ikona napisał(a):
wtf zadaj sobie pytanie czy zabijasz innych dla satysfakcji czy dla itamzow.
to chyba oczywiste, ze dla obu tych rzeczy oraz jeszcze kilku innych, po to sa wlasnie mmorpgi - gdy mam ochote tylko pozabijac dla samego zabijania to wlaczam qw, bo po to sa fpsy, mam nadzieje, ze wyczuwasz istotna roznice, tego typu ograniczenia sa robione na sile i splycaja mmorpgi, robia z nich takie po prostu wieksze online fpsy, brakuje jedynie jeszcze zeby sety armorow/broni/amunicji lezaly sobie luzem na polu bitwy
ikona napisał(a):
No przeciez Lineage2 chyba dobitnie zaprezentowalo ze jednak nalezy z tego rezygnowac.
nie gralem (nie)stety w l2, ale szczerze watpie, zeby wystepowalo tam to o czym ja pisze, bo gdyby wystepowalo to dawno bym w te gre zagral, bo trzymam w tych kwestiach reke na pulsie, jestem natomiast pewien, ze brak tego co opisuje zle wplywa na fun z endgame w pvp mmorpgach, co najbardziej widoczne jest w jedynym bodajze full open pvp mmorpgu obecnie na rynku czyli shadowbane - gra jest obecnie darmowa, polecam pograc i zobaczyc jak to wyglada w praktyce
ikona napisał(a):
Ta gra idealnie spelnia twoje wymagania czyli skomplikowany system flag/dropowania z siebie przedmiotow ktore sie farmuje miesiacami.
nie jestem pewien czy ta dyskusja ma sens, bo najwyrazniej nie rozumiesz o czym ja pisze, prosto i klarownie wiec: jakikolwiek skomplikowany system/etc. gdzie sie farmuje miesiacami jest gowno wart i nie moze miec miejsca w dobrej, w moim przekonaniu, grze mmorpg pvp oriented, co absolutnie nie znaczy ze nalezy zrezygnowac ze zroznicowania itemow, ktore sa jedynym lekarstwem na nude lootowanie setnego takiego samego seta armor/weapon z pokonanego przeciwnika
ikona napisał(a):
Moze pograj w L2 zamiast zalic sie na DFO.
czlowieku, ja sie nie zale na dfo, bo ta gra nawet nie istnieje i jeszcze dlugo istniec nie bedzie w grywalnej formie, wyrazam tylko swoja opinie o tym czym powinna cechowac sie dobra gra pvp oriented do miana ktorej aspiruje _tworzone ciagle_ dfo, zeby w endgame byla ciekawsza dla pvp oriented gracza, w szczegolnosci 'samotnika', ktorego nie beda interesowac wielkie bitwy tylko solo rpk na ten przyklad
ikona napisał(a):
Pozatym zapomniales ze wszystko wyglada ladnie tylko na papierze. Myslisz ze podnoszenie uber itemow sie nie nudzi?
ale przeciez nikt ci nie kaze ich podnosic, tak/tak?
dobrze opracowanego systemu tego typu nie da sie spieprzyc, wystarczy jak juz wczesniej wspomnialem, zeby itemy stanowily 10, max 20% "wartosci bojowej" toona (najlepiej razem z buildem postaci), a o reszcie decydowal skill gracza (czyli pochodna doswiadczenia, sprytu i umiejetnosci oraz pomyslu na walke, taktyki), osiagnac sie to da na szereg sposobow, nie bede sie powtarzal
najwazniejsze: nawet jesli jakims cudem bylby to niewypal to w zaden sposob nie popsuje on gry, bo po prostu jej popsuc nie moze.. a uatrakcyjnic i owszem, i o to chodzi