pve faktycznie zrobili spory krok w tył. Nawet EE sa odporne na archery. Melee tez ciezko cokolwiek ubic nawet mając stuff pod konkretnego moba, dmg moby zadaja wiekszy. Pozatym aggro jakies chore dali, cair gianty trzeba objezdzac łukiem takim, żeby ich prawie nie widzieć bo inaczej bye bye mount
W pvp ciezko powiedziec, potrzeba wiecej czasu zeby wszystko przetestowac. Pierwsze uwagi to takie, ze teraz magowi łatwiej kitowac(chocby knocback z fireballa po ktorym frunie sie ze 2 sec
)wiec narazie wyglada to tak, ze moze by i dalo sie zabic maga, a i on zadaje mniej dmg ale nie bardzo da sie do niego podejsc. Archery jeśli sie ma uber cela daje rade ale niestety tylko na płaskim terenie. Wystarczy dodatć tylko kamyki/pagórki/krzaczki i juz skaczacy mag ma przewage z czarami ktorymi wciaz duzo latwiej trafic zarowno z dystansu jak i z bliska.
Jest jeszcze opcja z walką z mounta(ale chyba realnie wykonalne tylko z battlehornem) z destroyerem, obiecujace. Dmg cap podniesli do 90, jak trafisz to mag padnie po 4-5 ciosach.
Jednak w pvp jakies światełko w tunelu widac tylko tak jak mowie, potrzeba czasu zeby to sprawdzić "w praniu".