mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2008, 20:42 
 
Ależ ja jestem przekonany, że wszystko będzie dobrze w retailu, bo inaczej nie czekałbym na tą grę.

Ale mówić, że to się podoba, hmm. Brakuje ci bardzo MMO nastawionego na RvR albo masz niskie wymagania. ;) Albo jedno i drugie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 14 lip 2008, 20:43 
 
dokładnie jak mendol powiedział, temat animacji i combat'u był już wałkowany przez kilka(dziesiąt?) stron...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lip 2008, 20:44 
 
razoth grafike to mam czas podziwiac w lotro, ddo, vanguardzie.
gdzie w pve nie ma znaczenia wiekszego to co robie i moge skupic sie na widoczkach.
w grach rvr/pvp ogladasz widoczki przez pierwsze 3 tygodnie. potem to tylko dodatek bo i tak koncentrujesz sie na tym co sie dzieje dookola ciebie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2008, 21:14 
 
Może, moje doświadczenie w RvR z prawdziwego zdarzenia można uznać za zerowe, bo kiedy robiło się jeszcze raidy w WoW'ie miałem zbyt ujowy sprzęt, a jak sprzęt był ok to skończyły się raidy. ;)

Mimo wszystko lubie czuć, że uczestniczę w walce, nie tylko z racji tego że wszędzie biega dookoła mnie pełno ludzi. Dobra animacja i te uczucie, że moje ciosy faktycznie uderzają w przeciwnika, naprawdę może tylko pomóc.

Kwestia gustu, zdaję sobię sprawe z tego, że większość animacji/efektów skilli to placeholdery aktualnie i nie robię problemu.

*

Posty: 57
Dołączył(a): 11.04.2008
Offline
PostNapisane: 14 lip 2008, 22:03 
 
wiadomo już kiedy będzie można wpisać kod z preordera ? właśnie sobie kupiłem ale nigdzie na stronie nie mogę go wpisać, a parę tematów wyżej ktoś napisał miesiąc temu, że na razie się nie da.|

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 14 lip 2008, 22:06 
 
Będzie można wpisać, jak zaczni się open beta, a tej jak do tej pory nie ogłoszono.

*

Posty: 55
Dołączył(a): 21.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 lip 2008, 22:43 
 
Mi tam combat system i grafika odpowiadaja

**

Posty: 263
Dołączył(a): 29.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2008, 22:46 
 
Jest lepiej niż było. Jeśli będą się twardo trzymać własnych zapowiedzi i utrzymają priorytety to jest szansa na dobrą grę RvR guild centric.


_________________
We live as we dream - alone. [J.Conrad]

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:02 
 
Prawde powiedziawszy nie rozumiem o co chodzi ludziom z combat systemem i tym ze cos jest wolne, moim zdaniem walki sa bardzo dynamiczne, szybkie i przy odpowiednim zgraniu teamu naprawde efektowne - zeby przypomniec daoc, gdzie dobry assist potrafil wycinac cala grupe w przeciagu sekund.
Z dystansem podchodzilem do zaproponowanych zmian, ale znow sobie zabecilem i nie moge sie oderwac, nonstop powtarzam scenariusz pvp ktory daje mi mnostwo dobrej zabawy na wieczor (aoca nie wlaczam bo to straszna kupa).
Animacje nie sa zle, jasne ze nie sa to wodotryski w stylu koreanskich produkcji gdzie od oczojebnosci mozna pasc na padaczke w ciagu godziny (efekty swietlne), ani otoczenia ala aoc, ale ma swoj konkretny klimat ktorego konsekwentnie sie trzyma i wydaje mi sie ze to calkiem niezle im wychodzi.

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:20 
 
To prawda, moze w pve tego nie widac (przez co niektorzy sie zniechecaja slaba animacja etc) ale w ogniu walki RvR nie ma skundy przestoju. Non-stop trzeba cos robic, zwlaszcza healerem.
Nie wiem jak ty krzyk, ale ja nie moge sie dostac na zadne scenario, jakby w elfich zone'ach nie bylo zadnych aktywnych obecnie.
Niestesty, pve w tej grze jest cholerenie nudne i juz teraz wiem ze zupelnie je omine w retailu.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 341
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:30 
 
PQ nie sa az takie zle jesli chodzi o PVE.

A co do scenariuszy PvP - fakt nie mozna sie wbic jakby były wyłączone.


_________________
...:Mystical Awakening - DFO:...R.I.P
i parę innych...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:46 
 
Tomus - przenies sie do empire (z warcampu masz transport)
W empire praktycznie co kilka minut (od 1 do 5) startuje scenario :>

juz.

PS. PVE jest nudne bo masz porownanie z fajnie zrobionym pvp - jak mam robic solo questy to wole sie pobawic na scenariuszu bo jest bardziej emocjonujacy, ruchomy i zywy :>

*

Posty: 55
Dołączył(a): 21.05.2008
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 14:59 
 
Questy najlepiej robic jakims swoim teamem. Wtedy idzie szybko latwo i przyjemnie. Pubkic q i farmowanie influency jest troche przynudne ale w porownaniu z robieniem repy w wowie to bułka z masłem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 16:01 
 
No niestety troche poobcinali WAR ale jak twierdza devsi ma to pozytywnie wplynac do dopracowanie gry przy release i skutecznie zamykaja topici na boardzie.

Jestem ciekaw jak bardzo zmienila sie beta od ostantnich kilku miesiecy.

Serwerki jeszcze leza :[

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2008, 18:40 
 
Co do predkosci combat, to pewnie trudno bedzie im to naprawic, zeby nie rozwalic totalnie balansu i paru innych rzeczy, ale wiekszosci graczy - w tym mi - chodzi o to, ze wszystko odbywa sie bardzo powolnie z wizualnego punktu widzenia... Na kolejne uderzenia/ciecia trzeba czekac dosc dlugo i dlatego wyglada to bardzo sztucznie. Na pewno spora czesc graczy przez spora czesc gry bedzie solowala (bo tak lubia, stfu), wiec tego typu powolne i anemiczne wymiany ciosow beda ogladali dosc dlugo i czesto, wiec bedzie ich to zniechecalo, w dodatku biorac pod uwage, ze te powolne animacje sa bardzo drewniane i wykonane z mala dbaloscia o szczegoly (ale wiemy, ze to naprawia w dniu premiery - tak jak w dniu premiery naprawili cale AOC). Jesli rozrzucilibysmy milion slimakow na wielkim placu i spojrzelibysmy na nie z odleglosci, to zapewne tez by sie nam wydawalo, ze wszystko mieni sie kolorami i miota w wirze szalenstwa. :<

Mimo wszystko nadal cieszy, ze jest to gra robiona z mysla o PVP, a nie zbieraniu kwiatkow i dlugich wycieczkach spod banku do AH przy zachodzie slonca.

*

Posty: 55
Dołączył(a): 21.05.2008
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 07:28 
 
Serv nie lezy tylko musisz zaciagnac na nowo instalke a stara wywalic do kosza.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 07:36 
 
a nie zbieraniu kwiatkow i dlugich wycieczkach spod banku do AH przy zachodzie slonca.

piszesz jak bys tego nie lubil, cyber pod bankiem...


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 07:40 
 
konrador napisał(a):
(ale wiemy, ze to naprawia w dniu premiery - tak jak w dniu premiery naprawili cale AOC).


Pewien madry człowiek powiedzial "jeśli ma się wpływ na coś co nam przeszkadza - to trzeba to zmienić, jeśli się wpływu nie ma - po co się przejmować" :>
I chyba jestem inny bo ja tej drewnianej animacji po prostu nie widze. Albo byc moze juz sie do niej przyzwyczailem - co tez jest mozliwe (z drugiej strony chyba malo realne bo gram codziennie w mgs4 gdzie animacja jest tak niesamowita ze ojapitole - i moge sobie kazdego dnia porownywac jak to wyglada).
Tez nie rozumiem tego naprawiania, ale to dlatego ze chyba mamy odmienne punkty widzenia - i tak bedzie zawsze, nie dogodzisz wszystkim nigdy, jak dla mnie kombat jest dynamiczny (w pvp, pve mnie srednio interesuje, ale w pve tez mi sie wydaje jest ok).
Na miracle buildach i "to nie jest wersja finalna" juz tyle razy sie przejechano, ze ja bym osobiscie tego argumentu unikal. I nie sadze zeby gre zmienili znacznie jesli chodzi o mechanike, animacje i sposob realizacji - a wniosek taki wyciagam na podstawie tego co widze w przeciagu ostatniego roku - nic sie zbytnio nie zmienilo :>.
A skoro nie za bardzo moge wplynac na to co i jak wyglada w WARze, to sie nie przejmuje i robie to co mi sprawia przyjemnosc - czyli gram testujac.

juz.


Ostatnio edytowano 16 lip 2008, 08:18 przez krzyk, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 08:09 
 
ausus napisał(a):
Serv nie lezy tylko musisz zaciagnac na nowo instalke a stara wywalic do kosza.


No wstaly wczoraj wieczorem, a moj post byl zanim jeszcze powstawaly, whatever.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 lip 2008, 13:17 
 
krzyk napisał(a):
I chyba jestem inny bo ja tej drewnianej animacji po prostu nie widze.


Jezeli wytrzymales tyle w DaoC to nie dziwie sie, ze nie wymagasz duzo od animacji ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.