 lata, uprzedzajac pytania, prawo pierwokupu po wymianie ma pracownik ktory uzywal i zazwyczaj z tego korzysta, bo sprzet jest odsprzedawany za grosze).

X.

PS. Jesli laptop ma pracowac w trudnych warunkach (szczegolnie czesto przewozony) to warto pomyslec o "Complete care" od nieszczesliwych wypadkow i kradziezy (mozna kupic osobno). Jak ukradna albo ci sie utopi, to dostaniesz nowego :)
Mowa oczywiscie o Dellu, nie mam pojecia jak to wyglada u innych producentow (znaczy wiem, jak wygladalo w Fujitsu-Siemensie, i tylko dlatego z nich zrezygnowalismy, bo mieli uslugi gwarancyjne i pogwarancyjne do dupy. Z Dellem jest inaczej, raz ze serwis jest bardzo dobry i szybki, dwa- mamy dobre upusty na zakup, po 3 latach scislej wspolpracy na niektore modele daja nam nawet do 60% taniej. Warunek: kupowac bezposrednio w Dellu, omijajac posrednikow).


_________________
http://zaginiony.net

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.