Terhix napisał(a):
iniside napisał(a):
hahaha.
Ok A teraz wracamy do powaznej rozmowy
.
Wepon Skill nic nie daje castera bo nie walcza bronia reczna. So ?
Walczyć może nie walczy, ale w pałe zawsze może dostać, extra parry zawsze się przyda. Nie jest to może najseksowniejszy stat w jaki można inwestować, ale nie jest bezużyteczny. Tak samo jest z Willpower na itemach dla melee, healować może nie healujesz, ale extra disturb może się przydać.
NA takiej zasadzie najlepiej zeby bylo wszystkie po troche. A jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.
Ja bylbym za dowolny z z Int i wounds. To sa staty ktore najbardziej pomoga.
Jak sie Mele DPS do mnie dorwie to i tak jestem trupem, chyba ze mam Healera na plecach, w tedy zdaze zwiac.
a tak INT zwieksza DPS i to jest najwazniejsze dla MAgic DPS klasy, ktora i tak powinna stac z tylu a jak akacja sie przenosi w jej strone to wiac
.
IMO chyba narazie totalnie olali te sprawe i wogole jej nie przemysleli/nie testowali/wiec nie ma zadnego konkretnego balansu w tym aspkecie. Mniejmy nadzieje ze do OB sie to zmieni.
Cytuj:
a jesli weapon skill ma wplyw oprocz resistow na penetracje pancerza?
Dla czarów ? Jak ostatnio czytalem Tip in game, to Int wplywal na skutecznosc penetracji czarow
.
Wiekszosc statow jest usless dla kazdej niemal klasy tbh. Czekaja ich ciezkie 4 tygodnie
.