mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 165  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:46 
Cytuj  
a ja chce 69vs69 -_^

Ale srsly jaka wam roznice zrobi czy bedzie to 40 vs 40 czy milion, wazne zeby byla z tego przyjemnosc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:46 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
tak jak pisałem będzie 8 -16 rdzeni w prockach to wtedy to będzie miało sens teraz żaden komp tego nie dźwignie tym bardziej w full detalach pod dx 10 :)
Sorry ale wole cieszyć się lepszą grafika niż oglądać pokaz slajdów :)

ale co Wy mowicie ze jak beda 16x rdzenie - o czym Wy wogole gadacie

wklejam jeszcze raz:
We have done like various testing, you know internally and what not, where we had at one point in time you know we had a few hundred people all logged in to the same city and stuff. And so we still have the capability based on the client performance and what not either changing like either based on distance or the number of people in your vicinity, we can tone that down. So if it becomes an problem for example you might be in a battle with 500 people you'll only see the nearest 100 to you for example

czy jest tu mowa ze testowali to na procesorach 16 rdzeniowych?

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:47 
Cytuj  
Desh a Ty co byś zrobił -> jak byś miał brać w epickich bitwach, zjechałbyś do low detali w grze ??jakby fps Ci spadło ??

ps- > Lufanga - mówiłem to w przenośni a Ty bierzesz wszystko na poważnie :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:51 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
Desh a Ty co byś zrobił
grafika w grze mmo nie jest dla mnie istotna, gdybym miał wiecej czasu to grałbym nadal w wowa.

grafa aoc nie robi wrażenia na mnie, miał być fajny system walki, a wyglada że bedzie średni, mało dynamiczny, sterowany lamerskim kursorem.

pomijam ze gra jest za droga moim zdaniem - 15 eur za takie coś to przesada


_________________
psn

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:56 
Cytuj  
Mam nadzieje, ze szybko blizz ten dodatek wypusci bo gowno sie robi tutaj, az trudno czytac ten spam.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 13:57 
Cytuj  
każdy gra w to co lubi, mi wow właśnie nie podszedł ze względu na grafikę i jestem jednym z nielicznych osób które 100 razy bardziej wolą eq2 od wowa, i jeśli podczas bitwy(zakładając że działa mi na full detalach) miałbym zmieniać na low detale to już wole ograniczenie które zagwarantuje mi stabilna grafikę :) Jakoś w lotro wcale nie ma pvp a ludzie w niego grają jeszcze chyba :)

ps - system walki jest innowacyjny i mi sie bardzo podoba :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:00 
Cytuj  
Motopompa napisał(a):
Mam nadzieje, ze szybko blizz ten dodatek wypusci bo gowno sie robi tutaj, az trudno czytac ten spam.

Nie wiem czy tesknota za podskakujacymi kolorowymi plamami farmujacymi wszystko co sie da jest alternatywa przynajmniej malutka dla nowych gier jakie wychodza lub beda wychodzic.

Na forum sie uciszylo troszke po tym jak okazalo sie ze co chwile sa inne ploty, a wszystko sie zaczelo od skrena z bety, a ta ostania plota o 40 twierdzach i mozliwosci posiadania trzech twierdz juz calkiem namieszala w glowach wszystkim


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:01 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
system walki jest innowacyjny i mi sie bardzo podoba :)

1. ile grałeś pvp ?
2. chwalić się że bedzie super grafa po to żeby potem wszystko zmniejszać bo przecież masa która ma płacić ma 20 fps jak stoi solo na polu to porażka.


_________________
psn

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:03 
Cytuj  
więc po co za przeproszeniem piep... zanim gra wyjdzie :) Ja nie wyrażę żadnego słowa krytyki do tego czasu :)

ps - Desh - jeden dzień grałem, jak zrobili na open becie full pvp :) a grafika nie wiem czy wiesz jest płynna powyżej 25 klatek, zresztą ludzkie oko przy większej ilości klatek nie zauważy różnicy, tak samo jak nie zauważy różnicy pomiędzy rozdzielczością full hd i hd ready z odległości 3 metrów :) więc to wszystko to marketingowa ściema :)


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 14:10 przez dark_lord, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:04 
Cytuj  
Mam mieszane odczucia.
Wiecie, fun zależał będzie raczej od implementacji systemu... a nie od ilości graczy.

W AO były "epickie" bitwy o pola Notum z nieraz 150 graczy po jednej stronie. Sprowadzało się to do tego, że najskuteczniejsza forma walki przy takim zergu wyglądała tak:
1. Każda strona formuje bloba (walka opierała się na ranged, więc melee mieli niewiele do roboty).
2. Każda strona ma listę callerów, którzy wybierają cele spośród wojsk przeciwnika.
3. Cała reszta DD (damage-dealerów) robi macro /assist na callera i atakuje wskazanego przez niego gracza.
4. Gdy ginie caller, wchodzi następny,
5. I tak do oporu.
Lagi bywały kilkuminutowe, jak zostałeś "wycallowany" przez callera wroga, nie wiedząc nawet kiedy dostawałeś alfę, której nikt nie mógł przeżyć... Sprowadzało się to do tego, że wygrywała strona, która miała graczy, którym chciało się kilka razy wracać. Muszę jednak przyznać, że mimo tej lagozy i zergowania, mam całkiem miłe wspomnienia :).

Przy mniejszej liczbie graczy (50 vs. 50) walki stawały się naprawdę ciekawe. Robiło się teamy i to na nich się opierał sposób prowadzenia bitwy.

Przyznam się, że miałem nadzieję, że FC podoła zadaniu, domyślam się, że jednak strona techniczna zawiodła i gra (tak jak w AO) nie wytrzymałaby takiego zerga. Więc jeśli rzeczywiście przy 100 graczach miałyby być kilkuminutowe lagi (nie mówiąc o grafice), to cieszę się, że tak stało, że skapitulowali i gra nas tym nie zaskoczy, to byłaby wtopa.
Jednak jestem trochę zawiedziony, ta sytuacja pokazuje, że FC niewiele się nauczył od premiery AO.


_________________
AO: 220/27/67 clan agent @ RK2 pic - Nieaktywny

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:07 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
ps- > Lufanga - mówiłem to w przenośni a Ty bierzesz wszystko na poważnie :)

ja wiem ze w przenosni
ale czepiacie sie ze sprzet nie wyrobi - a o to chodzi ze FC nakrecal ludzi m.in. na ich cudowny silnik ktory wytrzyma 500 osob
otrzymujemy zupelnie cos innego niz nam obiecano
niektorym to nie przeszkadza i np sa w stanie czekac i godzic sie na wszystko co FC zaproponuje - bo widocznie tak nalezalo bo inaczej sie nie dalo bo costam costam
mozna odpuscic sobie tez gre i czekac na inna
mozna tez puscic flame na forum oficjalnym - bo moze cos dotrze do devsow i moze cos z tym zrobia - bojac sie utraty klientow

ja jeste zdolny do kompromisu - przebolalem to ze niema typowego open worldu tylko sa dystrykty
przebolalem zonowania
przebolalem srednie i dosyc miekkie zasady PvP
ale siege 48v48 nie popuszcze
fakt to jest jeszcze beta - ale reakcja FC na obawy wielu graczy jest marna
raptem jeden post ze jeszcze nad tym pracuja i ze liczba w siege jeszcze nie jest okreslona
4 dni do rozpoczecia gry a oni jeszcze pracuja nad taka rzecza?.....


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 14:09 przez Lufanga, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 240
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:07 
Cytuj  
Lufanga napisał(a):
Buka napisał(a):
Jak czytam tego typu posty to mam wielka nadzieje, ze zostanie to 48vs48 jesli dzieki temu takie dzieci jak Ty zostana w WoWie. Nie czuje sie absolutnie wydymany poniewaz nie siedze calymi dniami jak idiota szukajac przeciekow, plotek i innych pierdol i w zaleznosci od tego co powiedza trzepie gruche badz wszczynam whine. Czekam spokojnie na finalna wersje i licze na to, ze Funcom bedzie stopniowo eliminowal wszystkie niedorobki (a tych napewno bedzie sporo) i rozwijal gre. Jesli gra nie spelni moich oczekiwan to poprostu przestane w nia grac, ale nie bede robil z siebie przekupy i pierdolil od rzeczy na forum jaki to wydymany sie czuje na dlugo przed tym zanim Funcom zacznie rozpinac rozporek.

czekam spokojnie i lykam co mi pod ryj podsuna
a z tym dymaniem to co glodnemu chleb na mysli? szukasz chlopaka?


Powiedz mi zatem jaki wplyw ma Twoj whine na "to co Ci pod ryj podsuna"? Domyslam sie, ze niewiele osob z Funcomu zna jezyk polski a jeszcze mniej zaglada na to forum wiec szkoda Twoich nerwow (nikt nikogo nie zmusza do grania - nie podoba sie to nie graj). Toczysz piane jak jakis zakompleksiony gimnazjalista nie zauwazajac, ze Twoja racja moze nie byc jedyna racja w tym sporze. Ja osobiscie przedkladam mniejsze potyczki, na ktore mam wiekszy wplyw niz wieksze, na ktory moj wplyw jest znikomy. Wole rowniez jakosc nie ilosc i bardziej liczy sie dla mnie taktyka i zgranie niz bezmyslny masowy zerg. Jesli Funcom zaserwuje nam 48/48 to bedzie fajnie, jesli 100/100 - trudno, jakos to przezyje, w koncu to tylko kolejna gra a nie wyscig o zycie.
Proponuje Ci przejsc sie na jakis spacer, bo zachowujac taki przyrost zlosci i polskiej zolci, jaki prezentujesz do tej pory w swoich postach, najdalej za 2 posty dostaniesz krwotoku z nosa dziubku :)

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:14 
Cytuj  
Lufanga - jak nie ma open worldu ?? jak w na open becie był ??

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:15 
Cytuj  
ale racje ma.
tydzien do premiery a dookola wielkie niewiadome.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:16 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ale racje ma.
tydzien do premiery a dookola wielkie niewiadome.
przecież Funcom napisał, ze testować co wyjdzie i jak się da beda w retailu :wink:


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:16 
Cytuj  
No dobra podsumowanie zrobmy, sa dwie teorie oparte o wczesne bety i plotki:

1. siege 100vs100, 9 twierdz, jedna twierdza na jedna gildie, siege co tydzien
2. siege 48vs48, 40 twierdz, trzy twierdze na jedna gildie, siege co trzy dni

co jest lepsze waszym zdaniem bo mi zaczyna podobac sie badziej ta druga wersja bo wymaga wiecej od gildii ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 14:17 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 264
Dołączył(a): 5.02.2006
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:17 
Cytuj  
Buka, a co przeszkadza zeby Conan mial powazny charakter i powazna grupe odbiorcow? Jak patrze na podania o przyjecia w WarCry to bardzo duzo osob jest 24+. Jak dla Ciebie za malo powaznie?

Tak jak zacytowal Lufanga, robili testy i wytrzymywalo do 500 osob naraz = 250/250.
48/48 przy tym to smiech na sali, szczegolnie, ze siege to byl haczyk na bardzo duza ilosc graczy. Nie mowili minigames 48/48 tylko massive sieges.

@Huragan

Piszesz o szansie dla malych gildi...a co szkodzi tworzyc alianse jak w Eve? 6 gildi po 70 osob kazda to 420 osob. Jezeli dodac do tego najemnikow (ktorzy przeciez nie musza byc bezmyslnym zergiem, a dobrze zorganizowana gildia) to przeciez pozwala na stworzenie zupelnie innego klimatu na serwerze. Wielka polityka, aliance, zdrady i noze w plecy i massive siege.

Zle? No to niech nam to dadza na PVP serwach a na PVE niech bedzie limit 48 graczy ;)

Dae: Co do samego zergu: np Vent pozwala na tworzenie grup do ktorych mozesz mowic. Wiec zakladajac obrone zamku mozesz, zakladajac niech bedzie 96 osob podzielic na 4 rajdy i na VT zalozyc grupe dowodca + 4 rajd leaderow. Potem kazdemu zlozyc grupe 23 graczy + rajd leader. Czy jest tam problem z komunikacja? Nie ma. Kwestia zgrania i kwestia organizacji w gildi.

Uwaga do samego zarzutu o zerg, bo 100 czy 150 osob z jednej strony.
Samo to, ze wystepuje kolizja niejako uniemozliwia zerg. To juz nie WoW. Nie ma wpadania w srodek i napieprzania AoE.
Jak wyobrazacie sobie zerg przez mury? Bo dla mnie to krwawe lanie dla tego zergu.

I do Soba jeszcze na koniec: Zawsze mozna zmniejszyc detale do minimum. Jak ktos ladnie kiedys powiedzial grywalnosc >>> grafika big time

Pozdrawiam


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...
WarCry

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:18 
Cytuj  
oczywiscie ze druga. nie wiem tylko dlaczego gildia ma miec 3 twierdze ale trudno. przy 40 twierdzach mamy przynajmniej kilkanascie/dziesiat opcji do wyboru, nie ogranicza sie to do najlepsza/najwieksza vs najwieksza/najlepsza, ale dla sredniakow tez jest pole do popisu.

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:18 
Cytuj  
@embe

Ta druga opcja jest całkiem ciekawa, z tego względu, że sens będzie miało istnienie i dużych i małych gildii.


_________________
AO: 220/27/67 clan agent @ RK2 pic - Nieaktywny

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2008, 14:19 
Cytuj  
Rzezio napisał(a):
a co szkodzi tworzyc alianse jak w Eve? 6 gildi po 70 osob kazda to 420 osob. Jezeli dodac do tego najemnikow (ktorzy przeciez nie musza byc bezmyslnym zergiem, a dobrze zorganizowana gildia) to przeciez pozwala na stworzenie zupelnie innego klimatu na serwerze. Wielka polityka, aliance, zdrady i noze w plecy i massive siege.
no właśnie, roboty by im to dużo nie dodało, skopiowaliby system z EvE a byłoby fajne.


_________________
psn


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 14:20 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 165  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.