mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 10:58 
Cytuj  
Vallador napisał(a):
iniside napisał(a):
Chcialbym podzielac twoj optymizm, ale Vanguard to trup. Nie wazne co do niego dadza. I tak bedzie ultra-niszowym kniotem w ktorego nikt nie bedzie gral.
Chyba ze F2P zrobia i przeprowadza dobra akcje marketingowa ale na to bym nie liczyl. :P.


http://www.xfire.com/games/

Vanguard - 176 miejsce
DDO - 189 -miejsce

To tak apropo niszowych gniotow...

XFire i statystki. Taa np. ja tego shitu nie uzywam -;-.
DDO moze i niszowe. Ale za to dopracowane i niszowe. Vanguard jest gowniany i niszowy :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 11:19 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Backpack loot moglby dzialac, ale dzieki WOW namnozylo sie mase niby-PVP-erow zniewiescialych do tego stopnia, ze nie sa w stanie zaakceptowac straty czegokolwiek w wyniku smierci, a kwintesencja PVP jest dla nich ganianie sie po arenach, zeby przesuwac sie do gory w tabelkach, wiec nikt nigdy by tego nie zaakceptowal.


Looting nie jest wymagany na serverach PvP do dobrej zabawy - wystarczy, ze projektanci rusza glowa i wymysla dobry system (jak np. w DAoC - nie bylo konsekwencji smierci w sensie straty itemow albo XP ale za to tracilo sie czas na portowanie back do frontierow a w tym czasie Twoj team/realm byl pozbawiony Twojego supportu).
Zreszta przyklad daoc'a swiadczy o tym, ze da sie polaczyc na jednym serwerze gre PvE i PvP - wystarczy troche pomyslec.
Mi ostatnimi czasy brakuje jakiejs fajnej gry, niekoniecznie z free PvP (wystarczylo by mi wlasnie "Realm Vs Realm") z castle owning/siege ale bez levelowania liczonego na lata. Liczylem, ze wlasnie to znajde w L2 a potem w VG ale w obu przypadkach sie mocno rozczarowalem :(


P.S.
Ostatnio znalazlem gierke w tym klimacie o ktorym pisalem ale niestety single player :(
Ale jesli ktos lubi wlasnie takie klimaty to polecam:
http://www.taleworlds.com/mb_ss.html
Trial 150MB jest darmowy.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 07:50 
Cytuj  
iniside napisał(a):
...
Vanguard jest gowniany i niszowy :P.


Pod jakim wzgledem gowniany ?
Jakies argumenty ?
Ale porownam do nowej gry AoCa:
- PvP takie same narazie jak w AoCu
- PvE w 1000% lepsze, swiat wielki, questowanie w wielu przeroznych miejscach, dungeonow czy tez miejsc do odwiedzenia, questowania grupowo do samego konca mnostwo, nawet WoW pod tym wzgledem sie chowa (poza end-contetntem) a juz o crafcie nie wspomne.

Natomiast co sie tyczy samych rankingow sprzedazy i ewentualnych active acc to fakt, jest to niszowa gra, z powodu wiadomego jaki istnial od poczatku wydania tej gry. Tak tez z wyrazeniem opinii ze jest to gniot radzilbym sie powstrzymac :) A grafika imho o wiele lepsza anizeli w AoCu, w ogole wszystko jest w ruchu, drzewa sie ruszaja pod wplywem wiatru (w AoCu jakos nie widzialem), a co tym samym cienie na ziemi tez ruchome w pelni realnosc zachowana :) Pieknie to wyglada. Jest noc czy mgla to jak jak naprawde jest, takiej realnosci juz dawno nie widzialem.
Reasumujac gra ma wielki potencjal a po wielu zmianach jest w 90% grywalna gra i ma sie ku lepszemu. Nie chcialbym wyjsc na jakiegos "fanboia", bo daleki od tego jestem, ta gra ma jeszcze troche wad, ktore uprzykrzaja rozrywke, ale mimo tego ma to cos co czlowieka przykuwa do niej, o grywalnosci nie wspome. W kazdym razie warto sprobowac, przynajmniej osobiscie mam co robic do czasu wyjscia WO :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 08:19 
Cytuj  
Bodziu napisał(a):
iniside napisał(a):
...
Vanguard jest gowniany i niszowy :P.


Pod jakim wzgledem gowniany ?
Jakies argumenty ?
Ale porownam do nowej gry AoCa:
- PvP takie same narazie jak w AoCu
- PvE w 1000% lepsze, swiat wielki, questowanie w wielu przeroznych miejscach, dungeonow czy tez miejsc do odwiedzenia, questowania grupowo do samego konca mnostwo, nawet WoW pod tym wzgledem sie chowa (poza end-contetntem) a juz o crafcie nie wspomne.

Natomiast co sie tyczy samych rankingow sprzedazy i ewentualnych active acc to fakt, jest to niszowa gra, z powodu wiadomego jaki istnial od poczatku wydania tej gry. Tak tez z wyrazeniem opinii ze jest to gniot radzilbym sie powstrzymac :) A grafika imho o wiele lepsza anizeli w AoCu, w ogole wszystko jest w ruchu, drzewa sie ruszaja pod wplywem wiatru (w AoCu jakos nie widzialem), a co tym samym cienie na ziemi tez ruchome w pelni realnosc zachowana :) Pieknie to wyglada. Jest noc czy mgla to jak jak naprawde jest, takiej realnosci juz dawno nie widzialem.
Reasumujac gra ma wielki potencjal a po wielu zmianach jest w 90% grywalna gra i ma sie ku lepszemu. Nie chcialbym wyjsc na jakiegos "fanboia", bo daleki od tego jestem, ta gra ma jeszcze troche wad, ktore uprzykrzaja rozrywke, ale mimo tego ma to cos co czlowieka przykuwa do niej, o grywalnosci nie wspome. W kazdym razie warto sprobowac, przynajmniej osobiscie mam co robic do czasu wyjscia WO :)

1. W dalszym ciagu gownaniny silnik graficzny.
2. Malo ciekawy design swiata. W sensie ide, ide ide, o drzewo. Nie powiem niektore zony byly ciekawe ale inne ponizej krytyki.
3. Strasznie kiepsko zaprojektowane klasy postaci. Jest ich za duzo, polowe mozna bylo spokojnie wyciac albo polaczyc z innymi klasami.
4. Co za tym idzie strasznie kiepski system rozwoju postaci. Juz nawet EVE jest pod tym wzgledem bardziej fascynujace.
5. Fakt noc jest zajebista. Az musialem Brightness podniesc zeby zobaczyc droge przed soba n/c.
6. Jak chce dobre i dopracowane PvE to gram w DDO albo w WoW. IMO zadna gra nie ma lepiej zaprojektowanych dungeonow niz DDO. No ale co sie dziwic gra powstala na pomysle testowanym ponad 20 lat -;-
7. Gra ma ogromny potencjal. Kazde mmo ma ogromny potencja do momentu w ktorym ktos nie powie "halo, ZIEMIA ODBIOR KURWA!". I potem nagle sie okazuje tego sie nie da, tego tez to wcale nie jest takie fajne. Sigil mial ogromne ambicje, ale przeroslo to ich umiejetnosci i mozliwosci finansowe.
Vanguard == EPIC FAIL. Tej nic juz nie uratuje imo.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 131
Dołączył(a): 21.05.2007
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 08:51 
Cytuj  
iniside napisał(a):
1. W dalszym ciagu gownaniny silnik graficzny.
2. Malo ciekawy design swiata. W sensie ide, ide ide, o drzewo. Nie powiem niektore zony byly ciekawe ale inne ponizej krytyki.
3. Strasznie kiepsko zaprojektowane klasy postaci. Jest ich za duzo, polowe mozna bylo spokojnie wyciac albo polaczyc z innymi klasami.
4. Co za tym idzie strasznie kiepski system rozwoju postaci. Juz nawet EVE jest pod tym wzgledem bardziej fascynujace.
5. Fakt noc jest zajebista. Az musialem Brightness podniesc zeby zobaczyc droge przed soba n/c.
6. Jak chce dobre i dopracowane PvE to gram w DDO albo w WoW. IMO zadna gra nie ma lepiej zaprojektowanych dungeonow niz DDO. No ale co sie dziwic gra powstala na pomysle testowanym ponad 20 lat -;-
7. Gra ma ogromny potencjal. Kazde mmo ma ogromny potencja do momentu w ktorym ktos nie powie "halo, ZIEMIA ODBIOR KURWA!". I potem nagle sie okazuje tego sie nie da, tego tez to wcale nie jest takie fajne. Sigil mial ogromne ambicje, ale przeroslo to ich umiejetnosci i mozliwosci finansowe.
Vanguard == EPIC FAIL. Tej nic juz nie uratuje imo.


ad1. Silnik - oczywiście nie jest to hi-tech jeśli chodzi o wydajność, ale w tym momencie jest już dużo lepszy niż ten z EQ2. Bodziu wspomniał o drzewach, odbiciach, cieniach itp. Mało gier w tej chwili może Vg w tej kwestii dorównać, nawet AoC w przypadku roślinności pada na twarz.

ad2. Design świata - ile miejsc w VG widziałeś, bo mam wrażenie, że n00b zone. Pewnie nie zauważyłeś, że każda n00b zone jest inna, a jest ich sporo. Jeśli górski design Southwatch i okolic np. to dla Ciebie mało ciekawy design, to zrób lepszy. Jak znam życie to przejechałeś się przez strefę przeznaczoną pod housing i płacz, że design do dupy.
Jedyne co powinni poprawić, to zwiększyć "zagęszczenie" mobków w niektórych miejscach.

ad3. Klasy - blood mage, cleric, dreadknight, disciple, monk (3 kompletnie różne ścieżki), czy choćby pomysł na necro to dla mnie nie są kiepskie klasy.

ad4. System rozwoju postaci - jest standardowy z bardzo miłymi dodatkami, więc nie wiem o co ci biega. Gdybyś nie zauważył, to VG jest mocno oparty na wykorzystywaniu "weaknesses". Oczywiście można to olać, ale umiejętne ich używanie daje fajny handicap.

ad.5 Noc - może wkurzyć, tyle że z jednej stron gracze domagają się więcej realizmu, z drugiej kiedy idziesz w nocy w lesie to jest za ciemno. FYI, możesz zapalić dwie pochodnie.

ad6. Dungeony - imo wiele dungeonów w VG nie ustępuje tym z DDO, taki Khedgor's End jest po prostu boski. Problem VG w porównaniu z DDO jest taki, że bossowie w non-raid podziemiach to tank&spank, w DDO trashe potrafiły pogonić kota cienkiemu teamowi w 3s.

ad7. Potencjał - Sigil się przeliczyło i to jest znany fakt, naotmiast SoE zrobiło mnóstwo dobrego dla tej gry od momentu kiedy położyło na niej łapy. Nie wiem czy starczy im chęci abyciągnąć to dalej, myślę że odbiór pozytywny llub negatywny trial island będzie miał spore znaczenie.
Tak czy siak byłoby szkoda żeby taka gra padła i mam nadzieję, że tak się nie stanie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 08:59 
Cytuj  
Hokan napisał(a):

ad1. Silnik - oczywiście nie jest to hi-tech jeśli chodzi o wydajność, ale w tym momencie jest już dużo lepszy niż ten z EQ2. Bodziu wspomniał o drzewach, odbiciach, cieniach itp. Mało gier w tej chwili może Vg w tej kwestii dorównać, nawet AoC w przypadku roślinności pada na twarz.

ad2. Design świata - ile miejsc w VG widziałeś, bo mam wrażenie, że n00b zone. Pewnie nie zauważyłeś, że każda n00b zone jest inna, a jest ich sporo. Jeśli górski design Southwatch i okolic np. to dla Ciebie mało ciekawy design, to zrób lepszy. Jak znam życie to przejechałeś się przez strefę przeznaczoną pod housing i płacz, że design do dupy.
Jedyne co powinni poprawić, to zwiększyć "zagęszczenie" mobków w niektórych miejscach.

ad3. Klasy - blood mage, cleric, dreadknight, disciple, monk (3 kompletnie różne ścieżki), czy choćby pomysł na necro to dla mnie nie są kiepskie klasy.

ad4. System rozwoju postaci - jest standardowy z bardzo miłymi dodatkami, więc nie wiem o co ci biega. Gdybyś nie zauważył, to VG jest mocno oparty na wykorzystywaniu "weaknesses". Oczywiście można to olać, ale umiejętne ich używanie daje fajny handicap.

ad.5 Noc - może wkurzyć, tyle że z jednej stron gracze domagają się więcej realizmu, z drugiej kiedy idziesz w nocy w lesie to jest za ciemno. FYI, możesz zapalić dwie pochodnie.

ad6. Dungeony - imo wiele dungeonów w VG nie ustępuje tym z DDO, taki Khedgor's End jest po prostu boski. Problem VG w porównaniu z DDO jest taki, że bossowie w non-raid podziemiach to tank&spank, w DDO trashe potrafiły pogonić kota cienkiemu teamowi w 3s.

ad7. Potencjał - Sigil się przeliczyło i to jest znany fakt, naotmiast SoE zrobiło mnóstwo dobrego dla tej gry od momentu kiedy położyło na niej łapy. Nie wiem czy starczy im chęci abyciągnąć to dalej, myślę że odbiór pozytywny llub negatywny trial island będzie miał spore znaczenie.
Tak czy siak byłoby szkoda żeby taka gra padła i mam nadzieję, że tak się nie stanie.


1. No nie wiem. Mi EQ2 dziala lepiej..
2. Tak jest inna. Troche sie rozni grafika, w sumie w gry w ktorych gralem Noobyzony tez byly rozne wiec 0o. Po drugie. Nie jestem od robienia designow, Jestem zasranym userem ktorego gowno obchodzi ile ktos sie napracowal, to mi ma sie podoba a nie ja mam robic lepszy :<.
3. Dobrze zaprjektowane klasy to sa w DnD.
4. No wlasnie. W DnD jest lepszy :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 09:00 
Cytuj  
LOL jakie argumenty, alez mnie rozbawil, no no, fajnie to tak o poranku miec lepszy humor ;)

Ale do rzeczy:
1. W dalszym ciagu gownaniny silnik graficzny

- kiedy ostatnio grales w VG, jesli w ogole grales a nie bazujesz na jakichs tam fantazjach ?

2. Malo ciekawy design swiata. W sensie ide, ide ide, o drzewo. Nie powiem niektore zony byly ciekawe ale inne ponizej krytyki.

- nie, no z tym drzewem to mnie zabawiles na maxa, nie wiem czy jest tu cos do komentarza :) Chyba, ze tyle: ide, ide a tu piasek o nawet scorpion sie pojawil ;)

3. Strasznie kiepsko zaprojektowane klasy postaci. Jest ich za duzo, polowe mozna bylo spokojnie wyciac albo polaczyc z innymi klasami.

- hmm... nie wiem o co Ci w sumie chodzi, ale uwazam ze roznorodnosc klas jest jak najbardziej na plus tej gry, ciekaw jestem co powiesz na temat roznorodnosci klas w WO, tez za duzo ? Ale aby nie byc goloslownym, to jak na pewno nie wiesz, sa klasy ktore maja odpowiednie skille, ppotrzebne przy walkach z bossami, bez ktorych nie masz szans pokonac danego bossa. Wyobraz sobie, ze trudnosc mobow w rajdowym dungeonie jest nad wyraz skomplikowana i po to jest ta roznorodnosc klas :) Z reszta co tu duzo pisac i tlumaczyc, ze za duzo marek samochodow jest na swiecie ;)

4. Co za tym idzie strasznie kiepski system rozwoju postaci. Juz nawet EVE jest pod tym wzgledem bardziej fascynujace.

- a konkretnie, bo nie wiem za bardzo o co Ci chodz :(

5. Fakt noc jest zajebista. Az musialem Brightness podniesc zeby zobaczyc droge przed soba n/c.

- hmmm... a moze tak warto bylo ruszy glowa i uzyc pochodni ? Jest sbindowana pod klawiszem K, jakbys nie wiedzial :P

6. Jak chce dobre i dopracowane PvE to gram w DDO albo w WoW. IMO zadna gra nie ma lepiej zaprojektowanych dungeonow niz DDO. No ale co sie dziwic gra powstala na pomysle testowanym ponad 20 lat -;-

- ilez mozna grac w jedna gre ? Lub tez kwestia gustu, ale o tym sie przeciez nie romzmawia.

7. Gra ma ogromny potencjal. Kazde mmo ma ogromny potencja do momentu w ktorym ktos nie powie "halo, ZIEMIA ODBIOR KURWA!". I potem nagle sie okazuje tego sie nie da, tego tez to wcale nie jest takie fajne. Sigil mial ogromne ambicje, ale przeroslo to ich umiejetnosci i mozliwosci finansowe.

- no choc do jednego sie musze zgodzic, zaprzepaszczenie ogromnego potencjalu, przez tworcow i wydawcow :(

Vanguard == EPIC FAIL.

- czy ja juz gdzies tego nie widzialem: AoC fail


Tej nic juz nie uratuje imo. Who knows, we'll see :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 09:20 
Cytuj  
Karol66 napisał(a):
konrador napisał(a):
Backpack loot moglby dzialac, ale dzieki WOW namnozylo sie mase niby-PVP-erow zniewiescialych do tego stopnia, ze nie sa w stanie zaakceptowac straty czegokolwiek w wyniku smierci, a kwintesencja PVP jest dla nich ganianie sie po arenach, zeby przesuwac sie do gory w tabelkach, wiec nikt nigdy by tego nie zaakceptowal.


Looting nie jest wymagany na serverach PvP do dobrej zabawy - wystarczy, ze projektanci rusza glowa i wymysla dobry system (jak np. w DAoC - nie bylo konsekwencji smierci w sensie straty itemow albo XP ale za to tracilo sie czas na portowanie back do frontierow a w tym czasie Twoj team/realm byl pozbawiony Twojego supportu).
Zreszta przyklad daoc'a swiadczy o tym, ze da sie polaczyc na jednym serwerze gre PvE i PvP - wystarczy troche pomyslec.
Mi ostatnimi czasy brakuje jakiejs fajnej gry, niekoniecznie z free PvP (wystarczylo by mi wlasnie "Realm Vs Realm") z castle owning/siege ale bez levelowania liczonego na lata. Liczylem, ze wlasnie to znajde w L2 a potem w VG ale w obu przypadkach sie mocno rozczarowalem :(


P.S.
Ostatnio znalazlem gierke w tym klimacie o ktorym pisalem ale niestety single player :(
Ale jesli ktos lubi wlasnie takie klimaty to polecam:
http://www.taleworlds.com/mb_ss.html
Trial 150MB jest darmowy.


Sry za OT, ale fakt gierka przewyjebana a mody jeszcze lepsze, tylko właśnie czemu nie ma MP... ;/


_________________
@polygamia

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 12:57 
Cytuj  
Karol66 napisał(a):
konrador napisał(a):
Backpack loot moglby dzialac, ale dzieki WOW namnozylo sie mase niby-PVP-erow zniewiescialych do tego stopnia, ze nie sa w stanie zaakceptowac straty czegokolwiek w wyniku smierci, a kwintesencja PVP jest dla nich ganianie sie po arenach, zeby przesuwac sie do gory w tabelkach, wiec nikt nigdy by tego nie zaakceptowal.


Looting nie jest wymagany na serverach PvP do dobrej zabawy - wystarczy, ze projektanci rusza glowa i wymysla dobry system (jak np. w DAoC - nie bylo konsekwencji smierci w sensie straty itemow albo XP ale za to tracilo sie czas na portowanie back do frontierow a w tym czasie Twoj team/realm byl pozbawiony Twojego supportu).
Zreszta przyklad daoc'a swiadczy o tym, ze da sie polaczyc na jednym serwerze gre PvE i PvP - wystarczy troche pomyslec.
Mi ostatnimi czasy brakuje jakiejs fajnej gry, niekoniecznie z free PvP (wystarczylo by mi wlasnie "Realm Vs Realm") z castle owning/siege ale bez levelowania liczonego na lata. Liczylem, ze wlasnie to znajde w L2 a potem w VG ale w obu przypadkach sie mocno rozczarowalem :(


P.S.
Ostatnio znalazlem gierke w tym klimacie o ktorym pisalem ale niestety single player :(
Ale jesli ktos lubi wlasnie takie klimaty to polecam:
http://www.taleworlds.com/mb_ss.html
Trial 150MB jest darmowy.


I jak podobal Ci sie ten trial?Jakie wogole wymagania?I kiedy ta gra wogole wyjdzie?Zapowiada sie calkiem niezle.

Wymagania juz znalazlem :

System Requirements:

PC with 512 MB of RAM,
Graphics card with at least 64 MB memory
Windows 98/2000/ME/XP/Vista
700 MB of hard disk space.

W sumie nic wielkiego :D

Ale cos nie moge tego filmu z gameplaya odpalic :[

Cos mi ciezko chyba dzisiaj glowa pracuje, przeciez na youtube jest pelno filmikow :D

Wyglada hm...dosc prymitywnie ale pewnie miodnosc powala.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 14:53 
Cytuj  
k4czy napisał(a):
Karol66 napisał(a):
konrador napisał(a):
Backpack loot moglby dzialac, ale dzieki WOW namnozylo sie mase niby-PVP-erow zniewiescialych do tego stopnia, ze nie sa w stanie zaakceptowac straty czegokolwiek w wyniku smierci, a kwintesencja PVP jest dla nich ganianie sie po arenach, zeby przesuwac sie do gory w tabelkach, wiec nikt nigdy by tego nie zaakceptowal.


Looting nie jest wymagany na serverach PvP do dobrej zabawy - wystarczy, ze projektanci rusza glowa i wymysla dobry system (jak np. w DAoC - nie bylo konsekwencji smierci w sensie straty itemow albo XP ale za to tracilo sie czas na portowanie back do frontierow a w tym czasie Twoj team/realm byl pozbawiony Twojego supportu).
Zreszta przyklad daoc'a swiadczy o tym, ze da sie polaczyc na jednym serwerze gre PvE i PvP - wystarczy troche pomyslec.
Mi ostatnimi czasy brakuje jakiejs fajnej gry, niekoniecznie z free PvP (wystarczylo by mi wlasnie "Realm Vs Realm") z castle owning/siege ale bez levelowania liczonego na lata. Liczylem, ze wlasnie to znajde w L2 a potem w VG ale w obu przypadkach sie mocno rozczarowalem :(


P.S.
Ostatnio znalazlem gierke w tym klimacie o ktorym pisalem ale niestety single player :(
Ale jesli ktos lubi wlasnie takie klimaty to polecam:
http://www.taleworlds.com/mb_ss.html
Trial 150MB jest darmowy.


I jak podobal Ci sie ten trial?Jakie wogole wymagania?I kiedy ta gra wogole wyjdzie?Zapowiada sie calkiem niezle.

Wymagania juz znalazlem :

System Requirements:

PC with 512 MB of RAM,
Graphics card with at least 64 MB memory
Windows 98/2000/ME/XP/Vista
700 MB of hard disk space.

W sumie nic wielkiego :D

Ale cos nie moge tego filmu z gameplaya odpalic :[

Cos mi ciezko chyba dzisiaj glowa pracuje, przeciez na youtube jest pelno filmikow :D

Wyglada hm...dosc prymitywnie ale pewnie miodnosc powala.


Cytat z pewnego portalu:

M&B ma jeden z najlepiej ocenianych systemów walki przy użyciu broni białej jakie do tej pory powstały, a dzięki fabule i żyjącemu niezależnie od gracza środowisku pozwala na wiele godzin doskonałej rozrywki.


_________________
@polygamia

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 17:00 
Cytuj  
1. W dalszym ciagu gownaniny silnik graficzny.

1. Unreal Warfare? Hmm, ok. Na poczatku rzeczywiscie wiele rzeczy sie krzaczylo, ale na chwile obecna gra zachowuje sie nieporownywalnie lepiej. EQII to akurat slaby przyklad dobrego silnika. Tam z 2-3 postaciami na ekranie z ustawieniami high (nie byla to najwyzsza opcja ustawien, bo jest jeszcze jakies ultra high, ktore powoduje chyba sraczke nawet na komputerach NASA) z dwurdzeniowym procesorem i 8800GTS mialem chwilami ponizej 20FPS. Spam spelli w group PvE to byla istna masakra i slide show. Jak EQII sie pokazalo, testowalem je na (afair) A1700 z GF4Ti4200 - low i ~10-30fps solo. Potem gralem na AXP3000+ z 6800GS - pokaz slide'ow w group PVP i PVE na medium. C2D - j/w. EQII nie wykorzystuje ani SLI, ani dodatkowych rdzeni, wiec performance jest naprawde oplakany momentami nawet na najlepszych komputerach, ktorym ta gra po prostu nie pozwala pokazac swoich mozliwosci. Vanguard natomiast - jak juz mowilem - zachowuje sie naprade przyzwoicie w tej chwili. Volumetric clouds potrafia niezle ubic framerate w niektorych momentach, ale z grou PVE itp. nie ma problemow.

2. Swiat jest bardzo duzy. Trzy kontynenty, a na nich rozne themes. Wiele roznych zone'ow o innym wygladzie, z innymi potworkami, z roznymi historiami i questami. Nie przeszkadzal mi nigdy wyglad swiata w VG - wrecz przeciwnie, bardzo mi sie podobal. Kwestia gustu.

3. To jest juz czyste dojebywanie sie na sile. Jak mozna narzekac na zbyt duza roznorodosc? Klasy NIE SA takie same. Sa podobne, bo po kilka klas wywodzi sie z tego samego archetypu i spelniaja mniej wiecej te same zadania, ale kazda ma inna droge rozwoju (niektore po kilka do wyboru) i dostaje dostep do sporej ilosci umiejentosci.

4. Prawie kazdy skill based system > levelowki, jesli chodzi o system rozwoju postaci i mozliwosc dopasowania jej umiejetnosci pod wlasne widzimisie - zadne odkrycie.

5. Dojebywanie sie na sile ciag dalszy. Noc jest ciemna!~ Whoop-dee-fucking-doo.

6. DDO to nie jest MMO tylko gra multiplayer z jakimistam elementami MMO. Oskryptowane do bolu dungeonki i questy ma fajne - zgadza sie, ale niestety nie jest to MMO. Nawet jesli by bylo, to nadal sa to dungeonki (podobnie jak w WOW) zamkniete w pokoikach - VG to niby podzielony na chunki, ale i tak bardziej spojny swiat niz cos, co pluje loading screenami.

7. Gra padla na ryj zaraz za linia startu niestety. Teraz tytul moze byc tylko reanimowany i jesli zostanie zrobione to sprawnie, to ma spore szanse wypelnic jakas nisze. Na pewno nie zdobedzie paru milionow subskrybentow, ale dochody moze jeszcze przynosic, jesli zaskoczy trial, ktory pojawi sie juz niedlugo.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 21:26 
Cytuj  
/offtopic


Cytuj:
Wyglada hm...dosc prymitywnie ale pewnie miodnosc powala.(....)M&B ma jeden z najlepiej ocenianych systemów walki przy użyciu broni białej jakie do tej pory powstały, a dzięki fabule i żyjącemu niezależnie od gracza środowisku pozwala na wiele godzin doskonałej rozrywki.


Kupilem "full wersje" i od 2 (albo 3? straciłem rachube) dni gram po 12-14 godzin na dobe :)
Do tego zarazilem chyba 2 kolegow, ktorzy maja podobne odczucia.
Zarabista zabawa - polecam.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 22:23 
Cytuj  
taa fajne sa mody dzieki ktorym mozna zwiekszyc liczbe wojska bioracego udzial w walce. 400 konikow nice
o nawet robia mod'a z warhammera.
szkoda ze to single player

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 08:29 
Cytuj  
Ja tez zdecydowanie kupie ta gre, tylko poczekam na full wersje , tzn ta 1.0.0.Bo z tego co widzialem to dystrybucja na Polske bedzie zajmowal sie CD Projekt, wiec chyba bedzie mozna kupic gre w sklepie badz przez ultima.pl ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 10:38 
Cytuj  
Tak dokładnie, będzie wersja pudełkowa. Premiera finalnej wersji podobno we wrześniu. Nie mówię już o mmo, ale szkoda, że przynajmniej lana nie ma, bo można by rozgrywkę prowadzić na zasadzie hom&m, no i wyobraźcie sobie walkę z żywym przeciwnikiem, konno, łucznikiem. ;)

---

Karol66 jak możesz to odseparuj te kilka postów n/t m&b i wrzuć do pogawędek, bo chyba za duży offtop się zrobił i zrobi jeszcze większy ;)


_________________
@polygamia

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2008, 15:29 
Cytuj  
No i wyszedl GU6, potezne zmiany :)

http://forums.station.sony.com/vg/posts ... c_id=38697


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.