mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 36
Dołączył(a): 5.09.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 08:36 
Cytuj  
InkubPendragon napisał(a):
l2p i zmieniac zony...
Na tym poziomie plywa sie w expie...
A.



Chodziło mi o proporcje expa które są bardzo dziwne i nie są przystosowane do gracza z Europy o czym NCsoft niebawem się przekona jeśli tego nie zmieni. Jasne ludzie z L2 są zadowoleni po tym co było w L2 fakt niebo a ziemia.

*

Posty: 91
Dołączył(a): 17.08.2007
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 09:57 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
nie licząc eve to reszta mmorpgów ma tak chujową mechanikę


Serio ? Z mojego (aczkolwiek skromnego) doświadczenia z EvE wyciągnąłem podobny wniosek co ty z Aiona. Bez miesięcy koksania skilli też się jest fragiem darmowym :)


Z ogarniętym gangiem w EVE, możesz już po dwóch tygodniach być przydatny (nawet z postaciami grającymi 3-4 lata).

*

Posty: 109
Dołączył(a): 17.08.2009
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 10:15 
Cytuj  
marcoos napisał(a):
Z ogarniętym gangiem w EVE, możesz już po dwóch tygodniach być przydatny (nawet z postaciami grającymi 3-4 lata).


w 20 na 1 ?:)

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 10:43 
Cytuj  
Chyba WoW i pare innycgh mmo za bardzo ludzi rozpiescilo :F Mi tam sie podoba lvlowanie, po 30+ praktycznie non stop siedzisz w grupie (znacznie lepszy exp niz solo grind) co przynajmniej zmusza cie do grania z innymi i poznawania ludzi na servie.Gdzie wtakim glupim wowie masz praktycznie single player (z wyjatkami ) az do max lvlu.Poza tym podoba mi sie fakt ze max lvl zabiera tyle czasu ale to juz tylko moja opinia.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 10:49 
Cytuj  
Greft napisał(a):
Chodziło mi o proporcje expa które są bardzo dziwne i nie są przystosowane do gracza z Europy o czym NCsoft niebawem się przekona jeśli tego nie zmieni. Jasne ludzie z L2 są zadowoleni po tym co było w L2 fakt niebo a ziemia.
Dokładnie. W porównaniu z innymi azjatyckimi produkcjami to nie jest źle, ale w porównaniu z takim WoWem, Lotro, czy nawet AoC, w których masz od zajebania questów na każdy level i odpowiedni exp za nie, to jest strasznie biednie. Nagrody z questów a nawet kampanii to też najczęściej niezła kpina, wczoraj za misje na 40lvl dostałem czapę która miała gorsze staty niż mój hełm z 38lvl :roll: Dropy to też jakaś masakra. W nocy biliśmy pełnym alliance jednego bossa w górnym abyss, wiele osób zginęło po kilka razy (w tym ja dwa ;)) a ta kurwa dropnęła na pocieszenie jakiegoś manastona :] Męczące się robi to wszystko... ale chyba każdy wiedział na co się pisze zaczynając grę w AIONa...


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 11:26 
Cytuj  
TaoTao napisał(a):
Chyba WoW i pare innycgh mmo za bardzo ludzi rozpiescilo :F Mi tam sie podoba lvlowanie, po 30+ praktycznie non stop siedzisz w grupie (znacznie lepszy exp niz solo grind) co przynajmniej zmusza cie do grania z innymi i poznawania ludzi na servie.Gdzie wtakim glupim wowie masz praktycznie single player (z wyjatkami ) az do max lvlu.Poza tym podoba mi sie fakt ze max lvl zabiera tyle czasu ale to juz tylko moja opinia.


Nie ma tutaj nic do rozpieszczania. Przymusowy grind w grze oznacza braki w contencie. Nie mozna tego w zaden sposob usprawiedliwiac. Tak dlugo jak nie ma na kazdy lvl questow zeby chocby zapelnic 3/4 paska na lvl, gra jest poprostu zrobiona na odpierdol bo latwiej zmusic gracza zeby bil mobki w jednej zonie niz zrobic 10x tyle zon zeby zmiescic tam questy(zwroccie chociazby uwage jak naprawe maly jest swiat w Aionie.


A co do lokacji zamknietych to juz wogle sie nie wypowiem. Nie czaje jak w grach PvP mozna stosowac takie rozwiazania. Normalnie drugi WHO



Osobiscie ja tez sie rozczarowalem jedna rzecza - myslalem ze po wbiciu 25 lvla lvlowanie bedzie sie odbywac tylko i wylacznie w abyss, co zmusi graczy do angazowania sie w fortece itp, aby zyskac przewage na expowiskach. A tutaj chuja - dostajemy po dupie w abyss to ludzie sie wynosza grindowac w lokacjach zamknietych

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 12:03 
Cytuj  
Kassei - zes trafnie ujał w kwestii dropa, bylem juz kilka razy w tej instancji Noschata czy jakos tak na lvl 25-29 i tylko ostatni boss cos dropi, pozostale nic :D a CD masz okolo 17godzin, wiec srednio 5 razy tam tylko bedziesz bo po lvl 29 juz tam nie wejdziesz :D
A co do contentu, troche malo, po 29lvl trzeba 2 lvle wbic aby moc pojsc na kolejny instance od 31lvl, grupowki na outdoorach sa kompletnie poronione i szkoda nerwow, ludzie trainy robia i w ten sam sposob wipuja inne grupy, zalamka, ostanio jedden gosc przyprowadzil nam 5 mobow i zginal przy nas a moby nas zjadly :D Stealowanie mobow kolejny minus jak dla mnie :/
Mimo wszystko daje szanse Aionowi bo gra w sumie fajna tylko chyba nie skonczona :) Czekam w kazdym razie na patch 1.0.6, kiedy exp za questy wzrosnie :) A grind najlepszy jest w Abyssie bo moby 25% wiecej daja anizeli te z kontynentu :) a o Abyss pointach nie wspomne.


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 12:18 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
Kassei - zes trafnie ujał w kwestii dropa, bylem juz kilka razy w tej instancji Noschata czy jakos tak na lvl 25-29 i tylko ostatni boss cos dropi, pozostale nic :D a CD masz okolo 17godzin, wiec srednio 5 razy tam tylko bedziesz bo po lvl 29 juz tam nie wejdziesz :D
A co do contentu, troche malo, po 29lvl trzeba 2 lvle wbic aby moc pojsc na kolejny instance od 31lvl, grupowki na outdoorach sa kompletnie poronione i szkoda nerwow, ludzie trainy robia i w ten sam sposob wipuja inne grupy, zalamka, ostanio jedden gosc przyprowadzil nam 5 mobow i zginal przy nas a moby nas zjadly :D Stealowanie mobow kolejny minus jak dla mnie :/
Mimo wszystko daje szanse Aionowi bo gra w sumie fajna tylko chyba nie skonczona :) Czekam w kazdym razie na patch 1.0.6, kiedy exp za questy wzrosnie :) A grind najlepszy jest w Abyssie bo moby 25% wiecej daja anizeli te z kontynentu :) a o Abyss pointach nie wspomne.


Z tym boostem xp za questy to czasem nie jest tak ze tylko kilka questow z kampanii i spy beda mialy zwiekszony xp?(chyba z 20 questow)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 12:27 
Cytuj  
Nie pisali ze za wybrane questy exp zwieksza, wiec nie wiadomo.
A ponizej link na ten temat:
http://www.aionsource.com/forum/news-an ... s-o_o.html


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 13:37 
Cytuj  
Braki w contencie ? Gralem w ogrom mmo i w _zadnym_ nie levelowalo sie bez zatrzymania na mniejszy lub wiekszy grind, chyba ze ow 'questy' polegaly na ubicie np 100 mobkow to i owszem, ale to przecierz juz nie grind no nie ?;)
Co do PvP - jesli chcesz miec top gear to tak czy siak bedziesz musial ruszyc dupe do abyss i wziasc w tym wszystkim udzial ,a wiadomo ze jak ktos nie chce to i tak nie ma co go zmuszac ?


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 14:21 
Cytuj  
TaoTao napisał(a):
Braki w contencie ? Gralem w ogrom mmo i w _zadnym_ nie levelowalo sie bez zatrzymania na mniejszy lub wiekszy grind,

Zagraj w Lotro. Tam spokojnie mozna pomijac cale krainki (np. Forochel) a i tak dojdzie sie do maksymalnego levelu na samych questach.


_________________
Obrazek

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 15:19 
Cytuj  
Powiedz to samo dwa lata temu, jak sie ukazalo LOTRO. Gralem wtedy i nie dalo rady dojechac na samych questach.
Aczkolwiek ogolnie w LOTRO zawsze bylo ich duzo.
A.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 16:10 
Cytuj  
TaoTao chodzi mi o to ze w moim mniemaniu dobra gra to taka ktora oferuje chociazby 2 drogi questowania a i tak zdobedziesz maxymalny poziom. Osobiscie w Aionie nie wyobrazam sobie lvlowania alta i przechodzenie przez te monotonne zony ktorych jest o zgrozo 3!.


A co do mojej wizji Abyss to poprostu wiecej funu bym mial z tej gry. Gdy czytalem ze Abyss to wielkie pole walki itp to wyobrazalem sobie terrytoria 2 razy takie jak te neutralne, gdzie wchodzi sie na 25 lvlu a wychodzi na 50tym. Miejsce gdzie stacza sie walki z graczami questujac - tak tez rozumialem znaczenie PvPvE - wielkie pobojowisko gdzie questujac musisz miec oczy dookola glowy ;).

Troszke sie z tym przeliczylem bo juz slysze wypowiedzi ludzi na chatach, ze do abyss sie nie oplaca chodzic bo nie mozna semi-afk grindowac mobow. Z takim zalozeniem gra bedzie wygladac tak:
Wbijasz 50ty lvl w zamknietych zonach, bo przeciez najbezpieczniej, co jakis czas porobisz insty, a na 50tce wbijesz do abyssu farmic punkty na gear i tyle z funu

**

Posty: 274
Dołączył(a): 15.06.2006
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 17:29 
Cytuj  
Gwoli scislosci zadna zona 25+ az do 50 nie jest zamknieta i mozesz zostac zgankowany ( co sie dosyc czesto zdarza).

Co do reszty ok, kazdy ma swoje zdanie, ja tez troche inaczej sobie wyobrazalem abyss no ale nie ma gry idealnej :)

A, co do Lotro to jak pan wyzej wspomnial, przed boostem Xp to bylo tez ciezko wbic max lvl i o samych questach mogles zapomniec (mam postac 40 wbita na pre-expansion).


Edit:kk my bad z theobomos, tam sie jednak spedza stosunkowo malo czasu :)


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 paź 2009, 18:56 przez TaoTao, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 paź 2009, 17:39 
Cytuj  
LotRO to najlepsza alternatywa ale dla WoW, nawet mozna napisac ze gra duzo lepsza, jednak jest to gra typowo pvp z malym elementem pvp jak w wow.

Jest zamknieta zona w Aion, Teobomos nie ma riftow, jest tez malo krain, nadrabia to wielkosc i roznorodnosc ale brak conajmniej jednej krainy na 45+ lvl jako alternatywy.

Abyss i pvp, tu duzy wplyw ma serwer, jesli na serwerze jest wiekszosc graczy pve to abyss swieci pustakmi, ewentualnie lataja weekendowi pvp gracze w zergach, a reszta farmi moby kolo wiez.
Serwery takie jak Perento i Spatalos maja abyss pelne graczy duzo ludzi od 30lvl glownie siedzi w abyss, zergow jest malo ale i takie sie przytrafiaja przy okazji eventow.

Ogolnie jesli ktos chce grac pvp to znajdzie ale powinien wybrac odpowiedni serwer, tam gdzie graja gildie pvp i tam mozna sie spodziewac wyzszego poziomu pvp, mniej zergow tylko po to by zalicz kile za 1ap, wiecej solo i malych grupek bawiacych sie pvp.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 05:10 
Cytuj  
Sa mmo gdzie mozna jechac na questach sa mmo ze trzeba jechac z expem 24/7..a aion jest taki po srodku.

moim zdaniem glupota jest jechanie caly czas na questach..zreszta glupota takze jest jak w wow czy widze w aionie bardzo szybkie nabijanie lvlu..

mmo robi sie z nastawieniem ze ma przyciagac graczy albo chociaz utrzymac tych co zostana po paru pierwszych mc , i jak sobie to wyobrazacie..
za miesiac albo juz teraz sa ludzie ktorzy maja top lvl lub bliskie top..
po niespelna miesiacu-2mc gry..
a co bedzie dalej? co im zostanie..klepanie nedznych tych samych bosoow czy moze zabijanie noobasow z levelem 30+..
Zwiekszanie max lvlu tez nie jest dobrym wyjsciem, znaczy ogolnie jest, no ale nie po 1 miesiacu grania.

dla mnie najwiekszym failem jest to ze nie mzoesz lac innych graczy ze swojej strony, takie sztuczne ograniczenia psuja cala zabawe..
a zabawa sie skonczy kiedy 1 ze stron bedzie miala wiekszy lvl i wiecej osob..
bedzie to co jest na niektorych serverach l2..
1 duzy klan lub aliance ma wszystko, kazdego bosa, zamek, najlepsze spoty, reszcie zostaje chowanie sie po katach i probwa uszczkniecia chociaz kawalka tego 'tortu"

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 06:50 
Cytuj  
Heh, a pamietam czasy gdy za jedno zle slowo o Aion gotowi byliscie zabic :)
Juz dawno mowilem ze ta gra nie jest tak dobra na jaka sie wydaje przy pierwszym kontakcie.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 07:32 
Cytuj  
InkubPendragon napisał(a):
Powiedz to samo dwa lata temu, jak sie ukazalo LOTRO. Gralem wtedy i nie dalo rady dojechac na samych questach.
Aczkolwiek ogolnie w LOTRO zawsze bylo ich duzo.
A.


Tez gralem zaraz po premierze, faktycznie byla strefa lvlowa trudna do zrobienia bo questow bylo malo cos na lvl 32-40 ale szybko zalatali to wypuszczajac kraine Evendim, mimo to mozna bylo na questach to wbic, cale Garth Agarwen (czy jakos tak) to 30-35lvl spokojnie sie wbijalo, robienie grupowek czasem kilkukrotnie bo grupy sie rozpadaly dalo sie z uporem wbic, ale potem od 40 lvl masz mnostwo questow. Wlasnie LOTRO to gra w ktorej kmpletnie nie oplaca sie grindowanie, bo malo expa leci za moba nawet na rest, tutaj tylko i wylacznie questy jak nie ma solo, to trzeba sie grupowac.

W Aionie na stan dzisiejszy nie warto w ogole questowac skoro grind jest o wiele bardziej oplacalny, a majac grupe ludzi to leci sie do Abyssu gdzie wiekszy exp za moby jak i za ludkow w PvP. Takie mi sie wydaje bylo zalozenie, niestety ta gra - jest taka a nie inna, albo sie to komus podoba i gra albo nie. Osobiscie mi grind kompletnie nie pasuje trzyma mnie jak narazie craft i spekulacje na AH :)

Popieram rowniez adwesarzy, ze pogon za lvlem to najwieksze zlo w MMO, a z drugiej strony fajnie sie expuje grajac z ludzmi, patrzac jak twoja postac rosnie, rozwija sie wraz poziomem doswiadczenia, wiem brzmi to troche paradoksalnie, ale niestety tak to odbieram :D

Podsumowujac zaobserwowalem dziwna sytuacje, ze teraz wiekszosc ludzi ma wielkie cisnienie z koksowaniem lvla a potem jak to sie osiagnie to rzuca gre, bo albo jest znikomy end-content, albo ma juz dosyc po koksie z lvlem i czeka na next title - LOL :)

Wnioski wyciagnijcie sami :D


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

**

Posty: 363
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 08:15 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
...Podsumowujac zaobserwowalem dziwna sytuacje, ze teraz wiekszosc ludzi ma wielkie cisnienie z koksowaniem lvla a potem jak to sie osiagnie to rzuca gre, bo albo jest znikomy end-content, albo ma juz dosyc po koksie z lvlem i czeka na next title - LOL :)

to wyobraź sobie mmo z ograniczeniem lvl w czasie - np 1 na 2 dni - dopiero byłby lament (choc osobiście nie uważam tego za zły pomysł). Jest mnóstwo ludzi, którzy grają wyłącznie dla kasy vide spam: 1kk Kinach=X euro, przestaje to być opłacalne i zmieniają grę (jeśli jest na co).
Co do samego Aiona, to jeszcze bardziej niż np. w wow'ie o sukcesie w pvp decydują itemki, żarcie, potki i inne dopalacze, tzw. skill w coraz większej ilości gier schodzi na plan dalszy; powód? bezustanny flame o balans klas.

Sami zauważcie co zrobił ncsoft:
- spora liczba graczy z czasów przed tbc biadoliła ze flying mounty zniszczyły gre - w aionie mamy latanie ale ograniczone i w czasie i w przestrzeni,
- zdania co do ilości dostepnych klas były podzielone (dotyczy to wszystkich mmo) ncsoft wprowadził 4 i po 2 wariacje w kazdej,
- nie wszystkim pasuje open pvp - to mamy rifty
- ktos nie lubi grindu, może śmiało lewelowac na questach i odwrotnie.
Takich przykładów w Aionie jest bez liku, jak w większości przypadków azjaci skopiowali, co wydawało im się najlepsze, z wielu gier i posklejali to w całość, może nie wybitną ale bez wątpienia niezłą. Szkoda tylko ze nie wzięli pod uwage systemu walk z AoC


_________________
∑rror aka Johnny Walker

*

Posty: 91
Dołączył(a): 17.08.2007
Offline
PostNapisane: 20 paź 2009, 08:47 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
InkubPendragon napisał(a):
Powiedz to samo dwa lata temu, jak sie ukazalo LOTRO. Gralem wtedy i nie dalo rady dojechac na samych questach.
Aczkolwiek ogolnie w LOTRO zawsze bylo ich duzo.
A.


Tez gralem zaraz po premierze, faktycznie byla strefa lvlowa trudna do zrobienia bo questow bylo malo cos na lvl 32-40 ale szybko zalatali to wypuszczajac kraine Evendim


Z Evendim był taki problem, że kraina bardzo ładna ale tamtejsze jezioro to było przekleństwo. Pobierało się questy na południu a potem parę minut pływania i rozmowa/ubijanie mobków na północy (i tak w kółko)... Dobrze że w Aionie nie można pływać i się po prostu topimy ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.