mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 lut 2002, 15:45 
 
Wiec tak,
proponowalbym zmienic wyswietlanie sie opisow przy imionach postaci.
Usunac wszystko za wyjatkiem tego ze ktos nalezy do gildii order lub chaos (dla innych gildii napis ten jest dobrowolny).
Nie chodzi mi tu tylko o gildie ale o wszystkie teksciki typu murder, thief, frozen itd.
Do tych pierwszych to jest odpowiedni skill ktory powie ci czy dana osoba jest poszukiwana przez prawo.
Dla potworkow usunac teksty ze aktakuje on kogos, i aby nazwy rzucanych czzarow byly widoczne tylko dla rzucajacego lub innego maga majacego wysokie umiejetnosci magery.
Doprowadzi to do paru fajnych rzeczy a mianowicie:
jeli jestem morderca i wchodze do miasta to to ze jestem morderca wiedza tylko nieliczni ktorzy sie zemna spotkali, maja odpowiedznie skille lub otworzyli maja karte postaci.
Jesli idziemy bic jakiegos portworka w grupie to jest ten dreszczyk emocji ze nie wiemy kogo on zamierza uderzyc.
Jesli walczymy z magiem lub innym potworkiem a nie znamy sie kompletnie na czarach to z jakiej racji mam widziec jaki ktos na mnie czar rzucil.
Mozna by dodac jeszcze tabeli osob poszukiwanych (zloczyncow) ktora automatycznie bylaby aktualizowana przez powiedzmy dowodce gwardii w miescie, ktory by dodatkowo wyplacal nagrody za glowy tychze poszukiwanych osob.



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Anrawar dnia 2002-02-08 17:01 ]</font>

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 lut 2002, 16:35 
 
ja tam mysle ze to nie glupie pomysly ale to sa PIERDOLY... tzn. szczegoliki itd. a z tym dreszczykiem to, ekhm, no taki sobie ten dreszczyk szczerze mowiac :wink:

Pozdrawiam!

ps. "rze" "zemna"... eh, juz chyba przestane zwracac uwage na takie rzeczy...

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 lut 2002, 17:20 
 
To chyba jest miejsce na te wlasnie szczegoluki.
Pozatym jak dla mnie to na sc wlanie brakuje takich szczegolikow.
Juz dawno zaden bug mnie nie zlapal, a brakuje mi nowych potworkow, nowych questow, nawych przedmiotow itd. czyli wlasnie tych szczegolikow.

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 lut 2002, 17:29 
 
Cytuj:
2002-02-08 17:20, Anrawar napisał:
To chyba jest miejsce na te wlasnie szczegoluki.
Pozatym jak dla mnie to na sc wlanie brakuje takich szczegolikow.
Juz dawno zaden bug mnie nie zlapal, a brakuje mi nowych potworkow, nowych questow, nawych przedmiotow itd. czyli wlasnie tych szczegolikow.


ciebie nie, ale innych co krok cos dobija, a to reapery ettiny i inne bzdury, a to 65k dexa w plecy, a to to, a to tamto... wiec lepiej chyba zeby najpierw poprawiono najwazniejsze bugi a potem dopiero zaczeto bawic sie w szczegoliki... takie moje zdanie

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 lut 2002, 23:48 
 
Jak dla mnie... glupoty

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 lut 2002, 12:36 
 
Cytuj:
i aby nazwy rzucanych czzarow byly widoczne tylko dla rzucajacego lub innego

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Anrawar dnia 2002-02-08 17:01 ]</font>


lol na osi to sa nawet nazwy podane kolo czaru
Kla Vas Flam - Flamestrike

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 lut 2002, 09:43 
 
Ale to strasznie wali klimat magii... jak pierwszy raz zagralem sobie w UO i jakis mag rzucal zaklecie (chyba gate) to az powialo tajemniczoscia... a z nazwa czaru by bylo jakos tak mizernie. Pozatym prawie wszyscy potrafia przypozatkowac zaklecia do czarow :smile:

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2002, 13:53 
 
Magia ultimowa polega na gestach, skladnikach i slowach, jedynie GM moga rzucac zaklecia bez skladnikow i bez slow niekiedy, natomiast zdaje sie ze uoassist (nie dziala z noxem na razie) pozwala na ukrycie slow rzucanego zaklecia przez maga. Prawde mowiac nie widze sensu aby zdejmowac te namiastke rytualu magicznego.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2002, 17:08 
 
Nie chodzi o zlikwidowanie gestow, slow itp.
chodzi o wprowadzenia tejemniczosci czarow,
niech inni widza ze rzucam czar ale to jaki czar niech znane bedzie tylko tym ktorzy cosik na temat tego czarowania wiedza.
Zamiast slow czarow mozna by wstawic jakies emoty lub "dziwne napisy".

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Anrawar dnia 2002-02-11 17:09 ]</font>

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2002, 17:22 
 
hehehehe albo zmienic sylaby czarow :wink: - to ostatnie nawet daloby sie zrobic tylko jaka roznica?

Kazdy system jest do rozpracowania.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 lut 2002, 23:18 
 
Jesli ktos ma nie widziec nazwy czarow to daj emote "Cos cicho szepce" czy "Wykrzykuje niezrozumiale slowa"
i dac kilka takich aby sie za czesto niepowtarzaly i juz sprawa z glowy.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2002, 12:46 
 
Szerszen jak wywalisz mantry to wracam na sc.

a:co robisz
b:rzucam in lora
*dead*

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 lut 2002, 00:06 
 
exodus w zasadzie to wystarcza takie czarne runy jak sa przy przywolaniach z VIII :razz: jak by byly jeszcze losowo generowane :razz: :razz:

*

Posty: 184
Dołączył(a): 10.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2002, 21:56 
 
Mam taka propozycje tyczaca sie rzemiosla, mianowicie chodzi mi o wyrob roznego rodzaju sprzetow (masowa produkcja w celach zarobkowych), moja teze bede opieral na przykladzie bowyera. A wiec zalozmy sytuacje w ktorej bowyer ma zamiar wykonac wieksza ilosc łukow w celach marketingowych, powiedzmy ze posiada 50 jednostek drzewa, aktualnie musialby 50 razy klikac na dagger, potem na wood a potem na bow aby wykonac 50 sztuk broni..., a wiec czy nie lepiej by bylo gdyby gracz sam mogl ustawic sobie liczbe przedmiotow zamierzonych do wykonania (dzieki temu praca szla by o wiele szybciej)? Ustawianie odbywaloby sie np. za pomoca suwaka badz wartoscia wpisywana z klawiatury. W przypadku nieudanej "produkcji" utracone zostawalyby dane wartosci surowcow, np 20% (lub wiecej w zaleznosci od potrzeb;)).
To tylko taka moja wizja, nie wiem czy takie cos wogole byloby mozliwe do wykonania, no ale sadze ze ten temat jest wlasnie dla takich wizji :razz:
Pozdrowienia dla wszystkich :cool:

_________________
Qui non est mecum, contra me est...

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Alith Anar dnia 2002-02-14 22:03 ]</font>

*

Posty: 184
Dołączył(a): 10.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2002, 21:59 
 
Ale w sumie to zle by wplywalo na realnosc i poczucie trudu i satysfakcji z pracy ktora sie wykonalo...
Hmm i tak zle i tak niedobrze :smile:

_________________
Qui non est mecum, contra me est...

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Alith Anar dnia 2002-02-14 22:01 ]</font>

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2002, 22:02 
 
Chyba sie powtorze... to o czym wspominasz to szczegolowe dopieszczenia... nie sadzisz ze najpierw przydaloby sie zeby poznikaly bugi? potem niech ekipa w wolnym czasie zajmie sie takimi... hmm, pierdolami
nie chce ci sie klikac to zrob makro lastobject, lasttarget i juz zamiast psucia myszki psujesz klawiature (ktora jest z zalozenia znaaaaacznie wytrzymalsza od gryzonia)... a to ze 50 razy musisz nacisnac jeden klawisz - no coz, tak to juz jest...

shit happens :wink:

*

Posty: 184
Dołączył(a): 10.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2002, 22:06 
 
Hmmm nie klika sie 50 razy... zeby wykonac jedn bow trzeba kliknac 3x i na dodatek przesuwac kursor, wiec z czystej matematyki (50*3;)) wychodzi iz klikniec tych musi byc 150... A tak na marginesie to nie chce makrowac, postanowilem grac bez tego (mocne postanowienie;)), nawet jesli w niektorych sytuacjach nie byloby karalne :smile:

_________________
Qui non est mecum, contra me est...

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Alith Anar dnia 2002-02-14 22:07 ]</font>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.