mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 08:52 
 
Ratax napisał(a):
Cytuj:
Dyskusja z altem jakiegos wow boya, ktory probuje trolowac jest dosc bezcelowa. Takich ludzi sie zlewa, a nie dokarmia zwracaniem uwagi. Jak mialbym postawic kase to imo Oycu sie nudzi i troluje.


Dlatego kocham tak to forum.. nie można mieć swojej opinii i ani gustu ..no bo przecież odrazu uniwersalne stwierdzenie "wowboy" które zamyka temat.
GL&HF

To tez wyjebuj, jak sie nie podoba.

Cytuj:
a raczej nie uzywam aa w grach, ale jezeli wygladzane sa krawedzie na modelach postaci to w zergu karta ma duzo wiecej pracy. Natomiast anizo nie powinno miec chyba zaleznosci od ilosci graczy na ekranie bo filtorwane sa chyba tylko tekstury budynkow, podloza itd.
_________________

Filtrowane sa wszystkie tekstury w zaleznosci od kata widzenia. Jak patrzysz sie akuart na budnek ktory jest w wprost od ciebie, to nie ma potrzeby prztwarzac tekstur przez 8AA wystarczy 2AA, ale jak juz patrzysz pod katem 45-90stopni trzeba na maksa zeby tekstury sie ladnie rozmyly, a nie wygladaly (ciezko powiedziec trzeba wylaczyc AAi samemu zobaczyc :P).

Nowe karty graficzne, byly i sa projektowane z mysla o wykorzystaniu chociaz FSAA 4x. Wplyw w grach FSAA jest pomijalny w wiekszosci przypadkow.
Zreszta mozna wlaczyc FSAA 2x. AZ tak duzej roznicy nie ma, bo Sight Range i tak jest marny :P.


Ostatnio edytowano 11 wrz 2008, 08:55 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 08:55 
 
iniside napisał(a):
Ratax napisał(a):
Cytuj:
Dyskusja z altem jakiegos wow boya, ktory probuje trolowac jest dosc bezcelowa. Takich ludzi sie zlewa, a nie dokarmia zwracaniem uwagi. Jak mialbym postawic kase to imo Oycu sie nudzi i troluje.


Dlatego kocham tak to forum.. nie można mieć swojej opinii i ani gustu ..no bo przecież odrazu uniwersalne stwierdzenie "wowboy" które zamyka temat.
GL&HF

To tez wyjebuj, jak sie nie podoba.


Kek :P

(btw toteż :>)


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 08:56 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
iniside napisał(a):
IMO nie. Wplywa FSAA jest pomijalny,szczegolnie na najnowszych kartach (od 8800GT w góre). Ja gram bedzie w zergu w FSAA x4 chodzic gorzej niz Crysis to poprostu Mythic zfailowal :P.

Ja raczej nie uzywam aa w grach, ale jezeli wygladzane sa krawedzie na modelach postaci to w zergu karta ma duzo wiecej pracy. Natomiast anizo nie powinno byc zalezne od ilosci graczy na ekranie bo filtorwane sa chyba tylko tekstury budynkow, podloza itd.
ta, nie wiem jak u was ale u mnie AA bardzo wpływa na wydajność w zergu - nie mozliwe jest zeby nie wpływało. AF faktycznie można maxować zawsze na takich kartach

mam 60-90 fps bez AA, ale z AA mam 30-40 w scenerio a to nie zerg
1680x1050 high details


_________________
psn

*

Posty: 56
Dołączył(a): 2.07.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 08:59 
 
@ iniside
nie ma to i jak odpowiedz na poziome i bez błędu :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 09:00 
 
Ja nie wiem czy przy takiej rodzielczosci jest wiekszy sens uzywania FSAA wiekszego niz 2 :P.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 09:00 
 
wbijamy na Open RvR EU ? :wink:

By popular demand we are pleased to bring you a new server for the Open Beta. This server will use the Open RvR ruleset and is called Karak Azgal.

...

A reminder of the differences for the Open RvR server type:
You will automatically be flagged for RvR everywhere except for Tier 1 Chapter hubs and your capital city.
There is no battle bolster buff in RvR areas or in scenarios.
If you enter a zone that is more than one tier lower than your current level, you will become a chicken.


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 09:01 
 
Desh jak w podpisie rank 9 dopiero nie wiem jak będzie w większym zergu :)

Rozdziałka 1920 x 1200 ^^


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 09:02 
 
Bloodleaf napisał(a):
Desh jak w podpisie rank 9 dopiero nie wiem jak będzie w większym zergu :)
no o tym mówie przecież, nie chce się przyzwyczajać do AA, bo jak przyjdzie do R40 w ZERGU to stwierdze że musze karte kupić nową, a sie strasznie namęczyłem z przyklejaniem radiatorków do obecnej (SILENCE > FPS :P )

btw. Twój podpis jest dla mnie za skomplikowany :-?


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 09:05 
 
Deshroom napisał(a):

btw. Twój podpis jest dla mnie za skomplikowany :-?


A co w nim skomplikowanego Rp = runepriest , R= rank , RR = renown Rank ;)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 324
Dołączył(a): 12.01.2002
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 09:07 
 
nie kminie, wzialem ten klucz od warhamerona do us bety dalem validate na fileplanet przeszlo zaczalem sciagac, chce zalozyc konto na stornie mythica i mi pisze ze this key has been already validated...

wtf? czy to przez to ze go validatnalem na fileplanet i tamto konto juz mi bedzie dzialac czy co bo nie czaje?


_________________
http://www.talanar.wordpress.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 09:07 
 
nie doczytałem tak daleko, ogólnie jak go zobaczyłem to stwierdziłem że nie bede nawet zaczynał - przepraszam

koniec OT


_________________
psn


Posty: 1
Dołączył(a): 11.09.2008
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 09:48 
 
Obrazek

Tak wyglada beta w 1920x1200 z AA16xQ, Anizo 16x, AA z supersampling, Texture filtering z Clamp, Texture filtering HQ. Jest to maksimum jakie mozna ustawic na kartach nvidii (gtx280). Moge porobic kilka innych screenow jakby kogos interesowalo.

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 09:56 
 
Ratax napisał(a):
Pograłem trochę i mam mieszane uczucia:
- grafika nie dość ze słaba to mała możliwość konfiguracji. Za to porównując do np wowa wymagania dużo wyższe.
- świat (przynajmniej na początku) strasznie mały i liniowy. Nie ma możliwości zejścia z jedynej słusznej ścieżki która prowadzi cię do następnego npc z Questami.
-PvP jak dla mnie.. nie specjalna rewelacja. Spodziewałem sie czegoś lepszego niż bieganie od flagi do flagi. Zerg zerg i jeszcze raz zerg... ale początek może będzie lepiej później

Ogólnie gra sie bardzo przyjemnie.. ale powiem szczerze spodziewałem sie czegoś lepszego.

Ps.
Grając magusem troche sie uśmiałem słysząc kwestie NPC żywcem zerżnięte z wow (UD). "what u want?" "Speak quickly!"


To jeszcze beta, a dwa co nawet wazniejsze, ludzie biegaja na low levelu chcac przetestowac i zobaczyc rozne klasy wiec wiadomo, ze jest dosc chaotycznie. Za 2-3 miesiace wszystko ustabilizuje sie na 40 levelu w endgame, ludzie naucza sie gry, powstana pewne schematy, gildie.
Bieganie od flagi do flagi czyli scenariosy w tej grze to tylko niewielka czesc RvR. Podstawa jest tutaj world RvR, zdobywanie twierdz, miast w endgame. I bezmyslny zerg nie bedzie mial wiele do powiedzenia przeciwko grupie grajacej taktycznie, np grupie gildiowej z podzialem rol itp, majacej swoje cele.
Co mi sie wlasnie podoba w tej grze to potencjal jaki ma i bogactwo jakie oferuje graczowi. Teraz jest duzo rzeczy do robienia, a co dopiero na pozniejszych levelach i na 40 kiedy dojda duze gildie, zorganizowane world rvr, oblezenia, twierdze, miasta, zdobywanie RR, jakies small scale rvr.

Tak samo jakbys porownal PvP w WoWie na 10 levelu... Bieganie za flaga na WSG i duele w GS.

*

Posty: 56
Dołączył(a): 2.07.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 10:05 
 
To są pierwsze spostrzeżenia ..może skupiłem sie bardziej na "minusach ujemnych" ;) ... ale nie zmienia to faktu ze to jest pierwszy od bardzo dawna mmorpg, który mimo wszystkich braków, wciągnął mnie niesamowicie :)
Gra ma wysoka grywalność co niweluje inne braki.


Pozdrawiam

*

Posty: 151
Dołączył(a): 1.05.2007
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 10:26 
 
Popieram dawno tak nie grałem jak teraz ta gra ma coś w sobie :D

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 10:28 
 
najw.+ to ze gra opiera sie na pvp a nie na smutnych i przyprawiajacych bol glowy pve raidach ,tylko animacja postaci w combacie narazie jest denna i skile malo sie roznia od siebie


Ostatnio edytowano 11 wrz 2008, 10:31 przez QFC, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 10:29 
 
Skille. Cos musza dodawac w dodatkach no nie ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 10:34 
 
W dodatku to ja chce Wood Elfy i Wardancerów.

/dream mode off

*

Posty: 54
Dołączył(a): 19.03.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 10:42 
 
Pobiegałem, pozwiedzałem, powalczyłem i jeśli chodzi o grafikę to imo na screenach wygląda świetnie ładniej jak wow jednak w czasie grania czar pryska i cukierkowy wow wygląda po prostu lepiej Widać że ludzie tworzący Warka włożyli w tą grę dużo serca jednak zabrakło imo umiejętności i kunsztu przy tworzeniu animacji :/ Efekt jest taki że mamy grę z ładnymi teksturami ale słabą grafiką

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 10:45 
 
hrun napisał(a):
Efekt jest taki że mamy grę z ładnymi teksturami ale słabą grafiką


ale za to super grywalnoscia :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.