Havok napisał(a):
Emblematy musiałyby być robione przez AW ale nawet coś na kształt płaszczy czy szarf z UO byłoby ciekawe. Niemniej w tej chwili najbardziej uwiera mnie kiepska dostępność rare rud i w pierwszej kolejności powinni coś z tym zrobić. Ewentualnie dodać polearmy r40-50 do lootu mobów.
Na koniec tradycyjnie
Lamoon daj już spokój.
Piękne byłyby kopalnie z rare ore w głuszy, niestety zaimplementują pewnie wypadanie rare ore ze zwyczajnych nodów - i nadal kopacze będą tylko pod miastami startowymi (i wieżyczkami). A świat pozostanie pusty.
Co do wypadania dobrego sprzętu z mobów to mam wątpliwości. W DFO ekonomia kuleje (choć to i tak chyba za dużo powiedziane) - może konieczność zakupów nawet średniego sprzętu ożywiłaby nieco handel? Ja nie zamawiam prawie niczego u craftera - poza tymi nieszczęsnymi polearmami właśnie - bo mniej osób nimi gra i trudniej je z kogoś wyjąć, za to mi je zabierają co i rusz.
Oczywiście moby nadal musiałyby być opłacalne - gold, składniki do enchantu i tp.
A co do emblematów, pelerynek, różnych kolorów wdzianek - czy to nie obniży wydajności gry? Kolejny parametr do przekazania (razy ilość osób). Choć prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak to działa, stąd w formie pytania. Oczywiście wyglądałoby to fajnie.
Na koniec pobożne życzenie związane z wydajnością - fajnie by było, gdyby wprowadzili mozliwość wybrania efetów czarów "full" i "simple". Bo przez te fajerwerki siadają mi fps komletnie, a przy efektach wyłączonych ciężko grać.