mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2009, 00:10 
Cytuj  
Cytuj:
In this phase of public testing, you will have a chance to experience some of the changes that are currently in development for a future version. Please note that these changes will not be going Live with the rest of the 1.2.1 changes; they are only being released to PTS at this time. Please log in and give these changes a spin. Your feedback is important to the future development of these features!

Secondary Stat Improvements

1.2.1 PTS introduces a number of changes to “Secondary” stats to give them a stronger effect on overall player performance. Please keep in mind that these new effects are in addition to existing bonuses that are already present in 1.2.

-Critical hits: Critical bonus damage is no longer random, and is now a range of +5% to +75% based on stats (see below).

-Critical heals: Critical bonus heal effectiveness is no longer random, and is now a range of +5% to +75% based on stats (see below).

-Weapon Skill: Increases your Melee Critical and Ranged Critical bonus damage dealt.

-Willpower: Increases your Magic Critical bonus damage dealt, and also increases the effectiveness of Healing Criticals from your healing abilities.

-Initiative: Reduces your critical bonus damage suffered from all types of attacks.

-Toughness: Increases the bonus Healing Critical effectiveness of heals which are used on you, and also grants you minor Hit Point regeneration while in-combat.


Bardzo duże zmiany imho.

*

Posty: 167
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2009, 00:33 
Cytuj  
tu pełne zmiany w 1.2.1:
http://herald.warhammeronline.com/warhe ... war?id=728


_________________
Suffer not the witch to live!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2009, 00:36 
Cytuj  
O dzięki. Głupi szukałem i nie mogłem znaleźć.

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2009, 08:08 
Cytuj  
Owszem, bardzo duze. Zwlaszcza zmiana zwiekszajaca kryta - skonczy sie czas stakowania jednego atrybutu, odpowiedzialnego za zadawany dmg... Pytanie jeszcze, jak duze znaczenie maja teraz na PTS te statsy jak Weapon Skill, Initiative itp...

To jest dosc ciekawe...

Various improvements have been made to Zone Control Rewards in Tier 4 zones to reward players for zone captures more so than individual Objective and Keep captures. When active zones are captured in Tier 4, all players in the zone are awarded Renown based on their level similar to Tiers 1, 2, and 3. If a Keep is claimed by a guild when the zone is captured, a Gold Bag will be mailed to the Guild Leader who can then mail it to anyone in the guild, as they see fit.


A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2009, 15:41 
Cytuj  
Nie będe tworzył nowego tematu, ale co myślicie o systemie tokenów który zaproponowali ?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2009, 17:01 
Cytuj  
Cytuj:
Realm vs. Realm Ordnance

* This patch also introduces a new resource material that players in RvR can gather and trade in for deadly assault upgrades! Scattered throughout the RvR lakes, and acquired from killing players, Ordinance is collected and traded in for various items and weapons to use in open RvR!

These items include the following:
o Rams that have double the Hit-points of standard Rams
o Ballista that do twice the amount of standard Ballista damage
o Self-only Oil Immunity potions that last 30, 60, or 90 seconds
o Caltrops which place a small PBAoE Snare/DoT field on the ground
o Dynamite that when thrown at a player will deal direct damage and knockback and if thrown at a siege weapon will deal double damage.

O to chodzi? Nic specjalnego, jedynie odpornosc na oil wyglada przydatnie. System tokenow powinien byc zamiast losowania workow w RvR.


Posty: 38
Dołączył(a): 18.04.2008
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2009, 12:11 
Cytuj  
Cytuj:

O to chodzi? Nic specjalnego, jedynie odpornosc na oil wyglada przydatnie. System tokenow powinien byc zamiast losowania workow w RvR.



I będzie : http://forums.warhammeronline.com/warha ... ad.id=1345

*

Posty: 145
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2009, 22:02 
Cytuj  
Jestem mile zaskoczony jak Mythic slucha graczy i calkiem sprawnie wprowadza sugerowane zmiany, poprawiajace gre na lepsze.
Az chce sie grac i badać jak się gra zmienia.

Niech sie Blizzard uczy!

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2009, 08:04 
Cytuj  
Owszem, Mythic bardzo dba o rozwój gry, w tej chwili jest to ZUPELNIE inna jakosciowo gra niz we wrzesniu. Osoby, ktorym nie podobalo sie wtedy, miesiac czy dwa po wydaniu, powinny zerknac jak to wyglada teraz... Albo jak bedzie wygladac za miesiac czy dwa, na wakacje powiedzmy.
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2009, 08:51 
Cytuj  
ja uważam, że będzie dobrze wyglądała dopiero po tym patchu chyba, że znów wniesie nowe bugi ;p, bo na dzień dzisiejszy mam duże zastrzeżenia...

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2009, 10:56 
Cytuj  
Teraz jest przegieta sprawa z aoe, ale jesli ktos wroci do gry to jest szansa ze nawet tego nie zauwazy do chwili w ktorej to zmienia na live - to jest problem pod koniec T3 i w T4, ale nie w T1 czy T2. Z drugiej strony wiekszosc usprawnien gry jest wlasnie w T3 i T4.... Ale np. ja lewelujac alty dostrzegam wiekszosc usprawnien i kupe roboty wlozona w te gre od premiery.
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2009, 13:52 
Cytuj  
A ja przyznam szczerze że negatywnie oceniam te zmiany. Jak zwykle.. tfu! jak zawsze chłopaki zaczynają grzebać gdzie może warto grzebać ale zupełnie olewają tematy MUST BE TAKEN INTO CONSIDERATION.

Zupełnie nie kminię dlaczego wykazują totalny obsik dla sytuacji 3:1 dla Order na przytłaczającej większości serwerów EU.
Co więcej, wprowadzają sytuację w której za zlokowanie zony w T4 będzie rr bonus. No niby fajnie i prawidłowo, ale z drugiej strony biorąc pod uwagę że większość T4 na większości serwerów to perma blue to zakładam że celem jest jeszcze szybszy progres Order vs jeszcze większe spowolnienie Destro. No chyba że sekretnym planem mythica na wyrównanie sytuacji jest doprowadzenie każdego gracza order do rr80 asap tak aby Ci rollneli alty - wtedy szacuneczek za dalekowzroczność.

Brak medalionów za defence keepa?
To jest oczywiste, skoro nie ma komu bronić to po co marnować fajne medaliony. A nawet jakby się ktoś chciał pofatygować to przecież (właśnie) się nie opłaca.
To samo jak rozumiem z IC - farma IC przerodzi się perma farmę, a bronić się przecież opłacać nie będzie.

Ciekawi mnie kiedy chłopaki, zamiast non stop ingerować w to co działa lepiej lub gorzej zaczną ingerować w to co nie działa w ogóle. eg performance w momencie jak jest wiele osób w lokacji. Kompletnie zasyfiony system aoe - szczególnie w wydaniu bw (i rof padającego na łeb przez dach keepa) i engi (kurna w tym przypadku to nawet nie wiem skąd i jak dmg leci - przez dach, ściany, okna i dodatkowo doty utrzymujące się po końcu sc). Stuck na większości różnorakich przeszkód... no nie chcę flamić, bo nie od tego ten topic... ale tak mi się marzy żeby w końcu devsi zrobili coś... no mądrego kurde... :D


_________________
Obrazek

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2009, 13:57 
Cytuj  
Performance i aoe na testowym wygladaja ponoc baaaaardzo dobrze. Nawet cast laga nie ma. A uwag na temat inzyniera nie skomentuje, bo stoje po drugiej stronie i samo zestawienie ich z aoe sorca i bw uwazam za smieszne...
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2009, 15:20 
Cytuj  
No to dobre wieści niesiecie. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2009, 13:55 
Cytuj  
Semai napisał(a):
i engi (kurna w tym przypadku to nawet nie wiem skąd i jak dmg leci

on ma AoE dzialajace tak ze rzuca granacik i z celu przeskakuje na kolejny i tak sie to roznosi
tak wiec wystarczy ze rzuci gosciowi na murach granat a ten sobie pobiega troche no i pare osob dostaje wtedy dmg

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2009, 17:35 
Cytuj  
Heja,

Ja tak sobie wymyśliłem że dobrym pomysłem na walki o keepy było by nagradzenie tylko obrońców, o ile się wybronią.
Jedyną motywacja dla atakujących to wtedy zdobycie keepa, któego później możńa bronić.
I taki mechanizm chyba najlepiej mógłby działać, w miarę "naturalnie", będąc napędem dla walk o keepy.

Pozdro.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2009, 17:38 
Cytuj  
Wtedy nie byłoby żadnych walk o keepy. Myśl dalej.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2009, 23:12 
Cytuj  
No proszę, nawet nie wiedziałem że tokeny będą już w 1.2.1.

Ciekawe, może jeszcze w tym tygodniu rzucą...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.