mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 20:22 
 
czyli wszystkie mmorpg są sobie równe i są takie same :)


_________________
no more wow...

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 20:30 
 
bambus napisał(a):
Blizzard największe zło tego świat, tak ?

Ktoś wie kiedy serwery US ruszą.


http://herald.warhammeronline.com/warhe ... war?id=250


_________________
afk for quite a while

**

Posty: 345
Dołączył(a): 28.08.2008
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 21:09 
 
Jak to dobrze że jest ta beta bo bym wtopił kasę. Mam wrażenie że te nowe MMO się cofają. Porównując to do pewnej darmowej kilkuletniej gry naprawdę jest bieda i średniowiecze. Rozwój postaci znikomy, ja rozumiem, że to warhammer więc pewnie tak ma być. Konkretnie chodzi mi o brak możliwości rozdawania statów co level. No ale ktoś by mógł się pogubić, wystarczą trzy drzewka i darmowy respec.

Kontynuując moje subiektywne doznania, brakuje mi tutaj PVP 1vs1, wiem żę tu tylko RVR blablabla ale ja naprawdę lubię kiedy 1vs1 ma znaczenie.

Grafika mi nawet nie przeszkadza bo gram w grę a nie w grafikę, ma swoje plusy bo prawie każdy może zagrać. Na 8600 wszystko full jak sama gra ustawiła i śmiga w największych zergach bez zająknięcia, wbrew temu co niektórzy pisali. Natomiast nie podoba mi się animacja, lubię gdy jest dynamicznie a tutaj jest hmm ... komicznie tak samo jak w "pewnej innej grze" (ok nie do końca). Jest to co prawda konsekwencja anatomii postaci których proporcje są nie do końca ludzikie. No wiecie o co chodzi realizm to nie jest.

Technicznie jest ok. bugów nie wiele zauważyłem, ot animacja jakiegoś spella się nie kończy, item za quest nie ląduje w plecaczku, mob z PQ suwa się po ziemi zamiast chodzić etc. W każdym razie drobnostki nie przeszkadzające w ogólnym odbiorze.

Brakuje mi natomiast okrzyków podczas bitwy, jakieś tam są ale IMO tak niemo jest. Nie słychać inkantacji casterów, bojowych okrzyków etc. Przydało by się też aby speele dawały jakiś blask na ziemi. Szedłem sobie ciemna doliną i chciałem rozjaśnić sobie drogę, odpaliłem skilla z nadzieją, że rozświetli mi drogę a tu doopa (/dream mode off).

Fajnie się bawi w scenarios oraz open RVR ale to nie jest tak jak niektórzy pisali że PVE nie trzeba będzie tykać. Renown rank nie może przegonić zwykłego ranku a tego się mniej w RVR dostaje więc trzeba robić zwykłe questy i to nie mało. Zrobiłem BW na 9/9 i archmaga na 12/10 przemielając przy tym kilkaset PVE quesów.

Moje odczucia są in - to no nie gra dla mnie i dziękuje serdecznie autorom iż udostępnili open betę.


EDIT: Czekam na Aion :P

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 21:16 
 
Staty mozna kupowac za RR.
Brakuje 1v1 ? A probowales nie grac w zergu ? Bo ja w wiekszosci soluje i nie ma problemu w T2.

Oczywiscie ze questow nie trzeba tykac. Wystaczy robic scenarios za wygrana, ktorych jest wiecej expa niz za questa.

Ja zrobilem 16-18 w ciagu 1.5 godziny lejac olejem na przyglupich destro szturmujacych keepa. Wiec nie pieprz, da sie levelowac i czasem nawet szybciej.


_________________
afk for quite a while

**

Posty: 345
Dołączył(a): 28.08.2008
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 21:21 
 
gabrielangel napisał(a):
Staty mozna kupowac za RR.
Brakuje 1v1 ? A probowales nie grac w zergu ? Bo ja w wiekszosci soluje i nie ma problemu w T2.

Oczywiscie ze questow nie trzeba tykac. Wystaczy robic scenarios za wygrana, ktorych jest wiecej expa niz za questa.

Ja zrobilem 16-18 w ciagu 1.5 godziny lejac olejem na przyglupich destro szturmujacych keepa. Wiec nie pieprz, da sie levelowac i czasem nawet szybciej.


Ta można kupić ale te za level idą automatycznie więc ogranicza to możliwość rozwoju postaci. Dla mnie ideałem jest gra w której tworzę czystą postać a ode mnie zależy czy to będzie full str/int/hybryda etc. Zdaję sobie jednak sprawę iż jest to gra pod odbiorców z mniej wyszukanymi wymaganiami.

Nie zawsze i nie wszędzie jest olej i banda przygłupich destro więc fail. Dodatkowo gold oraz itemy.

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 21:29 
 
Mugrim napisał(a):
Jak to dobrze że jest ta beta bo bym wtopił kasę. Mam wrażenie że te nowe MMO się cofają. Porównując to do pewnej darmowej kilkuletniej gry naprawdę jest bieda i średniowiecze. Rozwój postaci znikomy, ja rozumiem, że to warhammer więc pewnie tak ma być. Konkretnie chodzi mi o brak możliwości rozdawania statów co level. No ale ktoś by mógł się pogubić, wystarczą trzy drzewka i darmowy respec.

Kontynuując moje subiektywne doznania, brakuje mi tutaj PVP 1vs1, wiem żę tu tylko RVR blablabla ale ja naprawdę lubię kiedy 1vs1 ma znaczenie.

Grafika mi nawet nie przeszkadza bo gram w grę a nie w grafikę, ma swoje plusy bo prawie każdy może zagrać. Na 8600 wszystko full jak sama gra ustawiła i śmiga w największych zergach bez zająknięcia, wbrew temu co niektórzy pisali. Natomiast nie podoba mi się animacja, lubię gdy jest dynamicznie a tutaj jest hmm ... komicznie tak samo jak w "pewnej innej grze" (ok nie do końca). Jest to co prawda konsekwencja anatomii postaci których proporcje są nie do końca ludzikie. No wiecie o co chodzi realizm to nie jest.

Technicznie jest ok. bugów nie wiele zauważyłem, ot animacja jakiegoś spella się nie kończy, item za quest nie ląduje w plecaczku, mob z PQ suwa się po ziemi zamiast chodzić etc. W każdym razie drobnostki nie przeszkadzające w ogólnym odbiorze.

Brakuje mi natomiast okrzyków podczas bitwy, jakieś tam są ale IMO tak niemo jest. Nie słychać inkantacji casterów, bojowych okrzyków etc. Przydało by się też aby speele dawały jakiś blask na ziemi. Szedłem sobie ciemna doliną i chciałem rozjaśnić sobie drogę, odpaliłem skilla z nadzieją, że rozświetli mi drogę a tu doopa (/dream mode off).

Fajnie się bawi w scenarios oraz open RVR ale to nie jest tak jak niektórzy pisali że PVE nie trzeba będzie tykać. Renown rank nie może przegonić zwykłego ranku a tego się mniej w RVR dostaje więc trzeba robić zwykłe questy i to nie mało. Zrobiłem BW na 9/9 i archmaga na 12/10 przemielając przy tym kilkaset PVE quesów.

Moje odczucia są in - to no nie gra dla mnie i dziękuje serdecznie autorom iż udostępnili open betę.


EDIT: Czekam na Aion :P


Testowałeś DDO?
Tam możesz rozwijać postać tak, że można się zagubić w lesie;)
masz narratorów:) itp:)

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 21:29 
 
Taka prosba, moglby mi ktos wkleic US-version patch.cfg do open beta? :)

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 21:35 
 
Mugrim napisał(a):
Ta można kupić ale te za level idą automatycznie więc ogranicza to możliwość rozwoju postaci. Dla mnie ideałem jest gra w której tworzę czystą postać a ode mnie zależy czy to będzie full str/int/hybryda etc.


To chyba tylko UO ci zostaje?

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 21:35 
 
Mugrim Renown Rank nie może przekroczyć normalnej rangi? To ciekawe, bo z tego co się orientuję, maksymalny rank to 40, natomiast RR to 80 :o


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 21:42 
 
A jak bys chcial rozwijac postac w dowolny sposob zachowujac jednoczesnie zgode z lore Warhammera ? Tam kazda klasa ma swoj backgruond bogatszy niz historia swiata gier o ktorych piszesz i na ktore czekasz. GW nalozylo scisle zasady na Mythica, kontrolowali najmniejszy szczegol podczas produkcji gry tak aby byla zgoda ze swiatem Warhammera i slusznie.

Statow w WoWie tez nie mozna bylo rozdzielac i w ogole to nie przeszkadzalo. A ja az jestem pogubiony w mozliwosci rozwoju postaci tutaj... Mastery, morale, taktyki, rr, itp. Jakby jeszcze statsy walneli to juz by byl balagan straszny.

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 21:46 
 
Mugrim napisał(a):
Ta można kupić ale te za level idą automatycznie więc ogranicza to możliwość rozwoju postaci. Dla mnie ideałem jest gra w której tworzę czystą postać a ode mnie zależy czy to będzie full str/int/hybryda etc. Zdaję sobie jednak sprawę iż jest to gra pod odbiorców z mniej wyszukanymi wymaganiami.

Nie zawsze i nie wszędzie jest olej i banda przygłupich destro więc fail. Dodatkowo gold oraz itemy.


Olej podalem jako przyklad, ze da sie szybciej levelowac niz w pve. Caly czas twierdze ze mozna normalnie levelowac robiac scenarios. Gold ( starczylo na konia, robiac glownie scenarios i pvp + repeatable pvp questy ) i itemy tez wypadaja z graczy ( bardzo dobre sety tez sie trafiaja ). Dodatkowo mark napisal pare dni temu, ze bedzie zwiekszony drop itemow oraz nowe dropy z BO, keep sieges etc.

Zdaje sobie sprawe, ze wszystkie inne gry sa pod odbiorcow z mniej wyszkunymi wymaganiami.

Proponuje ci pozostanie w UO - najwyrazniej kolebki l33t graczy z sentymentami i uzurpowaniem sobie prawa do patrzenia na wszystkie inne gry z gory.


_________________
afk for quite a while

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 21:53 
 
simo napisał(a):
A jak bys chcial rozwijac postac w dowolny sposob zachowujac jednoczesnie zgode z lore Warhammera ? Tam kazda klasa ma swoj backgruond bogatszy niz historia swiata gier o ktorych piszesz i na ktore czekasz. GW nalozylo scisle zasady na Mythica, kontrolowali najmniejszy szczegol podczas produkcji gry tak aby byla zgoda ze swiatem Warhammera i slusznie.

Statow w WoWie tez nie mozna bylo rozdzielac i w ogole to nie przeszkadzalo. A ja az jestem pogubiony w mozliwosci rozwoju postaci tutaj... Mastery, morale, taktyki, rr, itp. Jakby jeszcze statsy walneli to juz by byl balagan straszny.

Gowno prawda.
Rozdawanie pojedycznych statow co leevel nic nie ma do lore.
Dla mnie mozliwosci rozwoju tez sa skromne. Ale da sie przelknac. Chociaz fakt, faktem, mogli by dac mozliwosc rodzielania punktow samodzielnie. Cos ala Vanguard chociazby 0o. Ideałem było, jest i bedzie DDO. No ale co sie dziwic gra robiona na podstawie ponad 25-letniego systemu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 22:01 
 
Systemu który całkowicie nie nadaje się do sensownego PvP warto zaznaczyć.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 22:08 
 
Razoth napisał(a):
Systemu który całkowicie nie nadaje się do sensownego PvP warto zaznaczyć.

Nadaje sie :P. Sztuka jest zrobic odpowiednia postac pod te PvP, to juz niestety przerasta mozliwosci wiekszosci domoroslych fanow RPG [;.

IMO to jest system idealny.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 22:11 
 
Co to za idealny system PvP gdzie zeby zrobic postac do walki pomiedzy graczami trzeba zajebac tysiace mobow w PvE?
Do dupy.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 22:16 
 
iniside napisał(a):
Nadaje sie :P. Sztuka jest zrobic odpowiednia postac pod te PvP, to juz niestety przerasta mozliwosci wiekszosci domoroslych fanow RPG [;.


System D&D został stworzony z myślą o PvE (że się tak wyrażę) i jest cholernie niezbalansowany jeśli chodzi o PvP. Trzeba by wprowadzić masę ograniczeń, poprawek i testować to przez długi czas żeby wszystko było wykonane pod PvP. Zbyt duży stopień skomplikowania właśnie dyskwalifikuje go pod kątem PvP, no ale oczywiście możesz twierdzić, że jest inaczej. Fakty jednak mówią co innego, nie ma zbalansowanej gry PvP opartej o ten system.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 22:30 
 
Asmax napisał(a):
Co to za idealny system PvP gdzie zeby zrobic postac do walki pomiedzy graczami trzeba zajebac tysiace mobow w PvE?
Do dupy.


Chyba nie mówisz o WAR, bo tam praktycznie nie musisz ruszać mobów w PvE.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 22:33 
 
TobiAlex napisał(a):
Chyba nie mówisz o WAR, bo tam praktycznie nie musisz ruszać mobów w PvE.


Rozmowa byla o D&D.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 22:36 
 
Lista Serwerow EU:


http://img.war-europe.com/syndic_img/ne ... st_EN.html


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2008, 22:39 
 
Ja mam pytanie z innej beczki.

Jak sobie rodzicie, gdy naruszy wam się nerw w czasie gry w teamie z randomami? Chodzi mi o healerow, ktorzy nie lecza, dpsow, ktorzy odlaczaja sie od grupy i biegaja maratony za jakimis uciekajacymi im leszczami, itp.

Mnie czasem konkretny nerw nachodzi (a z natury jestem spokojnawy).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.