mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 10:36 
Cytuj  
rzeznicc's engineer RvR http://pl.youtube.com/watch?v=Pps25TGktVk

w patchu 4.1 przeprojektowano klasę inżyniera, zmieniając kompletnie drabinki Grenadier i Tinker oraz niektóre umiejętności podstawowe

http://www.wardb.com/career.aspx?id=4



Drabinka Rifleman to typowy single target DPS. Umiejętności ukierunkowane na utrudniane życia innym klasom atakującym w sposób konwencjonaly, vide

http://www.wardb.com/spell.aspx?id=1521
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=1536
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=1561

Gra z tą specjalnością polega na archetypowej zabawie w strzelca - stój za liniami sojuszników, wybieraj strategiczne cele (kadra medyczna) i koncentruj na nich ataki. Całość wzbogacona kilkoma narzędziami pomagającymi trzymać Witch Elf na dystans.


Drabinka Grenadier skupiona jest na atakach obszarowych, gdzie zdolności przeszkadzania w ujęciu indywidualnym są mizerne, ale zastosowane w walce grupowej mają zwielokrotniony potencjał.

Aż 7 rodzajów granatów, mina i ostrzał artyleryjski stanowią o potrzebie wybierania odpowiedniej umiejętności zależnie od sytuacji, jako że nie starczy ani czasu ani action points na wykorzystanie wszystkich w danym momencie.

Specjalność ta zakłada że inżynier będzie na linii frontu podczas walki, kiedy to osiąga maksimum możliwości, szczeglnie korzystając z takich taktyk jak http://www.wardb.com/spell.aspx?id=544 . Jest to zdecydowanie odmienne, bardziej ofensywne podejście to gry niż w przypadku drabinki Rifleman.


Drabinka Tinkerer to tzw utility w postaci gadżetów. Gracz poświęca potencjał bojowy na rzecz działań niebezpośrednich, co czyni tą specjalność najmniej przydatną z punku widznia walki w warunkach 1n1 2n2 i 3n3.

Umiejętności o stosunkowo niewielkim obszarze oddziaływania jak

http://www.wardb.com/spell.aspx?id=1543
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=1530
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=1513
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=1526
http://www.wardb.com/spell.aspx?id=1526

sprawiają, że głównym zadaniem gracza jest takie rozmieszczenie gadżetów, aby wciągnięci w pułapkę wrogowie byli zmuszeni do podjęcia walki w niekorzystnych warunkach, z wieloma przeszkadzajkami rozmieszczonymi przez inżyniera.



Tutaj przykład potencjału AoE inżyniera:

Obrazek

i tajemnica jego potęgi: najrzadziej wybierane zestawienie rasy/klasy/płci

Obrazek


_________________
“The Engineer is the type of guy who brings a gun to a sword fight.”


Ostatnio edytowano 10 wrz 2008, 19:04 przez rzeznicc, łącznie edytowano 4 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 11:13 
Cytuj  
a ten topic do czego sie odnosi? chyba bardziej do screenshots pasuje niz tutaj.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 11:15 
Cytuj  
Chyba forumowy kolega probuje byc zabawny.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 11:16 
Cytuj  
on jest o tym, że nie należy grać ze statsiarzami bo sie b. szybko przegra. screeny na górze :wink:


_________________
psn

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 11:52 
Cytuj  
Dmg duży a renown points uzbierałeś jak na lekarstwo. Najwyższy czas zacząć grac z głową 8)

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 11:59 
Cytuj  
Inzynierow to ja zjadam na sniadanie swoim goboskiem. Fakt, ze troche ciezkostrawni przez te karabiny ktorych do konca nie chca wypuscic z reki :lol:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 12:07 
Cytuj  
dziękuję za wszystkie pozytywne i kreatywne komentarze

Inżynier jest bardzo wymagającą klasą, ale i wdzięczną jeśli odpowiednio podejdzie się do gry.

Świetnie przemyślana jest idea poszczególnych drabinek, pomimo ich niedopracowania. Front line aoe fighter / utility aoe/healing / long range dps to naprawdę wielki rozstrzał możliwości w obrębie jednej kariery.


_________________
“The Engineer is the type of guy who brings a gun to a sword fight.”

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2008, 19:04 
Cytuj  
dodałem film własnej produkcji, patrz post pierwszy


_________________
“The Engineer is the type of guy who brings a gun to a sword fight.”

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 07:27 
Cytuj  
Ilosc zadanego dmg na przeciwniku niewiele mówi.
To zrzut z walki moim orkiem, jak widac ork rank 11, a wiekszość znacznie wiekszy rank a mimo to udawalo mi sie sciagac sporo razow na mnie, i chwala healerom z robote, wyleczyli prawie tyle dmg ile ja zadalem :)

http://img133.imageshack.us/img133/9648 ... 014gw1.jpg
http://g.imageshack.us/img133/asarinm014gw1.jpg/1/
http://img133.imageshack.us/img133/asar ... /w1280.png


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

**

Posty: 244
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 08:43 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
Ilosc zadanego dmg na przeciwniku niewiele mówi.


Mówi bardzo dużo.

Celem gry na niskich poziomach RvR , oprócz radochy, jest levelowanie rang i renown. XP i Renown jest przyznawane na podstawie combat stats właśnie.

Take sama gadka może być w Quake 3 - "masz więcej fragów, ale to nie znaczy że jesteś lepszym graczem" Oczywiście że nie muszę być lepszym graczem, jestem po prostu bardziej efektywny.


_________________
“The Engineer is the type of guy who brings a gun to a sword fight.”

**

Posty: 241
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2008, 11:32 
Cytuj  
nie chce zakladac nowego tematu.

czy ktos moglby cos napisac o tej klasie? jak sie sprawdza w RvR, PvE. jakies taktyki itd.
pytam, gdyz pierwszy post nie wyjasnia zbyt wiele.
czy ktos sie zdecydowal na gre inzynierem? osobiscie w becie pogralem nim do 6 czy 7 lvl i gralo mi sie bardzo przyjemnie.

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 10:37 
Cytuj  
Serhaud napisał(a):
nie chce zakladac nowego tematu.

czy ktos moglby cos napisac o tej klasie? jak sie sprawdza w RvR, PvE. jakies taktyki itd.
pytam, gdyz pierwszy post nie wyjasnia zbyt wiele.
czy ktos sie zdecydowal na gre inzynierem? osobiscie w becie pogralem nim do 6 czy 7 lvl i gralo mi sie bardzo przyjemnie.


Osobiście grałem inżynierem i w becie i gram teraz.
Im dłużej gram tym coraz bardziej dochodzę do wniosku, że klasa jest źle wykonana. Niby zamysł dobry i ciekawy, ale wykonanie do d...
Niby podczas RvR zawsze znajduję się na górze drabinki jeśli chodzi od zadany damage, ale killing blow zdarza mi się bardzo rzadko, bo po prostu ENG nie ma żadnego skilla, którego można by traktować jako finishera. Większość jego skilli to DoT, które zadają bardzo mało damage.
Pole działa mają duże, ale robią za mało damage, aby były odczuwalne przez cele. Damage nabijam, ale bez żadnego widocznego efektu.

To samo z turretami. Dość, że są niemobilne to do tego zadają bardzo mało damage. Stawia się je długo i zżerają niewyobrażalne ilość AP.
Stawiać je można tylko po, to żeby być wysoko w drabince damage w scenariuszach. Szkoda tylko, że mnie to nie podnieca.

O walniętych skillach nawet nie wspomnę. Animacje opóźniające wykonanie skilla mimo, że został już wycastowany. Zakończona animacja nie oznacza, że skill został wykonany i mały ruch powoduje przewanie skilla. :]

Kążda klasa RDPS jest lepsza od ENG. Omijajcie go z daleka. Sam zastanawiam się by nie rollnąć. Chciałem mieć postać RDPS, a dostałem jakiego zgimpowanego brodacza.

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2008, 11:31 
Cytuj  
Poki co inzynierem gra mi sie naprawde dobrze- okolice 18 lvlu.
Nie spodziewalem sie, ze dostane klase pokroju bright wizarda czy shadow warriora (mam nadzieje ze nic nie przekrecilem) lecz klase, ktora sprawdza sie jako support i nie zawiodlem sie bo inzynier sprawdza sie w tej roli imo znakomicie.

Co prawda trudno sie nie zgodzic z tym co napisal Ethan- nie wspominam o zabiciu kogokolwiek w pojedynku 1/1 (co jest cholernie trudne) bo nie o takie pojedynki w tej grze chodzi. Natomiast wielokrotnie mialem sytuacje, w ktorej bylem o wlos od zabicia jakiegos healera i... konczyly sie AP.

Wybralem drzewko long range przy czym wydaje mi sie, ze dopiero po zdobyciu snipe shota okaze sie czy tak naprawde warto wpychac w nie punkty. Jezeli nie to ide w drzewko z granatami, ktore w moim przekonaniu na obecna chwile stanowia o sile tej klasy.

W RvR jedynie gun turret jako tako sie sprawdza ale nie ze wzgledu na damage, ktory jest smieszny a ze wzgledu na penetrating rounds. (btw http://www.wardb.com/spell.aspx?id=361 - czy to nie jest zbugowane ?)
Dwie pozostale wiezyczki jako taki sprawdzaja sie w pve przy atakowaniu jednoczesnie wiekszej ilosci mobkow.

Morale jak na razie mam tylko 3. Point - Blank jest rewelacyjne, Concealment nie wiem w ogole czy dziala- chyba chcialbym zeby tak bylo ale nie jestem przekonany czy tak w rzeczywistosci jest. Unshaklable Focus... przydaloby sie wydluzenie tego morale do 10s (z 7 sekund chyba traci sie 1 sekunde bo trzeba czekac az skonczy sie animacja postaci)- sprawdza sie srenio chociaz mozna wyciagnac ladny damage uzywajac go razem w gun blastem i hip shotem.

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 11:22 
Cytuj  
Chciałbym dodać jeszcze coś do tego co napisałem wcześniej.
Przy okazji część rzeczy trochę skorygować.
Inżynier to zdecydowanie klasa nakierowana na grę w mass PvP, bo tam pokazuję swoją siłę. W 1vs1 niestety nie jest porywająca.
Jest to ewidentnie klasa support - pomagający innym bardziej nakierowanym na zadawanie damage klas.
Można inżyniera nazwać masowym podkurwiaczem, który wrednie kąsa.
Używam określenia kąsa, bo gryzieniem tego nazwać się nie da. ;)
Zdecydowanie o sile ENG decydującą skille typu AoE, więc dobrze komponuje się z taktykami zwiększających obszar, bądź zasięg tych skilli.
Pojedynczym celom i tak nie jest w stanie zadać wystarczającą dużo obrażeń, więc trzeba postawić na kąsanie jak największej celów naraz.

Wszystkim inżynierom polecam jak najczęstsze używanie skilla Land Mine.
Oczywiście, jak już go będą mieli.

To na razie tyle z linii frontu tępych Zielonoskórych oraz wyrafinowanych, technicznie zaawansowanych i dumnych Krasnoludów. ;)


Ostatnio edytowano 24 wrz 2008, 13:09 przez Ethan, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 241
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 12:42 
Cytuj  
troche gram juz eng i po czesci musze sie z toba zgodzic.
samemu jest strasznie ciezko, ale ja jestem w stanie sam poskladac, shamana czy ranged dps. ciezko bo ciezko ale da sie :)
radze wiec znalezc jakiegos melee (najlepiej WP :) ) do PQ czy zwyklych q, duzo przyjemniej sie wtedy gra.
w trakcie obrony keepow tez za bardzo nie ma jak AoE uzywac bo stojac na blankach bedziesz mial w zasiegu tylko melee, tak wiec chcac nie chcac musisz sie skoncentrowac na jednym targecie.
IMO AoE sprawdza sie i to nawet bardzo w scenariuszach.

ja osobiscie poszedlem sciezka riflemana ale dopiero na 15 lvl jestem wiec jeszcze nie wiem jakie tak naprawde mozliwosci oferuje eng :)

ps. tez wam barbed wire zle dziala w PvE? za cholere moby sie nie chca w to zlapac, natomiast w RvR wszystko jest ok.


Posty: 39
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 09:34 
Cytuj  
dokladnie jak poprzednik napisal ... barbed wire nie sprawdza sie w pve, pewnie to wynika z tych "lagów" o ile tak mozna powiedziec. Co do samego engineera .... mam 27 lvl, w pvp nie ma rewelacji, raczej znukowac sie nie da tak jak np robia to casterzy, za to ogolny dps mozna wsadzic bardzo ladny, nawet i 80k w jednym scenariuszu. Wg mnie wszystko psuje casting na strzelanie, troche to dziwne, ale zobaczymy, moze cos sie zmieni :)


_________________
hi y0

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2008, 10:48 
Cytuj  
Barbed wire dziala w pve z tym ze ze zbugowanym widokiem- niby mog stoi kolo ciebie a tak naprawde jest dobre 20 yardow dalej. Sprobujcie zlapac moba w wire nie w jego centrum lecz na granicy- powinien lapac sie prawidlowo.

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 10 paź 2008, 13:47 
Cytuj  
Jeśli ktoś jest ciekawy to poniżej zamieszczam linki do swoich build carrer i renown. Jak widać wybrałem Path of Grenadier.
Nakierowane są na robienie jak największego damage, na jak największym obszarze, z jak największej odległości. ;)
Dzięki tactics skille genadiera mają praktycznie taki zasięg jak większość skilli riflemana. :)

Build Career (link podaje w code, url nie wyświetla się propawie)
Kod:
http://www.wardb.com/career.aspx?id=4#0:0:15:43688:3:0:25:1564:1563:1562:1554:14167:14169:15126:648:649:1576:1581


Build Renown

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 17:16 
Cytuj  
Wytrzymalem majsterklepka do do T2.Wrocilem jednak do Mara.
Nie chce pisac, ze to zla klasa bo tak nie jest, ale nie satysfakcjonuje mnie ten rodzaj postaci.Taki defensive, support dps.Stawiasz maszynke(niestety zbyt latwo mozna ja zniszczyc i jest zbyt slaba jak na moj gust), rzucasz aoe granat i patrzysz na cyferki 20, 20, 19, 30 ...
Najwiekszy fun mialem z bodajze knockbackiem wywalajac ludzi z twierdzy na poczatek planszy.Engineer robi dobry dps, ale killing blow i solo kille to zdecydowanie mniejsze ilosci w porownaniu do innych klas.
W grze solo jest znacznie lepiej.Gra sie bardzo przyjemnie, mozna wiele samemu zdzialac, ale nie dla pve jest ta gra.
Takie sa moje wrazenia po 2 dnich spedzonych nad postacia.


_________________
Obrazek


Posty: 46
Dołączył(a): 23.10.2008
Offline
PostNapisane: 24 paź 2008, 08:34 
Cytuj  
witam

jak sytuacja z inzynierkami?

gra ktos czy klasa useless?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.