mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 251
Dołączył(a): 4.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 lis 2002, 11:04 
Cytuj  
Scorpio mnie przepraszac nie masz za co , zreszta slyszalem gorsze rzeczy ;P

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 lis 2002, 16:16 
Cytuj  
Cytuj:
2002-11-15 22:52, Iskra napisał:
Scorpio wybaczone :smile: Ale moglbys tu do nas wrocic, brakuje nam inteligentnych ludzi, ktorzy maja cos ciekawego do powiedzenia.

Obawiam sie ze jest to niemozliwe po roku gry na OSI ciezko by mi bylo sie przestawic to raz a dwa ze mam kilka postaci ktore robie praktycznie od poczatku mojej znajomosci z OSI i szkoda by mi bylo pozucic te harki. Jesli zrezygnuje z OSI to raczej calkowicie quitne UO.
Jednej rzeczy ktorej mi brakuje na OSI to polska gildia RP klasy ORKI ale to raczej nie przejdzie.
Chociaz czasem mam ochote popatrzec jak to wyglada obecnie u was :grin: to po kilku postach z opisami bugow i tekstow jakie pisza ludzie na forum przechodzi mi :grin:
Jak cchesz poznac moje postacie to prosze bardzo, i jedno pytanie - sadzisz ze zrobienie taich harkow jest mozliwe w rok na free gdzie grozba jest kasacja postaci wraz ze zmiana emu badz z innych przyczyn.

Scorpio Thurin Main Har

Stokrotka Tammer

Piorko Terasure Hunter

Edmund Artist - Hand Worker

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2002, 12:17 
Cytuj  
scorpio ty przestan mydlic oczy.. cos cie duzo na tym forum, planujesz jakis wielki powrot, hmm?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 lis 2002, 14:32 
Cytuj  
Cytuj:
2002-11-19 12:17, bloob napisał:
scorpio ty przestan mydlic oczy.. cos cie duzo na tym forum, planujesz jakis wielki powrot, hmm?



Nudzi mi sie i szukam dymu - a gdzie o dym latwo ?
Na Free Forum :grin:

**

Posty: 482
Dołączył(a): 22.08.2002
Offline
PostNapisane: 19 lis 2002, 17:45 
Cytuj  
*wyciaga sztachete i podchodzi do Scorpio*

Chcesz dymu?? :grin:


_________________
"Make use... of... me... Sacrifice.... ME!!!!!"

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 lis 2002, 17:48 
Cytuj  
*wyciaga bazuke*
*celuje w Mad Shinji Ikari*
*naciska spust*
BUUUUUUUUUM
*unosi sie duzo dymu z poszarpanych zwlok Mad Shinji Ikari*

:grin:

Mam dym - thx :grin:

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 lis 2002, 11:34 
Cytuj  
hehe idz na dm albo cl i wjedz na klimat :razz: taki tym ze do konca zycia bedziesz szczesliwy lazil :razz:PP

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lis 2002, 13:47 
Cytuj  
gracze utrzymuja taki klimat ze graza zawolaniem GMa bezbronnemu, pijanemu staruszkowi meczocemu ich o jakis grosik na "jedzenie" :grin:


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 09:16 
Cytuj  
Tiaaaaaaaaaaa ....
Gracze graja z klimatem jak im sie nudzic zaczyna bo juz nie maja co makrowac :grin:
Najlepiej to widfac na moim przykladzie.
Zrobilem swoje harki tak daleko jak mi sie chcialo a potem zaczolem bawic sie w orki :grin:
OSI wykasowalo PowerHour i wprowadzilo GGS - wiec robie te postaci ktorych normalnie bym nie robil juz :grin:

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 11:16 
Cytuj  
Edmund scorpio rokz:]
Ile massz tego tinka na OSI?:]
Chcialbym zobaczyc jak na OSI golem wyglada rzuc jakims linkiem


Scorpio moze objasnisz mi obrazowo na podstawie skryptow an czym polega gain?:}
w przypadku naprzyklad tinka:P

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 12:43 
Cytuj  
Cytuj:
2002-11-23 11:16, Samael ze Wzgórz napisał:
Edmund scorpio rokz:]
Ile massz tego tinka na OSI?:]
Chcialbym zobaczyc jak na OSI golem wyglada rzuc jakims linkiem


Scorpio moze objasnisz mi obrazowo na podstawie skryptow an czym polega gain?:}
w przypadku naprzyklad tinka:P



Link do golema - uo.stratics.com
Gain do tinkering - jesli wykonasz jakis przedmiot o odpowiednim stopniu trudnosci i odpowiednia ilosc razy w zaleznosci od skilla jaki posiadasz dostajesz gain.
NP Tinkering trenuje sie do poizomu kiedy mozna wykonac lockpicka robiac jakies pierdutki potem sie tlucze lockpicki do 90 cos a potem juz tylko globus/waga/lunetka - to na OSI. Skille dla mula sa proste do zrobienia - wymagaja tylko sporo nakladow na materialy. Tinkering do 90 z kawalekim to sie robi na 2 000 - 3 000 sztabek ale od 90 do gm to schodzi 5 razy tyle towaru. To samo BS czy carpentry - do 90 95 miare latwo a potem to juz ida koszmarne ilosci towaru. BS do 90 dojedzie na powiedzmy 10 000 sztabek ale potem to juz ze 40 000 potrzeba

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 13:28 
Cytuj  
CZyli latwo sie robi tinka na OSI
Od 50 do 90 lockpicki ale bzdura;]

ale abstachujac a gdzie jest zapisane w skryptach ile tych przedmiotow trzeba wykonac?Naprzyklad ile poprawnie wykonanych lockpickow przy poziomie 50 tinkering to 0.1 up tinka
-jak sie zmienia szansa zepsucia przedmiotu(lockpicka) ze wrostem skilli-(chodzi mi gdzie to jest w skryptach)

Dzieki


_________________
Bestia zeszla z gór by pustoszyc ziemie...

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Samael ze Wzgórz dnia 2002-11-23 13:29 ]</font>

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 14:21 
Cytuj  
Na BS u nas do 90 idzie okolo 30k rud, strach sie bac ile trzeba bedzie tego nakopac zeby dobic do GMa :smile:


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 16:01 
Cytuj  
Psyche : Te 30 k to z przetopieniem czy bez ? bo z tego co przeczytalem teraz na temat obecnie przyrostu BS to podalem bardzo optymistyczna wersje.

Samael:

Kilka tysiecy lockpickow trzeba wykonac do 90. Dlaczego bzdura, wy robicie tak samo tylko co najwyzej robicie inne przedmioty w zaleznosci od skilla - ale efekt jest ten sam - przyrost skilla. Wezmy np tailoring mozna zrobic gm tailor na OSI robiac praktycznie trzy przedmioty no powiedzmy 4, a mozna robiac 15 czy 20. Kwestia tego jak sie to robi. To samo minig - wy macie zapewne kazda rude dostepna w danym spocie a mozliwosc trafienia na ta wlasciwa zalezy tylko od skilla a na OSI jest moze 30 spotow valorite na caly server i kopie sie kilka sztuk (2 - 4) majac Gm mining - czy wam jest latwiej czy nam ?
Widzialem ludzi ktorzy graja prawie rok na osi jak byla PH i nie mieli gm magery - bo w normalnej grze ciezko jest zlapac gain sa tacy co robia gm magery w 3 dni 8x8. Ba znam takich co teraz graja kilka miesiecy z ggs i nie maja GM evaluate i magery a maja postacie po kilka miesiecy i intensywanie nimi graja. Poprostu robi sie np lockpicki poniewaz sa najtansze w produkcji - koszt jednej proby to 4 - 7 gp, a inne skille poprostu trzeba robic sposobem np 8x8 bo normalnie mozna sie zesrac zanim sie zrobi GM a roznica pomiedzy GM a nie GM jest spora. Praktycznie fun jest dopiero przy skonczonym temptate - wtedy np mozna isc mordowac smoki, walczyc z balronem czy chociazby szukac dymu w PvP

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lis 2002, 16:50 
Cytuj  
Cytuj:
2002-11-23 13:28, Samael ze Wzgórz napisał:
CZyli latwo sie robi tinka na OSI
Od 50 do 90 lockpicki ale bzdura;]

ale abstachujac a gdzie jest zapisane w skryptach ile tych przedmiotow trzeba wykonac?Naprzyklad ile poprawnie wykonanych lockpickow przy poziomie 50 tinkering to 0.1 up tinka
-jak sie zmienia szansa zepsucia przedmiotu(lockpicka) ze wrostem skilli-(chodzi mi gdzie to jest w skryptach)

Dzieki


Jesli juz musze postaram sie opisac machanizm jak ja go widze.
Powiedzmy ze mamy jakis skill - nazwijmy go umiejetnoscia :grin:. Powiedzmy ze mamy tej umiejetnosci juz 50% i powiedzmy ze wykonujemy czynnosc zwiazana z ta umiejetnoscia na ktorej udane wykonanie majc 50% mamy szanse rowna 25%. Umowmy sie ze postac wladajaca ta umiejtnoscia gdzies na serwerze posiada licznik ktory magazynuje informacje o umiejtnym wykonaniu danej czynnosci jesli umiejetnosc jest nizsza niz np 80% i na poziomie 50% potrzeba zdobyc 12 pkt zeby otrzymac dodatkowy punkt do umiejtnosci - czyli gain.
Powiedzmy ze udane wykonanie czynnosci da nam losowa liczbe z zakresu 1 - 4 pkt i zeby po osiagnieciu 12 pkt czegos sie nauczyc trzeba wykonac dana czynnosc za 3 do 4 pkt.
Jak to wyglada w praniu :
Majac szczescie po udanym uzyciu 4 (dostajemy za kazdym razem 4 pkt) krotnie danej umiejetnosci mozemy otrzymac gain ale niekoniecznie bo moze sie okazac ze wykonalismy 20 razy udana czynnosc a mimo to nic sie nie nauczylismy ( dostajemy same jedynki)
Jak to wyglada w przypadku mechanizmu 8x8 - powiedzmy ze dany skill aby licznik mial coraz wieksza wartosc musi byc dodladowywany w punktach odleglych od siebie nie mniej niz 8 pol, natomiast pierwsze poprawne wykonanie danej czynnosci na obszaze 8x8 hexow daje nam 12 pkt + gain jesli dany kwadrat posiada jeszcze mozliwosc dodadowania licznika, bo dane pole ma mozliwosc tylko raz lub dwa razy sluzyc bonusowym dodatkiem do licznika, zasoby tych bonusow sa wiec ograniczone ale odnawialne wraz z restartem servera

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2002, 13:47 
Cytuj  
to czemu na osi nie daja postci gotowych na poczatek - bezsens... ale juz niedlugo bedzie mozna dokupic sobie skilli :smile: tego jestem pewien. era uo sie powoli konczy i trzeba jak najwiecej kasy z niego wyciagnac.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2002, 23:08 
Cytuj  
Taunisku podejrzewam ze u podstaw gry w UO lezy interakcja pomiedzy poszczegolnymi osobami grajcymi jednoczesnie w ta sama gre zarowno na poziomie zwyklego spotkania jak i zdobywania odpowiednich przedmiotow czy umiejetnosci. Stad podejrzewam ze twozenie postaci kiedy ta jest "slaba" i niedoswiadczona mialo powodowac dodatkowa interakcje pomiedzy graczami - wymiane doswiadczen, wspolprace itd. Poprostu producenci gier typu on-line poszli na skroty - zamiast twozyc lub prubowac twozyc doskonalego przeciwnika badz przyjaciela komputerowego umozliwiono gre kilku osobom jednoczesnie unikajc rozwiazywania problemu AI.
Efektem kolejnych "ulepszen" zarowno na free jak i na OSI stalo sie nie mozliwe granie "slaba" postacia w sposob chocby czesciowo pozwalajcy na fun. Stad wynika np makrowanie poniewaz kazdy gracz potrzebuje postac aby muc wchodzic w interakcje.
Na OSI stalo sie prawie niemozliwe np sprzedawanie przedmiotow exeptional nie gm made. To samo tyczy sie podejrzewam Free - kto na free kupuje "zwykla" katane - praktycznie nikt - chyba ze total noob - wiec kowal pakuje po calych dniach skill aby muc wypichcic katane exeptional albo najlepiej gm made.
Byl czas np na CL kiedy komplet Exeptional iron byl dawany prawie darmo albo wrecz darmo przez kowali, ludzie po calych dniach robiac skille gadali od kopalnia i pracowali nad skillem bo byl oplacalny i zabawny - to byla interakcja, ale potem weszly zmiany i sie skonczylo. Pamietasz zapewne czasy SC NOX kiedy gracze spotykali sie pod CM Brit - zarowno red jak i blue i gadali, wyglupiali sie - to tez byla interakcja. Ale zarowno ci na CL jak i ci na SC NoX dysponowali zawansowanymi postaciami a nooby pakowaly po calych dniach skille ( MAKROWALY )

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Scorpio dnia 2002-11-24 23:11 ]</font>

*

Posty: 135
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 lis 2002, 11:37 
Cytuj  
Taunissssss MAM JUZ NETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :smile:)))))))) WRESZCIEEE. DAJ mi swoje namiary wszystkie mozliwe musze nadrobic wszystko.

*

Posty: 151
Dołączył(a): 26.01.2002
Offline
PostNapisane: 27 lis 2002, 12:17 
Cytuj  
Jo Jo Jo Madafuckers :grin:
PiPo Mam Twoja fotke ;D zajebista ;P
Raistlin dostales moja wiadomosc na gg ??
I tak pozatym to Yo all
Zapraszan na Shard Neverlands fajna jazda
Albo do gry Bots2 http://www.bots2.net tez zajebista :grin: nara

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lis 2002, 15:46 
Cytuj  
Raistlin szmato niewyruchana, a na gg to sie nie odezwiesz.
Pindol.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.