mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2007, 10:24 
Cytuj  
Killer, a carnage far greater then any war...

... polski MUD osadzony w realiach fantasy, istniejący od stycznia 1999 roku. Całkowicie autorski świat obejmujący kilkanaście tysięcy autorskich lokacji.

Oparty jest o kod ROM 2.4b6, który został bardzo mocno zmodyfikowany w porównaniu do jego pierwotnej wersji (znaczące ulepszenia techniczne, przystosowanie do obsługi języka polskiego, polskie znaki diakrytyczne, rozbudowane SI oraz sporo innych dodatków).

Gra

Aby rozpocząć grę na Killerze, trzeba najpierw uzyskać z nią połączenie (adres killer-mud.net na porcie 4000). Można tego dokonać używając dowolnego MUD-klienta, którym w najprostszym wypadku może być program telnet. Składnia polecenia w wielu przypadkach będzie wyglądała następująco: "telnet killer-mud.net 4000". Jeżeli nie wiesz, jak otworzyć telnet, by połączyć się z grą, to najprostszym sposobem będzie wpisanie w przeglądarce internetowej: telnet://killer-mud.net:4000 lub po prostu kliknąć na podany link, by podany wcześniej program otworzył się samoczynnie.

Świat

Rzecz dzieje się na kontynencie zwanym Tamerą. Pomiędzy niewieloma zaludnionymi miastami Arras, Fortecą Krasnoludzką, Carrallak oraz Easterial rozciągają się mniej lub bardziej dzikie tereny.


Bohaterowie

Gracz wciela się w przedstawiciela jednej z ras zamieszkujących świat gry. Niektóre rasy preferują zmagania fizyczne i obierają profesję wojowników lub barbarzyńców: są to głównie półorki i krasnoludy, rzadziej ludzie. Pośrednią klasą są paladyni, którymi mogą być jedynie ludzie. Niziołki bardzo często obierają drogę złodziei, którzy jednak bardziej przypominają zabójców. Przedstawiciele ras krasnoludów i elfów dość często obierają drogę kapłaństwa. Podobnie rasy te bywają druidami - kapłanami Natury. Zróżnicowaną profesją są magowie. Ponieważ niektóre specjalizacje (jak np. nekromancję) mogą obrać tylko niektóre rasy, magami bywają zarówno ludzie, jak i elfy czy też półelfy. Ostatnią z profesji jest Czarny Rycerz, który kroczy ścieżką zła i zniszczenia, będąc naturalnym przeciwnikiem paladyna.

Oprócz wymienionych ras na świecie żyje wiele różnych, często fantastycznych istot - popularne w realiach fantasy smoki to tylko wierzchołek góry lodowej, ponieważ na traktach i bezdrożach killera można spotkać cały wachlarz magicznych stworzeń znanych z książek czy filmów oraz takich, o których nigdzie indziej nie słyszano.

Specjalizacje maga

Magowie mogą, choć nie muszą, specjalizować się w jednym z siedmiu aspektów:

* mistrz iluzji - specjaliści w dziedzinie oszukiwania, omamiania i zwodzenia innych.
* mistrz przemian - potrafią zmieniać wszystko i wszystkich w swym otoczeniu.
* mistrz przywoływania - magia przywołująca i transportująca nie ma dla nich tajemnic.
* mistrz inwokacji - czasem zwani magami bojowymi, specjalizują się w magii ofensywnej.
* mistrz odrzucania - ich specjalnością jest neutralizowanie efektów działania magii.
* mistrz zauroczeń - potrafią wpływać na umysły innych, poddając je swojej woli.
* mistrz nekromancji - owiani grozą mroczni magowie śmierci, władcy nieumarłych.

Cechy Ogólne

Temat przewodni: hard fantasy
Multi-Play: niedozwolony
Player-Killing: pełny
Multi-Class: nie
Maksymalny poziom postaci: 31
Questy: automatyczne oraz tzw. LiveQuesty
Zachowywanie ekwipunku: tak, opłata za przechowywanie przedmiotów
Zatwierdzanie postaci: nie
Zatwierdzanie imienia postaci: tak, ale można grać bez zatwierdzenia
Rezerwacja imienia: tak
Role-Playing: akceptowany
Kolory ANSI
8 klas: barbarzyńca, czarny rycerz, druid, kleryk, mag, paladyn, wojownik, złodziej
7 ras: człowiek, elf, gnom, krasnolud, niziołek, półelf, półork
Specjalizacje maga: tak
Ekwipunek oparty na poziomach: nie
Ekwipunek oparty na umiejętnościach: tak
Ekwipunek oparty na klasie: tak
Ekwipunek oparty na charakterze: tak
Zestawy przedmiotów (sety): tak
Przedmioty unikatowe: tak
Przedmioty rzadkie: tak
Obsługa MCCP
lokacji: 13400
przedmiotów: 4000
NPC: 2200

Cechy Killera

* MUD jest i ma być "full pk", a więc nie ma ograniczeń w zabijaniu się nawzajem graczy, chociaż należy mieć na uwadze, że za sadystyczne
podejście do gry (nagminne zabijanie początkujących postaci) postać może zostać ukarana.
* nie ma poziomów sprzętu, każdy przedmiot może być założony niezależnie od doświadczenia postaci, o ile oczywiscie posiadamy odpowiednie cechy (siła dla cięższych zbrojach i ciężkich dwuręcznych przedmiotach ). A także mag nie założy np. pełnej zbroji płytowej.
* nie ma many - czary memowane, znikają z listy po wyrzuceniu, w przeciwieństwie do systemu znanego z niektórych gier, np. Diablo.
Podobny system czarów występuje w grach fabularnych Dungeons and Dragons.
* mechanika muda podobna do systemu Dungeons and Dragons Edycji 2.
przedmioty przechowuje się w "rentach" - karczmach, które w zamian za tę usługę pobierają opłaty.
* umiejętności (skille) - niekonieczne zdobywane co poziom - szansa nauczenia się u różnych nauczycieli porozrzucanych w zamyśle po całym świecie, szansa nauczenia się niektórych w zadaniach (questach), niektórych czarów (spelli) z ksiąg.
* system ataków - zależny od siły i zręczności postaci, umiejętności, jej profesji, wagi i typu broni i wielu innych czynników
* zamiast ogólnomudowych not - "boardy", tablice ogłoszeniowe ustawiane dowolnie przez budujących
* rozbudowany "builder online" - kompletne narzędzie do tworzenia krain online
* różne typy broni
* procentowe szansy na załadowanie się przedmiotu lub moba
* losowe przedmioty (randomy), od bardzo słabych do bardzo mocnych, charakteryzują się wysoką ceną
* rozbudowane progi - mini-programy napisane w formie skryptowej do tworzenia skomplikowanych elementów MUDa - głównie zadania, promy i inne środki transportu, etc.
* system naliczania doświadczenia (exp, experience) - różna ilość potrzebna na dany poziom danej profesji
* cechy postaci losowane na początku, a potem w czasie gry rosnące razem z rozwojem postaci
* część czarów oparta o tak zwane eventy co pomaga w bardziej skomplikowanych, umożliwia to m.in. opóźnienie efektu czaru niezależnie od rzucającego go
* kilkanaście różnych języków
* kilka rodzajów profesji: mag, wojownik, kleryk, złodziej, barbarzyńca, druid, paladyn oraz czarny rycerz
* losowane lochy i losowane krainy
* księgi z czarami, z których można się tychże nauczyć
* potwory (moby) mogą używać umiejętności i czarów, jakich ich twórca (builder) nauczy
* sztuczna inteligencja mobów, walczą przez to ciekawiej i trudniejsze są do pokonania; mechanizm MUDa sprawdza jak najlepiej jest wykorzystać posiadane umiejętności lub czary
* flagi nakładane na przedmioty, lokacje, potwory, graczy - zapisują informacje, którą można obrabiać za pomocą progów
* ilość progów jest nieograniczona, ponieważ ich identyfikatorami są nazwy, nie zaś numery
* odporności, podatności, niewrażliwości (resisty, vulnerable, immuny) - procentowo pozapisywane na przedmiotach, mobach i innych - generalnie można ludzi i moby uodpornić na dany typ ataku, czaru etc.
* broń może mieć przypisany specyficzny typ ataku, specyficzność zależy właściwie tylko od wyobraźni budującego. Nie chodzi o proste damage z proga - system jest zintegrowany z obrażeniami normalnie zadawanymi przez broń, damage z proga jest oczywiście możliwy swoją drogą
* przedmioty rzadkie - tylko X sztuk na całym Świecie
* przedmioty artefaktyczne - jeden na całym Świecie
* zestawy przedmiotów - działa to dokładnie tak jak w Diablo II - czyli gdy ubierze się cały zestaw, to daje on więcej niż wszystkie części zestawu po kolei
* pułapki - na lokacji, na przedmiocie lub na określonym działaniu w lokacji można założyć pułapkę
* trucizny - złodziej ma możliwość zatruwania swojej broni od trucizny słabej poprzez mocną, paraliżującą i taką która zabija w opóźnieniu.
* losowe opisy lokacji - co pewien czas (zwany "resetem") opis lokacji zmienia się w sposób losowy dobierając opisy spośród utworzonych przez twórcę
* dzienne i nocne opisy lokacji
* dodatkowy opis przedmiotu przy identyfikowaniu czarem
* przy odpowiednio wysokim poziomie umiejętności istnieje możliwość nauczenia się dodatkowych trików
* dostępna mapa miejsca w którym się znajdujemy, wyglądem zbliżona do roguelike'a, obejmując jednak mniejszy obszar

Zapraszam serdecznie!
http://www.killer.mud.pl/
Forum Killera


_________________
Obrazek

**

Posty: 295
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2007, 13:47 
Cytuj  
Jak rzeczytałem że mam pościągać jakieś Telnety nie telnety to aż mi się odechciało grać. Jak by nie można było zwyczajnego downloandu z klientem zrobić :har:

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2007, 14:14 
Cytuj  
Default - za mlody na MUDy jestes widac.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**

Posty: 286
Dołączył(a): 3.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2007, 14:50 
Cytuj  
A jakby mu przyszło skrypty robić w zMUD, czy co się tam teraz używa, albo konfigurować paski hp, czy mapę, to dopiero by się zdziwił.
Ale lepszej grafy niż w MUD nie da się już mieć. Full customization i niskie wymagania, tylko imagination chip onboard.

*

Posty: 198
Dołączył(a): 30.08.2007
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2007, 15:36 
Cytuj  
Pierwszy raz widzę taką gierke :) I mi się spodobała, tylko... jak pisze to nie widzę liter. Nie wiem czy mi sie coś zepsuło czy jakiś błąd :har:


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2007, 15:52 
Cytuj  
Sciagnij sobie Zmuda i tym odpalaj killera. Bedziesz widzial co piszesz.


_________________
Pawson#2704

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2007, 16:52 
Cytuj  
IPrexorI napisał(a):
Pierwszy raz widzę taką gierke :) I mi się spodobała, tylko... jak pisze to nie widzę liter. Nie wiem czy mi sie coś zepsuło czy jakiś błąd :har:

jesli uzywasz telnetu po prostu wlacz echo lokalne w opcjach.


_________________
Obrazek
Obrazek

*

Posty: 198
Dołączył(a): 30.08.2007
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2007, 21:00 
Cytuj  
Można jakiś tutorial skąd to ściągnąć i jak się łączyć? Bo ja coś znalazłem to albo jakiś błąd albo po rusku xD

Sorry za tak prymitywne pytania ale pierwszy raz się z tym spotykam.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 25.03.2007
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2007, 21:02 
Cytuj  
IPrexorI napisał(a):
Można jakiś tutorial skąd to ściągnąć i jak się łączyć? Bo ja coś znalazłem to albo jakiś błąd albo po rusku xD

Sorry za tak prymitywne pytania ale pierwszy raz się z tym spotykam.

Start--->uruchom-->cmd--->wpisujesz "telnet killer-mud.net 4000" bez ""

albo

http://www.killer.mud.pl/poradnik-poczatkujacego-gracza

*

Posty: 198
Dołączył(a): 30.08.2007
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2007, 21:08 
Cytuj  
Dzięki, poradnik się przydał :]


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2007, 13:27 
Cytuj  
Przepraszam za moja nieobecnosc...

Default... nic sciagac nie musisz bo telnet masz juz w windowsie...

Klient do MUDa ktory robi aliasy, makra i triggery:

http://www.killer.mud.pl/381/gmud
(masz dodany w tym programie serwer Killera)

A teraz dla osob ktore chcialy by sobie pograc w Killerka w pracy ale niestety maja poblokowane porty:

http://www.killer.mud.pl/446/port-forwa ... owiedziach

Pozdrawiam.

SvD.


_________________
Obrazek

**

Posty: 443
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2007, 19:49 
Cytuj  
uzylem putty i z pewnych powodow mi sie wylaczyl(naly blad)

po tym moja postac... sie usunela!?

druga zostawilem na jakis czas na traningu na manekinie... jak wrocilem to mialem komunkiat ze przenosze sie do niebytu.. i moja postac nie istnieje...

no kurcze, ale :wtf:


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2007, 21:32 
Cytuj  
@up

No właśnie...

Widzisz... nie czytales zasad.

Otoz zostawianie postaci na cwiczeniu postaci gdy Ciebie nie ma jest po prostu nie dozwolone. Nie bylo Cie ponad 15 minut przy komputerze, nie wydajac zadnych komend postaci po prostu wyrzucilo Cie z gry (przyjelo, ze jestes disconnected).

Druga sprawa jest taka, ze usunelo Ci postac bo... nie osiagnela ona drugiego poziomu.

SvD.


_________________
Obrazek

**

Posty: 443
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2007, 21:51 
Cytuj  
Oh.. dzięki.. sorry, że troche n00biarsko się zachowałem.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2007, 06:28 
Cytuj  
;-)

Jesli chodzi o Killera to do niego trzeba miec naprawde samo zaparcie...

A PK w killerze IMO przebija całkowicie PK mmorpg w które grałem.

SvD.


_________________
Obrazek

*

Posty: 184
Dołączył(a): 7.07.2007
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2007, 17:12 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
;-)

Jesli chodzi o Killera to do niego trzeba miec naprawde samo zaparcie...

A PK w killerze IMO przebija całkowicie PK mmorpg w które grałem.

SvD.


Nawet w UO?

Jak tak to będę grau w khilerra. Posdro.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2007, 22:15 
Cytuj  
Tak jak powiedziałem IMO, tak. Jednak, sprawdź sam...

SvD.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2007, 23:42 
Cytuj  
probowalem podchodzic do tego muda ze 3 razy. Za kazdym razem sie gubilem w komendach i dawalem sobie spokoj. szad siorbmniesz mi pysiorka? :]


_________________
oumn da lololegend


Ostatnio edytowano 18 wrz 2007, 01:28 przez CheGee, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2007, 01:09 
Cytuj  
Nom.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2007, 06:02 
Cytuj  
Shaver napisał(a):
Za kazdym razem sie gubilem w komendach

Oj.

Ja bym sie nie przyznawal.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.