mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1304 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 12:26 
Cytuj  
dobrze że ty to napisałeś, niestety w dalszym ciągu jedyną grą z opracowanym dowodzeniem przy 250 graczach w armi jest EVE.


_________________
psn

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 12:29 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
Heh jeśli pisać o skillu w takim mass pvp (czy jak tam wolicie zergu) to cały czas będe się upierał że w EvE jest to poziom wyżej niż w innych produkcjach, po pierwsze cała sztuka dowodzenia która w WaR-ze sprowadzała się do mówienia targetów na TS-ie / Vencie. W EvE miałeś często złożone dowodzenie dla małych grupek np ludzi odpowiedzialnych za tacklowanie/scouting. Dobrzy dowódcy robili wielką różnice.

Cały czas walka np tacklerem bądź jammerem w zergu wymagała od cholery skupienia, refleksu i doświadczenia. Owszem były osoby odpowiedzialne tylko za walenie z dział do określonych targetów.

Pewnie są wyjątki ale mam wrażenie że w WAR/DFO bardzo mały nacisk jest położony na dobre dowodzenie armią, nie wiem czy ludziom się nie chce, czy po prostu mechanika nie wymaga aż takiej dbałości o szczegóły w mass pvp.

Aha bez spinania się nie pisze teego by powiedzieć żę EvE > * tylko po to by pokazać że w mass pvp jest ważny skill, tylko częściej dowódców niż pojedyńczych "żołnierzy".



/signed, do tego pije w poprzednij moim poscie. Dobre pvp w MMO to skill taktyczny jak i zgranie druzyny.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 12:29 
Cytuj  
No tak, ale to przecież sami gracze to robią , nie rozumiem co szkodzi zastosować podobny system w przypadku WAR / DFO ? Nie wiem czemu nikt tego nie robi :)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 12:32 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
dobrze że ty to napisałeś, niestety w dalszym ciągu jedyną grą z opracowanym dowodzeniem przy 250 graczach w armi jest EVE.


tylko 250 ?
W DFO sa epickie bitwy po 500 graczy na kazdej ze stron i dobre dowodzenie jest bardzo wazne. Musisz i pilnowac swojej bazy i atakowac wroga, i ochraniac dziala, i niszczyc mury zamkow czy guildstony, rozpraszac wroga w czasie zgrupowania, patrolowac teren w poszukiwaniu wynajetych najemnikow, robic poscig za clanshard holderem, wracac, atakowac, przegrupowywac sily, wzywac posilki itd itp. Nie spotkalem jeszcze do tej pory bardziej taktycznego PvP niz w DFO.
Oczywiscie bitwa w kosmosie (EVE) to zupelnie co innego niz bitwa na ziemi (DFO).


_________________
Obrazek

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 12:35 
Cytuj  
A to posłuchałbym z chęcią jakiegoś TS-a / Venta podczas takiej walki, widocznie miałem złe informacje że sprowadza się ta cała taktyka do mówienia targetów ;)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 12:43 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
A to posłuchałbym z chęcią jakiegoś TS-a / Venta podczas takiej walki, widocznie miałem złe informacje że sprowadza się ta cała taktyka do mówienia targetów ;)


Mozesz grac taktyka zerga albo inna taktyka. Wszystko zalezy od ludzi. Jeden duzy Alliance,ktory uzywal taktyki zerga do tej pory, zostal wlasnie zmieciony z Agonu przez alliance, ktory bardziej skomplikowanie planowal swoje ataki.
W EvE tez sa zergi :^)


_________________
Obrazek

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 12:57 
Cytuj  
Nie spodziewałem się, że tyle no skil... tzn fanów zergowania mamy na tym forum. >.>

Btw, pod taktykę którą opisał Zarri, można nawet pvp w Conanie podciągnąć, bo tak mniej więcej wyglądały tam siege. Co w tym specjalnego? Że trzeba duży zerg podzielić na mniejsze, ale w dalszym ciągu, "zergi"? Pro. Wy jedziecie jakiegoś biedaka w 20v1 tu, trzydziestu jego kumpli pojedzie kogoś z was tam - jak to kufa może dawać fun? Przecież zarówno w 20v1 jak i 1v20 ty jesteś tylko statystą. A bycie statystą nie jest "fun", chyba, że wam za to płacą.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 12:58 
Cytuj  
Kole0 napisał(a):
MagPS napisał(a):
Nie pojmuje skąd poczucie że preTBC wow był lepszy, to teraz jest lepiej gdyż po zmianach nie trzeba być nerdem żeby zobaczyć content


Skad? To bardzo proste. Zaczynales grac w preTBC bedac kompletnym newbie. Kazdy nowy skill czy czar to byla podnieta, pamietacie jak nie mozna bylo sie doczekac aby miec jakis talentowy skill ala Pyroblast? To samo przezywaja teraz gracze ktorzy zaczynaja gre, chociaz niestety nie pochodza sobie tak czesto na insty classicowe jak my wczesniej. Ja tez pamietam jak kochalem preTBC ale gdy zaczynalem gre. Wtedy dla mnie taka gra mogla by wiecznie trac bo nie rozumialem ze ci na gorze ktorzy juz sporo osiagneli mogli chciec czegos wiecej - ja lvlowalem i mialem fun z tego ze wszedzie bylo tak duzo ludzi. Teraz gdy praktycznie gralem kazda klasa, nie ma tego podniecenia. Wiemy jaki boss nas spotka na koncu insta, wiemy jaki skill dostaniemy na jakim lvlu, wiemy jak sie skonczy dany chain quest. I owszem WoW powoli upada, ale tylko i wylacznie przez graczy ktorzy na wszystko whinuja(swoja droga tez nie wiadomo czy ten powolny upadek nie jest kolejnym chwytem marketingowym Blizza, aby lepiej wystarowac z nowym MMO, wkoncu kto jak kto ale oni naprawde potrafia sobie owinac graczy wokol palca bez ich wiedzy.


A co do vanilli ktora tak chwalicie, owszem bylo sporo wspanialych rzeczy ale czy rownie dobrze wspominacie:

-farmienie low lvl instow dla resistance gearu z 5% drop rate?
-grindowanie repy z vaniliowymi frakcjami
-z 3 drzewek talentowych i tak aby raidowac trzbe bylo uzywac jedynego slusznego buildu
-wszyscy warriorzy byli tankami, wszyscy tankowie byli warriorami
-wbicie hunterem na jakis end gamowy 5osobowy inst(patrz glownie Scholo)
-chcesz flaski? to sobie lec clearuj insta zeby sie dostac do laba
-5 minutowe blessy palow na 40 osob
-system pvp? Oh noez on ma grand marshala - leechuje na bg 24h/7 a potem dostaje w pape na duelach w swoim uber pvp secie
-40 osobowe raidy? ups tankowi cos wypadlo irl, nie ma raidu(no chyba ze byliscie w 200 osobowych gildiach gdzie bylo 5 na rezerwie lol)

zapewne mozna by tak wymieniac w nieskonczonosc.

Jeszcze na koniec mala ciekawoska odnosnie trudnosci raidow w vanilli a potem, owszem byly one trudniejsze ale nie az tak jak wam sie wydaje, zauwazcie ze duuuzo latwiej zebrac 25 ogranych ludzi niz 40.


MMO aby mialo racje bytu musi ewoluowac, nie mozna zostac na jednym poziomie liczac ze ludziom sie to nie znudzi i beda caly czas w to grac. A niestety jesli grasz od samego poczatku gry to te zmiany ci sie nie podobaja gdyz zawsze bedziesz podswiadomie preferowac stare, sprawdzone rozwiazania ktore byly ci tak bliskie. Nie da sie zrobic MMO w ktore bedzie sie ciagle gralo z takim funem jaki nam towarzyszy podczas pierwszych dni, predzej czy pozniej opanujecie mechanike gry do perfekcji, ze nie bedzie juz nic nowego do odkrycia(no chyba ze co kilka miesiecy byla by dodawana zupelnie nowa klasa co jest imo nie mozliwe)

Btw jak dla mnie end gamowy zinstancjonowany swiat ala WoW jest dobrym kompromisem. A co do instancjonowanego PvP lecac na przykladzie WoWa - dajcie mozliwosc formowania sie w zorganizowane grupy na WSG,AB czy EOTS ktore beda mialy swoje rankingi, punkty, nagrody i rozne inne duperele. Co jak co ale wowowe scenario BG to wypowe zajmij baze, czy capture the flag, a kiedy takie tryby gry daja nam fun w FPSach?? kiedy mozemy wspolpracowac w zorganizowanej druzynie i sie wzajemnie komunikowac. BG to czysta gra taktyczna, mozna je wygrac nie zadajac obrazen a poprostu dobrze rozgrywajac partie, dlatego moim zdaniem system arenowy lecz w odniesieniu do 10/15 osobowych teamow bylby swietnym rozwiazaniem na ciekawe PvP. Pewnie spytacie dlaczego. Otoz 'dlatemu', ze grajac 10v10 czy 15v15 osiagamy tak ceniowy balans pvp, ktorego nigdy nie doswiadczymy w duelach czy 3n3 arenach gdzie tylko dane setupy sie sprawdzaja. Nawet najbardziej OP klasa ktora nie potrafi myslec taktycznie nie zrobi nic kiedy dobierze sie do niej kilka dobrze zorganizowanych ludzi.


Troche sie rozpisalem, zapewne bedzie marna skladnia ale wtracalem ciagle watki ktore mi przychodzily do glowy podczas pisania tej odpowiedzi :D

Nie neguje wszystkich fajnych zmian usprawinien/ulatwien .Ale to poszlo
za daleko imo. Kiedys musiales na serwerze pvp trpoche sie natrudzic zeby zdobyc zloto, kwiatki, skaly. Musiales walczyc o spota surowce czesto. Wedrujac po swiecie mozna bylo zginac, ktos mogl nas kampic.
Ludzie ganiali sie po lokacjach, zeby uciec trzeba bylo albo dotrzec w miejsce gdzie byl fruwak (o ile nie zabil ktos)npca^^ Teraz ludzie wszedzie moga bezpiecznie dotrzec w kilka chwil mountem latajacym.
Nie musza sie niczym martwic kase zdobywa sie farmujac daily questy .Swiat wydaje sie malutki przez to. Twoja gra sprowadzac sie moze do stania w miescie i czekania na summon do instancji, ewentualnie kilku daily questow polegajacych np na lataniu i bombardowaniu czegos . Pewnie ze farmienie res geara czy sm dla ziolek na potki bylo malo zabawne ale jesli wogole nic nie trzeba robic to z kolei w druga strone przegiecie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 13:09 
Cytuj  
Shadhun napisał(a):
No tak, ale to przecież sami gracze to robią , nie rozumiem co szkodzi zastosować podobny system w przypadku WAR / DFO ? Nie wiem czemu nikt tego nie robi :)

Mentalnosc community. Szczerze. Probowales kiedys dowodzic grupka 20 dzieciakow ? Jak trafisz na moze nie normalne, ale takie, ktore wiedza kiedy sluchac, a kiedy wychodzic z inicjatywa jest ok. Ale zdecydowana wiekszosc jest taka, ze ma w dupie co sie mowi i robi po swojemu.
w EVE to dziala, bo poziom komplikacji gry/settingu/tutorial i samo community od poczatku odsiewa plebs i zostaje mniej lub bardziej dobrana elita, ktora wie o co w tym chodzi.
Cytuj:
tylko 250 ?
W DFO sa epickie bitwy po 500 graczy na kazdej ze stron i dobre dowodzenie jest bardzo wazne. Musisz i pilnowac swojej bazy i atakowac wroga, i ochraniac dziala, i niszczyc mury zamkow czy guildstony, rozpraszac wroga w czasie zgrupowania, patrolowac teren w poszukiwaniu wynajetych najemnikow, robic poscig za clanshard holderem, wracac, atakowac, przegrupowywac sily, wzywac posilki itd itp. Nie spotkalem jeszcze do tej pory bardziej taktycznego PvP niz w DFO.
Oczywiscie bitwa w kosmosie (EVE) to zupelnie co innego niz bitwa na ziemi (DFO).

Wyjdz. 250 graczy w EVE to nie bitwa tylko rozgrzewka. Bitwy zczynaja sie od 700+.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 19 maja 2009, 13:14 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 13:12 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Nie neguje wszystkich fajnych zmian usprawinien/ulatwien .Ale to poszlo
za daleko imo. Kiedys musiales na serwerze pvp trpoche sie natrudzic zeby zdobyc zloto, kwiatki, skaly. Musiales walczyc o spota surowce czesto. Wedrujac po swiecie mozna bylo zginac, ktos mogl nas kampic.
Ludzie ganiali sie po lokacjach, zeby uciec trzeba bylo albo dotrzec w miejsce gdzie byl fruwak (o ile nie zabil ktos)npca^^ Teraz ludzie wszedzie moga bezpiecznie dotrzec w kilka chwil mountem latajacym.
Nie musza sie niczym martwic kase zdobywa sie farmujac daily questy .Swiat wydaje sie malutki przez to. Twoja gra sprowadzac sie moze do stania w miescie i czekania na summon do instancji, ewentualnie kilku daily questow polegajacych np na lataniu i bombardowaniu czegos . Pewnie ze farmienie res geara czy sm dla ziolek na potki bylo malo zabawne ale jesli wogole nic nie trzeba robic to z kolei w druga strone przegiecie.


Mnie takze nie podoba sie wprowadzenie latajacych mountow, chociaz z drugiej strony byl to duzy krok ze nagle mozna latac w powietrzu nie tracac plynnosci z gry. A co do poziomu wowa to oczywiscie ze go nie bronie. Sam gram malo, loguje tylko o 19 na raid i po 23 zmykam, dlatego tez czekam na Aiona. Nie wymagam gry super innowacyjnej, sprawdzony system z WoWa mi pasuje, byle byly nowe skille/animacje i ciekawy siwat

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 13:16 
Cytuj  
Wprowadznie mozliwosci walki latajac w wowie rozwiazalo by sytuacje. W aionie tez mozesz latac ale to nie znaczy ze wpierdol nie dostaniesz :)


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 13:28 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
mrynar: tak tak, kojarze Twojego swordmastera ;) I jesli mnie pamietasz, to moze wiesz, ze naprawde nie stronilam od walki w otwartym polu.


pamietam, pamietam. Byles jedna z aktywniejszych osob w oRvR z Kohorty.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 13:33 
Cytuj  
iniside napisał(a):
250 graczy w EVE to nie bitwa tylko rozgrzewka. Bitwy zczynaja sie od 700+.


Chyba slideshow sie zaczyna od 700+


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 14:10 
Cytuj  
Wracając do tematu:

Cytuj:
If you suspect that someone uses a bot/hack program, you can report that on game system menu or on the forum. There’re about 7000 reports on the forum in a week since that forum started on 16th Dec, and I guess there’s more reports handed in by game menu. AION Korea blocked 720 more account due to using bot program 18th Dec, now it’s over 1800 accounts.


Wiem, że to news z rynku koreańskiego, ale napawa optymizmem w kwestii botów, przed premierą EU/NA, szczególnie, że te 1800 banów to tylko okres 18-24 grudnia (z tego dnia jest news). Tutaj - CLICK - źródło, że tak powiem przetłumaczone ;)

A tutaj - CLICK - oficjalne ogłoszenie z 15 kwietnia. Jeśli je dobrze rozumiem, to zawiesili już omfg 62250 kont. Liczba porażająca, bo to w sumie tak jakby zamknąć część serwerów ;)

W chińskim retailu, też ponoć coś działają, przynajmniej z tego co rozmawiałem ze znajomymi, anie jednego bota, którego zgłosili, już w grze nie spotkali. Ja narazie nie miałem nawet czego zgłaszać, ale może mam szczeście po prostu 8)


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 14:14 
Cytuj  
Nie potrafie sobie wyobrazic w jaki sposob moze dzialac wywolywanie targetow podczas duzej bitwy w DFO. Moim zdaniem jest to niewykonalne z czysto technicznego punktu widzenia.
Target calling oczywiscie istnieje ale jedynie podczas malych starc kiedy wszyscy sa podzieleni na grupy 2-3 osobowe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 14:18 
Cytuj  
bre. gdzie ty sie kurwa podziewasz :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 16:26 
Cytuj  
Zarri napisał(a):
Chyba slideshow sie zaczyna od 700+


Ty chyba w EVE nigdy nie grałeś nie licząc tutka.

hej bre. :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 16:29 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Zarri napisał(a):
Chyba slideshow sie zaczyna od 700+


Ty chyba w EVE nigdy nie grałeś nie licząc tutka.

hej bre. :)


Potwierdzam :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 16:57 
Cytuj  
Khebeln napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Zarri napisał(a):
Chyba slideshow sie zaczyna od 700+


Ty chyba w EVE nigdy nie grałeś nie licząc tutka.

hej bre. :)


Potwierdzam :)


No zostawcie go juz on gra w dfo, chodzi do starbucksa i nalezy do forumowej Jelity


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2009, 17:09 
Cytuj  
Po wczorajszym maintanance sciagnal wam dzisiaj jakiegos patcha ?
Bo ja po zalogowaniu do gry wisze na ekranie wyboru servera.
Patcha mi nie pobieral.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1304 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.