killyox napisał(a):
w wowie moglo byc 9-10k na raz i 15k w sumie na servie
To by bylo swietne ale fakty sa inne, limit cap to 2,5k co jak widac wcale nie oznacza malo, jednak nie pozwala na zapelnienie swiata.
killyox napisał(a):
niech zgadne grales duzo w SWG, a praktycznie wcale lub w ogole w WoWa stad od razu gadasz jaki to wow latwy.
Mozliwe ze tak bo tylko 2,5 roku w WoW-a
Lil napisał(a):
Gra dla dzieci od lat 12 nie moze byc skomplikowana
WoW jest prosty by kazdy kto ma nawet zerowe pojecie o grach mmo dal sobie rade.
Tak, ale zmiany jakie wprowadzja od poczatku pozwalaja na naklejenie juz na pudelku 7+
Mendol napisał(a):
crafting w vg masakrowal. nigdy w zyciu nie bylem w stanie przysiasc do craftu na dluzej niz 10min, a ten w vg wciagal, byl swoista minigame. super pomysly, super rozwiazanie. harvesting? zbierz kolegow i razem kopcie a dostaniesz 3x wiecej materialu z tej samej skaly.
pvp tez fajne. i nawet jarala nas ta kasa ktora "wypadala" z kolesi po zabiciu.
Ojjj tak, to byly najlepsze rzeczy w VG, sam sie zastanawialem dlaczego z taka przyjemnoscia siedzie kilka dni nad craftingiem lub dyplomacja, a pvp z czesciowym lootem to najprostrza rzecz na ozywianie pvp.
Dlatego mam nadzieje ze Conana bedzie na tyle prosty by trafic do mas i na tyle ciekawy by przyciagnac tych co sie znudzili WoW-em.