A mnie tam standardowy sposób obniżania wybranych skilli po osiągnięciu skillcapa nie przeszkadzał. Jak ktoś chce skakać po profesjach, żeby tylko wypakować postać, to jego sprawa że nie umie czerpać przyjemności z gry - dopóki nie psuje innym zabawy. Nawet jak będzie trudno obniżyć skile to i tak tacy znajdą inny sposób, żeby się dopakować. Mnie jednak zawsze sprawiało dużą frajdę próbowanie nowych rzeczy i odkrywanie nowych możliwości - to, że umiem zrobić stołek czy szafe nie znaczy przecież, że za miesiąc nie mogę się nauczyć oswajania zwierząt albo zbierania ziół. Zresztą nie każdy od samego początki dokładnie wie, co i jak chce robić - jak w życiu
.
Na każdym shardzie mam tylko po jednej postaci, w którą staram się jak najlepiej wczuć. Teraz żeby spróbować jak np. wygląda życie stolarza czy alchemika będę musiał tworzyć nową postać - a gdy grzebanie w drewnie mi się znudzi kasować ją i robić następną, bo będzie to krótsze i prostsze, niż powolne obniżanie jednych i przy okazji podnoszenie innych umiejętności.
Taki utrudnienie (przynajmniej dla mnie) sprawi, że powieje tu nudą.
Chcecie, żeby było bardziej realnie, ale znowu bez przesady. W końcu gramy, żeby się od tej realności choć na chwile uwolnić, czyż nie?