mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 02:13 
Cytuj  
Potrzebuje porady jak zfitowac cyclone;)

Narazie zrobilem go tak ( wyciag z quickfita ;) ):

Kod:
- [ 250 |   22] 720mm Carbine Howitzer I
         Accuracy falloff = 17500.0 m
         Trackingspeed / Accuracy = 0.025 rad/sec
         Optimal Range = 23100.0 m
         Rate of fire = 10.84
         Damage Modifier = 7.73 x

- [ 250 |   22] 720mm Carbine Howitzer I
- [ 250 |   22] 720mm Carbine Howitzer I
- [ 250 |   22] 720mm Carbine Howitzer I
- [ 250 |   22] 720mm Carbine Howitzer I


- [  50 |   28] 'Arbalest' Assault Missile Launcher
         Rate of fire = 8.48

- [  50 |   28] 'Arbalest' Assault Missile Launcher
- [  50 |   28] 'Arbalest' Assault Missile Launcher

MED-SLOTS :
~~~~~~~~~~~~
- [  50 |   25] Y-S8 Hydrocarbon I Afterburners
         Max Velocity Bonus = 120.0 %

- [   0 |   25] Magnetic Scattering Amplifier I
         EM dmg resistance bonus = -32.5 %

- [  12 |   42] Medium C5-L Emergency Shield Overload I
         Activation time / duration = 2.4
         shield Bonus = 100.62
         activation cost = 60.0 Energy

- [   1 |    9] Cap Recharger I
         Capacitor recharge rate bonus = 15.0 %

- [   0 |   50] Shield Boost Amplifier I
         Shield Boost Bonus = 30.0 %

LOW-SLOTS :
~~~~~~~~~~~~
- [   1 |   34] Counterbalanced Weapon Mounts I
         Damage Modifier = 1.098 x
         rate of fire bonus = 10.5 %

- [   1 |   25] Damage Control I
         Armor Em Damage Resistance = 10.0 %
         powergrid usage = 1.0 MW
         Primary Skill required = 3394.0
         Activation time / duration = 30.0
         requiredSkill1Level = 1.0
         Shield Thermal Damage Resistance = 7.5 %
         Shield Kinetic Damage Resistance = 7.5 %
         Shield Explosive Damage Resistance = 7.5 %
         Shield Em Damage Resistance = 7.5 %
         Armor Thermal Damage Resistance = 10.0 %
         activation cost = 1.0 Energy
         Armor Kinetic Damage Resistance = 10.0 %
         Armor Explosive Damage Resistance = 10.0 %

- [   0 |   18] Power Diagnostic System I
         Shield recharge rate bonus = 7.5 %
         Capacitor bonus = 4.0 %
         Shield HP bonus = 4.0 %
         Powergrid bonus = 5.0 %
         Capacitor recharge rate bonus = 7.5 %

- [   0 |   18] Power Diagnostic System I



Polecialem na misje ( bez dron bo zapomnialem ;p ) i tak srednio to wygladalo ;) fregaty to tylko rakietami mozna i cos wolno szlo a te wieksze cruzy tez nie najszybciej padaly;) Nie wiem czy to wina fitu czy moze amunicji ( EMP ( -50% optimal range...) do dzialek i piranha do wyrzutni ) czy moze zle statek prowadze;p Aha no i na moich skillach to max co moge wcisnac w ten statek ;) Zostalo mi 60 power i 10 cpu...

Jesli ktos ma jakies normalne pomysly ( nie jakies sprzety za 10mln sztuka itp o_O ) i moglby cos doradzic to bylbym wdzieczny =]


_________________
Obrazek

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 06:27 
Cytuj  
Wywal, Damage control i wsadz tam PDS 1 kolejny. Cap recharger? Albo ten najlepszy albo wcale. Shield resist hardenery zmien na active ( docelowo t2). Shield booster tez t2 ( skille sie robi krotko a roznica jest kolosalna takze asap!). Ogolnie potrzebujesz wiecej skilla. Na fregaty potrzebujesz dron, z dronami i assaultami powinny sie poskladac szybko.
Hardenery, ammo type oraz typ rakiet dobierasz pod typ ratsow. (eveinfo.com). Generalnie wiecej skilli i modyfikacja buildu bo nie jest tak ze wsadzisz 1 hardener i bedzie super w kazdej misji.
A dobra rada wujka Huby:

Jezeli latamy czyms co ma zwrotnosc jednonogiego hipopotama w ciazy ( BC?:P), to na misji zaczynami leciec w kierunku gwiazdy, robimy jej bookmark i w razie problemow warp na ten BM. Efekt? instant ucieczka.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 13:01 
Cytuj  
No wiec jako ze huba odblakowal temat to moge pisac;)

Rzeczywiscie brakuje mi skilli ;) Tak samo brakuje mi CPU i power ;) Wsadzil bym chetnie large shield boostera bo z bonusami od bc i tego amplifiera czy jak mu tam to niezle daje dopalki ;) No i nie stac mnie na jakies T2 bajery :/ Chce zlozyc cos taniego i w miare funkcjonalnego ;) I tez nie tak ze co 10 minut musze zmieniac fit bo lece na inna misje:/ To trcoeh denerwujace by bylo...


_________________
Obrazek

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 13:07 
Cytuj  
Sou sorry ale zmian fita nie unikniesz. Ale ja nie widze problemu. Jak robisz misje dla jednego agenta to generalnie mieszkasz w jego stacji z wiekszoscia/caloscia stuffu. A przerzucenie 2 hardenerow na inne to zaden problem. Skille takie jak engineering, weapon upgrades oraz electronics bardzo sie przydadza i uwolnia troche capa. A t2 large shield booster nie jest chyba az tak drogi. Zawsze mozesz tez wziac med shield boost t2.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 13:10 
Cytuj  
No nic to musze doskillowac;] Narazie bede latac z tym co mam;p Czemu damage control zmienic na PDS1 kolejny?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 13:13 
Cytuj  
Bo resisty hulla sa zbedne jesli stosujesz trick z warp na gwiazde, a te dodatki do shield/armor sa smieszne. PDS I doda ci shield/cap regen no i dodatkowy power.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 13:20 
Cytuj  
A jak to jest z resami ze niby mam dostac 30% a dostaje 14?;p itd itp. Jak to jest liczone?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 13:24 
Cytuj  
Nie znam dokladnego przelicznika ale one maja jakies progi dziwne, nie ma tak ze dasz sobie dwa hardenery +50% i masz 100%;] Dlatego daje sie max 2 na jeden typ/albo dwa invulelability fieldy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 14:19 
Cytuj  
Te przeliczniki liczy sie mniej wiecej tak :

Base shield / armor resistance 50
Hardener sield / armor resistance bonus 50% = (50% z 50)-chance of damage penetrating shield/armor {( lv 5 = 0%)} = 25 - 20% ( lv 4 skill ) = 20
New shield / armor resistance = 70%


Jak czegoś nie skopałem to tak to działa, ale należy pamietać że wyliczenie dotyczy tylko jednego modułu, kazdy nastepny powoduje ze uzyslujemy o ile dobrze pamietam 25% penalty.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 22:50 
Cytuj  
A jaki to program do fitowania ststku?
On bierze poprawke na posaidane skille? I zawiera pelna beze itemow?


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2006, 22:54 
Cytuj  
Skille na pewno uwzglednia no i wszystko co potrzebowalem to mial w bazie;p

QuickFit sie nazywa;) Linka nie znam :/


_________________
Obrazek

*

Posty: 111
Dołączył(a): 29.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 14:49 
Cytuj  
co do dzialania hardenerow:
one nie zwiekszaja % odpornosci ale zmniejszaja o swoj % 'wartosc niebroniona'.
jezeli bazowy resist to 20%, hardener 50% zmniejszy wartosc niebroniona (owe gole 80%) o 50%, czyli 40%. resist calkowity wyniesie 60%.
stackowanie modulow zmniejsza ich skutecznosc, drugi ma tylko ok. 70% skutecznosci, trzeci jeszcze mniej (nie pamietam dokladnych wartosci) generalnie powyzej 3 skutecznosc jest tak mierna ze szkoda slota.

EDIT

wpadly mi efektywnosci stackowania, wiec pozwalam sobie.

1st mod: c(1) = 100,000% effectiveness
2nd mod: c(2) = 86,9119842% effectiveness
3d mod: c(3) = 57,1037996% effectiveness
4th mod: c(4) = 28,2469117% effectiveness
5th mod: c(5) = 10,5988834% effectiveness
6th mod: c(6) = 2,9989473% effectiveness
7th mod: c(7) = 0,5134081% effectiveness
8th mod: c(8) = 0,2106917% effectiveness

jak widac watpliwy juz jest sens trzeciego.


_________________
One must feel chaos within, to give birth to a dancing star.


Ostatnio edytowano 22 wrz 2006, 10:41 przez Ireul, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2006, 20:38 
Cytuj  
No ja zrobilem fit narazie bez hardnerow ( brak skilla, robi sie;p ) ale z tymi takimi 32,5% pasywnymi ;) dziala calkiem spoko a dzieki poradzie Huboxona ( tech 2 booster ) mam juz 135 shielda odnawianego za 60 ( 57 ze skillem ) capa :wink:

Calkiem niezle sie to sprawuje ;) Ciekawe jak to bedzie jak wsadze 2x hardnery po 50% a nie 32 :wink:


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.