mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 09:31 
Cytuj  
Wczoraj zrobili PvP stress testa. Wygladalo to tak, ze trzeba bylo przebrnac przez kawalek solo PvE contentu i po dojsciu do okreslonego miejsca dostawalo sie w prezencie 20 lvl, sprzet oraz oczywiscie punkciki do rozlozenia. W tym tez momencie przenosilo nas do czegos w rodzaju PvP outpostu w Guild Wars, gdzie lazila masa ludzi (polowa zablokowana w roznych ciekawych miejscach) i bylo pelno graficznego lagu. Zeby wejsc do queue trzeba bylo wejsc do menu klikajac w przycisk znajdujacy sie w lewym gornym rogu ekranu i po prostu dodac sie do kolejki... Takze instanced PvP, panie i panowie, zadne tam przejmowanie keepow, na ktore mialem nadzieje. Wyobrazalem sobie jakis spory zone ala frontiers w DAoC i walke o jakis zameczek czy cos w tym stylu. Dostalismy mapke CTF, ktora na sprincie mozna bylo przebiec w 30 sek. i pare skilli do uzycia. Mam wielka nadzieje, ze to tylko na potrzeby testu, bo jesli tak ma wygladac PvP w AoC, to ja podziekuje. Wszystko jednak wskazuje na to, ze wlasnie na malych zone'ach sie skonczy, ale dowiem sie tego i zdam relacje, jak pogram w general bete, do ktorej mnie dodali po wczorajszym evencie. Ogolnie wszystko wygladalo raczej na alfe i jesli FunCom nie przeniesie premiery na pozniejszy termin, to na wiosne mozemy sie spodziewac naprawde sporego zawodu. Jedyne plusy jakie udalo mi sie wychwycic w tym wszystkim to twitch based combat oraz collision detection, dzieki ktoremu mozna blokowac przeciwnikow na polu walki, oslaniac team m8'a z low hp itp.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 10:52 
Cytuj  
mysle Kon ze jesli zalezy ci na przejmowaniu keep's / outpost's to raczej WHO spelni twoje nadzieje w wiekszej czesci , przynajmniej sa ku temu lepsze przeslanki . Ja od poczatku domyslalem sie ze pvp w AoC bedzie raczej instanced z uwagi na ciezka grafike . Mysle ze jakby chcieli zrobic siege system to juz by sie nim chwalili w tym tescie , no ale dajmy im troche czasu mimo ze zgadzam sie z twoimi przypuszczeniami co do instanced small zone pvp


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 12:27 
Cytuj  
Zalezalo mi na tym, co zapowiadal FunCom. Podobal mi sie setting, podobal mi sie twitch based combat, podobalo mi sie collision detection, podobalo mi sie PvP ala DAoC i bylem wstanie przelknac jego lekka bezcelowosc z uwagi na brak lootu. Obiecywali przejmowanie keepow/terenow, wiec nastawialem sie na przejmowanie keepow/terenow, ale widac wyszlo jak zawsze. Od poczatku wiedzialem, ze beda zone'y, ale jak byla mowa o zone'ach, to myslalem raczej o czyms na ksztalt (rozmiarowo) zone'ow z EQ2 a nie z Neocrona ffs...

Co do gfx, AoC wcale nie ma jakiejs uber grafiki, ktorej w przypadku wiekszych zone'ow nie bylyby w stanie pociagnac nasze komputery. Naprawde nie rozumiem dlaczego jest tak, ze technika idzie do przodu, a MMO cofaja sie do tylu. Zapewne jak zwykle jesli niewiadomo o co chodzi, to chodzi o kase - tna na kosztach, wciskaja nam gowno i leca w chuja z zapowiedziami, a potem z tlumaczeniami dlaczego wyszlo inaczej, niz jak zapowiadali x miesiecy wstecz. A potem z braku laku i tak to ktos kupi.

Bede sprawdzal jeszcze general bete na pewno, ale atm, po tym co przeczytalem i sam zobaczylem, jestem mocno rozczarowany, bo liczylem na jakies naprawde konkretne mmo do pogrania w PvP.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 14:12 
Cytuj  
ja jestem w stanie przelknac brak lootu bo glowa muru nie przebije niestety , ale to musi byc czyms naprawde dobrym zrekompensowane , czyli np dobrym siege , przejmowaniem wrogich zapleczy/budyneczkow
i na koncu mozliwosc snatch jakiegos pro rewarda , ale takie pvp MUSI miec wplyw na swiat mimo instancjowania i musi odbijac teamwork skill

dlatego mysle ze ruchanie wrogich stolic w WHO moze byc fun


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2007, 17:16 
Cytuj  
Czyli czekamy na kolejny sredniaczek ala VG...

Ciemny lud i tak to kupi, wiec po co wychodzic przed szereg - smutne podejscie.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.