mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2003, 16:38 
Cytuj  
Cytuj:
2003-09-17 14:31, Schirru napisał:
To jescze jedno. Czy tylko powers z SD ma takie wlasnosci ze utrzymuje sie przez 10s. Dajmy na to moj tank jak uruchami jakis powers to nie dostaje zadnych bonusow przed udezeniem, a jak juz udezy to te bonusy znikaja a nie trwalo to nawet 2 s. Jak to jest, bylbym wdzieczny za wyjasnienie.


Tak ale jak walczysz w zwarciu.
Jak to robisz bez nacisniecia "attack target" a tylko w warmode i nie stoisz blisko goscia to program daje ci szanse ze od momentu komunikatu "preparing to...." masz 10 sek zeby dojsc i go trafic (wtedy sie od razu pokazuje "you execute...").
Jesli tego nie robisz to sie pokaze "you fail..." ale przez te 10 sek masz podniesione attack.
Jesli natomiast walczysz w zwarciu (czego ja unikam) to wtedy masz na nacisniecie insta stuna 2-3 sek => tez styknie.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2003, 16:55 
Cytuj  
Cytuj:
Co to sa za bronie (mow Ty mi dalej pre/suff/ixami :razz:). Pewnie jakies stamina proce? Czemu nie trzeba trafiac? Ja w procach zielony jestem :grin:.

Hm, a proc nie zalezy od atr ?

IMHO nie masz szans zabic assasinem goscia, ktory ma 6k hp i mniej wiecej tak samo szybko jak Ty bolty wyprowadza swoje ataki zadajac Ci po 150-350 dmg, do tego powerblokuje i stunuje. Jasne, ze mozesz go zestunowac, rzucic 2 doty, wejsc w stealth, poczekac 30 sek, znowu zestunowac, znowu puscic doty i tak w kolko. Nagraj jakies demko z takim tankiem Karol, wtedy zobaczymy :wink:.


Sa tylko 2 przedrostki dajace proce - jeden stamina drain (massive) a drugi fear (nie dzi8ala w PvP).
Subd. sufix to R3 stamina drain proc.
Wiec mass. of sub. to double stamina drain proc bron.
A trafiac nie trzeba bo:
- proc trafia zawsze (nie ma attack - po prostu niezaleznie od def przeciwnika trafia)
- trafia nawet jak ty akurat w tym swingu spudlowales albo ktos evadnal cios (innymi slowy proc wyzwala samo machniecie bronia a nie trafienie przeciwnika)
To jest zreszta zalozenie tzw: proc template - robisz bronie majace ok 80-90% skila (szybko sie craftuja) z massive of vampyre. Do tego bierzesz UH lub jakis "proc bles" jaki masz w klasie swojej.
3 proce to jest ponoc max co weapon moze miec (choc mozna zrobic teplate ktore daje 2 blessy ale ponoc wtedy aktywny jest tylko 1).
Bronie musza byc bardzo szybkie "same z siebie" (ten warunek spelniaja tylko dagger - do khanow trza racial sage zeby taka bron zrobic) + musisz miec weapon speed buff.


Proc zalezy od inta.
Przy 70 procujesz srednio za ok 130 a najwiekszy jaki zanotowalem to ok 300 ale to zadkosc (i pewnie po prostu mialem wtedy zabufowany int czego nie zauwazylem)
Przy 180-200 int procujesz srednio za 350 a najwiekszy mozliwy proc to ok 500-600.


Assasinem zabijalem full tanki i powiem tyle ze moim zdaniem to jest jedyna klasa ktora to ladnie robi.
Tyle ze ja sie nie daje zaskoczyc (po prostu assasinem nie gram bez track bota albo kogos w grupie z track).
GM hide daje ci 1sek hida (w praktyce to jest ze 3 sek) i a jak juz wejde w stealth to inicjatywa jest po mojej a nie po jego stronie.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2003, 17:09 
Cytuj  
Hm... to jest jakis przekret, postac walczaca nie moze przez 10 s miec zwiekszonego ATR a caster tak. To jest bug czy zanierzona mechanika gry?

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2003, 17:17 
Cytuj  
IMHO bugiem jest to ze OD RAZU po uderzeniu Ci spada attack i dmg bonus - bo w opisie kazdego powera jest napisane jasno - duration: 10s

Drugim "bugiem" jest to ze attack z broni dodaje do czarow.

Tyle ze te "bugi" sa juz uznawane za mechanike gry. WP/UBI mowi ze "kidys sie za to wezmiemy wiec robiac postac bierzcie to pod uwage ALE jest to daleko na naszej liscie".

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2003, 18:17 
Cytuj  
Karol, nie wciskaj kitu :wink:
Ja przy ~180 int procuje srednio za 400-500, a tak malo tylko dlatego ze to vampyre. Gdyby byl np. fire lub lightning to by pewnie bylo z 800 :grin:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2003, 18:20 
Cytuj  
Aha, i oczywiscie najlepiej robic bronie majace mniej skilla niz 80-90%.. raz - szybciej sie craftuja (kilka minut :grin: ), dwa - nie marnujesz skill pts.

Ja mam 2x throwing dagger of vampyre chyba 44% skill. Caly czas szukam lepszych, ale chyba musze zaczekac na wlasnego shade/irekei daggersmitha..


_________________
Obrazek

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2003, 19:43 
Cytuj  
Czyli hm, poprawcie mnie jesli sie myle...

Ja bede mial moim bardem jakies 200 inta (z buffem). To moge sobie zalatwic 2x throwing daggery of vampyre takie jak Mac i walczyc nimi na odleglosc i procowac jak szalony mimo nie trafiania w ogole we wroga, zadawac po 400-500 dmg, do tego uzywac +50% speed chanta zeby bylo jeszcze szybciej? Czy bedzie to lepsze od mojego bardowskiego nuka, ktory castuje sie jakies 2x dluzej niz shadowbolt assasina i zadaje podobny dmg? :wink:

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2003, 20:51 
Cytuj  
Potestowalem wlasnie jakies proce z poisona, ale to strasznie cienkie jest, po 60-80 dmg przy 150 int :sad:.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2003, 21:14 
Cytuj  
Tak ale najlepiej miec DWA PROCE na kazdej broni PLUS TRZECI proc np. z UH (undead hunter).
I koniecznie NIE bleeding ani poisson.

Skoro tyle procujesz Mac to gratuluje - ja zadko mam okazje to testnac akurat magiem.

Theddas: kazdy proc ma ok 5% szansy na to ze pojdzie ze swingiem.
Majac 3 proce na KAZDEJ broni masz w sumie powiedzmy 6 procy na 1 atak (z obu broni).
Policz sobie z rachunku prawdopodobienstwa jaka jest szansa ze procniesz w 1 ataku.



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2003-09-17 22:17 ]</font>

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2003, 22:56 
Cytuj  
Karol nie dziwie sie teraz jak mowiles ze latwiej ci zabic tanka nie innej klasie, bo sama gra promuje asasina (a ja w swojej naiwnosci myslalem ze ludzie tak po prostu tymi asasinami lubia grac:).
A wracjac do sztyletow, czy proc jest zupelnie niezalezny od ATR?
BTW... szkoda ze zaczelismy ten temat:(

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2003, 00:26 
Cytuj  
Proc jest niezalezny od atr, bo jest niezalezny od trafien.

Ale trzeba jasno powiedziec ze jest to tylko 5% ze wypali. Wiec moze rownie dobrze wypalic 5 razy pod rzad (w moim przypadku insta-death dla wiekszosci klas), albo nie wypalic wcale...

Dlatego lepiej nie budowac chara tylko w oparciu o proce imho... chyba ze ktos lubi loterie :smile:

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2003, 01:00 
Cytuj  
To jaka Ty postacia grasz i jak, ze dla Ciebie to tylko dodatek? Troche nie czaje...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2003, 01:11 
Cytuj  
Mage/assassin - z tego co wiem nic mu nie brakuje i bez procow :grin:

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2003, 01:14 
Cytuj  
I nie nosisz tych rekawic SD tylko te daggerk, to sie troche dziwie po tym co tu uslyszalem:P

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2003, 02:03 
Cytuj  
Mac, to jak Ty tym procujesz? Odpalasz atak na goscia i po prostu normalnie sobie rzucasz czary tak jakbys tego ataku nie wlaczyl, a miedzy czarami cos tam walniesz i moze akurat proc wejdzie? A nie przeszkadza Ci to w uzywaniu sd powerow do zwiekszenia atr czarow? Bo po ciosie wrecz power sie "kasuje" przeciez...

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2003, 09:17 
Cytuj  
Cytuj:
2003-09-17 23:56, Schirru napisał:
Karol nie dziwie sie teraz jak mowiles ze latwiej ci zabic tanka nie innej klasie, bo sama gra promuje asasina (a ja w swojej naiwnosci myslalem ze ludzie tak po prostu tymi asasinami lubia grac:).
A wracjac do sztyletow, czy proc jest zupelnie niezalezny od ATR?
BTW... szkoda ze zaczelismy ten temat:(


NIE.
MA JEST MOCNY ale NIE MA TRACK.
To STRASZNE upusledzenie uniemozliwiajace solowanie praktycznie.

Tak, proc jest zupelnie niezalezny od atr.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2003, 09:38 
Cytuj  
Po pierwsze - nie mam SD wcale. Cos za cos, wole dodatkowy ranged attack od SD powers. Po drugie, z tego co zauwazylem nie rzucam daggerkami pomiedzy czarami, ale w tym samym czasie, zupelnie niezaleznie :grin: No ale moze tylko takie zludzienie... :wink:

Edit: SD disc oczywiscie mam - dla dual wield. Ale nie wkladalem tam zadnych punktow.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mac dnia 2003-09-18 10:40 ]</font>

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2003, 10:40 
Cytuj  
E..Mac to ty jestes normaly :razz: Mi to wszystko caly bilans zmienilo i juz zaczynam robic warlocka na powersy, int sam z siebie to nie daje az takiego bonusu do damagu zeby go miec po 180 a nie np 140, a bonus 50% do ATR dla czarow to jest to :razz:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2003, 10:46 
Cytuj  
Oj... int daje, i to sporo..

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2003, 12:47 
Cytuj  
Tak na marginesie - wzor na sile proca z broni :grin:

proc damage = 41 + 1.8 x int

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.