mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
***

Posty: 508
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lip 2002, 18:39 
Cytuj  
Cytuj:
2002-07-14 17:34, Sqwa napisał:
To am jakis sens pograjacie sobie w Quake 1 a 3 i poczujcie roznice na polaczeniu, ale troche tez zalezy od kodu gry

TROCHE? Wiekszosc zalezy do kodu gry i jak interfejs sieciowy jest napisany a nie od tego jakie pieknie gra wyglada..

_________________
Kiyote aka Gudluk
[_0_]
Nudzilo mi sie chyba

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Kiyote dnia 2002-07-14 19:43 ]</font>

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lip 2002, 18:40 
Cytuj  
rofl kretyn jak sie patrzy... gg sqwa, jeszcze raz udowadniasz jaki jestes niesamowicie bystry :{ tak trzymac, moze kiedys mianuja cie na gma emulatorka.

****

Posty: 1401
Dołączył(a): 22.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 lip 2002, 19:07 
Cytuj  
btw Konrador co cie to obchodzi żę on gra na emulatorze? Niewiadomo dlaczego niegra na OSI ale to niepowód żeby go zniewazac. Równie dobrze można by powiedziec: "Patrzcie debila taki stary a gra w takie dziecięce gry!" Poprostu OSI i emu to sa zupelnie inne gry i to gdzie on gra niemusi swiadzyc onim samym. W Polsce owiele latwiej znalezc debila z emu bo gra ich wiecej niz Polakow na OSI (sugeruje sie tu forum).

_________________
Ziuut!- syczała osełka. Śmierć nucił pieśn pogrzebową i przytupywał kościstą stopą o oszronione kamienie.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aeroth dnia 2002-07-14 20:12 ]</font>

***

Posty: 505
Dołączył(a): 16.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 lip 2002, 19:36 
Cytuj  
Konrador a ty jestes piekny i wspanialy, wiesz dlaczego ne igram na OSI bo wole to kase przepic z kolegami i zabrac gdzies dziewczyne, to wygalda tak ze teraz ja np powinienem wyzywac ludzi w quake 3 w ktorego gram ze sa ciule bo nei potrafa grac bo wyniki sa ponizej zera, miej troche szacunku bo jakis zasrany guru nei jetes tylko dlatego ze grasz na OSI

_________________
"..and it will be a time of great strife,
when the moons are united in darkness and the dead shall walk the earth once more..."

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Sqwa dnia 2002-07-14 20:37 ]</font>

***

Posty: 505
Dołączył(a): 16.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 lip 2002, 19:39 
Cytuj  
A mi chodzilo o to ze jak zjebia gre to im nawet kod nie pomoze


_________________
"..and it will be a time of great strife,
when the moons are united in darkness and the dead shall walk the earth once more..."

***

Posty: 508
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lip 2002, 19:54 
Cytuj  
W Polsce owiele latwiej znalezc debila z emu bo gra ich wiecej niz Polakow na OSI
trafne spostrzezenie lol HEHEHE


_________________
Kiyote aka Gudluk
[_0_]
Nudzilo mi sie chyba

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lip 2002, 21:25 
Cytuj  
Cytuj:
2002-07-14 01:52, Kielas napisał:
Lepsza grafa wymaga tylko mocniejszego kompa.
AO albo DAOC maja o nibo lepsza grafike a przy tym wymagaja o wiele slabszego laczy niz UO.
Z drugiej strony po OSI wszystkiego mozna sie spodziewac wiec to roznie byc moze :sad:


W DAoC jest 'lagomierz' ktory ma 3 wskazniki:
- strata pakietow
- ping
- szybkosc kompa

Na ten 3ci wskaznik ma wplyw:
- ilosc osob w zasiegu gracza (ostatnio przyznali ze glupi zrobili ze renderuja innego gracza z full iloscia detali nawet jak sie znajduje na granicy widocznosci)
- ilosc efektow specjalnych (spele - szczegolnie te area)
- ilosc detali przy grafice otoczenia (szczegolnie to widac w DF - "wysoki" dungeon gdzie sklepienie i sciany maja bardzo szczegolowe faktury)

W praktyce spotkalem sie tylko z lagiem "graficznym" zwiazanym z duza iloscia osob napierdalajacych sie w jednym miejscu. Nawet w duzych walkach wskaznik "zapchania lacza" nie wskakiwal mi nawet na poziom zolty.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lip 2002, 23:37 
Cytuj  
Konrador a ty jestes piekny i wspanialy

THX ^^

miej troche szacunku bo jakis zasrany guru nei jetes tylko dlatego ze grasz na OSI

wiem, wiem.. ja calkiem z innego powodu.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 00:43 
Cytuj  
widze ze niektorzy malo wiedza o enginach...
po pierwsze coval.. ten engine na ktorym jes unreal 2 jest robiony specjalnie pod niego... unreal tournament jest na ulepszonym enginie unreala (1)... tak samo jak wyjdzie unreal tournament 2003 bedzie kozystal z ulepszonego engina unreal 2... co do grafiki i lagow... zanim niektorzy cos powiedza niech zrozumieja chociaz minimalnie jak to dziala... za grafika odpowiada komputer a nie lacza... zeby to byly lacza to lagi by byly niedozniesienia i nietrzeba bylo by kupowac zadnego klienta.. zeby sobie pograc w gre... aha co do daoc, to ogolnie engine jest zajebiscie zrobione poza samym kodem sieciowym jak gra chodzila pieknie na moim amd 500 128 ram grafika byla cudowna i zadko kiedy mialem jakies przyciecie sie kompa.

***

Posty: 793
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 01:03 
Cytuj  
Cytuj:
2002-07-15 01:43, Ashton napisał:
aha co do daoc, to ogolnie engine jest zajebiscie zrobione poza samym kodem sieciowym jak gra chodzila pieknie na moim amd 500 128 ram grafika byla cudowna i zadko kiedy mialem jakies przyciecie sie kompa.

Jesli tak twierdzisz to znaczy ze nie brales udzialu w duzej bitwie kiedy po kilku minutach na moim athalonie 1.4 i 768 MB RAM zaczyna sie pokaz slajdow :sad:
Ten engine jest niestety niedopracowany :sad:
Pozatym zeby w takiej gierce nie bylo kolizji obiektow to troche przesada :sad:

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 09:19 
Cytuj  
Taaa... nie mozna boxowac :smile:

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 13:02 
Cytuj  
Cytuj:
2002-07-14 20:07, Aeroth napisał:
btw Konrador co cie to obchodzi żę on gra na emulatorze? Niewiadomo dlaczego niegra na OSI ale to niepowód żeby go zniewazac. Równie dobrze można by powiedziec: "Patrzcie debila taki stary a gra w takie dziecięce gry!" Poprostu OSI i emu to sa zupelnie inne gry i to gdzie on gra niemusi swiadzyc onim samym. W Polsce owiele latwiej znalezc debila z emu bo gra ich wiecej niz Polakow na OSI (sugeruje sie tu forum).

_________________
Ziuut!- syczała osełka. Śmierć nucił pieśn pogrzebową i przytupywał kościstą stopą o oszronione kamienie.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aeroth dnia 2002-07-14 20:12 ]</font>

Jak bys doczytal dokladnie post Konrador to bys wiedzial ze on nic nie mowi o tym ze sqwa gra ne emu a jedyne nawiaznie do emu dotyczy faktu ze jak dalej bedzie glupi jak byl moze kiedys zostanie GM jakiegos EM i wtedy bedzie swoja glupote nazywal wola valarow :/ (vola valarow to juz moj dodatek)
Pozatym sadze ze sqwa moze sie sam bronic opini o nim samym myslac czasem co pisze ...

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 13:06 
Cytuj  
Cytuj:
2002-07-14 20:36, Sqwa napisał:
Konrador a ty jestes piekny i wspanialy, wiesz dlaczego ne igram na OSI bo wole to kase przepic z kolegami i zabrac gdzies dziewczyne, to wygalda tak ze teraz ja np powinienem wyzywac ludzi w quake 3 w ktorego gram ze sa ciule bo nei potrafa grac bo wyniki sa ponizej zera, miej troche szacunku bo jakis zasrany guru nei jetes tylko dlatego ze grasz na OSI

_________________
"..and it will be a time of great strife,
when the moons are united in darkness and the dead shall walk the earth once more..."

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Sqwa dnia 2002-07-14 20:37 ]</font>

A przepijaj, co to kogo obchodzi. Pozatym tej kasy wcale nie jest az tak duzo jak ci sie wydaje i za bardzo zwracasz uwage na takie szczegoly jak jakies drobne w kiesznie (40 pln) szukajac sztucznych usprawiedliwien itd ... ale to nikogo nie obchodzi zapewniam cie. Ale glupota jest rarzaca - to zwraca uwage :/


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 15:03 
Cytuj  
jak juz powiedzialem wszystko zalezy od tego jak to napisza
a co do engine to owszem wszystko zalezy od kompa ale czy nie jest tak ze im lepsza grafa tym wiecej pkt w przestrzeni i musi byc przesylanych wiecej danych na temat polozenia pkt w przestrzeni? jezeli sie myle to sory

_________________
Chaos rule the world
_________________
Live today, fight tomorrow
_________________
Brudno przy kasie, brudno przy kasie a wszyscy kradną sandały

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: lobo_17 dnia 2002-07-15 16:04 ]</font>

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 15:28 
Cytuj  
cala tekstura/animacja/whatever nie sa przeciez przesylane od klienta do serwera, od serwera do klienta wiec co to ma do rzeczy?
tak, duzo zalezy od netcode'u. jak zjebia to nawet prosta gra bedzie chodzila jak gowno (avp2, ccr, chociaz ta druga juz nie jest taka prosta).
jesli chodzi ci o szczegolowosc np. z sof2, gdzie fajne czerwone dziurki pojawiaja sie w roznych miejscach zaleznie od miejsca postrzalu to taak, w porownaniu do takiego q1 wymagania co do lacza moga sie okazac duze:(
jeszcze gorzej z red faction - zmiany ksztaltu mapy LIVE podczas gry, tam sa dopiero lagi.
wiekszosc nowych, prostych gier typu unreal 2 to tylko wieksze wymagania co do procesora :[
co do tego calego netcode'u to mozliwe, ze tylko mi sie tak wydaje, wiec niech mnie ktos ew. poprawi.. a w ogole to o czym ja pisze, to byl thread o dodatku do uo :<

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lip 2002, 16:22 
Cytuj  
Tak naprawde to w chuj zalezy od sposobu przesylania danych ale i od samej konstrukcji gry.
W UO jest masa danych jakie trzeba przeslac chocby przy wejsciu do domku.
Ba, cala mapa jest robiona na zasadzie "podklad+itemy+budynki" co jest evenementem bo w inszych grach raczej sie to ogranicza.
Dlatego UO bedzie zawsze "lagowac" bo ta gra po prostu taka musi byc. Jedyne co by mogli zrobic to dopasowac ja do sredniego pinga i przepustowosci gracza z europy a nie z USA, N.Y. :smile:

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 16 lip 2002, 11:39 
Cytuj  
unreal 2 bedzie tylko sp..... do multiplayera bedzie ut a w u2 maja sie skupic tylko i jedynie na sp

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.