mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 cze 2006, 19:26 
Cytuj  
Z drugiej strony, duza wieksza przyjemnoscia jest zdarcie z jakiegos kolesia wartosciowego itemu niz zlomu.

To ze itemy nie sa warte 584053990mln gp nie oznacza, ze sa bezwartosciowe do tego stopnia, ze nie warto ich lootowac. Wez pod uwage to, ze kazdy bedzie itemy tracil przy smierci (a na samym poczatku, jak serwery beda sie ''rozwijaly'' nikt nie bedzie mial zastepczych setow do zalozenia), wiec nawet jesli zakup nowych bedzie kosztowal jakies drobne pieniadze, to zawsze lepiej podniesc itemek (reagenty, potionki, armorek itp. itd.) z corpse'a, niz potem wydawac na nie jakakolwiek kase. Tak to dzialalo kiedys w UO i sprawdzalo sie bardzo dobrze. Problem w tym by zbalansowac wszystkie, ze tak powiem, klasy tak, zeby kazda smierc bolala na tyle, aby nie rushowac spod spawn pointa na pole bitwy bez chwili zastanowienia (ala kolesie biegajacy z paroma bandazami i spearem w UO)... Ale to juz kwestia dobrze przeprowadzonych beta testow i kompetentnych devsow.

Loot to taki (calkiem spory) bonus do satysfakcji wynikajacej z zabicia kogos...

**

Posty: 220
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 cze 2006, 19:54 
Cytuj  
Cytuj:
To ze itemy nie sa warte 584053990mln gp nie oznacza, ze sa bezwartosciowe do tego stopnia, ze nie warto ich lootowac.


Chcialem dodac, ze nie tylko wartosc itemow sie liczyla ale takze ich ilosc. Dobry gracz w UO (Pk, anty-Pk nie ma znaczenia) nosil w plecaku tone stuffu: 20-30 potow, setki regow, sprzet pomocniczy (pouche anty para, bizuteria z invisem, spell reflect itd.), do tego dobry armorek a w przypadku wojow bardzo dobra bron. Czasem lootowanie takiego kolesia to byl koszmar i prawie zawsze brakowalo miejsca we walsnym plecaku...

Po udanej akcji byla segregacja lootu i jego recycling. Niekiedy to byly godziny :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 cze 2006, 19:19 
Cytuj  
http://forums.darkfallonline.com/showth ... post488351

Animacja wyglada pieknie. :)

**

Posty: 220
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 cze 2006, 20:12 
Cytuj  
:( ...

I post z forum df

"The clouds! THE CLOUDS!

Smoooth animation, oh thank you jeebus!"

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 cze 2006, 23:06 
Cytuj  
Ciekawa stronka http://df.lostminions.org/ , zbior wiekszosci informacji o DFO z innych stron.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 16 cze 2006, 03:33 
Cytuj  
ikona napisał(a):
Mylisz sie. Shiny items w grze pvp oriented wiecej szkodza niz daja.


Mylisz sie. Dobry system/zestaw _zroznicowanych_ itemow to kolo zamachowe kazdego rpga (cprga, mmorpga, pvp/pve oriented, bez znaczenia). Aczkolwiek zle wykonany/nieprzemyslany moze stac sie i gwozdziem do trumny. To jednak nie znaczy, ze nalezy z tego od razu rezygnowac. Endgame w pvp oriented mmorpgu nie moze byc nudny, a dreszczyk emocji spowodowany mozliwoscia utraty jakiegos swojego ulubionego rzadkiego itemu lub z drugiej strony podniecenie, ze nagroda za zabicie przeciwnika moze byc warta ryzyka, zdecydowanie nudzie sie przeciwstawia. Jesli natomiast kazdy bedzie biegal z takim samym zestawem itemow, a lootowanie bedzie sprowadzalo sie do nudnego klikania bez nawet sprawdzania co sie podnosi (bo i tak nie moze to byc nic ciekawego), to znacznie ograniczy to przyjemnosc plynaca z polowania na innych graczy. Polowanie dla samego zabijania nudzi sie po pewnym czasie, jesli nie jest odpowiednio wynagradzane, co wiecej, jesli mmorpg chcialby tylko w ten sposob konkurowac z np. FPSami w 1v1 czy GRvGR pvp, to polegnie w przedbiegach. GvG, NvN czy RvR to juz oczywiscie inna para kaloszy, ale nie kazdy jest zwolennikiem wylacznie duzych bitew ;).

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2006, 10:30 
Cytuj  
Mac napisał(a):
http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?p=488351#post488351

Animacja wyglada pieknie. :)


nie. jest raczej dosyc sztywna i sztuczna na moj gust.

Cytuj:
Polowanie dla samego zabijania nudzi sie po pewnym czasie, jesli nie jest odpowiednio wynagradzane, co wiecej, jesli mmorpg chcialby tylko w ten sposob konkurowac z np. FPSami w 1v1 czy GRvGR pvp, to polegnie w przedbiegach.


wtf zadaj sobie pytanie czy zabijasz innych dla satysfakcji czy dla itamzow.

Cytuj:
To jednak nie znaczy, ze nalezy z tego od razu rezygnowac. Endgame w pvp oriented mmorpgu nie moze byc nudny, a dreszczyk emocji spowodowany mozliwoscia utraty jakiegos swojego ulubionego rzadkiego itemu lub z drugiej strony podniecenie, ze nagroda za zabicie przeciwnika moze byc warta ryzyka, zdecydowanie nudzie sie przeciwstawia.


No przeciez Lineage2 chyba dobitnie zaprezentowalo ze jednak nalezy z tego rezygnowac. Ta gra idealnie spelnia twoje wymagania czyli skomplikowany system flag/dropowania z siebie przedmiotow ktore sie farmuje miesiacami. Moze pograj w L2 zamiast zalic sie na DFO. Pozatym zapomniales ze wszystko wyglada ladnie tylko na papierze. Myslisz ze podnoszenie uber itemow sie nie nudzi?


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2006, 10:43 
Cytuj  
ikona napisał(a):
wtf zadaj sobie pytanie czy zabijasz innych dla satysfakcji czy dla itamzow.


Dla obu tych rzeczy : P Imo powinni wprowadzić dropy rare...Które by lepiej wyglądały i dodawały MAŁE plusy do umiejętności. Wiadomo że taki sword +2 dmg praktycznie nic nie zmienia, ale w jednym wypadku na 100 uratuje ci dupsko ;) Pozatym masz satysfakcje że masz "imba", i do tego fajnie wyglądającego sworda ;)


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 cze 2006, 10:46 
Cytuj  
WithnesS napisał(a):
Imo powinni wprowadzić dropy rare...

A tam dropy. Crafting rare i tylko crafting. Zwykłe moby mają na sobie zwykłe itemy.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 16 cze 2006, 11:11 
Cytuj  
Swengu ty sie nie podniecaj dfo bo bedziesz wtedy mial demencje :wink:
chociaz z drugiej strony , jest duza szansa ze nie bedziesz pamietal co robiles wczoraj ...idealny gold farmer / mule char :]


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 cze 2006, 12:39 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
Swengu ty sie nie podniecaj dfo bo bedziesz wtedy mial demencje :wink:

No są tu głosy w tym threedzie, że może by tak się w 2007 roku pojawił, więc w sumie da się przeżyć ;)


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 cze 2006, 15:44 
Cytuj  
Mac napisał(a):
Ta, nie dosc ze pierwsza od wielu lat gra ffa pvp, to jeszcze mozna sie pobawic w pirata. :o


Kto wie moze wreszcie przesiade sie z UO :D Najwyzsza pora ;o

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 cze 2006, 20:53 
Cytuj  
SwenG napisał(a):
A tam dropy. Crafting rare i tylko crafting. Zwykłe moby mają na sobie zwykłe itemy.

A jak zabije jakiegoś mega super ultimate kinga orków (npc) w ich stolicy, grając humanem? Pozatym nie wierze że nie bedzię mobów "humanoidalnych", które bedą w łapie miały np. miecz ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 16 cze 2006, 21:28 
Cytuj  
znow przytocze UO , tam orki rzucaly czasem orc mask , taki smieszny trinket ktory dawal taka pseudo-aparycje orka (bo w uo swego czasu nie mozna bylo grac nikim poza ludzmi) powstal nawet dosc znany klan orkow gdzie wymyslili wlasny jezyk (oczywiscie po jakims czasie sie to znudzilo)
trzeba zostawiac ludziom wolna reke a nie zmuszac , mmog to nie moze byc druga praca


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 cze 2006, 03:49 
Cytuj  
ikona napisał(a):
wtf zadaj sobie pytanie czy zabijasz innych dla satysfakcji czy dla itamzow.


to chyba oczywiste, ze dla obu tych rzeczy oraz jeszcze kilku innych, po to sa wlasnie mmorpgi - gdy mam ochote tylko pozabijac dla samego zabijania to wlaczam qw, bo po to sa fpsy, mam nadzieje, ze wyczuwasz istotna roznice, tego typu ograniczenia sa robione na sile i splycaja mmorpgi, robia z nich takie po prostu wieksze online fpsy, brakuje jedynie jeszcze zeby sety armorow/broni/amunicji lezaly sobie luzem na polu bitwy

ikona napisał(a):
No przeciez Lineage2 chyba dobitnie zaprezentowalo ze jednak nalezy z tego rezygnowac.


nie gralem (nie)stety w l2, ale szczerze watpie, zeby wystepowalo tam to o czym ja pisze, bo gdyby wystepowalo to dawno bym w te gre zagral, bo trzymam w tych kwestiach reke na pulsie, jestem natomiast pewien, ze brak tego co opisuje zle wplywa na fun z endgame w pvp mmorpgach, co najbardziej widoczne jest w jedynym bodajze full open pvp mmorpgu obecnie na rynku czyli shadowbane - gra jest obecnie darmowa, polecam pograc i zobaczyc jak to wyglada w praktyce

ikona napisał(a):
Ta gra idealnie spelnia twoje wymagania czyli skomplikowany system flag/dropowania z siebie przedmiotow ktore sie farmuje miesiacami.


nie jestem pewien czy ta dyskusja ma sens, bo najwyrazniej nie rozumiesz o czym ja pisze, prosto i klarownie wiec: jakikolwiek skomplikowany system/etc. gdzie sie farmuje miesiacami jest gowno wart i nie moze miec miejsca w dobrej, w moim przekonaniu, grze mmorpg pvp oriented, co absolutnie nie znaczy ze nalezy zrezygnowac ze zroznicowania itemow, ktore sa jedynym lekarstwem na nude lootowanie setnego takiego samego seta armor/weapon z pokonanego przeciwnika

ikona napisał(a):
Moze pograj w L2 zamiast zalic sie na DFO.


czlowieku, ja sie nie zale na dfo, bo ta gra nawet nie istnieje i jeszcze dlugo istniec nie bedzie w grywalnej formie, wyrazam tylko swoja opinie o tym czym powinna cechowac sie dobra gra pvp oriented do miana ktorej aspiruje _tworzone ciagle_ dfo, zeby w endgame byla ciekawsza dla pvp oriented gracza, w szczegolnosci 'samotnika', ktorego nie beda interesowac wielkie bitwy tylko solo rpk na ten przyklad

ikona napisał(a):
Pozatym zapomniales ze wszystko wyglada ladnie tylko na papierze. Myslisz ze podnoszenie uber itemow sie nie nudzi?


ale przeciez nikt ci nie kaze ich podnosic, tak/tak?
dobrze opracowanego systemu tego typu nie da sie spieprzyc, wystarczy jak juz wczesniej wspomnialem, zeby itemy stanowily 10, max 20% "wartosci bojowej" toona (najlepiej razem z buildem postaci), a o reszcie decydowal skill gracza (czyli pochodna doswiadczenia, sprytu i umiejetnosci oraz pomyslu na walke, taktyki), osiagnac sie to da na szereg sposobow, nie bede sie powtarzal
najwazniejsze: nawet jesli jakims cudem bylby to niewypal to w zaden sposob nie popsuje on gry, bo po prostu jej popsuc nie moze.. a uatrakcyjnic i owszem, i o to chodzi

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2006, 11:49 
Cytuj  
Theddas napisał(a):
dobrze opracowanego systemu tego typu nie da sie spieprzyc, wystarczy jak juz wczesniej wspomnialem, zeby itemy stanowily 10, max 20% "wartosci bojowej" toona (najlepiej razem z buildem postaci), a o reszcie decydowal skill gracza (czyli pochodna doswiadczenia, sprytu i umiejetnosci oraz pomyslu na walke, taktyki), osiagnac sie to da na szereg sposobow, nie bede sie powtarzal

Wtedy zrobi nam się zręcznościówka. Już teraz boję się, że gra magiem w pvp nie będzie się rózniła znacznie od quake'a :-?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 cze 2006, 14:09 
Cytuj  
Troszke informacji o swiecie i sposobie w jaki zostal on wypelniony NPCami.
http://df.lostminions.org/index.php?pag ... zyusagvoze


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 21 cze 2006, 14:36 
Cytuj  
mounty
http://df.warcry.com/scripts/news/view_ ... 7&id=55090

niezły artykuł
http://www.guildvsguild.com/nuke/module ... le&sid=464

i bonus, paris hilton goes DFO
Obrazek


_________________
you are already dead

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 21 cze 2006, 18:23 
Cytuj  
@up: dunno czy to nie jest gorsze od przejecia mythic przez ea ;)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 21 cze 2006, 18:54 
Cytuj  
panna Hilton to wyluzowana laska , ma gdzies konwenanse , pruje sie z kim chce , wydaje kase na co chce i nie przeszkadza jej to ze jest pozywka dla brukowcow :wink:

jakby chciala to za fortune tatusia bez problemu przejelaby projekt DFO i zmienila na Barbie Online.....doh


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.