mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 11:46 
 
bugow typu nie moznosc konczenie questa zablokowani e sie gdzies, czy innych niedorubek rodem z aoc nie ma w who .

Nie jestem pewien jak z questami, ale zablokowac mozna sie na wszystkim i wszedzie. Przewaznie na plotkach itp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 11:49 
 
IMO jest jeszcze jeden powazny blad.
Staty na itemach setowych sa dobrane jakby ktos wlaczyl automagicnzy kreator rodem z Windows 95..

Po co srocowi np. Wepon Skill ?
Podaje z glowy, wlasnie ogladam sety ze stolicy i naprawde, musza cos z tym zrobic, bo imo staty sa dobrane kompletnie bezmyslnie.
W przypadku casterów powinni sie skupic na int > Wounds.
Reszta to imo przerost formy nad trescia. Casterzy i tak sa na pre strzaolow a najlepsza taktyka na przetrwanie jest stanie z tylu zerga a nie noszenie itemkow ktorze zwieksza przezywalnosc ;o.

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 13:40 
 
Weapon skill zwiększa szansę na sparowanie i penetrację pancerza.

Gdyby nie weapon skill sorc z trailera 2.0 nie mogła by rozbić laską zamrożonego żołnierza :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 13:52 
 
hahaha.
Ok A teraz wracamy do powaznej rozmowy :P.
Wepon Skill nic nie daje castera bo nie walcza bronia reczna. So ?

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 13:59 
 
Staty na itemach średnio poprzydzielane jak już pisałem. Nie wiadomo czy są ostateczne czy też coś zmienią.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 14:14 
 
Zmienic musza, przeciez tak tego zostawic nie moga. to by troche niepowazne bylo ;p. Jakie by itemy nie mialy znaczenie, to jednak wypada zeby w powaznym produkcie byly zrobione na powaznie a nie od niechcenia ;p.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 14:53 
 
a jesli weapon skill ma wplyw oprocz resistow na penetracje pancerza?

*

Posty: 91
Dołączył(a): 27.08.2007
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 14:58 
 
iniside napisał(a):
hahaha.
Ok A teraz wracamy do powaznej rozmowy :P.
Wepon Skill nic nie daje castera bo nie walcza bronia reczna. So ?


Walczyć może nie walczy, ale w pałe zawsze może dostać, extra parry zawsze się przyda. Nie jest to może najseksowniejszy stat w jaki można inwestować, ale nie jest bezużyteczny. Tak samo jest z Willpower na itemach dla melee, healować może nie healujesz, ale extra disturb może się przydać.


_________________
Twój stary jest protection

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 14:58 
 
Nie wiem jeszcze jak dokladnie pomyslana jest mechanika wara, ale jesli weapon skill daje parry chance to wyglada na przydatna rzecz dla castera. Przeciez caster jako pure spell klasa nie jest jedyna opcja. Az sie prosi, zeby laska magusa miala wplyw na obrone.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:09 
 
powerfull tauren warrior mortal strike attepmts to criticaly hit for 5692 damage

20 pounds elf soceress in bikini parries with wooden staff

YES


Ostatnio edytowano 24 sie 2008, 15:10 przez rzeznicc, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:09 
 
Terhix napisał(a):
iniside napisał(a):
hahaha.
Ok A teraz wracamy do powaznej rozmowy :P.
Wepon Skill nic nie daje castera bo nie walcza bronia reczna. So ?


Walczyć może nie walczy, ale w pałe zawsze może dostać, extra parry zawsze się przyda. Nie jest to może najseksowniejszy stat w jaki można inwestować, ale nie jest bezużyteczny. Tak samo jest z Willpower na itemach dla melee, healować może nie healujesz, ale extra disturb może się przydać.

NA takiej zasadzie najlepiej zeby bylo wszystkie po troche. A jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.
Ja bylbym za dowolny z z Int i wounds. To sa staty ktore najbardziej pomoga.
Jak sie Mele DPS do mnie dorwie to i tak jestem trupem, chyba ze mam Healera na plecach, w tedy zdaze zwiac.
a tak INT zwieksza DPS i to jest najwazniejsze dla MAgic DPS klasy, ktora i tak powinna stac z tylu a jak akacja sie przenosi w jej strone to wiac :P.
IMO chyba narazie totalnie olali te sprawe i wogole jej nie przemysleli/nie testowali/wiec nie ma zadnego konkretnego balansu w tym aspkecie. Mniejmy nadzieje ze do OB sie to zmieni.
Cytuj:
a jesli weapon skill ma wplyw oprocz resistow na penetracje pancerza?

Dla czarów ? Jak ostatnio czytalem Tip in game, to Int wplywal na skutecznosc penetracji czarow :P.

Wiekszosc statow jest usless dla kazdej niemal klasy tbh. Czekaja ich ciezkie 4 tygodnie :P.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:18 
 
jak baletnica nie potrafi tanczyc to mowi, ze ma majtki za ciasne ...
i tak po premierze znajdzie sie milion osob, ktorych sensem zycia bedzie czepianie sie tego czego brakuje grze, czego nie ma, co jest zjebane, porownywanie do zajebistego wow'a.
ale coz wiekszosc wychodzi z zalozenia (w sumie prawidlowo), ja place - ja wymagam.

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:26 
 
Mendol napisał(a):
jak pływaczka nie potrafi pływać to mowi, ze ma majtki za ciasne ...


http://www.sport.pl/sport/1,65025,55714 ... ringi.html

FIXED


Ostatnio edytowano 24 sie 2008, 15:29 przez rzeznicc, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 277
Dołączył(a): 17.08.2008
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:27 
 
Mendol napisał(a):
jak baletnica nie potrafi tanczyc to mowi, ze ma majtki za ciasne ...
i tak po premierze znajdzie sie milion osob, ktorych sensem zycia bedzie czepianie sie tego czego brakuje grze, czego nie ma, co jest zjebane, porownywanie do zajebistego wow'a.
ale coz wiekszosc wychodzi z zalozenia (w sumie prawidlowo), ja place - ja wymagam.



Święte słowa, marudy były, są, i będą. Dla mnie liczy się tylko WHO bo kocham świat Warhammera i tyle :)

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:27 
 
del


Ostatnio edytowano 24 sie 2008, 15:29 przez rzeznicc, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 91
Dołączył(a): 27.08.2007
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:28 
 
iniside napisał(a):
Wiekszosc statow jest usless dla kazdej niemal klasy tbh. Czekaja ich ciezkie 4 tygodnie :P.


Gwoli ścisłości, ciągle mówimy o Warhammerze, nie o WoWie?

Wounds, Toughness i Initiative są uniwersalnymi statami dla każdej klasy. Do tego jest Strength i Weapon Skill dla melee (WS bardziej dla tanków), Ballistic dla Ranged, Int dla casterów i Willpower dla healerów.

Jeszcze nie tak dawno połowa niebieskich plate'ów w mega zajebistym WoWie od levelu 1 do 59 miała na sobie pełno spiritu (Big Bad Pauldrons anyone?), który w przeciwieństwie do willpoweru czy weapon skilla był bezużyteczny dla warriora, i jakoś to nikomu nie przeszkadzało.


_________________
Twój stary jest protection

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:32 
 
Terhix napisał(a):
Jeszcze nie tak dawno połowa niebieskich plate'ów w mega zajebistym WoWie od levelu 1 do 59 miała na sobie pełno spiritu który był bezużyteczny dla warriora


lies

jako troll warrior z racialem na 10% hp regen durning fight byłem wielkim fanem i stackerem za razem spiritu

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:46 
 
rzeznicc napisał(a):
powerfull tauren warrior mortal strike attepmts to criticaly hit for 5692 damage

20 pounds elf soceress in bikini parries with wooden staff

YES

Jak znasz tylko jedyny sluszny swiat fantasy to ok. Ja znam kilka przykladow gdzie laska w rekach maga to swietna bron.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:48 
 
Cytuj:
Wounds, Toughness i Initiative są uniwersalnymi statami dla każdej klasy.

Tak, ale bardziej przydatny dla klas, ktore z samej natury Wara beda staly z pierwszej lini. Tanki, Mele DPS. Dla Tyh co stoja z tylu przedstawiaja srednia wartosc tak czy inaczej. Bo wiekszosc ludzo stojacych z tylu i tak jest na pare strzałów co by na sobie nie mieli.
Cytuj:
jak baletnica nie potrafi tanczyc to mowi, ze ma majtki za ciasne ...

A idz sie czepic czegos innego.
To jest poprostu niedopracowany aspekt gry i tyle.
Moze nie jest AZ tak wazny ale kluje w oczy na miesiac przed premiera :P. Zwlaszcza ze zbanlansowac caly sprzet to nie jest tak hop. Pewnie pare miesiecy im to zajmie :E.
Cytuj:
Jak znasz tylko jedyny sluszny swiat fantasy to ok. Ja znam kilka przykladow gdzie laska w rekach maga to swietna bron.

Ja znam kilka w ktorych najlepsza bronia maga sa jego czary. Wlaczajac w to Warhammera...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2008, 15:52 
 
kogo kluje tego kluje. jak ktos nie potrafi grac to bedzie mowil, ze staty na itemach sa zle. innym nie bedzie to robilo roznicy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.