mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość

Posty: 7
Dołączył(a): 6.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2005, 20:11 
Cytuj  
Mój build: Me/N

Health: 476(major)
Mana: 53

Fast casting-12 (minor)
Domination-14 (superior+mask)
curses-10

-soulbarbs
-backfire (133 dmg)
-malaise (14+25 dmg, - 14 mana)-(liczac ze trwa 7 sec bo dluzej gostek nie pozyje)
-mindwrack (85+25 dmg)
-westrels worry (60 +25 dmg)
-energy burn (80dmg, -10 mana)
-energy surge (80dmg, -10 mana)
-res signet

To daje:528 czystego dmg jak ktos raz zahaczy o Backfire i 395 dmg jak nie.

Dyskusje nad backfire sa dla mnie glupie bo oczywiste jest to ze to swietny spell i sprawia klopot oponentom.

Co do reszty mojego buildu to powiem wam ze jest naprawde skuteczny i daje ogromnego dmg, jak sopie kogos upatrze i to obojetnie kogo( preferowani Mo,n,elem,me to ma delikatnie mowiac PRZERĄBANE!!!

Jedynym mankamentem jest to zaniedbanie dostaw energii:/ nie ukrywa ze przeszkadza ale da sie zyc. na Pvp starczy na zajechanie 2 przeciwnikow a potem trzeba chwilke poczekac i kolejny idzie w piach.
Wiem ze to malo zespolowe ale z pomoca idzie jeszcze szybcie wiec jest naprawde dobrze:)

Moim zdaniem ten build jest wysmienity na PvP ale przyjme krytyke...

Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do gildii kontakt ze mna.
Milej gry


Posty: 17
Dołączył(a): 20.10.2003
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2005, 11:22 
Cytuj  
Cos mi sie wydaje ze nie grales tym buildem.

1. brak sensu wrzucenia w fast casting: jedyne czesto rzucane przez Ciebie czary, to wastrel's worry, ktory i tak ma za krotki cast time, aby go przyspieszyc. Nie widze sensu aby przyspieszyc energy burn/surge o te 3/4 sekundy, gdy rzucisz je raz na 20 sekund.

2. Nie podales kolejnosci rzucania skilli, ale wnioskuje ze byla by to kolejnosci jaka wypunktowales. Kolejnosc taka jest malo efektywna: backfire straci 1 1/2 sekundy trwania (czas rzucania malaise i mindwrack) co wystarczy na 2 wastrel's worry, trzeci zostanie przerwany (sytuacja walki z casterem z samymi spellami). Teraz pozostaje Ci energy surge i burn, ktore regeneruja sie 20 sekund - to jest wiecznosc (jak wiec chcesz zabic dwoch przeciwnikow w ciagiu 14 sekund?) - powinny byc rzucane pierwsze.

3. Malaise nia zadaje obrazen i nie wysysa energy. Przeciwnik doswiadcza degeneracji - Kazda klasa ma pewna regeneracje energii, i zostanie ona zmniejszona o wartosc 2. Deregeneracja zdrowia 2, nie oznacza 2 punkty zdrowia na sekunde.

4. Mowisz ze uwielbiasz casterow - blad. casterom nie zaszkodzisz. zmniejszysz regeneracje o 2 i wyssiesz 20 energy - to jest pikus dla casterow. Mind wrack nawet nie zadziala.
Inaczej ma sie sprawa z warriorami - tu mozesz cos zdzialac.

Widze tu polaczenie energy burnera z czyms co przypomina blackout hexer. Nie sadze zeby ten build sprawdzil sie gdzies wiecej niz CA, ale tam to ja 16-sto poziomowym rangerem z mieczem loilem skore 20-sto poziomowcom :)

Pozdrawiam.


Posty: 21
Dołączył(a): 19.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2005, 10:01 
Cytuj  
Norgof napisał(a):
3. Malaise nia zadaje obrazen i nie wysysa energy. Przeciwnik doswiadcza degeneracji - Kazda klasa ma pewna regeneracje energii, i zostanie ona zmniejszona o wartosc 2. Deregeneracja zdrowia 2, nie oznacza 2 punkty zdrowia na sekunde.


1 strzałka regenerecji energi to 1/3 energi na sekunde, natomiast 1 strzalka regeneracji/degeneracji zdrowia to 2x tyle hp na sekunde (np bleeding to -6 hp na sek).
Fajne combo dla malaise to używanie jej razem z witherem zeby blokować regen energi casterom.


_________________
IGN: Monachomachix Alcor - [TWC]

"While vile mutants still draw breath, there can be no peace.
While obscene heretics' hearts still beat, there can be no respite.
While faithless traitors still live, there can be no forgiveness."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2005, 21:35 
Cytuj  
A nikt nie napisal o E/N.
Przecież to praktycznie maszyna do siania zniszczenia :D.
Zwlaszcza jak elementalista ma duzo many. Najpier, przeciwnikowi rzuca sie czary i wysysające energie, spowalniajće go (wszelkie klątwy), a potem coś od elementalisty (zaleznie od typu ogien, woda pieruny) i a potem to juz tylko dobić. ;) byle czym ;)
Skili nie pamiętam ale:
1.Fireball
2.Aura Of cos tam
3. Firestorm
4. Phoenix
5.Eruption
I jeszcze skile nekromaty ktorch nazw nie pamiętam (ale oparte o bloodmagic i jeden Detach Magic).


Ostatnio edytowano 12 wrz 2005, 22:01 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2005, 21:40 
Cytuj  
iniside napisał(a):
A nikt nie napisal o E/M.
(...)
I jeszcze skile nekromaty...


chyba czegos nie czaje... :roll:

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2005, 22:01 
Cytuj  
D3jviD napisał(a):
iniside napisał(a):
A nikt nie napisal o E/M.
(...)
I jeszcze skile nekromaty...


chyba czegos nie czaje... :roll:

Literowka sie wkradla. Mial byc oczywiscie nekromata ;)
Skil == umięjętność. Czy może sie myle :D


Ostatnio edytowano 13 wrz 2005, 18:43 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 958
Dołączył(a): 19.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 06:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
D3jviD napisał(a):
iniside napisał(a):
A nikt nie napisal o E/M.
(...)
I jeszcze skile nekromaty...


chyba czegos nie czaje... :roll:

Literowka sie wkradla. Mial byc oczywiscie nekromata ;)


chyba nie o to mu chodziło... :roll:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2005, 14:11 
Cytuj  
Nazaal napisał(a):
chyba nie o to mu chodziło... :roll:


no wlasnie ;)

iniside napisał(a):
A nikt nie napisal o E/ -> M <-
(...)
I jeszcze skile -> nekromaty <- ...


pewnie tez literownka, ale w innym znaczeniu...

EDIT: tera zauwazylem dopiero, ze juz poprawiles... nvm :)

*

Posty: 147
Dołączył(a): 25.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2005, 01:11 
Cytuj  
El/Ne......

To ja pokaże Wam taką zabawkę jaką się ostatnio bawiłem, żeby odstresować się tym, że nie chcą nekromantów na Tombach

Uprzedzam tylko, że umiejętności El są takie jakie są ze wzg na braki w wyborze tongue.gif. Wybrałem ogień bo powodował stan, który potrzebny mi był do elita. Reszta to tylko dodatki, które maja dobijać msn-wink.gif. Starałem się też aby nie kosztowało to zbyt dużo energii...

El/N
Death Magic: 9
Fire Magic: 11+1+2
Energy Storage: 10+2
Curses: 4

Podstawa to:
Immolate - Cel dostaje 47pkt i zostaje podpalony na 3s
Virulence - Skoro cel jest podpalony, to dodatkowo dostaje Chorobe, Osłabienie i podobno w wyniku błędu Truciznę na 10s.
Reszta to dodatki:
Fireball
Meteor
Aura of Restoriarion
Soul Feast
Res Signet
Fire Attunement/Parasitic Bond


_________________
Obrazek

*

Posty: 135
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2005, 19:51 
Cytuj  
właśnie to troche wkurza ze nie chcą Nekrosów :( przeciez to dobra postac


_________________
" Rób co chcesz niczego nie żałuj chciałes wybrałeś ej w dup* mnie pocałuj wiesz? "

PFK

*

Posty: 147
Dołączył(a): 25.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 03:00 
Cytuj  
Nie tyle co nie chcą...Do przeciętnej drużyny potrzeba średnio mniej ne niż innych klas ;)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 07:24 
Cytuj  
Czy ktorys z Panow moze przedstawic wreszcie build na W/MO ???


Posty: 20
Dołączył(a): 23.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 13:33 
Cytuj  
Gram sobie nową postacią w rpg mam monka. Podajcie jakiś konkretny przykład skille na różne okazje itp. Tak jak to zrobił Nazaal dla rangera, do tego opisu się stosuje i jest zajebiście dobry. Z góry dzieki!!!!!!

PS jaka druga profesja do monka???


Posty: 21
Dołączył(a): 19.06.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 15:54 
Cytuj  
Najpierw musisz zdecydowac czy zamierzasz grac healerem czy protectorem.
Co do prota to opcji masz b.wiele np mozesz sie bawic w uzywanie life barrier, tanich enchantow, dodac profesje rangera jako secondary i uzywac symbiosis.
Jesli healerem no to najlepszym, niesamowitym i wogule super skillem jest Orison of Healing :D do tego napewno Healing Seed a reszte mozesz pokombinowac we wlasnym zakresie.
Kazdy monk powinien miec cos do zdejmowania hexow/kondcji.
Napewno bardzo dobra druga profesja bedzie Mesmer, poniewaz zapewnia ochrone przed hexami oraz skill Energy Drain.


_________________
IGN: Monachomachix Alcor - [TWC]

"While vile mutants still draw breath, there can be no peace.
While obscene heretics' hearts still beat, there can be no respite.
While faithless traitors still live, there can be no forgiveness."


Posty: 20
Dołączył(a): 23.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2005, 19:32 
Cytuj  
dzieki

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.