Na czas gwarancji. Ja zawsze biore pakiet na 3 lata z naprawa w siedzibie (dluzej nie ma sensu, bo mamy w firmie plan wymiany laptopow co 3 lata, uprzedzajac pytania, prawo pierwokupu po wymianie ma pracownik ktory uzywal i zazwyczaj z tego korzysta, bo sprzet jest odsprzedawany za grosze).
X.
PS. Jesli laptop ma pracowac w trudnych warunkach (szczegolnie czesto przewozony) to warto pomyslec o "Complete care" od nieszczesliwych wypadkow i kradziezy (mozna kupic osobno). Jak ukradna albo ci sie utopi, to dostaniesz nowego
Mowa oczywiscie o Dellu, nie mam pojecia jak to wyglada u innych producentow (znaczy wiem, jak wygladalo w Fujitsu-Siemensie, i tylko dlatego z nich zrezygnowalismy, bo mieli uslugi gwarancyjne i pogwarancyjne do dupy. Z Dellem jest inaczej, raz ze serwis jest bardzo dobry i szybki, dwa- mamy dobre upusty na zakup, po 3 latach scislej wspolpracy na niektore modele daja nam nawet do 60% taniej. Warunek: kupowac bezposrednio w Dellu, omijajac posrednikow).