mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 969 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 49  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 sty 2010, 22:09 
Cytuj  
poza tym za jakis czas pewnie herbalism dostanie cos fajnego w koncu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2010, 02:36 
Cytuj  
Patrzac po aktywnosci forum- dzialy roznych mmo, to dzial DFO jest jednym z najaktywniejszych.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2010, 02:44 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
poza tym za jakis czas pewnie herbalism dostanie cos fajnego w koncu.

No wlasnie nie, takie byly zalozenia herbalismu. Za to alchemia ma cos dostac. Moze transmutki do tych nadchodzacych magic robes.

@high, grasz juz czy ciagle sie przygladasz?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sty 2010, 08:24 
Cytuj  
ee wlasnie, ze tak!
pare osob robi herb do 100 :)
pytanie oczywiscie w jakim tempie beda wprowadzane zmiany.
w tej chwili najbardziej mi sie marza cloaki z gildiowym emblemem. wypasik by byl.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 sty 2010, 08:51 
Cytuj  
I co chodzilbys ze sloneczkiem takim z troskliwych misiow na plecach?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sty 2010, 09:11 
Cytuj  
yep.
w daocu zajebiscie to wygladalo :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2010, 09:47 
Cytuj  
Jeszcze nie, czasu mi brak, no i najpierw chce zobaczyc co bedzie z Bad company 2 i chce najpierw grafe wymienic. Ale jak kupie dam znac.


_________________
.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 27 sty 2010, 15:19 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
yep.
w daocu zajebiscie to wygladalo :)


Wlasnie!, tez gralem w daoc i byl gites.
Dzis na Vencie wlasnie o tym gadalismy, niech wprowadza emblemy klanu i dodadza farbowanie armorow no i fajnie by bylo jakies mounty na 2 albo 3 osoby, jeden kierowca jeden z przodu drugi stylu, albo dwoch po bokach .. cos w tym stylu


_________________
Mormo Blastbeat DFO

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 27 sty 2010, 16:23 
Cytuj  
Nieee Mormo nie wypaczaj już tej gry bardziej niż jest;) Żadnych tandemów! Jak tak dalej pójdzie to będziemy mieli Battlefielda osadzonego w świecie DFO ;)
Na dzień dzisiejszy mogliby zupełnie zrezygnować ze skilli, armorków itd. i zrobić coś takiego - logujesz się i lecisz zabijać. Tu zbierzesz miecz, tutaj jakąś zbrojkę itd.
A i zapomniałem o najważniejszym! Wprowadzić fragi i headshooty ;)


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 27 sty 2010, 17:43 
Cytuj  
dajcie juz mu bana :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 sty 2010, 18:59 
Cytuj  
emblemy na pewno ulatwilyby orientacje na polu bitwy, jak i wprowadzily fajny klimat. av cos tam przebakiwalo chyba wiec moze szansa jest na jakies oznaczenia. na dye'owania calych armorkow za bardzo nie licze ale kto wie...

lamoon skoncz juz.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 sty 2010, 23:03 
Cytuj  
Emblematy musiałyby być robione przez AW ale nawet coś na kształt płaszczy czy szarf z UO byłoby ciekawe. Niemniej w tej chwili najbardziej uwiera mnie kiepska dostępność rare rud i w pierwszej kolejności powinni coś z tym zrobić. Ewentualnie dodać polearmy r40-50 do lootu mobów.
Na koniec tradycyjnie ;) Lamoon daj już spokój.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 09:19 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Emblematy musiałyby być robione przez AW ale nawet coś na kształt płaszczy czy szarf z UO byłoby ciekawe. Niemniej w tej chwili najbardziej uwiera mnie kiepska dostępność rare rud i w pierwszej kolejności powinni coś z tym zrobić. Ewentualnie dodać polearmy r40-50 do lootu mobów.
Na koniec tradycyjnie ;) Lamoon daj już spokój.


Piękne byłyby kopalnie z rare ore w głuszy, niestety zaimplementują pewnie wypadanie rare ore ze zwyczajnych nodów - i nadal kopacze będą tylko pod miastami startowymi (i wieżyczkami). A świat pozostanie pusty.
Co do wypadania dobrego sprzętu z mobów to mam wątpliwości. W DFO ekonomia kuleje (choć to i tak chyba za dużo powiedziane) - może konieczność zakupów nawet średniego sprzętu ożywiłaby nieco handel? Ja nie zamawiam prawie niczego u craftera - poza tymi nieszczęsnymi polearmami właśnie - bo mniej osób nimi gra i trudniej je z kogoś wyjąć, za to mi je zabierają co i rusz. ;) Oczywiście moby nadal musiałyby być opłacalne - gold, składniki do enchantu i tp.

A co do emblematów, pelerynek, różnych kolorów wdzianek - czy to nie obniży wydajności gry? Kolejny parametr do przekazania (razy ilość osób). Choć prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak to działa, stąd w formie pytania. Oczywiście wyglądałoby to fajnie. :)

Na koniec pobożne życzenie związane z wydajnością - fajnie by było, gdyby wprowadzili mozliwość wybrania efetów czarów "full" i "simple". Bo przez te fajerwerki siadają mi fps komletnie, a przy efektach wyłączonych ciężko grać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 09:29 
Cytuj  
to, ze ty nic nie kupujesz nie znaczy, ze ekonomia kuleje. u nas jakos ludzie nie maja z tym problemow i co wiecej, coraz wiecej osob zaczyna bawic sie w craft. i nawet sredni sprzet kupuja ludzie. takze troche przesadziles.

no z wydajnoscia faktycznie ostatnio jest cos nie tak. i z bledami pojawiajacymi sie na siegach. niestety w tym przypadku jak zawsze nie ma zadnego info ze strony av ;/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 09:49 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
to, ze ty nic nie kupujesz nie znaczy, ze ekonomia kuleje. u nas jakos ludzie nie maja z tym problemow i co wiecej, coraz wiecej osob zaczyna bawic sie w craft. i nawet sredni sprzet kupuja ludzie. takze troche przesadziles.



Zaraz zaraz, spokojnie, to ze u was kupują, nie znaczy, ze nie kuleje. Może jeteście wyjątkiem potwierdzającym regułę? ;P Ale jak usłyszę więcej takich opinii, to dam się przekonać. Ja na przykład wszystko kupuję u vendora (czyli regi). I na tym koniec (poza wspomnianymi polearmami). No i trochę sam sobię robię (żarełko, potki, mounty, ekhm.. różdźki ;)).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 09:54 
Cytuj  
no czyli jednak cos crafcisz :)
regi wiekszosc kupuje u vendora, bo szybciej i latwiej.
ale nawet na samym /trade jakis ruch jest.
oczywiscie nie jest to na tyle rozbudowane co chociazby w wow'ie, o eve nie wspominajac, ale mimo wszystko tragedii wielkiej nie ma.
armory, bronie, ringi - ludzie robia, ludzie kupuja. i mysle, ze tak jest w wiekszosci gildii.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 10:01 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no czyli jednak cos crafcisz :)
regi wiekszosc kupuje u vendora, bo szybciej i latwiej.
ale nawet na samym /trade jakis ruch jest.
oczywiscie nie jest to na tyle rozbudowane co chociazby w wow'ie, o eve nie wspominajac, ale mimo wszystko tragedii wielkiej nie ma.
armory, bronie, ringi - ludzie robia, ludzie kupuja. i mysle, ze tak jest w wiekszosci gildii.


Oczywiście, że crafcę, w DFO mało kto nic nie krafci, co nie zmienia faktu, że ekonomia kuleje (moim zdaniem oczywiście). :) Choć zapewne większy to ma związek z możliwością bycia wszystkim na raz (fighter/mag/crafter/gatherer). Trzeba jednak oddać AV, że wprowadzajac zmianę dura przedmiotów wyciąganych z mobów (dawno temu) rozruszała nieco popyt na krafcone itemki. Tak więc coś tam robią - zeby nie było, że tylko jęczę, a nie dostrzegam starań i wprowadzanych rozwiązań.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 10:17 
Cytuj  
no fakt, ze mogli ograniczyc chociaz ilosc craft profesji dostepnych per char.
ale dodanie random rare ore dropow moze poprawi troche sytuacje.
idealnie nie jest to na pewno.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 11:23 
Cytuj  
Ekonomia w DFO to śmiech na sali i wszyscy o tym wiedzą doskonale. A nędzne próby wprowadzenia vendorów graczy spełzły na niczym bo nigdzie praktycznie ich nie ma.
Robiąc grę gdzie możesz być GrandMasterOfEverything musieli się z tym liczyć że tak będzie.
Tak prawdę mówiąc klanów mogłoby w ogóle nie być. Chyba tylko po to żeby móc się nawzajem identyfikować i łatwiej się zbierać w jednym miejscu. Do niczego innego nie jest to potrzebne.
Samotny wilczek sam sobie wykopie matsy, wykuje zbroję, broń, zrobi żarcie, mounta, sam się wyleczy, zenchantuje itd itd.
Wprowadzenie emblematów to zajebisty pomysł :)


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 sty 2010, 11:25 
Cytuj  
samotny wilczek bedzie miesiacami zbieral rare ore, enchanty zeby cokolwiek zrobic.

przestan juz pisac lamoon bo coraz wieksze glupoty ci wychodza.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 969 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 49  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.