sivar napisał(a):
tu się nie zgodzę inside.. niedawno odkurzyłem nexusa i jest graficznie mocno drewniany w porównaniu z nowym silnikiem eve..
a co do "czucia masy" - chyba w eve nie latałeś naprawdę dużymi statkami
jest zdecydowana róznica pomiędzy lataniem małą frejką a masywnym bsem, nie mówiąc juz o carrierach, dreadnoughtach.. i to olbrzymia różnica
Jednak dla mnie w Nexus widok lecacego pancernika bije wszystkie space-gry jakie sa
.
w EVE kazdy okret jest imo podobny dla mnie naprawde nie czuc wielkosci. Mozesz mnie przekonywac, ale gralem, widzialem i dla mnie to nie to samo. Taki sam plastik jak w X3. Tam tez pomiedzy lataniem mysliwcem a pancernikiem roznica byla taka ze pancernik wiecej miejsca na monitorze zabieral i wolniej zakrecal.
Szkoda ze nigdy nie powstal Nexus 2. Vast space scenes by byly nowym stanardem dla gier na najblizsze kilka lat
(jak ktos koajrzy scenz BSG, gdzie kamera sie lekko porusza i jest zawieszona pod katem do lecacych mysliwcow w dosc duzej odleglosci, to jest Vast Scene).
IMO wydaje mi sie ze to kwestia dosc nieszczesliwe zaprojektowanej kamery w EVE, i poprostu slabych efektów graficznych w trakcie lotu.
No tak ale wez w nowym silniku EVE stare PArticles. Zenujaco to troche wyglada
. Albo efekty trafien, tudziez plaskie wybuchy rakiet albo okretow
. Albo to ze pociski trafiaj ciagle w to samo miejsce. i jakos pierdza.
. Nowe modele + Parallax Mapping to nie wszystko imo
.