mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*

Posty: 115
Dołączył(a): 2.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 10:33 
Cytuj  
Sqwa napisał(a):
A ja mam takie pytanie bardzo bym chcial wkoncu zobaczy jakiegos mmorpga z funcja z ultimy czyli - zabijasz kogos grabisz wszystko wtedy to ma sens i to napedza ekonomie i ma sens bycia w bandach. A tak to widzicie kazdy dzisiejszy mmorpg jest taki nudny zero adrenaliny - banda dzieci by sie zaplakala jak by ja czyscili i od nowa by zaczynali dlatego producenci gier nie wprowadzaja tego a moim zdaniem to wlasnie dawalo totalnego smaczku w grach


EVE online :)

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 18:00 
Cytuj  
Full loot z możliwością ubezpieczania przedmiotów... tak jak to miało miejsce w UO to coś wspaniałego

Mozliwosc ubezpieczania przedmiotow? A po co? Ten feature to byl jeden z ostatnich przejazdow walca* juz od jakiegos czasu powoli zajezdzajacego UO.

* - walca glupich pomyslow, na ktore ktos wpadl w EA, uwazajac, ze jesli zrobia z jedynego unikalnego MMORPG kolejne EQ, to nagle liczba subskrypcji skoczy - i skoczyla, z mostu.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 18:16 
Cytuj  
Ale zeby byl mozliwy full loot trzeba zmienic caly system itemizazacji / skillowej walki / craftingu na ten z dawnego UO.
Mogles ubrac magiczne itemki i je stracic, ale magicznych itemkow nie uzyskiwalo sie po 2 latach codziennego bicia tego samego moba po 5h - tylko latwiej, ale mogles go stracic i to wszystko.
I jednoczesnie taki itemik nie przewazal na wygrana danego gracza, bo po prostu LEPSZY byl LEPSZY a nie bardziej swiecacy :).

Tylko ten system nie odpowiada dzisiejszym trendom EQ/WoW style, ze fajniejsze to co bardziej sie blyszczy i ma wiecej kolorkow . . .


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 18:55 
Cytuj  
Sqwa napisał(a):
A ja mam takie pytanie bardzo bym chcial wkoncu zobaczy jakiegos mmorpga z funcja z ultimy czyli - zabijasz kogos grabisz wszystko wtedy to ma sens i to napedza ekonomie i ma sens bycia w bandach. A tak to widzicie kazdy dzisiejszy mmorpg jest taki nudny zero adrenaliny - banda dzieci by sie zaplakala jak by ja czyscili i od nowa by zaczynali dlatego producenci gier nie wprowadzaja tego a moim zdaniem to wlasnie dawalo totalnego smaczku w grach

W sumie to nie zadales zadnego pytania ale mysle ze tak czy siak dopowiedz brzmi nie , nie ma tego w war i nie , nie zobaczysz tego predko w zadnej porzadnej grze(takiej z duzym budzetem nastawionej na sukces).
Niestety jesli szukasz mocnych wrazen to musisz kupic sobie bejsbola i isc na osiedle tam jest full loot. Gry natomiast robia glownie dla dzieci !

no i jaki jest sens rozmwiac o full loocie skoro wiadomo ze czegos takiego nie ma i nie bedzie w war

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 19:27 
Cytuj  
Sqwa napisał(a):
A ja mam takie pytanie bardzo bym chcial wkoncu zobaczy jakiegos mmorpga z funcja z ultimy czyli - zabijasz kogos grabisz wszystko wtedy to ma sens i to napedza ekonomie i ma sens bycia w bandach. A tak to widzicie kazdy dzisiejszy mmorpg jest taki nudny zero adrenaliny - banda dzieci by sie zaplakala jak by ja czyscili i od nowa by zaczynali dlatego producenci gier nie wprowadzaja tego a moim zdaniem to wlasnie dawalo totalnego smaczku w grach


Hmm, Tibia i serwery PvP :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 20:07 
Cytuj  
Tylko ten system nie odpowiada dzisiejszym trendom EQ/WoW style (...)

Nie inaczej, Piotrze. Tekst odnosi sie tylko do wspomnianego UO. Na dzien dzisiejszy full loot w grze tego kalibru jest nierealny niestety.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 14 sie 2008, 20:20 
Cytuj  
No i niestety mi to kurwa jakos nie odpowiada. WHO niby super, ale bete olalem, bo nie bede potrafil 2x levelowac postaci. Bo nie ma co sie oszukiwac, mimo, ze jest fajnie w tier1/2/3 to i tak glowny fun i wszystkie nowosci beda pchane do Tier4.

Z AoC dalem sobie spokoj po 20 levelach, bo zauwazylem, ze siedze w jednej zonie i bije ludzi a na mysl o podejsciu do quest-zony wylaczalem gre i szedlem na piwo.
WoW to zupelnie inna kwestia, kiedys prawie zrobilem 60, a teraz pykam sobie arenki kupionym charem - poszedlem na dwa pelne runy do jakiegos 'fajnego' dungeonku o ktorym mowia na LFG chacie "Kara" - no i niestety, mimo, ze ladnie sie udaly to trzeci raz tam nie pojde wciskac na zmiane 10 guzikow zeby zdobyc 3 itemki przez ktore bedziesz brany do grupy na lepszy dungeonik.

W WHO jest ten plus, ze COS sie ma z PvP i nie jest to kolejny punkcik z Renown Rank, tylko jakas satysfakcja, ze zabiciem innego gracza cos zmieniasz - no i lvling/itemy przez PvP - bomba.

Z gier po UO podobalo mi sie tylko SWG i Shadowbane, zaluje ze nie liznalem Vanguarda ale jako, ze bylem za granica a jego miesiace swietnosci wtedy minely to dupa.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.