mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2009, 23:55 
Cytuj  
Pewnie już wcisnęliście kolejny epizodzik, bo nie jestem na bieżąco.

http://www.youtube.com/watch?v=k_05vPCO58o

"I'll have my panzers at your door by tomorrow you ignorant f**k" :lol:

edit: ""Aventurine account management HQ" wyjebało mnie z butów :D


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 lut 2009, 23:57 
Cytuj  
Mendol....jeżeli będzie taka możliwość to z miłą chęcią odkupię od Ciebie ten jeden pre order...o ile samemu nie uda mi się nabyć tego inną drogą...pytanie tylko czy faktycznie będziesz nadal chętny sprzedać to to....pozdrawiam serdecznie

**

Posty: 243
Dołączył(a): 13.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:27 
Cytuj  
This is to notify you that during the pre-order of Darkfall your credit card transaction failed. Please contact your credit institution for more details.



Please note that we are just relaying the information we’re receiving from this transaction. Please do not reply to this email asking for clarifications because we do not have more information regarding this topic.



We will make an attempt to re-process some of the failed pre-orders on Friday February 27 and we hope that this issue can be resolved. Please log into account management https://www.darkfallonline.com/accounts/f/default.php and update your information. We are aware that the account management system is very busy due to demand. We would like to ask for your patience in dealing with this and we apologize for any inconvenience this has caused you.



More copies of Darkfall will become available soon and you will have the opportunity to try again. Soon we will offer more payment methods like PayPal, Direct Debit, Pre-Paid Cards, etc.



We hope that this issue is resolved soon and we can see you in Darkfall.



Thank you,



Darkfall Support


Tia... co jeszcze ? Nigdy nie było problemów z electronem, nawet jest u nich przy wyborze karty visa electron a tu takiego zonka mi wysyłają :D
Zaraz zadzwonię do inteligo i się zapytam wtf is going on.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:30 
Cytuj  
tez to mam. ZONKa

**

Posty: 243
Dołączył(a): 13.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:31 
Cytuj  
W inteligo kazą sobie zadzwonić po 6 rano żeby cokolwiek potwierdzić. 24h support.

**

Posty: 243
Dołączył(a): 13.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:37 
Cytuj  
A tak poza konkursem to jakoś trudno uwierzyć, że nagle większość pre orderow miała źle wpisane dane/odrzucone cc itp. Chyba sztucznie ograniczają liczbę graczy żeby się server nie wysypał.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:39 
Cytuj  
w mbanku jest np. jakis jebany maintance.

"Przepraszamy, ale z przyczyn technicznych wykonanie operacji jest przejściowo niemożliwe.
Prosimy spróbować później."

i chuj :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:42 
Cytuj  
mam to samo co Bylek :x

eKarta mbanku
nie dawałem pl liter w billing info
cos popsulem?

ma ktoś żyletke? :<<<


_________________
you are already dead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:45 
Cytuj  
redrum mbank lezy.

mi wczoraj z ekarty mbanku pobralo bez problemu za dfo.
albo wina mbanku albo cos zjebali. raczej wszystko wpisalem ok

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:46 
Cytuj  
Ja mam vise classic, wszystko dobrze wypełnione i mam to samo. Ściemniają bo nawalili.


_________________
OrleOko czuwa...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:50 
Cytuj  
no z visy classic z mbanku tez mam taki sam error.

**

Posty: 243
Dołączył(a): 13.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:50 
Cytuj  
No to w takim razie mail o odrzuceniu karty to jest standardowy mail na odpierdol się. No cóż, zobaczymy co wymyślą rano.


Edit: Na mmorpg.com podnieśli raban o tych mailach: według ludzi, którzy dzwonili do banków i pobranie 3 euro wstępnej opłaty było jedyną próbą przeprowadzenia transakcji do chwili obecnej. Poleciał mail autmatyczny i tyle =[


Ostatnio edytowano 27 lut 2009, 01:03 przez Bylek, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 00:58 
Cytuj  
moze to wiadomosc, ktora miala byc wyslana 12h temu ;-)

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 01:00 
Cytuj  
Dostalem tego samego maila uzywajac Mastercard Bank of Ireland. Nigdy nie mialem problemow z ta karta w zadnym MMO, skelpach netowych itp. Kurwa...wolne sobie na jutro wzialem, oby kurwa z samego jebanego rana wstali i to zrobili, bo juz mnie z nudow strzela.

Co najsmieszniejsze dostalem go dopiero po tym, jak napisalem do supportu.

/ROAR
/Sigh


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 02:33 
Cytuj  
Taki komunikat w mBanku wystepuje codziennie o tej samej porze, dla informacji.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 02:42 
Cytuj  
no nic poczekam na następny charge

my tu popłakujemy, ale to jest nic w porównaniu do tego co się dzieje na forum mmorpg.com, shiiiit całe wagony świeżego whine'u, popcorn sie kończy juz


_________________
you are already dead

**

Posty: 243
Dołączył(a): 13.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 07:18 
Cytuj  
Witam,

Dzwoniłem przed chwilą do inteligo i nie było ŻADNEJ próby ściągnięcia kasy. Karta działa, środki są, bank nic nie blokuje. Zobaczymy co dziś się będzie działo.

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 07:52 
Cytuj  
Jezu to oni nawet kasy nie potrafia pobrac?

A najlepsze jest to, ze wczoraj Brannoc na ircu pisal, okolo godziny 23-24, ze forum wstanie w ciagu godziny :)

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 08:08 
Cytuj  
coldzik napisał(a):
Jezu to oni nawet kasy nie potrafia pobrac?


To firma http://www.globalcollect.com/ charguje karty, a Polski nie ma na ich liscie krajow, ktore obsluguja (Irlandii tez nie ma).

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2009, 08:10 
Cytuj  
Ale co to ma do rzeczy, skoro wiekszosci ludzikom poprawnie pobrali kase

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 37  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.