sivar napisał(a):
tu się nie zgodzę inside.. niedawno odkurzyłem nexusa i jest graficznie mocno drewniany w porównaniu z nowym silnikiem eve..
a co do "czucia masy" - chyba w eve nie latałeś naprawdę dużymi statkami
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jest zdecydowana róznica pomiędzy lataniem małą frejką a masywnym bsem, nie mówiąc juz o carrierach, dreadnoughtach.. i to olbrzymia różnica
![:]](./images/smilies/icon_har1.gif)
Jednak dla mnie w Nexus widok lecacego pancernika bije wszystkie space-gry jakie sa
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
.
w EVE kazdy okret jest imo podobny dla mnie naprawde nie czuc wielkosci. Mozesz mnie przekonywac, ale gralem, widzialem i dla mnie to nie to samo. Taki sam plastik jak w X3. Tam tez pomiedzy lataniem mysliwcem a pancernikiem roznica byla taka ze pancernik wiecej miejsca na monitorze zabieral i wolniej zakrecal.
Szkoda ze nigdy nie powstal Nexus 2. Vast space scenes by byly nowym stanardem dla gier na najblizsze kilka lat
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
(jak ktos koajrzy scenz BSG, gdzie kamera sie lekko porusza i jest zawieszona pod katem do lecacych mysliwcow w dosc duzej odleglosci, to jest Vast Scene).
IMO wydaje mi sie ze to kwestia dosc nieszczesliwe zaprojektowanej kamery w EVE, i poprostu slabych efektów graficznych w trakcie lotu.
No tak ale wez w nowym silniku EVE stare PArticles. Zenujaco to troche wyglada
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
. Albo efekty trafien, tudziez plaskie wybuchy rakiet albo okretow
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
. Albo to ze pociski trafiaj ciagle w to samo miejsce. i jakos pierdza.
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
. Nowe modele + Parallax Mapping to nie wszystko imo
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
.