konrador napisał(a):
(ale wiemy, ze to naprawia w dniu premiery - tak jak w dniu premiery naprawili cale AOC).
Pewien madry człowiek powiedzial "jeśli ma się wpływ na coś co nam przeszkadza - to trzeba to zmienić, jeśli się wpływu nie ma - po co się przejmować" :>
I chyba jestem inny bo ja tej drewnianej animacji po prostu nie widze. Albo byc moze juz sie do niej przyzwyczailem - co tez jest mozliwe (z drugiej strony chyba malo realne bo gram codziennie w mgs4 gdzie animacja jest tak niesamowita ze ojapitole - i moge sobie kazdego dnia porownywac jak to wyglada).
Tez nie rozumiem tego naprawiania, ale to dlatego ze chyba mamy odmienne punkty widzenia - i tak bedzie zawsze, nie dogodzisz wszystkim nigdy, jak dla mnie kombat jest dynamiczny (w pvp, pve mnie srednio interesuje, ale w pve tez mi sie wydaje jest ok).
Na miracle buildach i "to nie jest wersja finalna" juz tyle razy sie przejechano, ze ja bym osobiscie tego argumentu unikal. I nie sadze zeby gre zmienili znacznie jesli chodzi o mechanike, animacje i sposob realizacji - a wniosek taki wyciagam na podstawie tego co widze w przeciagu ostatniego roku - nic sie zbytnio nie zmienilo :>.
A skoro nie za bardzo moge wplynac na to co i jak wyglada w WARze, to sie nie przejmuje i robie to co mi sprawia przyjemnosc - czyli gram testujac.
juz.