mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:19 
 
raggnarok napisał(a):
Akurat mowie glownie o animacji walki, ktora jest po prostu zenujaca. Sam system walki jest zreszta tak slamazarny, ze po 15min mam dosc WARa. Byc moze na wyzszych lvl sie to zmienia, ale naprawde nie znajde w sobie dosc sily, by przebrnac przez te niskie lvl z tak wolnym i brzydkim systemem :har:


Walka wyglada w ten sposob, gdyz jest skonstruowana do grupowych walk. Rzeczywiscie bieganie solo, czy walki 1v1 nie blyszcza - jest to fakt, nie sa szybkie, dynamiczne jak w AoC, tylko wolniejsze z duzym naciskiem na odpowiednie timingi.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:25 
 
Dostalem inva do bety, lognalem sie i olalem, bo... klimat jest tak zajebisty, ze szkoda mi psuc sobie zabawy juz teraz.

Grafa dla mnie jest wypas, bo nie chodzi o niewiadomo jakie bajery, ale wlasnie o zachowanie klimatu. Jaki Warhammer mialby klimat gdyby byl zrobiony w stylu graficznym AoC ? Na pewno nie taki z jakim nam sie kojarzy od lat. A tu jest wlasnie w sam raz, nie jest tak prosta jak w WoW, jest mroczniejsza, bardziej realistyczna, ale wciaz w konwencji nie fotorealistycznej.
Animacja jest na poziomie wyzszym niz w WoW, zupelnie nie rozumiem narzekan. Animacja jak animacja, taka jak w innych grach. Bez rewelacji, ale tez zupelnie nie wiem dlaczego mialaby byc zla.

Coz, mam nadzieje, ze SE preordery beda w Polsce, bo chetnie zaczne juz od headstartu. Gra, na ktorej swiecie sie wychowalem, na ktora czekalem od ponad dwoch lat, nareszcie jest na ukonczeniu. I nie jest celem detronizacja WoW-a - to jest niemozliwe, ale chcialbym aby udalo sie zbudowac wierne, dobre community dla ktorego gra moglaby byc rozwijana i ulepszana.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:26 
 
Asmax napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Akurat mowie glownie o animacji walki, ktora jest po prostu zenujaca. Sam system walki jest zreszta tak slamazarny, ze po 15min mam dosc WARa. Byc moze na wyzszych lvl sie to zmienia, ale naprawde nie znajde w sobie dosc sily, by przebrnac przez te niskie lvl z tak wolnym i brzydkim systemem :har:


Walka wyglada w ten sposob, gdyz jest skonstruowana do grupowych walk. Rzeczywiscie bieganie solo, czy walki 1v1 nie blyszcza - jest to fakt, nie sa szybkie, dynamiczne jak w AoC, tylko wolniejsze z duzym naciskiem na odpowiednie timingi.

Cytuj:
Czy moze jest jakis powod dla ktorego world pvp mialoby byc uprawiane w who.


Walki w world PvP odbywaja sie nie na zasadzie 'zabij koleszke dostaniesz honor', tylko w przejmowaniu celow, za ktore nacja w danym rejonie dostaje profity - wiekszy exp, szybszy przyrost renown rank i wiele innych rzeczy oddzialujacych na cala strone konfliktu.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:30 
 
gdzie Ty widzisz tę zajebistą grafikę która wygląda gorzej niż grafika w eq2 który wyszedł kilka lat temu- grafika w who wygląda tak jakby gra ta wydana była mniej więcej rok po wydaniu wow

Gwoli scislosci, EQII i WOW zostaly wydane w tym samym roku, w tym samym miesiacu. Niestety najnowsze komputery wysiadaja przy wysokich ustawieniach EQII w walkach grupowych typu PVP/raid. Mythic zmierza do tego, zeby skonstruowac WAR tak, aby siege i duze walki (10v10, 20v20, 30v30, 48v48, to nie sa duze walki) dzialaly dobrze na domowych komputerach, a jak i czy im sie to udaje teraz i jak to bedzie funkcjonowalo w rzeczywistosci po premierze to juz inna sprawa. Cos za cos - jesli robi sie gre pod PVP z epic battles, to trzeba zrezygnowac z eye candy takiego, jakie jest, dla przykladu, w AOC.

Czy moze jest jakis powod dla ktorego world pvp mialoby byc uprawiane w who.

Bedzie mozna ogladac statystyki na WWW i za zdobyte punkty kupic lepszy, bardziej swiecacy gear, takze jest uklon w strone pro PVPerow wychowanych na WOW. Good enough?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:31 
 
dark_lord napisał(a):
ale dla mnie mogłaby wyglądać lepiej niż w eq2


I wygląda. Przed wydaniem jakiejkolwiek opinii, obejrzyj chociaż jeden screen z bety WAR'a po patchu 3.2. Bo jak narazie, to piszesz najzwyklejsze w świecie bzdury.

Do części "statycznej" w WAR jeśli mówimy o grafice nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Jest naprawdę bardzo ładna i świetnie odwzorowywuje swój pierwowzór - bitewniaka.

simo napisał(a):
Dostalem inva do bety, lognalem sie i olalem, bo... klimat jest tak zajebisty, ze szkoda mi psuc sobie zabawy juz teraz.


Cna me have yur akkont plox?


Ostatnio edytowano 6 sie 2008, 16:36 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:33 
 
Razoth napisał(a):
dark_lord napisał(a):
ale dla mnie mogłaby wyglądać lepiej niż w eq2


I wygląda. Przed wydaniem jakiejkolwiek opinii, obejrzyj chociaż jeden screen z bety WAR'a po patchu 3.2. Bo jak narazie, to piszesz najzwyklejsze w świecie bzdury.

Do części "statycznej" w WAR jeśli mówimy o grafice nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Jest naprawdę bardzo ładna i świetnie odwzorowywuje swój pierwowzór - bitewniaka.


linka proszę bo nie chce mi się wierzyć :) i pewnie widziałem stare zdjęcia :)


_________________
no more wow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:36 
 
powodow jest kilka zeby uprawiac pvp.
zeby kupic gear z pvp musza byc spelnione odpowiednie warunki (nda),
zeby miec fun, zeby wykazac sie 'skillem', zeby moc w t4 zdobyc miasto.
itd itd.

jesli chodzi o wielkosc walk nie sa to jeszcze massive epic fights moze ale na pewno sa wieksze niz 10vs10, i dziala to nawet dobrze.

a jesli chodzi o scenario to po pierwsze jest kilka bardzo fajnie zrobionych, po drugie grajac w stalej grupie jest niezly fun z klepania randomkow, mozna pozniej oczywiscie chwalic sie punkcikami (co tez czynimy).

walka jest przeznaczona dla grupa vs grupa/grupy vs grupy.
chociaz 1v1 tez czasami jest fun.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:39 
 
simo napisał(a):
Animacja jest na poziomie wyzszym niz w WoW, zupelnie nie rozumiem narzekan. Animacja jak animacja, taka jak w innych grach. Bez rewelacji, ale tez zupelnie nie wiem dlaczego mialaby byc zla.


Animacje to tylko czesc problemu WARa. Walka jest strasznie wolna, bronie jednoreczne z predkoscia ataku 3.5s i czesto nakladajaca sie animacja auto attacku z animacja speciala powoduje, ze nasz bohater czesto stoi niczym kawal drewna przed 3-4s nie robiac zupelnie nic, a w tym czasie nie wiadomo z kad nad glowa lataja nam cyferki z dmg. Brak w tym wszystkim pewnej plynnosci, dynamiki, wyraznego systemu informacji o tym cosie w combacie dzieje, plynnego przejscia od speciala do autoattacku i odwrotnie, czyli tego wszystkiego co w WoW bylo od poczatku. Widac po prostu kto ma lepsza ekipe od tego typu zadan.

Dla mnie PvE jest rownie wazne co PvP, tym bardziej ze lore Warhammera jest tak zajebisty, ze ja nie chce tylko bawic sie w PvP w tym swiecie, bo potencjal fabularny tego universum jest zbyt duzy zeby ograniczyc go tylko do walk PvP.
Dlatego tak psiocze na animacje i na caly combat system, bo wiem, ze w tym stanie PvE bedzie cholernie nudne, wlasnie z tego jednego powodu, ze system walki jest do dupy. Moze do PvP, ktore jest bardziej taktyczne, grupowe i wolniejsze jest to system wporzo, ale dla mnie, jako duzego fana PvE taki combat system zwyczajnie ssie pyte.

I dlatego tak mnie to wkur***, bo z tego jednego cholernego powodu, ktory mnie od tej gry po prostu odrzuca, nie pogram w gre osadzona w mega zajebitym settingu.


Ostatnio edytowano 6 sie 2008, 16:41 przez raggnarok, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:41 
 
dark_lord napisał(a):

linka proszę bo nie chce mi się wierzyć :) i pewnie widziałem stare zdjęcia :)


Pewnie tak. Linka nie dam bo NDA dalej obowiązuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:45 
 
Mendol napisał(a):
powodow jest kilka zeby uprawiac pvp.
zeby kupic gear z pvp musza byc spelnione odpowiednie warunki (nda),
zeby miec fun, zeby wykazac sie 'skillem', zeby moc w t4 zdobyc miasto.
itd itd.

jesli chodzi o wielkosc walk nie sa to jeszcze massive epic fights moze ale na pewno sa wieksze niz 10vs10, i dziala to nawet dobrze.

a jesli chodzi o scenario to po pierwsze jest kilka bardzo fajnie zrobionych, po drugie grajac w stalej grupie jest niezly fun z klepania randomkow, mozna pozniej oczywiscie chwalic sie punkcikami (co tez czynimy).

walka jest przeznaczona dla grupa vs grupa/grupy vs grupy.
chociaz 1v1 tez czasami jest fun.

Padlem.
Zebych chwalic sie punkcikami i grac w klatce nie musze kupowac nowej gry tbh.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:49 
 
rag, dziwie Ci sie troche, ale twoj wybor...
ja porobilem troche questow, powalczylem z mobkami i nie widze roznic w walce z WoWem w szybkosci czy animacjach

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 16:51 
 
Jako sceptycznie podchodzacy to projektu WHO musze jednak przyznac ze postepy od grudnia 2007 kiedy zakonczylem testowanie sa bardzo duze.
Pomijam wiele ciekawych pomyslow jakie sie pojawily w sierpniu 2007, ktore zostaly uproszczone lub wywalone, wyciecia czterech klas, okrojenia contentu o cztery miasta, to jest inna bajka i raczej chyba nikt nie myslal ze w dniu premiery WHO bedzie miec to wszystko co nam opowiadal pan w okularach.

Widac duza poprawe jakosci grafiki, animacje na filmikach wygladaja nedznie nadal ale to trzeba przetestowac samemu raczej w grze, wiec trudno sie wypowiadac.
Efekty spelli czy oswietlenia poprawiaja ogolny wyglad.

Nie mozna tez przyczepiac sie do stylu grafiki bo fani wara pisza i mowia ze to trzyma klimat, ja nie znam bitewniakow, figurek i innych gier wara, nie znam lore i nie interesuje mnie to, wiec mi osobiscie nie podoba sie ten styl ale nie moze to przesadzic o grywalnosci i przyszlosci tej gry.

Jestem ciekaw bardzo co im wyjdzie z tego calego systemu pvp, moje obawy zawsze dotyczyly czy po czasie pvp nie zostanie zepchniete do instancji i zoon gdzie wylacznie farmi sie epaxy.

Nie wiem tez juz co mozna oczekiwac po grze mmo, ktora zdecydowanie ma trafic do masowego odbiorcy, obawiam sie ze dobre pvp to ostatnia rzecz jaka przewiduja producenci :(


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 17:10 
 
embe napisał(a):
Nie wiem tez juz co mozna oczekiwac po grze mmo, ktora zdecydowanie ma trafic do masowego odbiorcy, obawiam sie ze dobre pvp to ostatnia rzecz jaka przewiduja producenci :(

Gorzej niz w AoC nie bedzie, bo pvp na starcie w WAR jest carebear. Z tym, ze znacznie ciekawsze i bardziej rozubowane.


_________________
Χ Ξ Σ

***

Posty: 529
Dołączył(a): 30.11.2006
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 17:15 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Gorzej niz w AoC nie bedzie, bo pvp na starcie w WAR jest carebear.


jest co? przepraszam, nie rozumiem.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 17:15 
 
embe napisał(a):

Nie wiem tez juz co mozna oczekiwac po grze mmo, ktora zdecydowanie ma trafic do masowego odbiorcy, obawiam sie ze dobre pvp to ostatnia rzecz jaka przewiduja producenci :(


Embe zapercepuj to raz na zawsze - w WARze pvp to podstawa, gra sie kreci wokol pvp, pve jest dodatkiem, powtarzali to devsi przy poczatkach kreowania wara, w srodku, i powtarza to mark jak mantre teraz.

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 17:25 
 
Mam podstawy by twierdzic ze to co opowiadaja devsi moze w dniu premiery mijac sie z prawda, z tym co potrafili zrobic, z tym co udalo sie im wprowadzic itd itp.

Dlatego pytam o to pvp bo przez te pol roku zapewne sie sporo zmienilo, nie wiem nawet czy zrezygnowali calkiem z outdoor pvp i tylko koncentruja sie na instancjach i zonach, czy cos przewiduja w outdoor tez ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 17:47 
 
embe napisał(a):
czy zrezygnowali calkiem z outdoor pvp i tylko koncentruja sie na instancjach i zonach, czy cos przewiduja w outdoor tez ?

Ke?
Zone rvr to nie outdoor?
Czy moze chodzi ci o mozliwosc atakowania poza glowna rvr zone? Ofc bedzie to mozliwe.

O slownosc tworcow sie nie martw. Gra rozwija sie w dobrym tempie. Jesli cos dodaja - informuja wszystkich, jezeli cos usuwaja - podobnie. Widac masz zle doswiadczenia po AoC :F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 18:42 
 
embe napisał(a):
Mam podstawy by twierdzic ze to co opowiadaja devsi moze w dniu premiery mijac sie z prawda, z tym co potrafili zrobic, z tym co udalo sie im wprowadzic itd itp.


Jakie?
Bo widzisz, sa tu ludzie ktorzy nadal graja w bete i czarno na bialym informuja co jest primary celem w grze atm, mozesz to przyjac do wiadomosci albo dalej upierac sie przy swoim.

juz.

**

Posty: 341
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 19:03 
 
WAR’s Launch Date Announced - September 18th

:)


_________________
...:Mystical Awakening - DFO:...R.I.P
i parę innych...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 19:09 
 
To sa rzeczy zapowiadane w sierpniu 2007, ale nie ma sie co tym sugerowac bo to drobiazgi i nawet nie wiem czy po czesci nie sa zrealizowane, nie jestem juz w temacie.
- mass pvp w outdoor polegajace na walkach o stolice wszystkich dostepnych na serwerze graczy
- zmieniajacy sie wyglad postaci razem z lvl
- skalpy i inne rzeczy z graczy, ktore mozna mocowac do armoru
- crafting zintegrowany z klasa
- outdoor pvp na serwerach pvp
- 6 stolic
- po 12 klas na strone konfliktu
- mozliwosc przerabiania wygladu i farbowania armorow

tyle pamietam z zapowiedzi rok temu, ktore wydawaly sie naprawde ciekawe poza standartami znamymi z gry.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.