mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 33
Dołączył(a): 12.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 20:46 
Cytuj  
Boreczku- Ja mowilem ze skille mojm opadac te ktore my chcemy a nie wszystkie.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 21:43 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-05 14:11, Ruter napisał:
Ludzie nie ma co na razie nazekac. Do czasu zanim nie osiadniecie magicznej liczby 700. Ale wydaje mi sie, ze do tego czasu GM juz powiedza nam jak oni to widza. Z tego co sie z orientowalm to wszytsko maja juz przemyslane co do wygladu calego swiata. Wiec miejcie wiare, a bedzie dobrze. Bo skoro mowili, ze nie bedzie .skille, ale bedzie jakas mozliwosc zapomnienia to zaczy ze tak bedzie. Fakt ze na pewno nie bedzie to juz takie proste, ale co jest na ZS proste. Wiec na pewno sie przyzwyczaicie.

Niestety z moich doswiadczen zauwazylem, ze na tym forum sie najpierw strasznie panikuje, a potem mysli. Na dodatek wyolbrzymia sie niektore sprawy (sam sie tez tego nie ustrzeglem). Wiec ludzie dajmy GM troche czasu, a na pewno sie przekonacie, ze mieli racje.



Ja przez gotowanie, lowienie i muzyke juz mam 645% w skillach dlatego placze :razz:

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 21:52 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-05 14:12, Alcor napisał:
Z tego co dzis Xanth pisal na IRCU to nieoficjalnie bedzie mozliwosc "stracenia" skilla za pienidze :wink:


Podaj jakies szczegoly bo mam bana na kanal ;P

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 21:57 
Cytuj  
Cytuj:


A tak poza tym, tutaj bawimy sie chyba w rpg, i jak ktos - na przyklad ja :grin: :grin: ma musicanship juz na 60 bo to dex ciwczy, paring na 50 bo to str ponoc cwiczy i do sparingow, fishing na 40 bo tez niby dex rosnie, a tych umiejetnosci docelowo nie chce uzywac to sam sobie jest IMO winien, czy bylo zapowiedziane usuniecie .skills czy nie.
Przeciez realine trudno jest o czyms zapomniec.

Bedzie przeciez jakas swiatynia za niedlugo czy co takiego i bedzie mozna usuwac, a na razie trza ponosic konsekwencje :grin:

Fakt ze np. ostatnio przekwalifikowalem sie z sword na fencing wiec kolejne 60 w plecy ale 'niezawinione' - swiatynia czy costam rozwiaze problemy mam nadzieje.


Od fishing zawsze zaczynam grac bo to najlatwiejszy skill zarobkowy zreszta bo utrudnieniach w kowalstwie fishing byl jedynym ratunkiem :razz: A caly ten krzyk jest po to aby zapadly jakies sensowne decyzje bo nie usmiecha mi sie grac w UO tylko po to aby zapominac skille.


Posty: 9
Dołączył(a): 6.03.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 21:57 
Cytuj  
Hmm, co z ludzmi ktorzy starali sie przetestowac swiat od momentu kiedy powstal ?
Starali sie, szukali bugow, problemow, niescislosci, sprawdzali skile i teraz za to placa. Mysle, ze nic by sie nie stalo, gdyby ogloszono dzien wczesniej, ze skills przestanie dzialac. Teraz ci co sie najbardziej starali, najwiecej na tym straca. Pewnie sa wsrod nich i ci, ktorzy pakowali staty ile sie dalo, ale dlaczego maja cierpiec wszyscy ? i czekac az powstanie swiatynia lub blagac potem o zapomnienie kogolwiek wladnego to zrobic ? Zanim zaczna dzialac blokady skili i zanim bedzie jakakolwiek mozliwosc ich obnizenia skills powinno byc wlaczone. Wiem ze GMowie ciezko pracuja i chwala im za to. To naprawde ciezka i niewdzieczna praca. Nie wszystko da sie zrobic szybko i latwo, wrecz przeciwnie. Chcecie zeby swiat wygladal realitycznie. Zmiany na lepsze sa kazdego dnia. Widac to swietnie. Dzis na ptzykla niose za duzo - zasapalem sie. Swietnie. Ale taki komunikat nie wplywa na moja postac tak drastycznie. Jestem za wylaczeniem skills z uzycia, ale dopiero gdy bedzie alternatywa. Uwazam ze na razie 'skillsy' powinny byc wlaczone. Bo realistycznie to nie jest bez tego na pewno. Dla przykladu - jak ktos rzuci we mnie kamieniem a ja oberwe w leb, to nie znaczy automatycznie ze ucze sie unikow i co wiecej nie moge tej sztuki unikow zapomniec.
Jeszcze taka sugestia - na stronie nie pojawiaja sie wlasciwie zadne iformacje o zmianach na serwerze, co mnie bardzo dziwi. Jest to praktykowane powszechnie na stronach innych szardow, a nie wymaga wielkich nakladow pracy. To tak na pryszlosc :smile:


_________________
siła i humor

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 21:58 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-05 16:18, Xanth napisał:
Jezus Maria, ludzie... czy wy juz czytac nie umiecie czy wrzeszczycie aby sobie powrzeszczec i pojezdzic po GMach??? Przeciez bylo tez mowione, ze bedzie alternatywny sposob kasowania skilli. Zadna komenda, tylko wykonanie jakiejs czynnosci (zeby bylo realistycznie i klimatycznie) np. bedzie trzeba udac sie do odleglej swiatyni i dac na tace... Jest kilka pomyslow, jeszcze nie jestesmy zdecydowani na jakis konkretny. Ale przeciez nie sadzicie sobie, ze zostawimy was bez mozliwosci zmiany profesji? Fajne macie mniemanie o nas, dziekuje...

Rozgoryczony Xanth


Ja juz napisalem po co sie dre ;P


Posty: 7
Dołączył(a): 4.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 23:10 
Cytuj  
Moze tak jeden z szanownych GM'ow powie cos jak zamierzacie rozwiazac problem spadku skilli i niedzialaniem .skills

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 23:24 
Cytuj  
Max: Ja nie jestem GM ale nie ma co im czasu zajmowac bo pare postwo bylo napisane, ze jest pare koncepcji i jeszcze zadnej nie wybrali. Wiec nalezy czekac i uzbroic sie w cierpliwosc.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...


Posty: 7
Dołączył(a): 4.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 23:30 
Cytuj  
Ruter: Ja nieprosilem o wprowadzenie natychmiast jakiegos rozwiazania w rzycie tylko o podanie jakie to maja koncepcje.

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2002, 02:15 
Cytuj  
jest 3:13.. wstaje o 8:20 mam jedną koncepcje - spaać :smile:


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2002, 02:19 
Cytuj  
marudzisz...

*

Posty: 178
Dołączył(a): 15.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2002, 13:14 
Cytuj  
a aj sie nawet ciesze z tego ze nie mozna juz kasowac skillow komenda bo:
1) Bedzie bardziej realistyczne jak zapomne skilli podczas modlitwy czy najakiejs wyprawie.. a no i bedzie ciekawiej przy okazji :smile:
2) NIe bedzie juz tego ze ktos sobie nabija dexa na tym co w danym momencie daje jego najszybszy przyrost tylko zajmie sie tym co mial robic i konsekwentnie bedzie to robic.

jest tylko jedno ale ..
NIektorzy na poczatku cwiczyli jak to jest na nowym serwerze i jak wszystko dziala i teraz maja duzo niepotrzebnych skilli po 30 % czy iles ktore im tylko zasmiecaja a sa wynikiem ich ciekawosci :smile:

Robercik Spij Wiecej Skrypty nie uciekna :wink:
Pozd.


_________________
Here is the Door and there is the Way!


Posty: 19
Dołączył(a): 6.03.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2002, 15:51 
Cytuj  
Uwazam ze najlepiej byloby tracic skille za pieniadze [za BARDZO wysokie sumy(no ale bez przesady :smile:)]lub zrobic jakies miejsce gdzie bylo by mozna tracic je po wykonaniu np. jakiegos kłesta...Mozna by tez zrobic tak ,zetraci sie skille ktorych nie uzywalo sie np od jakis dwoch tygodni.Wtedy po tych dwoch tygodniach skill zaczal by spadac ale BARDZO powoli np 1%na godzine grania... Takie jest moje zdanie na ten temat :smile:


Posty: 38
Dołączył(a): 1.03.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2002, 16:36 
Cytuj  
A mnie tam standardowy sposób obniżania wybranych skilli po osiągnięciu skillcapa nie przeszkadzał. Jak ktoś chce skakać po profesjach, żeby tylko wypakować postać, to jego sprawa że nie umie czerpać przyjemności z gry - dopóki nie psuje innym zabawy. Nawet jak będzie trudno obniżyć skile to i tak tacy znajdą inny sposób, żeby się dopakować. Mnie jednak zawsze sprawiało dużą frajdę próbowanie nowych rzeczy i odkrywanie nowych możliwości - to, że umiem zrobić stołek czy szafe nie znaczy przecież, że za miesiąc nie mogę się nauczyć oswajania zwierząt albo zbierania ziół. Zresztą nie każdy od samego początki dokładnie wie, co i jak chce robić - jak w życiu :smile:.
Na każdym shardzie mam tylko po jednej postaci, w którą staram się jak najlepiej wczuć. Teraz żeby spróbować jak np. wygląda życie stolarza czy alchemika będę musiał tworzyć nową postać - a gdy grzebanie w drewnie mi się znudzi kasować ją i robić następną, bo będzie to krótsze i prostsze, niż powolne obniżanie jednych i przy okazji podnoszenie innych umiejętności.
Taki utrudnienie (przynajmniej dla mnie) sprawi, że powieje tu nudą.
Chcecie, żeby było bardziej realnie, ale znowu bez przesady. W końcu gramy, żeby się od tej realności choć na chwile uwolnić, czyż nie?

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2002, 17:09 
Cytuj  
Niby tak, ale chyba nie tutaj. Ten shard jest troche inny i to sie pewnie nie zmieni za szybko. Co nei znaczy oczywiscie, ze jest zle. Wrecz przeciwnie, mnie sie podoba :smile:


_________________
"Life's for my own to live my own way"

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2002, 13:37 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-06 16:51, Strathos napisał:
Uwazam ze najlepiej byloby tracic skille za pieniadze [za BARDZO wysokie sumy(no ale bez przesady :smile:)]lub zrobic jakies miejsce gdzie bylo by mozna tracic je po wykonaniu np. jakiegos kłesta...Mozna by tez zrobic tak ,zetraci sie skille ktorych nie uzywalo sie np od jakis dwoch tygodni.Wtedy po tych dwoch tygodniach skill zaczal by spadac ale BARDZO powoli np 1%na godzine grania... Takie jest moje zdanie na ten temat :smile:


No i co bedziesz gral po to aby zarobic na spadek skilli?Zajebiscie klimatyczne :razz:

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2002, 13:41 
Cytuj  
Cytuj:

Na każdym shardzie mam tylko po jednej postaci, w którą staram się jak najlepiej wczuć. Teraz żeby spróbować jak np. wygląda życie stolarza czy alchemika będę musiał tworzyć nową postać - a gdy grzebanie w drewnie mi się znudzi kasować ją i robić następną, bo będzie to krótsze i prostsze, niż powolne obniżanie jednych i przy okazji podnoszenie innych umiejętności.
Taki utrudnienie (przynajmniej dla mnie) sprawi, że powieje tu nudą.
Chcecie, żeby było bardziej realnie, ale znowu bez przesady. W końcu gramy, żeby się od tej realności choć na chwile uwolnić, czyż nie?


Ja jeszcze na DZ zaczynalem od rybaka, potem byl tamer potem mag , gornik,kowal a na koncu postanowilem jednak ze to bedzie wojownik :smile:


Posty: 31
Dołączył(a): 10.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2002, 18:54 
Cytuj  


Posty: 31
Dołączył(a): 10.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2002, 18:57 
Cytuj  
moim zdaniem nie powinno byc .skills tylko normalnie oryginalne ustawianie co ma malec, co ma stanonc w miejscu(lock), a co ma rosnonc. Notabene zostalo mi w tej chwili 35 pkt.? Dlaczego.. bo chcialem byc QL gosc co potrafi sobie ubiec na ognisku zabitego kijem dembowym kurczaka. Rulez. teraz to moge tylko czekac na tych sklerotykuf co to majom dawac mi (nie wiem co? Wywar jakiejs magicznej substancji?) cos co pozwoli mi miec choc 50 w zapasie...
W sumie gdyby w szachach zmienic reguly gry podczas samej rozgrywki no to byla by straaszna bieda.

*

Posty: 82
Dołączył(a): 23.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2002, 19:49 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-08 19:57, naiL napisał:
...
W sumie gdyby w szachach zmienic reguly gry podczas samej rozgrywki no to byla by straaszna bieda.



Przyznam ze to swietny przyklad :smile:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.