mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 lut 2009, 23:09 
Cytuj  
Jest jakiś spobób na sprawdzenie ile aktualnie osób jest ingame na serwie?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1546
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 28 lut 2009, 23:31 
Cytuj  
Nie wiem gdzie się mam o to zapytać, więc wybiorę ten temat, bo spora liczba kompetentnych uzytkowników się tu wypowiada.

Tak więc, oglądając zdjęcia/filmiki, czytając relacji, doszedłem do wniosku, że przygoda z DFO może być naprawdę ciekawa, dlatego poważnie zastanowiłem się nad zakupem.

Teraz pytanie ( patrzyłem co nieco w necie, ale nie ma dokładnych odpowiedzi czy tak czy nie ).

Czy DFO będzie się dało grywalnie grać na kompie 1,8 ghz, 1 gb ramu, i radku 9800/gf 8600gt ( mam dwie do wyboru ; ) ). Nie chodzi mi tu o high detale. Wszystko low, byleby dało się biegać i zabijać, a nie byc zabijanym przez to, że komp mi muli...

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 28 lut 2009, 23:57 
Cytuj  
Nie wiem czy bedzie sens grac na takim sprzecie.... DFO wymagan nie ma wysokich, ale watpie czy to bedzie chodzilo w miare dobrze nawet na low

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 28 lut 2009, 23:57 
Cytuj  
Po pierwszych 4h gry jestem miło zaskoczony. Gra się prosto ale bardzo przyjemnie. Zobaczymy co będzie dalej.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 00:23 
Cytuj  
Nokiu$ napisał(a):
Nie wiem gdzie się mam o to zapytać, więc wybiorę ten temat, bo spora liczba kompetentnych uzytkowników się tu wypowiada.

Tak więc, oglądając zdjęcia/filmiki, czytając relacji, doszedłem do wniosku, że przygoda z DFO może być naprawdę ciekawa, dlatego poważnie zastanowiłem się nad zakupem.

Teraz pytanie ( patrzyłem co nieco w necie, ale nie ma dokładnych odpowiedzi czy tak czy nie ).

Czy DFO będzie się dało grywalnie grać na kompie 1,8 ghz, 1 gb ramu, i radku 9800/gf 8600gt ( mam dwie do wyboru ; ) ). Nie chodzi mi tu o high detale. Wszystko low, byleby dało się biegać i zabijać, a nie byc zabijanym przez to, że komp mi muli...
spokojnie Ci pojdzie na low, a nawet na medium, grywalnie


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.


Ostatnio edytowano 1 mar 2009, 00:24 przez Quetzacotl, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 00:24 
Cytuj  
Jedynie problem bedziesz mial z 1gb ram, 8600gt nie jest zle, a procek jesli dual to tez spoko.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 00:25 
Cytuj  
Narazie to nic Tobie nie pójdzie...bo wiadomo jest jak jest :)

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 03:10 
Cytuj  
Niektorzy to lubia troche sobie za przeproszniem popierdolic.

Gralem na Athlonie 64 3000+, 2GB ramu i GF 7600GS bez cieni (bo z wlaczanymi na takim zestawie nie ma co) , reszta na full, 1280x1024. Mialem 60-100 fps, byly rzadkie momenty gdzie spadalo do 20-40 fps.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 12:06 
Cytuj  
juz pierwsza drama z polska gildia :P
http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=143112

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 13:04 
Cytuj  
ee tam drama, wszyscy pizgali te moby, szczegolnie ze w dzien startu zaden nie dzialal.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 13:13 
Cytuj  
Gościa ograbiliśmy po paru godzinnej farmie i sieje płacze po wszech forach.


_________________
OrleOko czuwa...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 13:15 
Cytuj  
Napisz mu żeby wracał do WOW-a...takie życie...od razu wiedziałem że co najmniej połowa graczy to ludzie którzy są nieświadomi tego czym jest open PvP, full loot i itp...Nauczeni innymi mmo że śmierć to tylko formalność bez konsekwencji...tracąc wszystko będą labidzić i jęczeć po różnych forach, PMach że to nie tak...że on tak się starał...że w WOWie miał sprzęt za miliony i...zawsze go miał....ehhh....to nie gra dla takich ludzi...

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 14:07 
Cytuj  
zna ktoś jakąś stronę ze screenami po wyjściu darkfala????

*

Posty: 112
Dołączył(a): 13.03.2002
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 15:23 
Cytuj  
Postal napisał(a):


Jak patrze na takie screeny to az chce sie zaczac grac
Szkoda tylko, ze kasy nie ma

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 1 mar 2009, 23:57 
Cytuj  
Jako, ze serwer poszedl spac troszke sie rozpisze

No to ja napisze swoje pierwsze wrazenia, jako, ze od wczoraj mam mozliwosc pogrania.

Zasiadajac do gry mialem mieszane uczucia. Z jednej strony cholernie chcialem w koncu zagrac w cos co naprawde mi sie spodoba, z drugiej strony mialem obawy o to, ze dfo to nie bedzie jednak to.
Po pierwszym zalogowaniu i malym rozejrzeniu sie napewno trzeba opowiedziec o tym, ze graficznie darkfall odstaje od AOC (byla klotnia o tym kiedys) i nie chodzi tutaj moze o animacje, bo tak naprawde nie ma czasu na to, zeby spogladac na dupsko swojej postaci, wiec wszystkie placzki, ktorym animacje sie nie podobaly moga smialo zagrac. Nie chodzi tutaj o efekty graficzne jak np HDR i postprocesing, bo te stoja na bardzo wysokim poziomie. Najwiekszym graficznym minusem sa tekstury. No przeciez jak zobaczylem niektore tekstury to niewiedzialem czy pierdolnac ze smiechu, czy zaczac plakac nad tym jak kuzwa mozna zrobic w 2009 roku tekstury, ktore rozdzielczosc maja jak na gry komorkowe. No i tak jak do animacji sie nie przyklada uwagi, tak niestety do tekstur juz tak i czasami to naprawde kole w oczy. Najbardziej mi sie podobala klatka(wiezienie), ktore w sumie bardziej by pasowalo pod wzgledem graficznym do Duke Nukem 3d :) (podobny poziom prezetowala).

Teraz czas na walke. Imo calkiem przyjemnie sie walczy kazdym rodzajem broni i pod tym wzgledem gra jest the best. Moim faworytem jest strzelanie z luku (a sa tu kusze?), ktore pomimo swojej prostoty daje mi sporo funu. Najwiekszym mankamentem w czasie walki pve jest fakt, ze cholernie latwo i niechcacy mozna dostac crima (sorry, rogue), dlatego, ze wszystko bardzo szybko sie dzieje, a czesto na jednego mobka rzuca sie po kilka osob. Oczywiscie, jak ktos zobaczy crima to w 80% przypadkow sie rzuci na Ciebie, bo darmowy loocik zawsze jest przydatny (2 razy juz tak padlem, jak sie po kilka osob za mna rzucilo).
Taka zachlannosc na mobki wywodzi sie z tego, ze niestety spotow jest bardzo malo i juz w tej chwili jest przepelnienie na wiekszosci, na ktorych bylem. Jezeli nie zrobia czegos z tym to po otwarciu kramiku bedzie juz naprawde ciezko cokolwiek zrobic na spocie.

O magii nie bede nic pisal bo jakos nie wyprobowalem tego do konca. Zakupilem co prawda jeden czar, ale i tak w 99% przypadkow uzywam tego mana missile.

Moze troche o swiecie. Nie zwiedzilem tego duzo, jednak pod tym wzgledem rowniez mam troszke mieszane uczucia. Po pierwsze to o czym wspominalem, to pustki. Oprocz spotow z mobami przydalby sie tzw. wild lifie, o ktorym juz tutaj ktos wposminal. Krajobraz jest troszke za monotonny (w koncu jak w wiekszosci mmo), jednak naprawde daloby sie z tego sporo wiecej wyciagnac. Jezeli znajdzie sie juz cos odmiennego od reszty krajobrazu (jakas wioska, miasteczko) to niestety najczesciej jest opuszczone. Az w oczy kluja miejsca, w ktorych przydaly by sie spoty z mobkami.

Ktos wspominal o tych uniwersalnych bankach etc. Imo zrobienie lokalnych bankow przynioslo by wiecej problemow niz korzyscy, dlatego, ze bieganie po swiecie jest lekko mowiac upierdliwe i takie lazenie od banku do banku moglo by byc naprawde wqrwiajace.

O Craftingu rowniez narazie sie nie wypowiem, bo dopiero co wykupilem skill Herbalism to krecenia jakis malych potionkow, o dziwo jest jeszcze alchemy i nie wiem do konca, ale wydaje mi sie kolejnym etapem po herbalismie, zeby robic mocniejsze poty.

Gathering jest calkiem niezly (sa nawet skille do szybkiego harvestingu), ale w niektorych momentach nurzacy. Gathering jest bardzo podobny do tego z UO, jednak mamy tutaj zajebiscie duze zroznicowanie matsow, co dla ludzi, ktorych kreci craft bedzie napewno sporym plusem (dla mnie jest).

Kolejna rzecza, ktora kole w oczy to pedaly napierdalajace na makrach (spelle oraz wlasnie harvesting). Dzisiaj na forumfall zostala juz podana stosowna informacja, wiec moze sie to zmieni. Czasami po prostu czuje sie jakbym kurwa gral w L2 z botami. Jezeli juz o botach mowa, to na 100% nie ma sie co nimi przejmowac, bo nie maja racji bytu tutaj.

Brakuje mi takiego housingu z UO. Mam nadzieje, ze w niedalekiej przyszlosci sie pojawi.

GUI i ogolne sterowanie sa naprawde super i po przyzwyczajeniu gra sie swietnie. Chcialbym, zeby zrobili automatyczne stackowanie itemkow, bo po kilku mobach mam straszny smietnik w plecaku, bo w ferforze ograbiania ciala nie ma czasu na dokladne namierzanie, zeby stacknac item.
I uradowalbym sie jakby dali mozliwosc stworzenia wiekszej ilosci paskow, ktore bylyby widoczne jednoczesnie, poniewaz 1 - 10-cio slotowy to jednak za malo, a jakos nie potrafie sie przyzwyczaic do manipulowania paskami poprzez Shift+1-9 (moze w WoWa powinienem pograc przed dfo, to bym sie nauczyl :( )
I uradowalbym sie podwojnie z mozliwosci zoomowania mapy (nie minimapy, bo tu zooming jest, chociaz chujowy;) )

Podsuwowywujac caly ten moj troche przydlugi wywod, to jestem cholernie zadowolony z tej gry i czuje, ze spedze przy niej sporo czasu. Sa jakies rzeczy, ktore mnie wqrwiaja, jednak mi przykladowo grafika w zaden sposob nie przeszkodzi w graniu, jezeli gra ma to cos. A ta gra wlasnie to ma. Goraco zachecam wszystkich do sprobowania (jak kramik otworza).

Wymagania sprzetowe sa okey.
na Quadzie 6600, 4GB ramu, GF 8800 GT gram na rozdzielczosci 1900/1200, full detalach (jedynie shadows wylaczone, bo czasami powodowaly male krzaki) gra sie bardzo przyjemnie i bez zadnych krzakow.
pingi: 37-42, max jaki zanotowalem to 6x...

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 2 mar 2009, 00:30 
Cytuj  
eee to jaki trzeba miec sprzet zeby grac przyjemnie z cieniami?:/

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 2 mar 2009, 00:35 
Cytuj  
Kabu napisał(a):
eee to jaki trzeba miec sprzet zeby grac przyjemnie z cieniami?:/

Wiesz te krzaki przez cienie dla wiekszosci osob sa do przyjecia jednak ja mam malego bzika na tym punkcie. U mnie wystarczylo troche rozdzialke zmienic i wszystko bylo okey, jednak wole grac na wiekszej rozdzialce, a Cienie i tak by tylko przeszkadzaly (ktos by sie schowal w nim, albo cos :D )

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 2 mar 2009, 00:55 
Cytuj  
Cienie pomagają - np. w zlokalizowaniu celu ;)


_________________
OrleOko czuwa...

**

Posty: 243
Dołączył(a): 13.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 mar 2009, 01:28 
Cytuj  
coldzik napisał(a):
Jako, ze serwer poszedl spac troszke sie rozpisze

No to ja napisze swoje pierwsze wrazenia, jako, ze od wczoraj mam mozliwosc pogrania.

Zasiadajac do gry mialem mieszane uczucia. Z jednej strony cholernie chcialem w koncu zagrac w cos co naprawde mi sie spodoba, z drugiej strony mialem obawy o to, ze dfo to nie bedzie jednak to.
Po pierwszym zalogowaniu i malym rozejrzeniu sie napewno trzeba opowiedziec o tym, ze graficznie darkfall odstaje od AOC (byla klotnia o tym kiedys) i nie chodzi tutaj moze o animacje, bo tak naprawde nie ma czasu na to, zeby spogladac na dupsko swojej postaci, wiec wszystkie placzki, ktorym animacje sie nie podobaly moga smialo zagrac. Nie chodzi tutaj o efekty graficzne jak np HDR i postprocesing, bo te stoja na bardzo wysokim poziomie. Najwiekszym graficznym minusem sa tekstury. No przeciez jak zobaczylem niektore tekstury to niewiedzialem czy pierdolnac ze smiechu, czy zaczac plakac nad tym jak kuzwa mozna zrobic w 2009 roku tekstury, ktore rozdzielczosc maja jak na gry komorkowe. No i tak jak do animacji sie nie przyklada uwagi, tak niestety do tekstur juz tak i czasami to naprawde kole w oczy. Najbardziej mi sie podobala klatka(wiezienie), ktore w sumie bardziej by pasowalo pod wzgledem graficznym do Duke Nukem 3d :) (podobny poziom prezetowala).

Teraz czas na walke. Imo calkiem przyjemnie sie walczy kazdym rodzajem broni i pod tym wzgledem gra jest the best. Moim faworytem jest strzelanie z luku (a sa tu kusze?), ktore pomimo swojej prostoty daje mi sporo funu. Najwiekszym mankamentem w czasie walki pve jest fakt, ze cholernie latwo i niechcacy mozna dostac crima (sorry, rogue), dlatego, ze wszystko bardzo szybko sie dzieje, a czesto na jednego mobka rzuca sie po kilka osob. Oczywiscie, jak ktos zobaczy crima to w 80% przypadkow sie rzuci na Ciebie, bo darmowy loocik zawsze jest przydatny (2 razy juz tak padlem, jak sie po kilka osob za mna rzucilo).
Taka zachlannosc na mobki wywodzi sie z tego, ze niestety spotow jest bardzo malo i juz w tej chwili jest przepelnienie na wiekszosci, na ktorych bylem. Jezeli nie zrobia czegos z tym to po otwarciu kramiku bedzie juz naprawde ciezko cokolwiek zrobic na spocie.

O magii nie bede nic pisal bo jakos nie wyprobowalem tego do konca. Zakupilem co prawda jeden czar, ale i tak w 99% przypadkow uzywam tego mana missile.

Moze troche o swiecie. Nie zwiedzilem tego duzo, jednak pod tym wzgledem rowniez mam troszke mieszane uczucia. Po pierwsze to o czym wspominalem, to pustki. Oprocz spotow z mobami przydalby sie tzw. wild lifie, o ktorym juz tutaj ktos wposminal. Krajobraz jest troszke za monotonny (w koncu jak w wiekszosci mmo), jednak naprawde daloby sie z tego sporo wiecej wyciagnac. Jezeli znajdzie sie juz cos odmiennego od reszty krajobrazu (jakas wioska, miasteczko) to niestety najczesciej jest opuszczone. Az w oczy kluja miejsca, w ktorych przydaly by sie spoty z mobkami.

Ktos wspominal o tych uniwersalnych bankach etc. Imo zrobienie lokalnych bankow przynioslo by wiecej problemow niz korzyscy, dlatego, ze bieganie po swiecie jest lekko mowiac upierdliwe i takie lazenie od banku do banku moglo by byc naprawde wqrwiajace.

O Craftingu rowniez narazie sie nie wypowiem, bo dopiero co wykupilem skill Herbalism to krecenia jakis malych potionkow, o dziwo jest jeszcze alchemy i nie wiem do konca, ale wydaje mi sie kolejnym etapem po herbalismie, zeby robic mocniejsze poty.

Gathering jest calkiem niezly (sa nawet skille do szybkiego harvestingu), ale w niektorych momentach nurzacy. Gathering jest bardzo podobny do tego z UO, jednak mamy tutaj zajebiscie duze zroznicowanie matsow, co dla ludzi, ktorych kreci craft bedzie napewno sporym plusem (dla mnie jest).

Kolejna rzecza, ktora kole w oczy to pedaly napierdalajace na makrach (spelle oraz wlasnie harvesting). Dzisiaj na forumfall zostala juz podana stosowna informacja, wiec moze sie to zmieni. Czasami po prostu czuje sie jakbym kurwa gral w L2 z botami. Jezeli juz o botach mowa, to na 100% nie ma sie co nimi przejmowac, bo nie maja racji bytu tutaj.

Brakuje mi takiego housingu z UO. Mam nadzieje, ze w niedalekiej przyszlosci sie pojawi.

GUI i ogolne sterowanie sa naprawde super i po przyzwyczajeniu gra sie swietnie. Chcialbym, zeby zrobili automatyczne stackowanie itemkow, bo po kilku mobach mam straszny smietnik w plecaku, bo w ferforze ograbiania ciala nie ma czasu na dokladne namierzanie, zeby stacknac item.
I uradowalbym sie jakby dali mozliwosc stworzenia wiekszej ilosci paskow, ktore bylyby widoczne jednoczesnie, poniewaz 1 - 10-cio slotowy to jednak za malo, a jakos nie potrafie sie przyzwyczaic do manipulowania paskami poprzez Shift+1-9 (moze w WoWa powinienem pograc przed dfo, to bym sie nauczyl :( )
I uradowalbym sie podwojnie z mozliwosci zoomowania mapy (nie minimapy, bo tu zooming jest, chociaz chujowy;) )

Podsuwowywujac caly ten moj troche przydlugi wywod, to jestem cholernie zadowolony z tej gry i czuje, ze spedze przy niej sporo czasu. Sa jakies rzeczy, ktore mnie wqrwiaja, jednak mi przykladowo grafika w zaden sposob nie przeszkodzi w graniu, jezeli gra ma to cos. A ta gra wlasnie to ma. Goraco zachecam wszystkich do sprobowania (jak kramik otworza).

Wymagania sprzetowe sa okey.
na Quadzie 6600, 4GB ramu, GF 8800 GT gram na rozdzielczosci 1900/1200, full detalach (jedynie shadows wylaczone, bo czasami powodowaly male krzaki) gra sie bardzo przyjemnie i bez zadnych krzakow.
pingi: 37-42, max jaki zanotowalem to 6x...


TL DR =p

A tak na serio, to dobre podsumowanie.

Co do craftu, to jest sprawa dośc prosta. Kupujemy skill ( np armorsmithing ), idziemy do kuźni, patrzymy co jest potrzebne to zrobienia najsłabszych rzeczy, zbieramy matsy i jazda.

Od początku widać wszystkie recepty ale na starcie da się montować tylko najsłabsze przedmioty ( np chain armor, strzały itp. ), kolejne stają sie dostępne co 25 skillups ( w przypadku armorsmitha chain -> banded -> scale armor itd ).

Są też skille wspomagające, które można kupić po osiągnięciu okreslonego poziomu w danym crafcie.

Mogliby zaludnić, zapotworzyć i zazwierzęcić świat =p Hasałem po okolicy, która aż się prosi o zwierzynę łowną, obozy bandytów ect. ect.

Ogólnie DF jest fantastyczny, uczucie grania w jako taki sandbox jest wspaniałe i życzę wam i sobie aby DF rósł w siłę.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 2 mar 2009, 02:53 
Cytuj  
Witam ja również dołacza się do opini coldzika. Gdy pierwszy raz uslyszalem o darkfallu zostałem zaślepiony produktem który w końcu będzie nawiązyłam do starej dobrej Ultimy. Gdy zobaczyłem pierwsze official video, stałem się prawie fanboi-em :))) Wszelkie przekładanie premiery, paskudne i nudne filmiki na youtubie, sprawiły ze po produkcjach typu AoC,. War itp zaczełem sie zastanawiać nad kupnem tej gry.

Piersze wrażenie... "wtf, to nie darkfall" narzekanie na grafike w darkfallu, myśle ze jest typowym trollowaniem, fakt ze sa szczegoliki takie jak wymienil coldzik, ale to nie jest gra ktora wyglada biednie i jedyna rzecza która może przyciagnac jest gameplay, według mnie grafika jest na dobrym, jak nie wysokim poziomie. Wiadomo niektorzy powiedza ze w AoC jest lepsza, to fakt, ale prawda jest taka ze do AoC zeby wszystko zobaczyc potrzeba mocnego kompa, tutaj nie.

Sama gra w duzym stopniu nawiązuje do ultimki, przynajmniej ja mam takei wrażenie, ale uwazam to za duzy plus.
Rzeczy do których sie mozna przyczepic i które mi sie nie podobaja, to tak jak wymienil coldzik. Mało spotów z mobami!! za mało jak na taka ilosc graczy przez co, mnie juz tez dopadl zaszczyt bycia zgankowanym przez horde noobow bo uderzylem któregos przez przypadek jak bilismy jednego goblina w 10 :))) ale full loot i tak rooox :)))

Jednak jeszcze bardziej martwi mnie brak skillcapa, ktorego przynajmniej ja nie widziałem. Póki co ograniczeniem dodatkowych skilli jest gold i czas, ale wiadomo ze w końcu jak ktos sie uprze zrobi kazdego skilla na 100. Narazie jestem mile zaskoczony, i zadowolony z zakupu, dodam ze nie grałem w bete czyli gre kupiłem jakby w ciemno bo filmiki z youtuba nie oddaja frajdy z gry.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 36  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.