mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 13:43 
Cytuj  
Mogli uzyc silnika który ma port na MacOS X.

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 13:49 
Cytuj  
Jakby mogli to by uzyli :)

W ramach lekkiej dygresji - czytalem kiedys dokument typu 'lessons learned' napisany przez goscia ktory byl szefem zespolu robiacego deus ex, bardzo ciekawie pisal na temat kompromisow zwiazanych z wyborem silnika gfx. Jak ktos ma ochote pogooglac to polecam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 13:55 
Cytuj  
Pewnie doszli do wniosku ze nie warto sie paprac z nowym silnikiem skoro w Gamebryo maja juz doswiadczenie :E.

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 16:53 
Cytuj  
Pewnie trafiłeś w dziesiątkę.


Posty: 35
Dołączył(a): 14.07.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 21:23 
Cytuj  
EA ma umowe z Transgaming (tworcow linuxwoej Cedegi) - i z wykorzystaniem ich technologi portuja gry na Maca wiec mozliwe, ze skoro wydawca jest EA to WAR pojawi sie rowniez na Macu :)

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 21:32 
Cytuj  
I co, będą robić pacze dla każdego klienta oddzielne?


Posty: 35
Dołączył(a): 14.07.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 21:54 
Cytuj  
Fapuse napisał(a):
I co, będą robić pacze dla każdego klienta oddzielne?


Nahhh... Cedega to implementacja WinAPI pod innym osem + wrapper rozkazow DX na OpenGL :) Wiec klient i patche i ogolnie wszystko bedzie to samo... tylko wieksze wymagania ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 21:57 
Cytuj  
Wieksze wymagania = cos mniejwiecej jakbys na Viscie odpalal :lol: :lol: :lol:

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 22:05 
Cytuj  
NirVaN napisał(a):
Fapuse napisał(a):
I co, będą robić pacze dla każdego klienta oddzielne?


Nahhh... Cedega to implementacja WinAPI pod innym osem + wrapper rozkazow DX na OpenGL :) Wiec klient i patche i ogolnie wszystko bedzie to samo... tylko wieksze wymagania ;)


Nie wszystko pod OpenGL da się zrobić, co można pod DX.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ


Posty: 35
Dołączył(a): 14.07.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 22:13 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
NirVaN napisał(a):
Fapuse napisał(a):
I co, będą robić pacze dla każdego klienta oddzielne?


Nahhh... Cedega to implementacja WinAPI pod innym osem + wrapper rozkazow DX na OpenGL :) Wiec klient i patche i ogolnie wszystko bedzie to samo... tylko wieksze wymagania ;)


Nie wszystko pod OpenGL da się zrobić, co można pod DX.


Utrate kilku efektow mozna przebolec ;]

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 22:48 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Nie wszystko pod OpenGL da się zrobić, co można pod DX.


Chyba odwrotnie. To DX jest kiepska kopia OGL, np. dopiero karty pod DX10 moga obslugiwac wiekszosc funkcji OGL 3.0.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 23:13 
Cytuj  
Fapuse napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Nie wszystko pod OpenGL da się zrobić, co można pod DX.


Chyba odwrotnie. To DX jest kiepska kopia OGL, np. dopiero karty pod DX10 moga obslugiwac wiekszosc funkcji OGL 3.0.


Gdyby tak było bez problemu można by tworzyć porty DX -> OpenGL i różnej maści emulatory. I pamiętaj, że DX to nie tylko efekty dla gracza, ale też funkcje dla developerów, które są o niebo lepsze i bardziej czytelne niż te z OpenGL. I dodajmy do tego zastój w OpenGL (wersja 2.1) przez kilka ładnych lat. OpenGL 3.0 wyszło niedawno www.opengl.org.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 09:30 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Gdyby tak było bez problemu można by tworzyć porty DX -> OpenGL i różnej maści emulatory.


???
Nie napisalem ze sa kompatybilne. Nie sa. Mozna na nich tworzyc podobne efekty i tyle. OGL ma ta zalete ze jest open. No i kiedys byl duzo szybszy, nie wiem jak teraz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 09:51 
Cytuj  
DX10 to w duzej mierze marketingowa propaganda. Developerzy nie maja o nim najlepszego zdania. Nie sa to takie cuda na patyku jakie obiecywal MS. Idea godna pochwaly ale podobnie jak cala reszta (Vista), gdzies tam kiedys cos nie wyszlo po drodze i teraz jest poprostu srednio.
Oczywiscie nikt oficjalnie nie przyzna ze DX10 jest poprostu z dupy. Wkońcu nie warto sie narazac wielkiemu bratowi. To takie za kulisowe opinie programistow :P.

OpenGL jest dobry gdyby nie fakt ze konsurcjium ktore sie nim opiekuje przespalo sprawe.
OpenGL 3 narazie istnieje bardziej wirtualnie niz rzeczywiscie :<., a szkoda przydalby sie Microsoftowi mocny kop w dupe.

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 10:01 
Cytuj  
Tak swoja droga to OGL tez byl naprawde dobry tylko tak dlugo jak dlugo zajmowali sie nimi sensowni ludzie. Czytaj - Polacy. Czytaj - Marek Holynski. :]


Posty: 32
Dołączył(a): 5.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 16:07 
Cytuj  
będzie dało się grać na o na HD 3200 (integra), Athlon64 X2 4800 i 2 gb ramu ,win XP sp3 ??

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 16:10 
Cytuj  
Bedzie sie dalo.

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 16:26 
Cytuj  
moim marzeniem jest zeby sie dalo grac na full w 1920x1080 na radku 4850 ale pewnie sie zawode ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 16:32 
Cytuj  
Cytuj:
będzie dało się grać na o na HD 3200 (integra),


Ostatecznie w 1024x768 ale cudow nie bedzie, to chyba karta wydajnoscia na poziomie gf6600 :(


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2008, 16:41 
Cytuj  
Będzie miał ktoś mozliwość sprawdzenia jak chodzi WAR w 1900x1200 na 9600GT i Core2Duo z wydajnością w okolicy lekko kręconego E2160? Wiem, że płynnie nie będzie ale zmieniam monitor w jednym kompie na 24" pod PS3 i chciałbym wiedzieć.


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.